فهرست موضوعات

فهرست موضوعات

در این مقاله از سایت آکادمی استاد پوریا خانی، می خواهیم لیست کانال های تلگرام آموزش زبان آلمانی را ارائه کنیم.

بخش اساسی آموزش زبان آلمانی، غوطه ور شدن در فرهنگ است. تعامل با ادبیات، فیلم، موسیقی و تاریخ آلمانی می تواند زمینه ارزشمندی را برای مطالعات زبانی شما فراهم کند.

در همین راستا، آکادمی استاد پوریا خانی با ارائه بروزترین دوره های آموزشی زبان آلمانی در کشور توانسته اند. بیشترین میزان رضایت و قبولی در آزمون های زبان آلمانی را به خود اختصاص دهند.

تدریس دوره های آموزشی استاد پوریا خانی، بصورت خط به خط است و شامل ویدئوهای ضبط شده و جزوات pdf می باشد که در حساب کاربری، زبان آموزان در سایت آکادمی همواره قابل دسترس است.

ناگفته نماند که تمامی دوره های استاد پوریا خانی توسط خود ایشان بصورت مادام العمر پشتیبانی می شود.

شما می توانید با مراجعه به کانال https://t.me/pouriyakhani، به لیست بهترین کانال های تلگرام آموزش زبان آلمانی دست پیدا کنید.

کانال تلگرام پادکست آلمانی

Deutsch mit Schmidt یک پادکست آموزش زبان آلمانی است که کانال تلگرامی نیز دارد. این کانال یک منبع عالی برای زبان آموزان در تمام سطوح است، زیرا رونوشت های قسمت های پادکست و همچنین منابع اضافی مانند لیست های واژگان و تمرین های دستور زبان را ارائه می دهد.

کانال تلگرام:  deutschmitschmidt

Easy German یکی دیگر از پادکست های محبوب آموزش زبان آلمانی است که دارای کانال تلگرامی است. این کانال رونوشت‌های قسمت‌های پادکست، و همچنین منابع اضافی مانند فهرست‌های واژگان، تمرین‌های دستور زبان، و بینش‌های فرهنگی را ارائه می‌کند.

پیشنهاد می کنیم از پست لیست آرتیکل های آلمانی دیدن کنید.

چرا آموزش زبان آلمانی را انتخاب کنید؟

چرا آموزش زبان آلمانی را انتخاب کنید؟
چرا آموزش زبان آلمانی را انتخاب کنید؟

آلمانی که به عنوان رایج ترین زبان مادری در اتحادیه اروپا شناخته می شود، مزایای زیادی دارد. از پیشبرد حرفه خود به سمت ارتفاعات جدید تا توانایی شما برای غوطه ور کردن در میراث فرهنگی غنی، مزایای یادگیری آلمانی غیرقابل اندازه گیری است.

البته با قوانین جدید مهاجرتی کشور آلمان، همه مهاجران به این کشور باید دارای مدرک زبان آلمانی باشند و جزو الزامات ورود به آلمان است.

در ادامه مقاله، لیست کانال های تلگرام آموزش زبان آلمانی استاد پوریا خانی را ارائه کرده ایم.

شروع آموزش زبان آلمانی

شروع در آموزش زبان آلمانی، می تواند دلهره آور به نظر برسد. با این حال، با رویکرد و منابع مناسب، می توانید در کمترین زمان پیشرفت قابل توجهی داشته باشید.

درک الفبای آلمانی و آوایی: زبان آلمانی از همان 26 حرف موجود در الفبای انگلیسی به اضافه چند کاراکتر اضافی استفاده می کند. درک این موارد، همراه با آوایی منحصربفرد، پایه ای محکم ایجاد می کند.

درک واژگان پایه: یادگیری واژگان قوی آلمانی، بسیار مهم است. با کلمات و عبارات رایج شروع کنید، به تدریج دانش خود را گسترش دهید.

تسلط بر گرامر آلمانی: گرامر آلمانی، در عین حال که پیچیده است، ساختار بسیار بالایی دارد. درک اسم ها، افعال، صفت ها و ساختار جمله ضروری است.

استاد پوریا خانی با ارائه دو دوره آموزشی جامع زبان آلمانی، که توضیحات آن نیز در زیر بیان شده است یادگیری زبان آلمانی را بسیار راحتتر کرده اند:

  • دوره های کتاب اشتارتن ویا:

دوره ی کتاب اشتارتن ویا استاد پوریا خانی که مناسب سطوح A1-B1 است دارای ۱۴ جلسه اموزشی می باشد که شامل ۶ جلسه  گرامر ، ۴ جلسه مکالمه و ۴ جلسه تحلیل متن و فایل های صوتی و آموزش نامه نگاری و نوشتار است. برای کسب اطلاعات بیشتر از دوره کتاب اشتارتن ویا استاد پوریا خانی روی لینک فوق کلیک نمایید:

https://pooryakhani.com/course-category/startenwir/

  • دوره تدریس خط به خط منشن

دوره تدریس خط به خط منشن، جدیدترین و با کیفیت ترین دوره از نظر تصویری و آموزشی است که شامل یک مینی دوره رایگان است. تدریس استاد پوریا خانی در این دوره،  بصورت خط به خط است.

دوره تدریس خط به خط منشن مناسب سطوح A1-B1 است و تمامی فایل های شنیداری آن توسط استاد پوریا خانی گذاشته و بررسی شده است. زبان آموزان می توانند با گذراندن مینی دوره رایگان با مباحث آموزشی این دوره آشنا شده و سپس دوره کامل را خریداری نمایند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از مینی دوره رایگان استاد پوریا خانی روی لینک زیر کلیک نمایید:

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره ی جامع روی لینک زیر کلیک کنید:

همچنین می توانید کتاب گرامر و تمرین زبان آلمانی و گرامر آلمانی سطح a2 را داشته باشید.

تسلط بر زبان آلمانی: لیست کانال های تلگرام آموزش زبان آلمانی استاد پوریا خانی

آیدی کانال تلگرام استاد پوریا خانی، به آدرس pouriyakhani @ است که در این کانال آموزشی استاد پوریا خانی نکات مهم و قوانین گرامری را ارائه می دهند که برای یادگیری زبان آلمانی ضروری است. علاوه بر گرامر زبان آلمانی قوانین  و نکات طلایی از زبان آلمانی را ارائه می دهند که درک زبان آلمانی را ساده می کند.

کانال تلگرام استاد پوریا خانی، برای یادگیری پرکاربردترین کلمات آلمانی است. این کانال برای پاسخگویی به سناریوهای عملی، مانند فهرستی از مهم ترین کلمات آلمانی که در مکالمات روزانه استفاده می شود، طراحی شده است.

کانال تلگرام استاد خانی، مناسب عموم افراد در هر سطح زبان آلمانی است که سوالات و تست های متنوعی را برای سطوح مختلف (مبتدی، متوسط، پیشرفته) ایشان ارائه می دهند. همچنین در کانال آموزشی زبان آلمانی استاد خانی، تلفظ و جمله سازی در موقعیت های مختلف  نیز آموزش می دهند.

ویژگی های متمایز زبان آلمانی

در یادگیری زبان آلمانی، درک ویژگی های متمایز زبان کلیدی است. بیایید به برخی از این جنبه های منحصر به فرد عمیق تر بپردازیم.

کلمات مرکب

آلمانی به خاطر کلمات مرکبش معروف است. این زبان، به شما امکان می دهد کلمات را با هم ترکیب کنید تا کلمات جدیدی را ایجاد کنید.

به عنوان مثال، ‘Handschuh’ دستکش، ترکیبی از ‘Hand’ دست و ‘Schuh’ کفش، است. این ویژگی می تواند کلمات آلمانی را بسیار طولانی کند، اما همچنین زبان را به طور استثنایی رسا می کند.

جنسیت اسمی

اسم های آلمانی یکی از سه جنس مذکر، مؤنث یا خنثی دارند. این سیستم جنسیتی، یکی از ویژگی‌های کلیدی دستور زبان آلمانی است که بر پایان‌بندی مقاله و صفت تأثیر می‌گذارد. بنابراین یادگیری جنسیت اسامی بخش ضروری تسلط بر زبان آلمانی است.

گرامر آلمانی

گرامر آلمانی، از چهار حالت استفاده می کند. این موارد به تعیین عملکرد یک اسم یا ضمیر در جمله کمک می کند. درک گرامر برای ساختار جمله و معنی حیاتی است.

تلفظ و لهجه

تلفظ و لهجه آلمانی، نیز از ویژگی های متمایز این زبان است. زبان آلمانی به خاطر صامت های سخت و صداهای روده ای معروف است. همچنین صداهای منحصر به فردی در انگلیسی وجود دارد، مانند صدای ‘ch’ یا حروف صدادار ‘umlauted’ ä، ö، ü.

به همین دلیل، اهمیت دارد که زبان آلمانی توسط چه استادی آموزش ببینید. زیرا استاد دارای کم مهارت و یا بی تجربه زبان آموزان را دچار سردگمی و اشتباهات متعدد می کند.

استاد پوریا خانی با سالها تجربه در آموزش زبان آلمانی بهتر می توانند علاقه مندان زبان آلمانی را آموزش دهند.

همانطور که در بخش لیست کانال های تلگرام آموزش زبان آلمانی بیان شد، استاد پوریا خانی در کانال تلگرامی خود  برخی از تلفظ ها و لهجه ها را آموزش داده اند.

اهمیت تمرین در آموزش زبان آلمانی

اهمیت تمرین در آموزش زبان آلمانی
اهمیت تمرین در آموزش زبان آلمانی

تمرین، یک جنبه حیاتی در آموزش زبان آلمانی است . تمرین منظم گوش دادن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن به زبان آلمانی می تواند پیشرفت یادگیری شما را تا حد زیادی تسریع کند.

تمرین گوش دادن

به پادکست ها، رادیو و برنامه های تلویزیونی آلمانی گوش دهید تا با صداها و ریتم های زبان آشنا شوید. این همچنین می تواند به بهبود درک شما از فرهنگ آلمان کمک کند.

تمرین صحبت کردن

تا جایی که امکان دارد با آلمانی زبانان گفتگو کنید. این را می توان از طریق برنامه های تبادل زبان یا گروه های گفتگو انجام داد. اگر اینها در دسترس نیستند، حتی صحبت کردن با صدای بلند با خودتان می تواند مفید باشد.

تمرین خواندن

خواندن کتاب‌ها، روزنامه‌ها و وب‌سایت‌های آلمانی می‌تواند به گسترش دایره واژگان و بهبود درک شما از دستور زبان کمک کند. قبل از رفتن به متن های پیچیده تر، از کتاب های کودکان یا نسخه های ساده شده رمان ها شروع کنید.

تمرین نوشتن

نوشتن به زبان آلمانی، می تواند به تقویت درک شما از گرامر و واژگان کمک کند.

که شما با شرکت، در دوره ی تدریس خط به خط منشن استاد پوریا خانی به درک تمامی موارد فوق خواهید رسید و علاوه بر آن از پشتیبانی مادام العمر ایشان نیز بهره مند می شوید. همچنین با عضویت در کانال تلگرامی استاد پوریا خانی بسیاری از نکات تمرینی و زبان آلمانی را یاد خواهید گرفت.

نتیجه گیری از لیست کانال های تلگرام آموزش زبان آلمانی

نتیجه گیری از لیست کانال های تلگرام آموزش زبان آلمانی
نتیجه گیری از لیست کانال های تلگرام آموزش زبان آلمانی

یادگیری آلمانی، یا هر زبان جدید، یک ماراتن است، نه یک سرعت. این نیاز به تمرین مداوم و استفاده از منابع مختلف دارد. کانال  تلگرامی استاد پوریا خانی نقطه شروع خوبی را ارائه می دهد.

شما با عضویت در کانال تلگرامی استاد خانی می توانید از دوره های آموزشی ایشان مطلع شوید و از نکات طلایی یادگیری زبان آلمانی استفاده نمایید.

نتایج شرکت در آکادمی پوریا خانی

نتایج شرکت در آکادمی پوریا خانی
نتایج شرکت در آکادمی پوریا خانی

در پایان با لیست افعال قوی در زبان آلمانی و لیست افعال trennbar آشنا شوید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *