فهرست موضوعات

فهرست موضوعات

دانلود رایگان کتاب کارناوال در کلن

دانلود کتاب کارناوال در کلن به صورت کاملا رایگان!
دانلود کتاب کارناوال در کلن به صورت کاملا رایگان!

در ادامه فیلم «فرین در فرانکفورت»، دینو خود را در کلن، پایتخت کارناوال آلمان و خانه کلیسای جامع کلن می‌بیند. او که با مسکن‌های بد و یک کیف پول خالی دست و پنجه نرم می‌کند، به یک کنسرت برخورد می‌کند که نوید پیاده‌روی در خیابان آسان را می‌دهد. اما قبل از اینکه متوجه شود، کارناوال آغاز می شود و او با هجوم آداب و رسوم گیج کننده، یک دوست چهار پا مست و باران ناگهانی آب نبات مواجه می شود.

“سنت کارناوال رنگارنگ کلن را کاوش کنید، در مورد مناظر و صداهای محلی بیاموزید، و آلمانی خود را بدون زحمت در طول مسیر بهبود ببخشید!”

این کتاب برای کمک به مبتدیان طراحی شده است تا از مطالعه کلمات و عبارات مجزا به خواندن (و لذت بردن) از متون آلمانی با جریان طبیعی جهش کنند.

این مجموعه داستان کوتاه با استفاده از ساختارهای جملات ساده شده و واژگان بسیار ابتدایی، با دقت ساخته شده است تا حتی زبان آموزان تازه کار بتوانند پیچیدگی های گفتار منسجم آلمانی را درک کرده و درک کنند.

هر فصل با یک فرهنگ لغت کامل آلمانی-انگلیسی، با تاکید ویژه بر عبارات جمعی (ترکیب کلمات با فرکانس بالا)، جملات کوتاه و عبارات همراه است.

با کار کردن با این «بلوک‌های سازنده» به‌جای تنها کلمات، فراگیران می‌توانند درک و استفاده فعال خود از مطالب جدید را تسریع کنند و فرآیند یادگیری را روان‌تر و سرگرم‌کننده‌تر کنند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *