فهرست موضوعات

فهرست موضوعات

در این مقاله از سایت آکادمی استاد پوریا خانی، می خواهیم به شما راحتترین راه گذراندن دوره زبان آلمانی در اتریش را معرفی و توضیح دهیم.

ساختار دوره زبان آلمانی در اتریش با متد استاد پوریا خانی

دوره زبان آلمانی در اتریش با روش استاد پوریا خانی به دقت ساختار یافته است. دوره استاد پوریا خانی، به سطوح مختلف مهارت زبان، از مبتدیان تا زبان آموزان پیشرفته پاسخ می دهد.

دوره های استاد پوریا خانی که در ادامه معرفی خواهیم نمود از چارچوب مشترک اروپایی مرجع برای زبان ها (CEFR) پیروی می کنند که استانداردسازی و کیفیت یادگیری را تضمین می کند.

دوره های استاد پوریا خانی، شما فیلم های ضبط شده ویدئویی و جزوات مرتبط هر دوره بصورت فایل های pdf  می باشد که زبان آموزان در حساب کاربری خود به آن دسترسی همیشگی دارند.

تدریس دوره های استاد پوریا خانی بصورت خط به خط است دارای پشتیبانی مادام العمر توسط خودشان می باشد. پس زبان آموزان با گذراندن دوره های استاد خانی تنها نیستند و از پشتیبانی و راهنمایی های ایشان بهره مند هستند.

پیشنهاد می کنیم از پست آموزش زبان آلمانی در آبادان دیدن کنید.

برنامه درسی و روش تدریس برای کسانی که دوره زبان آلمانی در اتریش را می خواهند بگذرانند

برنامه درسی و روش تدریس برای کسانی که دوره زبان آلمانی در اتریش را می خواهند بگذرانند
برنامه درسی و روش تدریس برای کسانی که دوره زبان آلمانی در اتریش را می خواهند بگذرانند

دوره های استاد پوریا خانی، با تمرکز متعادل بر چهار مهارت اساسی زبان طراحی شده اند: خواندن، نوشتن، صحبت کردن و گوش دادن . روش تدریس، یادگیری فعال را تشویق می کند، جایی که یادگیرندگان انگیزه دارند تا از زبان در سناریوهای عملی استفاده کنند.

استاد پوریا خانی، با ارائه دو دوره آموزش زبان آلمانی به کسانی که قصد مهاجرت یا اخذ مدرک جهت پیوست ویزا را دارند کمک کرده اند که در مدت زمان کوتاه و با پشتیبانی مادام العمر، مدرک زبان آلمانی را دریافت نمایند. این دوره ها شامل دوره تدریس خط به خط منشن و دوره های کتاب اشتارتن ویا است.

  • شامل دوره تدریس خط به خط منشن توسط استاد پوریا خانی

دوره تدریس خط به خط منشن استاد پوریا خانی که از نظر تصویری و آموزشی بسیار عالیست، شامل یک مینی دوره رایگان نیز می باشد. دوره تدریس خط به خط منشن استاد پوریا خانی مناسب سطوح A1-B1 است و تمامی فایل های شنیداری آن توسط شخص استاد پوریا خانی بررسی و تحلیل شده است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد دوره های خط به خط منشن اینجا کلیک کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد دوره های خط به خط منشن کلیک کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد دوره های خط به خط منشن کلیک کنید.

  • دوره های کتاب اشتارتن ویا استاد پوریا خانی

دوره های کتاب اشتارتن ویا استاد پوریا خانی، مناسب سطوح A1-B1 است. این دوره شامل 14 جلسه آموزشی است که در این دوره استاد خانی به تدریس 6 جلسه گرامر، 4 جلسه مکالمه و 4 جلسه تحلیل متن و فایل های صوتی و اموزش نامه نگاری و نوشتار میپردازند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر دوره روی لینک زیر کلیک کنید.

https://pooryakhani.com/course-category/startenwir/

پیش نیازهای ثبت نام در دوره زبان آلمانی در اتریش استاد پوریا خانی

پیش نیازهای ثبت نام در دوره زبان آلمانی در اتریش استاد پوریا خانی
پیش نیازهای ثبت نام در دوره زبان آلمانی در اتریش استاد پوریا خانی

برای ثبت نام در دوره زبان آلمانی در اتریش استاد پوریا خانی، معمولاً هیچ پیش نیاز خاصی وجود ندارد. با این حال، اگر قصد دارید یک دوره متوسط ​​یا پیشرفته را در نظر بگیرید، بهتر است درک اولیه زبان آلمانی را داشته باشید.

برای مقایسه بهتر، دوره زبان آلمانی در ترکیه را مشاهده کنید.

مزایای شرکت در دوره زبان آلمانی در اتریش استاد پوریا خانی

تاریخ غنی فرهنگی اتریش، زمینه بی نظیری را برای این زبان فراهم می کند. دوره‌های استاد پوریا خانی اغلب، شامل تجربیات یادگیری فرهنگی می‌شوند، جایی که زبان آموزان می‌توانند سنت‌ها، موسیقی، هنر و غذاهای اتریشی را کشف کنند و در عین حال مهارت‌های زبان آلمانی خود را تقویت کنند.

همچنین از دیگر مزایای دوره های استاد پوریا خانی می توان دسترسی همیشگی به آموزش ها را در هر مکان و زمان دانست. از اینرو زبان آموزان نیازی نیست در مکان و زمان معین همانند کلاس های حضوری و یا آنلاین حضور داشته باشند که ممکن است با برنامه روزمره آنها تداخل داشته باشد.

دوره های زبان آلمانی در اتریش استاد پوریا خانی معمولا چقدر طول می کشد؟

مدت دوره زبان آلمانی در اتریش استاد پوریا خانی، بسته به برنامه خاص و سطح مهارت و تلاش زبان آموزان برای یادگیری متفاوت است. به طور کلی، دوره های زبان آلمانی استاد پوریا خانی بصورت نیمه فشرده می باشد که نه آنقدر کوتاه که نکته ای جا بماند و نه آنقدر طولانی که خسته کننده باشد.

هزینه دوره زبان آلمانی در اتریش استاد پوریا خانی چقدر است؟

با وجود کیفیت بالای آموزشی، دوره های زبان آلمانی در اتریش توسط استاد پوریا خانی به طرز شگفت انگیزی مقرون به صرفه است. از آنجایی که زبان آموزان نیاز نیست هزینه های گزافی همچون هزینه رفت آمد و یا هزینه های جزوات متعدد که در کلاس های حضوری ارائه می شود را پرداخت نمایند.

زیرا زبان آموزان با خرید یکباره دوره دیگر نیازی به پرداخت هزینه ی دیگر نیستند. برای مشاهده هزینه های دوره زبان آلمانی در اتریش روی لینک های هرکدام از دوره ها که پیشتر گفته شد کلیک نمایید.

محیط یادگیری حمایتی دوره زبان آلمانی در اتریش

آموزش زبان آلمانی باید حمایت کننده و جذاب باشد. اساتید آکادمی استاد پوریا خانی بسیار ماهر، صبور هستند و از تکنیک‌های آموزشی استفاده می‌کنند که به سبک‌های یادگیری تک تک دانش‌آموزان پاسخ می‌دهد.

تدریس دوره های استاد پوریا خانی چون بصورت خط به خط است و دارای پشتیبانی مادام العمر می باشد باعث آرامش و تسریع در روند یادگیری زبان آموزان در هر جای از دنیا می شود.

سوالات متداول

مزایای تحصیل آلمانی در اتریش چیست؟

تحصیل آلمانی در اتریش، مزایای متعددی را ارائه می دهد. اول از همه، اتریش یک کشور آلمانی زبان است که محیطی فراگیر برای یادگیری زبان فراهم می کند. این مورد، به دانش آموزان اجازه می دهد تا مهارت های زبانی خود را در موقعیت های واقعی تمرین کنند و پیشرفت آنها را تسریع کند.

علاوه بر این، اتریش به دلیل آموزش با کیفیت بالا، با مدارس زبان معروف و معلمان با تجربه که از روش‌های آموزشی مؤثر استفاده می‌کنند، شهرت زیادی دارد. علاوه بر این، یادگیری آلمانی در اتریش فرصت هایی را برای تحصیلات عالی یا اشتغال در اتریش یا سایر کشورهای آلمانی زبان باز می کند.

آیا آزمون یا گواهینامه ای برای مهارت زبان آلمانی در اتریش وجود دارد؟

بله، آزمون ها و گواهینامه های معتبری برای مهارت زبان آلمانی در اتریش وجود دارد. رایج ترین و به طور گسترده پذیرفته شده گواهینامه “Österreichisches Sprachdiplom Deutsch” (دیپلم زبان آلمانی اتریشی) است که معمولا به عنوان ÖSD شناخته می شود.

این گواهینامه توسط هیئت آزمون دیپلم زبان اتریش صادر می شود و توسط کارفرمایان، موسسات آموزشی و مقامات اتریش و سایر کشورهای آلمانی زبان به رسمیت شناخته می شود. علاوه بر این، انستیتوی گوته، یک موسسه فرهنگی مشهور، آزمون‌های معتبر بین‌المللی مانند Goethe-Zertifikat را ارائه می‌دهد.

نتیجه گیری

نتیجه گیری
نتیجه گیری

در پایان، دوره زبان آلمانی در اتریش توسط استاد پوریا خانی، یک تجربه یادگیری غنی، همه جانبه و موثر را ارائه می دهد. دوره های استاد خانی به خوبی ساختار یافته، جامع هستند که یادگیری فعال را تشویق می کند. این دوره برای هر کسی که به دنبال تسلط بر زبان آلمانی است، سرمایه گذاری عاقلانه ای است.

نتایج شرکت در آکادمی پوریا خانی

نتایج شرکت در آکادمی پوریا خانی
نتایج شرکت در آکادمی پوریا خانی

در پایان صفحات کتاب گرامر و تمرین زبان آلمانی و کتاب ein hundeleben را مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *