فهرست موضوعات

فهرست موضوعات

آموزش زبان آلمانی در آبادان موضوعی است که در این مقاله قصد صحبت در مورد آن را داریم.

احتمالا می دانید که امروزه اهمیت یادگیری زبان دوم چندین برابر قبل شده و بر خلاف همین چند سال قبل که تنها زبانی که افراد برای یادگیری آن بعد از زبان مادری اقدام می کردند، زبان انگلیسی بود، امروزه تنوع زبان هایی که علاقه مندان به زبان می توانند برای یادگیری آن اقدامی داشته باشند، چندین برابر گذشته شده است.

امروزه بیشتر زبان ها در آموزشگاه های زبان و به شکل های مختلف تدریس می شوند و علاقه مندان به یادگیری زبان، این امکان را دارند که زبان مورد علاقه خود را به راحت ترین شکل آموزش ببینند. آلمانی از جمله زبان های پرطرفدار امروزی است که یادگیری آن در کشور ما هم محبوبیت زیادی دارد.

در این راستا می توانید از تجربیات استاد پوریا خانی بهره مند شوید. استاد خانی، دارای تحصیلات آکادمیک می باشند که دوره های گوناگون آموزشگاه ها را نیز پشت سر گذاشته اند.

در زیر می توانید لغات ضروری آلمانی را مشاهده کنید.

ویدئو آموزش زبان آلمانی در آبادان

بسیاری از جوانان کشور ما این روزها به جای زبان انگلیسی یا در کنار زبان انگلیسی، این زبان را نیز آموزش می بینند. آموزش این زبان پرطرفدار در بیشتر شهرهای کشور انجام می شود که آبادان هم یکی از آن هاست. آموزش زبان آلمانی در آبادان به شیوه های زیر انجام می شود.

پیشنهاد می کنیم از پست آموزش زبان آلمانی در یاسوج دیدن کنید.

اینفوگرافیک آموزش زبان آلمانی در آبادان

اینفوگرافیک آموزش زبان آلمانی در آبادان
اینفوگرافیک آموزش زبان آلمانی در آبادان

اگر به این زبان علاقه دارید، با ما همراه باشید تا اصول آموزش زبان آلمانی در آبادان و بهترین شیوه یادگیری این زبان را برای شما توضیح دهیم.

عناوین مقاله:

آموزش زبان آلمانی در آبادان با چه روش هایی انجام می شود؟

در انتخاب بهترین روش آموزش زبان آلمانی در آبادان، باید به چه نکاتی توجه کرد؟

هزینه آموزش زبان آلمانی در آبادان در هر کدام از روش های آموزش، چه میزان است؟

مزایا و معایب انواع روش های آموزش زبان آلمانی در آبادان چیست؟

چرا باید زبان آلمانی یاد گرفت؟

اهمیت یادگیری زبان آلمانی در مهاجرت چیست؟

نوآموزان زبان آلمانی معمولا با چه مشکلاتی مواجه می شوند؟

بهترین روش یادگیری زبان آلمانی برای افرادی که هیچ تجربه ای در این زبان ندارند، چیست؟

مزایای یادگیری زبان آلمانی با دوره آموزشی نسبت به دیگر روش ها چیست؟

زبان آلمانی با دوره آموزشی به چه صورت آموزش داده می شود؟

در صورت بروز مشکل حین یادگیری زبان با دوره، چه روش هایی برای حل آن وجود دارد؟

زبان آلمانی با دوره های آموزشی در چه سطح هایی آموزش داده می شود؟

کیفیت و اعتبار یادگیری زبان آلمانی با دوره آموزشی به چه صورت است؟

آیا آموزش زبان آلمانی در آبادان هم با دوره های آموزشی امکانپذیر است؟

در انتخاب دوره آموزشی برای یادگیری زبان آلمانی، باید به چه نکاتی توجه داشت؟

هزینه کلاس آموزشی زبان آلمانی بیشتر است یا دوره آموزشی؟

مزیت تهیه دوره های آموزشی استاد پوریا خانی چیست؟

نتیجه گیری

 

آموزش زبان آلمانی در آبادان با چه روش هایی انجام می شود؟

آموزش زبان آلمانی در آبادان با چه روش هایی انجام می شود؟
آموزش زبان آلمانی در آبادان با چه روش هایی انجام می شود؟

زبان آلمانی یکی از محبوب ترین زبان های دنیا است که افراد زیادی متقاضی یادگیری آن هستند. بعد از زبان انگلیسی، این زبان یکی از پرکاربردترین زبان های دنیا است.

در بیشتر کشورها بعد از زبان انگلیسی، زبان آلمانی به عنوان زبان دوم استفاده می شود و از نظر بسیاری از افراد، این زبان جزو زبان های سخت دنیا نیز می باشد. این زبان سخت اما شیرین و دوست داشتنی در کشور ما هم طرفداران زیادی دارد.

مقاله زیر را مطالعه کنید:

زبان آلمانی سخته؟

کلاس های حضوری

کلاس های حضوری
کلاس های حضوری

امروزه در تمام شهرها و بعضا روستاهای کشور، آموزشگاه های آموزش زبان خارجی وجود دارند. در این آموزشگاه ها بیشتر زبان های پرطرفدار دنیا زیر نظر اساتید تحصیلکرده در رشته های مختلف تدریس می شود.

بسته به نوع آموزشگاه و نیاز منطقه، یک آموزشگاه ممکن است از صفر تا صد یک زبان را آموزش داده یا صرفا سطوح پیشرفته یا مبتدی آن زبان را برگزار کنند. آموزش زبان آلمانی در آبادان هم در آموزشگاه ها انجام می شود و تقریبا تمام سطح های این زبان را می توان در آموزشگاه های مختلف این شهر یاد گرفت.

کلاس های آنلاین

با افزایش دسترسی به اینترنت و اضافه شدن ابزارهای جدید به این بستر، بسیاری از کسب و کارها به سمت اینترنتی شدن رفتند یا در کنار شعبه حضوری خود، شعبه ای در فضای مجازی و دنیای اینترنت راه اندازی کردند.

آموزش یکی از مشاغلی بود که هر چند دیرتر اما بالاخره به محیط اینترنت رفت و کلاس های آنلاین در رشته های مختلف، یکی یکی آغاز شدند. در میان آموزش های اینترنتی در رشته ها و زمینه های مختلف، آموزش زبان به دلایل زیادی محبوبیت بیشتری پیدا کرد و کلاس های آموزشی بسیاری از زبان ها در بستر اینترنت برگزار شدند.

البته این شیوه آموزش هنوز جای کار دارد و در حال حاضر تنها در صورتی موثر است که مکمل آموزش حضوری باشد.

تدریس خصوصی

تدریس خصوصی
تدریس خصوصی

دیگر روش آموزش زبان آلمانی در آبادان، تدریس خصوصی این زبان توسط مدرسان یا دانشجویانی است که این زبان را در دانشگاه آموزش دیده اند. تدریس خصوصی روشی پر هزینه برای یادگیری زبان آلمانی است و مشکلاتی مانند نیاز به هماهنگی دائم دانشجو با استاد و … را دارد.

دوره های آموزشی

دیگر روش آموزش زبان آلمانی در آبادان، آموزش به وسیله دوره های آموزشی است. دی وی دی ها و کتاب های آموزشی، روشی نوین برای آموزش زبان هستند که هر چند سال ها است به شکل های مختلف و به میزان محدودتر استفاده می شوند، اما در چند سال اخیر، به خصوص از زمان شروع پاندمی کرونا، محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند.

انتخاب هر کدام از روش های گفته شده برای آموزش زبان آلمانی در آبادان به سلیقه و نیاز دانشجو باز می گردد اما بهترین روش طبق تجربه و توصیه بیشتر زبان آموزان در زبان آلمانی، استفاده از دوره های آموزشی تخصصی و حرفه ای استاد پوریا خانی است. که سبب کاهش مدت زمان یادگیری زبان آلمانی داشنجویان می شود.

در انتخاب بهترین روش آموزش زبان آلمانی در آبادان، باید به چه نکاتی توجه کرد؟

در انتخاب بهترین روش آموزش زبان آلمانی در آبادان، باید به چه نکاتی توجه کرد؟
در انتخاب بهترین روش آموزش زبان آلمانی در آبادان، باید به چه نکاتی توجه کرد؟

در بخش قبل، انواع مختلف روش های آموزش زبان آلمانی در آبادان معرفی شدند. هر کدام از این روش ها مزایا و معایب خاص، هزینه، شرایط آموزش به خصوص، اساتید متفاوت و بسیاری تفاوت های دیگر دارند که ممکن است انتخاب بهترین و مناسب ترین روش را سخت کند. در ادامه برخی از نکاتی را خواهیم گفت که به دانشجویان و علاقه مندان آموزش زبان آلمانی در آبادان، در انتخاب بهترین شیوه آموزش کمک می کنند.

بررسی مزایا و معایب روش

اولین و مهم ترین نکته ای که علاقه مندان به یک زبان مانند آموزش زبان آلمانی در آبادان باید به آن توجه کنند، مزایا و معایب روش انتخابی است. در واقع دانشجویان باید مزایای یادگیری زبان آلمانی را به روش مد نظر خود را با دیگر روش ها مقایسه کرده و سپس اقدام به انتخاب و شروع یادگیری از طریق آن کنند.

در ادامه به طور مفصل به بررسی مزایا و معایب هر کدام از روش های آموزش زبان آلمانی در آبادان خواهیم پرداخت. زیرا بسیار مهم است که زبان را چگونه و نزد چه کسی آموزش می بینید.

اگر آموزش توسط یک استاد کم مهارت انجام شود، از اساس در یادگیری تلفظ، لهجه، ساختارها و … به مشکل می خورید. لذا جدی گرفتن دوره های استاد خانی، بسیار حائز اهمیت است.

هزینه ها

همان طور که گفته شد، هزینه آموزش در هر کدام از روش های گفته شده متفاوت است و نکته دیگری که علاقه مندان به زبان باید در نظر داشته باشند، همین موضوع است. علاقه مندان به یادگیری یک زبان ابتدا باید هزینه های روش مورد نظر خود را بررسی کرده و به صرفه بودن آن را در نظر داشته باشند.

در صورتی که هزینه یادگیری از طریق آن روش نسبت به هزینه های دیگر منطقی و به صرفه بود، می توان یادگیری را آغاز کرد. البته علاوه بر هزینه آموزش از طریق روش مورد نظر، هزینه های جانبی یادگیری از طریق آن هم اهمیت داشته و باید مورد توجه قرار بگیرند.

اساتید

بررسی اساتیدی که با یک روش تدریس می کنند و رزومه آن ها، دیگر موضوعی است که در انتخاب بهترین روش آموزش زبان آلمانی در آبادان کمک می کند. در آکادمی استاد پوریا خانی، بیش از 30 استاد زبده و مجرب سطح اول کشور، مشغول به فعالیتند.

کیفیت

کیفیت آموزش دیگر موضوعی است که در انتخاب بهترین روش آموزشی باید به آن توجه کرد. سطح کیفی آموزش های مختلف متفاوت است و گاهی یک آموزش با وجود بهترین اساتید، به دلیل حضور در بستر نامناسب آموزشی، کیفیت چندان مناسبی ندارد. کیفیت آموزش باید به گونه ای باشد که دانشجو مطالب را به خوبی فرا گرفته و توانایی استفاده از آن ها را داشته باشد.

لطفا از پست ضمایر ملکی در حالت آکوزاتیو دیدن کنید.

هزینه آموزش زبان آلمانی در آبادان در هر کدام از روش های آموزش، چه میزان است؟

تمام روش های گفته شده برای آموزش زبان آلمانی در آبادان هزینه ای دارند که بخشی از آن مربوط به هزینه خود روش و بخشی دیگر هزینه های جانبی آن است.

با توجه به این که هزینه یکی از مسائل مهم در انتخاب یک روش و حتی انتخاب استادی از میان اساتید مختلف یک شیوه آموزشی است، این بخش را به بررسی هزینه ها و عوامل موثر در افزایش یا کاهش هزینه روش های مختلف آموزش زبان آلمانی در آبادان اختصاص داده ایم.

مقایسه هزینه روش های مختلف آموزش زبان آلمانی در آبادان

بررسی هزینه ها را با مقایسه اصل هزینه که معمولا شامل شهریه و خرید کتاب است، آغاز می کنیم. تقریبا در تمام روش های گفته شده، نیاز به پرداخت شهریه است که در هر کدام، به شکل و میزان مشخصی انجام می شود.

برای مثال، در خرید دوره آموزشی استاد خانی، دانشجو صرفا هزینه دوره و در مواردی پشتیبانی را پرداخت می کند که این پشتیبانی، دائمی بوده و توسط شخص استاد خانی صورت می پذیرد؛ اما در کلاس حضوری، دانشجو شهریه کلاس، هزینه خرید کتاب و دفتر، هزینه جلسات اضافه و … را پرداخت می کند.

به طور کل در یک مقایسه اجمالی، هزینه اصلی روش های مختلف آموزش زبان آلمانی در آبادان را می توان به این صورت عنوان کرد که بیشترین هزینه مربوط به کلاس های خصوصی است و کمترین هزینه نیز به کلاس حضوری یا دوره آموزشی بسته به استاد و نوع آموزش تعلق دارد.

مقایسه هزینه های جانبی روش های مختلف آموزش زبان آلمانی در آبادان

در آموزش زبان آلمانی در آبادان، هزینه ها صرفا مربوط به شهریه و اصل هزینه آموزش نیست. هزینه یادگیری این زبان و دیگر زبان ها در روش های مختلف، هزینه های جانبی دیگری هم دارد.

برای مثال در کلاس آنلاین باید هزینه اینترنت را پرداخت کرد یا در کلاس حضوری، هزینه رفت و آمد به کلاس هم به هزینه های اصل آموزش اضافه می شود. بنابراین در انتخاب یک روش برای آموزش زبان باید تمام این نکات را در نظر گرفت.

به خصوص هزینه های جانبی موضوع بسیار مهمی هستند زیرا در مواردی، هزینه های جانبی، کل هزینه یادگیری یک روش را از دیگر روش ها بیشتر می کنند.

مزایا و معایب انواع روش های آموزش زبان آلمانی در آبادان چیست؟

همان طور که به آن اشاره شد، در انتخاب یک روش به عنوان بهترین روش آموزش و شروع آن برای یادگیری زبان آلمانی، باید به این نکته دقت کرد که مزایا و معایب استفاده از آن روش چیست.

طبیعتا هر کدام از روش های گفته شده، مزایا و معایب خاصی دارند که در نهایت مقایسه و کنار هم قرار دادن آن ها به انتخاب یک روش منجر می شود. در ادامه به صورت مختصر، مزایا و معایب انواع روش های آموزش زبان آلمانی در آبادان را بررسی می کنیم.

مزایا و معایب آموزش حضوری در آموزشگاه یا خصوصی

از مزایای آموزش حضوری چه به صورت خصوصی و چه با حضور در آموزشگاه زبان، می توان به حضور در کنار استاد اشاره کرد. بسیاری از دانشجویان در حضور استاد درس را بهتر فرا می گیرند.

حضور در کنار دیگر زبان آموزان و ایجاد حس رقابت، یکی دیگر از مزایای این روش آموزشی البته در صورت شرکت در آموزشگاه است. امکان پرسیدن سوالات، یکی دیگر از مزایای حضور در آموزشگاه یا کلاس خصوصی است اما این روش آموزشی معایبی هم دارد که از جمله آن می توان به اتلاف وقت زیاد در رفت و آمد اشاره کرد.

همچنین هزینه کلاس خصوصی بسیار زیاد است و کلاس های عمومی در آموزشگاه هم معمولا با تعداد بالای زبان آموز برگزار می شوند که باعث می شود استاد، زمانی برای رسیدگی به همه را نداشته باشد.

احتمال کنسلی کلاس ها و بی برنامگی در آموزش، عدم تکرار جلسات آموزشی در صورت غیبت زبان آموز و تاثیر حال جسمی و روحی استاد در آموزش و زبان آموز در یادگیری، از دیگر معایب این روش هستند.

مزایا و معایب آموزش آنلاین

آموزش آنلاین با هدف جایگزین شدن برای آموزش حضوری وارد عرصه شد اما هنوز هم نتوانسته جایگزین آموزش به شیوه حضوری شود. با این حال این روش آموزشی هم مزایای زیادی دارد.

از جمله مزایای آموزش آنلاین می توان به عدم نیاز به حضور در آموزشگاه و کاهش اتلاف وقت اشاره کرد. ارتباط مستقیم با استاد، امکان استفاده از آموزش اساتید مطرح کشور حتی در کوچکترین شهرها و … از مزایای آموزش آنلاین است.

اما این سبک آموزش یک ایراد بزرگ هم دارد و آن، وابستگی کلاس به اینترنت است. بیشتر بسترهای آموزش آنلاین، حجم اینترنت زیادی مصرف می کنند.

همچنین در صورت ضعیف بودن اینترنت، دانشجو کلاس را از دست می دهد. قطع و وصل اینترنت حین کلاس، عدم امکان پرسیدن سوال به راحتی و بسیاری مشکلات دیگر، از معایب این سیستم آموزشی هستند.

مزایا و معایب آموزش با دوره

در نهایت دوره های آموزشی، دیگر روش آموزش زبان آلمانی در آبادان هستند که از مزایای مهم آن ها می توان به امکان استفاده از تدریس بهترین اساتید در منزل، عدم نیاز به حضور در کلاس، امکان تکرار آموزش بارها و بارها، پشتیبانی و … اشاره کرد.

این روش معایبی هم دارد برای مثال جا نیفتادن آن در کشور به عنوان یک سیستم آموزشی خوب و با کیفیت که مهم ترین ایراد این سبک آموزش است.

چرا باید زبان آلمانی یاد گرفت؟

چرا باید زبان آلمانی یاد گرفت؟
چرا باید زبان آلمانی یاد گرفت؟

حالا که با انواع روش های آموزش زبان آلمانی در آبادان آشنا شدید، به این سوال می رسیم که اصولا چرا باید زبان آلمانی یاد گرفت و با توجه به این که تقریبا در تمام دنیا زبان انگلیسی زبان اول یا دوم مردم است، دلایل یادگیری دیگر زبان ها چیست. در این بخش از مقاله آموزش زبان آلمانی در آبادان، بعضی از مهم ترین دلایل برای یادگیری زبان آلمانی را توضیح خواهیم داد.

مهاجرت

مهاجرت به کشور آلمان و کشورهایی که آلمان زبان اصلی آن ها است، بدون تسلط به این زبان و داشتن مدرک معتبر آن امکانپذیر نیست. آلمان یکی از قطب های بزرگ اقتصادی دنیا است و افراد زیادی متقاضی مهاجرت به آن برای کار، تحصیل یا سرمایه گذاری هستند.

همه این افراد برای پروسه مهاجرت و زندگی راحت در شهرهای مختلف کشور آلمان نیاز به یادگیری و تسلط به زبان آلمانی دارند. به خصوص متقاضیان مهاجرت تحصیلی برای تحصیل ساده تر، ارتباط با همکلاسی ها و اساتید خود، نیاز بیشتری به تسلط و یادگیری زبان آلمانی دارند. بنابراین دیدن دوره های آموزشی استاد خانی را جدی بگیرید.

کسب درآمد

کسب درآمد دیگر دلیلی است که بعضی افراد برای آن اقدام به یادگیری زبان آلمانی می کنند. تدریس زبان آلمانی به علاقه مندان این زبان، ترجمه کتاب ها و فیلم های آلمانی، کار در دارالترجمه های رسمی و غیر رسمی، کار در سفارت آلمان، کار در شرکت هایی که روابط تجاری با کشور آلمان دارند و … از روش های کسب درآمد از طریق زبان آلمانی هستند.

متقاضیان کار در چنین مشاغلی هم باید به زبان آلمانی تسلط داشته باشند و این زبان را به طور حرفه ای و زیر نظر اساتید معتبر آموزش ببینند.

علاقه شخصی

در نهایت آخرین دلیلی که برخی افراد به جای زبان رایج انگلیسی، زبان آلمانی را برای یادگیری انتخاب می کنند، علاقه شخصی است. زبان آلمانی آوا و لحن جالبی دارد و بسیاری از افراد به همین دلیل برای یادگیری آن اقدام می کنند. همچنین دانشجویانی که به کشور آلمان و نظام آموزشی علاقه دارند نیز می توانند با یادگیری این زبان، از منابع و مقالات آلمانی استفاده کنند.

اهمیت یادگیری زبان آلمانی در مهاجرت چیست؟

اهمیت یادگیری زبان آلمانی در مهاجرت چیست؟
اهمیت یادگیری زبان آلمانی در مهاجرت چیست؟

به غیر از زبان انگلیسی که یادگیری آن نیاز جامعه امروزی است، یادگیری سایر زبان ها بیشتر از هر چیز به دلیل مهاجرت انجام می شود. متقاضیان مهاجرت به هر کشور به دلایل مختلف باید به زبان آن کشور مسلط باشند که عبارتند از:

زبان انگلیسی زبان بین المللی است اما برای ارتباط بهتر با مردم محلی یک کشور یا افراد عادی، معمولا زبانی کاربردی نیست. بنابراین برای مهاجرت به یک کشور حتی به صورت توریستی و موقت، یادگیری زبان آن کشور برای ارتباط بهتر و راحت تر با مردم آن موضوعی ضروری است.

در مهاجرت تحصیلی به آلمان هم یادگیری زبان آلمانی بسیار ضروری است

در مهاجرت تحصیلی به آلمان هم یادگیری زبان آلمانی بسیار ضروری است. هر چند بیشتر مراکز آموزشی در کشورهای مختلف دنیا براساس زبان انگلیسی فعالیت می کنند، اما دانشجوها، بعضی پرسنل و افراد وابسته به دانشگاه مانند خوابگاه ها و … با زبان محلی آن کشور ارتباط دارند یا ارتباط با آن ها به زبان محلی ساده تر است.

به خصوص برای متقاضیان تحصیل در مقاطع بالاتر، یادگیری زبان کشوری که در آن تحصیل می کنند، اهمیت بیشتری دارد.

در مهاجرت کاری نیز تسلط به زبان کشور مقصد موضوعی با اهمیت است. متقاضیان مهاجرت کاری در هر شغل برای ارتباط با کارفرمای خود باید به زبان محلی آن کشور تسلط داشته باشند. بستن قراردادهای کاری، تفهیم شرایط کاری و نیازهای خود به کارفرما، ارتباط با همکاران و … زمانی که به زبان آلمانی مسلط باشید ساده تر از ارتباط با زبان انگلیسی است.

در واقع زمانی که زبان رسمی یک کشور زبانی به جز انگلیسی باشد، راحت تر شدن فرآیند ارتباط با مردم در هر جایگاه و به هر علتی، زمانی اتفاق می افتد که به زبان اصلی و رسمی آن کشور مسلط باشید.

نوآموزان زبان آلمانی معمولا با چه مشکلاتی مواجه می شوند؟

نوآموزان زبان آلمانی معمولا با چه مشکلاتی مواجه می شوند؟
نوآموزان زبان آلمانی معمولا با چه مشکلاتی مواجه می شوند؟

طبیعتا یادگیری هر موضوعی، در ابتدا سخت است خواه زبانی دیگر باشد یا کاری عملی؛ اما اگر آن کار به صورت اصولی انجام شود و با مشکلات آن آشنا باشید، یادگیری ساده تر خواهد شد.

زبان آلمانی زبان چندان سختی نیست اما زمانی که با زبان انگلیسی مقایسه می شود، یادگیری سخت تر می شود. از مشکلات آموزش زبان آلمانی در آبادان و دیگر شهرها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

الفبای متفاوت

یکی از رایج ترین مشکلات زبان آلمانی، الفبای متفاوت آن است. حروف الفبای آلمانی با زبان انگلیسی هم متفاوت است و همین موضوع برای ما که از دوران مدرسه زبان انگلیسی را آموزش می بینیم، یادگیری را مشکل تر می کند.

البته امروزه روش های مختلفی برای آموزش زبان انگلیسی استفاده می شود که در تمام آن ها، ساده سازی اصول یادگیری، شرط اول کار است.

درگیری با تلفظ

یکی دیگر از مشکلات زبان آموزان در یادگیری زبان آلمانی، درگیری با تلفظ است. تلفظ کلمات و واژه ها در زبان آلمانی کمی مشکل است اما با تکرار و تمرین، تمام مشکلات آن برطرف می شود. گاهی اوقات نوآموزان تاکید زیادی روی تلفظ صحیح دارند که این موضوع به جای کمک به یادگیری بهتر، آن ها را از آموزش و یادگیری سریع تر باز می دارد.

نداشتن اعتماد به نفس برای صحبت

یکی دیگر از مشکلات نوآموزان زبان آلمانی، نداشتن اعتماد به نفس در صحبت است. صحبت آلمانی چندان سخت نیست اما تلفظ برخی کلمات مشکل، اعتماد به نفس صحبت با این زبان را از زبان آموز می گیرد.

یادگیری زبان آلمانی با همه سختی ها می تواند ساده باشد در صورتی که روشی مناسب برای یادگیری این زبان انتخاب شود.

روش های مختلفی وجود دارند که از طریق آن می توان یادگیری این زبان را انجام داد که در میان آن ها، استفاده از دوره های آموزش زبان به خصوص دوره های استاد پوریا خانی، کاربردی تر می باشند.

این دوره ها ویدیوهای ضبط شده هستند که شامل جزوه های مورد نیاز و آموزش خط به خط کتاب ها می شود. دوره ها اصولا آنلاین نیستند و از پشتیبانی دائمی و همیشگی شخص استاد خانی برخوردارند.

این دوره ها به صورت نیمه فشرده هستند. یعنی نه آن قدر فشرده که نکته مهم آموزشی از قلم بیفتد و نه آن چنان طولانی که حوصله سر بر باشد و سبب دلسردی زبان آموز از آموزش گردد.

بهترین روش یادگیری زبان آلمانی برای افرادی که هیچ تجربه ای در این زبان ندارند، چیست؟

بهترین روش یادگیری زبان آلمانی برای افرادی که هیچ تجربه ای در این زبان ندارند، چیست؟
بهترین روش یادگیری زبان آلمانی برای افرادی که هیچ تجربه ای در این زبان ندارند، چیست؟

همان طور که گفته شد، زبان آموزان آلمانی در ابتدای آموزش با مشکلات مختلفی مواجه می شوند. این مشکلات برای افرادی که به نوعی با زبان آلمانی آشنایی دارند، ساده تر است.

برای مثال افرادی که فیلم هایی با زبان آلمانی مشاهده می کنند، معمولا در یادگیری این زبان بهتر عمل می کنند اما افرادی که هیچ گونه تجربه ای در این زبان یا به طور کل در هیچ زبانی به غیر از فارسی ندارند، در یادگیری این زبان بیشتر دچار مشکل می شوند. این افراد با روشی که در ادامه خواهیم گفت، زبان آلمانی را به بهترین شکل فرا می گیرند.

بهترین روش یادگیری زبان آلمانی برای افراد با پایه صفر

بهترین روش یادگیری زبان آلمانی برای افراد با پایه صفر
بهترین روش یادگیری زبان آلمانی برای افراد با پایه صفر

افرادی که پایه صفر دارند و هیچ گونه آشنایی با زبان آلمانی ندارند، نیاز به روشی دارند که تکرار و تمرین در آن زیاد باشد. با حضور در کلاس حضوری به دلیل تعداد بالای زبان آموزان، استاد فرصت رسیدگی به این زبان آموزان را ندارد.

همچنین مطالب در کل، حضوری، پشت سر هم و نهایتا هر چند جلسه یک بار تکرار می شود که در این شرایط تا زمان تکرار، بخش زیادی از مطلب فراموش می شود.

این دسته از افراد برای یادگیری بهتر و بیشتر زبان آلمانی باید از روشی استفاده کنند که امکان تکرار مطلبی که یاد نگرفته اند را بارها و بارها داشته باشند و چنین کاری صرفا با دوره های آموزش زبان امکانپذیر است.

البته هر دوره آموزشی برای یادگیری افراد مبتدی کاربردی نیست. دوره باید به گونه ای باشد که تمام مطالب مورد نیاز زبان آموز به طور کامل در آن وجود داشته باشد.

تدریس استاد باید روان و قابل فهم باشد، همچنین تکنیکی که در آموزش دوره به کار می رود، باید به گونه ای باشد که دانشجو با آن ارتباط برقرار کرده و تمام مطالب آن را درک کند. چنین تدریسی نیاز به استادی با تجربه دارد که در دوره های آموزش زبان آلمانی استاد پوریا خانی، به بهترین شکل موجود می باشند.

مزایای یادگیری زبان آلمانی با دوره آموزشی نسبت به دیگر روش ها چیست؟

مزایای یادگیری زبان آلمانی با پکیج آموزشی نسبت به دیگر روش ها چیست؟
مزایای یادگیری زبان آلمانی با دوره آموزشی نسبت به دیگر روش ها چیست؟

همان طور که گفته شد، بهترین روش برای آموزش زبان آلمانی در آبادان و دیگر شهرهای ایران به زبان آموزان مبتدی، استفاده از دوره های آموزشی است. دوره های آموزشی زبان اما برای زبان آموزان سطوح دیگر هم مناسب هستند.

افرادی که در سطح متوسطه یا پیشرفته زبان آلمانی تحصیل می کنند، با استفاده از دوره های آموزشی می توانند یادگیری سریع تر و ساده تری داشته باشند و این به دلیل مزایای بالای یادگیری با این دوره ها است.

از جمله مزایای یادگیری به این صورت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دوره های آموزشی، تدریس خط به خط کتاب های آموزش زبان آلمانی است. بر خلاف کلاس های حضوری و آنلاین که محتوای کتاب ها بسته به تشخیص استاد ممکن است با تاکید و زمان بیشتر یا کمتری تدریس شود، در دوره های آموزشی، برای خط به خط محتوای درسی زمان گذاشته شده و هر مطلب با ذکر کلیه نکات مورد نیاز حتی بالاتر از سطح کتاب به زبان آموزان، آموزش داده می شود.

با دوره آموزشی می توان تدریس بهترین استاد آموزش زبان آلمانی را با کمترین هزینه در خانه داشت. دوره آموزشی توسط اساتیدی ضبط می شود که هر جلسه کلاس یا همایش آن ها هزینه بسیار بالایی دارد اما با دوره، این تدریس با کمترین هزینه در اختیار زبان آموز است.

با استفاده از دوره آموزشی علاوه بر صرفه جویی در هزینه، در زمان هم صرفه جویی می شود. در مراجعه به کلاس حضوری، وقت زیادی صرف رفت و آمد تا کلاس، آمادگی قبل و استراحت بعد از کلاس می شود اما در دوره آموزشی نیازی به زمان برای این موارد نیست و می توان دوره را هر زمان که مقدور بود، استفاده کرد.

در دوره های آموزشی، این امکان وجود دارد که یک مطلب را بارها تکرار و مجددا مشاهده کرد

در دوره های آموزشی، این امکان وجود دارد که یک مطلب را بارها تکرار و مجددا مشاهده کرد و این امکانی است که تقریبا در هیچ کدام از روش های دیگر آموزش وجود ندارد.

در کلاس حضوری و آنلاین، برای تکرار یک مطلب باید از استاد درخواست کرد که به دلیل محدودیت تایم که در کلاس مجازی وجود دارد، برای هر زبان آموز تنها یک بار است و در کلاس خصوصی در صورتی که با تکرار یک مطلب برای یادگیری بهتر، تایم کلاس تمام شود یک جلسه به جلسه های آموزش اضافه شده و هزینه نهایی کلاس بیشتر می شود.

دسترسی به بهترین اساتید پایتخت حتی از دورترین و محروم ترین نقاط کشور

دسترسی به بهترین اساتید پایتخت حتی از دورترین و محروم ترین نقاط کشور، یکی دیگر از مزایای یادگیری زبان آلمانی با دوره ها است. برای مثال آموزش زبان آلمانی در آبادان با محدودیت هایی مانند عدم حضور استاد درجه یک پایتخت اتفاق می افتد که با استفاده از دوره، این مشکل برطرف شده و تدریس بهترین استاد را می توان در منزل داشت.

دوره آموزشی، به خصوص دوره های زبان آلمانی استاد پوریا خانی مثل یک کلاس خصوصی است و در بهترین حالت ضبط شده است. به این معنی که استاد در زمان ضبط دوره، در بیشترین میزان انرژی و بهترین وضعیت خود از نظر آمادگی و سلامت قرار داشته است و زبان آموز هم می تواند دوره را زمانی مشاهده کند که از نظر ذهنی و جسمی آمادگی این کار را داشته باشد.

در حالی که در کلاس های حضوری، خصوصی و حتی آنلاین، بیماری زبان آموز موجب از دست رفتن کلاس و بیماری استاد موجب پایین آمدن کیفیت تدریس می شود.

زبان آلمانی با دوره آموزشی به چه صورت آموزش داده می شود؟

زبان آلمانی با پکیج آموزشی به چه صورت آموزش داده می شود؟
زبان آلمانی با دوره آموزشی به چه صورت آموزش داده می شود؟

مزایای تدریس با دوره آموزشی در بخش قبل گفته شد، قطعا پیش از این هم با مزایای این روش آشنایی داشته اید و احتمالا بارها و بارها اسم دوره های مختلف از اساتید متفاوت را شنیده اید، اما به دلیل عدم آشنایی با روش تدریس در دوره، به سراغ این روش نرفته اید.

این در حالی است که امروزه دوره های آموزشی یکی از بهترین شیوه های یادگیری و آموزش، هم در مورد زبان آلمانی و هم در مورد دیگر آموزش ها است.

شیوه تدریس در این دوره ها به شرح زیر می باشد:

در دوره های آموزش زبان آلمانی، خط به خط کتبی که برای یادگیری این زبان در دوره های مختلف آموزش داده می شود، تدریس می شوند.

تمام نکات موجود در کتاب به همراه مثال هایی از سمت خود استاد و نکته و تست برای یادگیری بهتر زبان آموزان همراه است.

مطالب آموزشی دوره ها مطابق با سطح زبان آموزان به شیوه ای متفاوت تدریس می شوند. برای مثال، دوره های سطح ابتدایی برای نوآموزان با بیان ساده تر و تمرین و مثال بیشتر و دوره های حرفه ای با تاکید بر مکالمه و برای بهبود توانایی های زبان آموز تدریس می شود.

در دوره های آموزشی به خصوص دوره های استاد پوریا خانی، مطالب به گونه ای آموزش داده می شوند که لهجه ها، تلفظ واژه ها، ساختار جملات و … دقیق مطابق با زبان آلمانی و کاملا قابل فهم باشند تا یادگیری زبان آموزش، بیشتر و بهتر باشد.

در صورت بروز مشکل حین یادگیری زبان با دوره، چه روش هایی برای حل آن وجود دارد؟

در صورت بروز مشکل حین یادگیری زبان با پکیج، چه روش هایی برای حل آن وجود دارد؟
در صورت بروز مشکل حین یادگیری زبان با دوره، چه روش هایی برای حل آن وجود دارد؟

همان طور که گفته شد، آموزش زبان آلمانی در آبادان و دیگر شهرهای ایران با استفاده از دوره های آموزشی مانند دوره های استاد پوریا خانی، به بهترین شکل انجام می شود.

اما یک دغدغه مهم همواره با زبان آموزانی است که یادگیری زبان را با کمک دوره های آموزشی انجام می دهند و آن چگونگی رفع مشکلات و پرسیدن سوالات خود در مورد مطالب موجود در دوره های آموزشی است.

این دغدغه کاملا منطقی است و با توجه به این که دوره جایگزین کلاس درسی می شود تا زبان آموز نیازی به حضوری در کلاس نداشته و صرفا با مشاهده دوره امکان حضور در آزمون ها را داشته باشد، تدریس و رفع مشکلات در دوره باید به گونه ای باشد که تمام مطالب به خوبی یاد گرفته شوند. برای پاسخ به این نگرانی، چند نکته مهم در مورد دوره های آموزشی وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند.

اولین نکته؛ تدریس کامل، خط به خط، با تمرین و تکرار کافی است

اولین نکته؛ تدریس کامل، خط به خط، با تمرین و تکرار کافی است. کمتر کسی پیدا می‌شود که با یک آموزش کامل و خط به خط و با تمرین و تکرار کافی، مطالب را به طور کامل یاد نگرفته و در درک بخشی از آن مشکل داشته باشد.

با این حال میزان یادگیری افراد مختلف، متفاوت است. مطلبی که برای یک نفر بسیار ساده است، برای فردی دیگر سخت و غیر قابل درک است که در چنین شرایطی، یک امکان مهم یعنی پشتیبان برای پاسخگویی به سوالات زبان آموزان از دوره های آموزشی در نظر گرفته شده است. پشتیبان به سوالات زبان آموزان در مورد مطالب موجود در دوره پاسخ داده و ابهامات آن ها را در مورد هر بخش برطرف می کند.

در صورت لزوم، سوالات زبان آموز به استادی که دوره را تدریس کرده، ارجاع داده می شود تا پاسخ دقیق تر و کاملتر برای سوال او داده شود. پشتیبانی در دوره های استاد پوریا خانی به شکل گفته شده و توسط ماهرترین نیروها و توسط شخص استاد انجام می شود.

زبان آلمانی با دوره های آموزشی، در چه سطح هایی آموزش داده می شود؟

زبان آلمانی با پکیج های آموزشی، در چه سطح هایی آموزش داده می شود؟
زبان آلمانی با دوره های آموزشی، در چه سطح هایی آموزش داده می شود؟

تا همین چند سال پیش، علاقه مندان یا متقاضیان یادگیری دیگر زبان ها تصور می کردند که تنها در صورت شرکت در کلاس های حضوری امکان یادگیری حرفه ای یک زبان را دارند و در کلاس های غیر حضوری این امکان وجود ندارد.

کرونا و تغییرات آن در سیستم آموزشی اما این موضوع را به خوبی اثبات کرد که نه تنها حضور یا عدم حضور در کلاس تاثیر چندانی در کیفیت آموزش ندارد، بلکه زبان آموزانی که به جای صرف وقت در کلاس، با تمرکز بیشتر در خانه آموزش می بینند، کیفیت تدریس بهتری خواهند داشت.

امروزه اما ثابت شده که کیفیت تدریس با دوره های آموزشی با همه مزایای گفته شده، چندین برابر دیگر روش ها است. به خصوص در مورد دوره های آموزشی استاد پوریا خانی، جای هیچ گونه نگرانی نیست.

در این دوره ها سبک و محتوای آموزش دقیقا مشابه آموزشگاه ها است. دوره های آموزشی مثل کلاس های دیگر تقسیم بندی می شوند و روند ورود به دوره بعد هم شرایطی مشابه دارد. سطح های آموزش زبان آلمانی در دوره ها به شرح زیر است:

دوره مقدماتی A

دوره مقدماتی زبان آلمانی شامل دو سطح A1 و A2 می شود و در آن ها ابتدایی ترین مطالبی که زبان آموزان نیاز به یادگیری آن دارند، آمزوش داده می شود.

کلمات روزمره، جملات ابتدایی که نیاز عمومی زبان آموزان را برطرف می کند، حروف، تلفظ ها و … از جمله مواردی هستند که در اولین سطح از دوره مقدماتی آموزش داده شده و در سطح بعدی، زبان آموز می تواند کلماتی که یاد گرفته را در دسته بندی های مختلف جای داده و به طور مفهومی استفاده کند. برای مثال زبان آموز این را درک می کند که کلمات ابتدایی برای یک موقعیت خاص مانند خرید به چه صورت است.

دوره میانی یا متوسط B

دوره میانی یا متوسط هم شامل دو سطح مانند سطح مقدماتی می شود که در اولین سطح آن، استانداردهای گفت و گو به زبان آموز آموزش داده می شود. بیشتر متقاضیان مهاجرت به کشور آلمان حداقل باید مدرکی قابل قبول از این دوره را داشته باشند.

در واقع حداقل مدرکی که توسط سفارت مورد تایید بوده و در کشور آلمان برای زندگی به صورت موقت یا دائمی کاربردی است، مدرکی است که مبنی بر تسلط زبان آموز به این سطح از زبان آلمانی است. در انتهای دوره میانی، زبان آموز توانایی مطالعه متون دشوارتر را دارد.

همچنین زبان آلمانی را به خوبی متوجه می شود. در این دوره، توانایی گفت و گو با یک آلمانی به خوبی فراهم می شود.

معمولا با استفاده از دوره های استاد خانی برای رسیدن به سطح B1، زمانی در حدود 6 ماه لازم است که البته به توانایی و استعداد زبان آموز و زمانی که صرف آموزش می شود نیز بستگی دارد.

دوره پیشرفته C

در نهایت دوره پیشرفته هم به دو سطح تقسیم می شود که در سطح اول، دایره واژگان زبان آموز به خوبی تقویت شده و در سطح بعدی، تمام اطلاعات محاوره ای، ضرب المثل ها و هر چیزی که زبان آموز در صحبت و استفاده از زبان آلمانی به آن نیاز دارد، به او آموخته می شود.

کیفیت و اعتبار یادگیری زبان آلمانی با دوره آموزشی به چه صورت است؟

کیفیت و اعتبار یادگیری زبان آلمانی با پکیج آموزشی به چه صورت است؟
کیفیت و اعتبار یادگیری زبان آلمانی با دوره آموزشی به چه صورت است؟

زمانی که صحبت از انتخاب بهترین روش آموزش زبان آلمانی یا دیگر زبان ها می شود، بیشتر افراد به دلیل اعتبار مدرک دریافتی، کلاس های حضوری را انتخاب می کنند.

حتی با وجود این که کلاس های حضوری پاسخگوی صد در صد نیاز زبان آموزان نیست و بسیاری از مطالب ضروری در این کلاس ها آموزش داده نمی شود، باز هم با این تصور که کیفیت و میزان اعتبار کلاس های حضوری بیشتر است، برخی متقاضیان یادگیری زبان، حضور در کلاس را انتخاب می کنند.

بیشتر این افراد در آزمون های رسمی که برای اخذ مدرک مورد تایید سفارت گرفته می شود، رد می شوند یا با نمرات بسیار پایین قبول می شوند و آنجا است که به دنبال روشی دیگر برای افزایش کیفیت آموزش و یادگیری مطالب بیشتر می روند و در بسیاری از موارد، در این مرحله دوره های آموزشی انتخاب می شود.

این در حالی است که دوره های آموزشی به خصوص دوره های استاد پوریاخانی، این اعتبار را دارند که بدون حضور در کلاس هم زبان آموز را برای شرکت در آزمون ها آماده کرده و با بهترین نمره و سطح کارنامه آزمون را دریافت کنند. همچنین زبان آموز بعد از دیدن این آموزش ها امکان شرکت در انواع آزمون های داخلی و خارجی برای دریافت مدرک زبان آلمانی را دارد.

آیا آموزش زبان آلمانی در آبادان هم با دوره های آموزشی امکانپذیر است؟

آیا آموزش زبان آلمانی در آبادان هم با پکیج های آموزشی امکانپذیر است؟
آیا آموزش زبان آلمانی در آبادان هم با دوره های آموزشی امکانپذیر است؟

یکی از مهم ترین مزایایی که در مورد آموزش زبان آلمانی با دوره های آموزشی گفته شد، امکان استفاده از این دوره ها در هر شهر و روستایی است.

علاقه مندان به آموزش زبان آلمانی در آبادان یا هر کدام از شهرهای ایران در صورتی که از کیفیت آموزش در شهر خود رضایت نداشته یا به دنبال آموزشی حرفه ای و تضمین شده هستند، این امکان را دارند که با استفاده از دوره های آموزشی، مطالب را از بهترین استاد آموزش دیده و صرفا برای رسمیت دادن به آموزش های خود و دریافت گواهی های مورد نیاز برای مهاجرت یا کار با مطالبی که آموزش دیده اند، در آزمون های زبان آلمانی شرکت کنند. این موضوع هدف اصلی تولید دوره های آموزشی است.

عدالت آموزشی و امکان استفاده از امکانات تدریس شهرهای بزرگ مانند تهران در شهرهای کوچک تر مانند آبادان، مهم ترین اهدافی هستند که در ضبط این دوره ها به آن توجه می شود.

البته اهداف گفته شده صرفا در دوره بعضی اساتید به چشم می خورد که استاد پوریا خانی با بیش از 7 هزار زبان آموز موفق و رتبه برتر، یکی از بهترین ها در این زمینه است.

در انتخاب دوره آموزشی برای یادگیری زبان آلمانی باید به چه نکاتی توجه داشت؟

در انتخاب پکیج آموزشی برای یادگیری زبان آلمانی باید به چه نکاتی توجه داشت؟
در انتخاب دوره آموزشی برای یادگیری زبان آلمانی باید به چه نکاتی توجه داشت؟

مانند کلاس های حضوری، دوره های آموزشی هم خوب و بد دارند و اگر دوره ی مناسب برای آموزش انتخاب نشود، قطعا کیفیت آموزش نامناسب خواهد بود. بسیاری از افراد برای فرآینده ساده تر دسترسی به دوره و خرید ارزان تر، دقتی در انتخاب دوره نمی کنند که این موضوع معمولا باعث بی نتیجه ماندن خرید آن ها می شود.

برای مثال طبیعی است که کیفیت آموزش یک استاد کلاس های حضوری با استادی که آموزش تدریس از راه دور را دیده، در دوره های آموزشی یکسان نیست و باید شخصی انتخاب شود که با این سبک آموزشی آشنا است.

به علاوه بعضی افراد بعد از ثبت نام در کلاس های حضوری، از دوره های همان استاد برای تمرین بیشتر در خانه استفاده می کنند، که این موضوع هم اشتباه است.

برای تکرار و تمرین هم باید استادی انتخاب شود که تسلط خوبی به مطالب آموزشی دارد

حتی برای تکرار و تمرین هم باید استادی انتخاب شود که تسلط خوبی به مطالب آموزشی دارد. با توجه به مطالب گفته شده، نکات زیر مهم ترین مواردی هستند که در خرید دوره آموزش زبان آلمانی در آبادان باید به آن ها توجه کرد.

  • انتخاب بهترین استاد
  • هزینه دوره
  • میزان رضایت زبان آموزان دیگر از دوره
  • سطح ها و میزان پوشش مطالب با دوره
  • توانایی دوره برای شرکت در آزمون های معتبر
  • کامل بودن دوره طبق مطالب درسی و …

هزینه کلاس آموزشی زبان آلمانی بیشتر است یا دوره آموزشی؟

هزینه کلاس آموزشی زبان آلمانی بیشتر است یا پکیج آموزشی؟
هزینه کلاس آموزشی زبان آلمانی بیشتر است یا دوره آموزشی؟

دیگر دغدغه زبان آموزان یا علاقه مندان به یادگیری زبان آلمانی، هزینه های تهیه دوره و میزان آن نسبت به هزینه کلاس حضوری است. به طور کل هزینه دوره آموزش زبان آلمانی با توجه به مزایای متعددی که دارد، اصولا زیاد نیست.

به خصوص که در دوره های آموزشی، هزینه های جانبی مانند رفت و آمد و … به طور کل حذف شده و از این نظر هم مبلغ پایین تر و مناسب تر خواهد بود.

همچنین در دوره های آموزشی، هر آنچه زبان آموز به آن نیاز دارد، از سمت مجموعه ای که دوره در آن ثبت شده، صادر می شود تا باز هم هزینه ها تا حد بیشتری کاهش پیدا کنند.

به خصوص با تهیه دوره های آموزش زبان آلمانی استاد پوریا خانی در کنار بهترین کیفیت آموزش و یادگیری و با خدماتی مانند پشتیبان، هزینه دریافتی از زبان آموزان نیز مبلغی معقول و مناسب است.

مزیت تهیه دوره های آموزشی استاد پوریا خانی چیست؟

مزیت تهیه پکیج های آموزشی استاد پوریا خانی چیست؟
مزیت تهیه دوره های آموزشی استاد پوریا خانی چیست؟

تنوع بالای دوره های آموزشی استاد پوریا خانی در قیمت و سطح های مختلف، وجود اساتید برتر، معروف و پیشرفته در سطح خود در میان اساتیدی که دوره های ایشان را ضبط می کنند، پشتیبانی پاسخگو به نیاز زبان آموزان در زمان خرید و یادگیری زبان آلمانی، میزان بالای رضایت بیش از 7000 نفری از زبان آموزان ایشان، کارنامه قبولی هزاران زبان آموز از مزایای تهیه این دوره هستند.

استاد پوریاخانی همچنین تجربه تدریس با بهترین متدها را نیز دارند و از این نظر هم دوره های ایشان بی نظیر است. ایشان علاوه بر تحصیلات آکادمیک، در بیشتر دوره های یادگیری زبان آلمانی هم شرکت داشته اند.

علاوه بر دوره های عمومی، دوره های طلایی نیز ارائه می شود. دوره طلایی شامل دوره طلایی گفتار (مربوط به  نامه نگاری، ایمیل زدن و …) و دوره طلایی نوشتار می باشد که حاوی نکات مهم و جمع بندی شده می باشد.

نتیجه گیری

نتیجه گیری
نتیجه گیری

یادگیری زبان آلمانی هرگز سخت نیست و علاقه مندان به این زبان از هر جای ایران با استفاده از ابزارهای غیر حضوری، می توانند بهترین سطح آموزش را داشته باشند. دوره تخصصی به خصوص دوره اساتیدی مانند استاد پوریا خانی، یکی از بهترین انتخاب ها برای یادگیری این زبان زیبا و پرطرفدار است.

گزینه های مرتبط :

آموزش زبان آلمانی در یزد

آموزش زبان آلمانی در اصفهان

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *