فهرست موضوعات

فهرست موضوعات

امروز در این مقاله از سایت آکادمی استاد پوریا خانی، کتاب آموزش زبان آلمانی برای کودکان را معرفی خواهیم نمود همچنین درباره کلاس های خصوصی برای کودکان نیز توضیح می دهیم.

پیشنهاد می کنیم از پست تفاوت an و in در آلمانی دیدن کنید.

تسلط بر زبان آلمانی برای کودکان: راهنمای یادگیری زبان

تسلط بر زبان آلمانی برای کودکان: راهنمای یادگیری زبان
تسلط بر زبان آلمانی برای کودکان: راهنمای یادگیری زبان

غوطه ور شدن در دنیای زبان آلمانی، می تواند سفری هیجان انگیز به خصوص برای کودکان باشد. زبان آلمانی غنی از تاریخ و فرهنگ، تجربه یادگیری جذابی را ارائه می دهد.

این مقاله از سایت آکادمی استاد پوریا خانی، شما را راهنمایی می کند که چگونه فرزند خود را با این زبان زیبا آشنا کنید و عشق به زبان ها و فرهنگ ها را از سنین پایین پرورش دهید.

در این خصوص آکادمی استاد پوریا خانی، با بیش از 30 استاد مجرب و متعهد به زبان آموزان خود در دتسیابی به اهدافشان ، اقدام به برگزاری کلاس های خصوصی نموده است. در ادامه این مقاله شما را بیشتر با نحوه برگزاری کلاس های خصوصی برای فرزندانتان در آکادمی استاد پوریا خانی توضیح خواهیم داد.

درک اهمیت یادگیری زبان

درک اهمیت یادگیری زبان
درک اهمیت یادگیری زبان

شروع با یک زبان خارجی در سنین پایین، فواید زیادی دارد. راه‌های جدید تفکر را باز می‌کند، همدلی را نسبت به فرهنگ‌های مختلف تقویت می‌کند و توانایی‌های شناختی را توسعه می‌دهد.

آلمانی، به ویژه، به دلیل ساختار منطقی و عبارات واضح خود متمایز است، و آن را به زبانی جذاب برای کودکان تبدیل می کند.

اما نکته بسیار مهم این است که زبان آلمانی را از چه استادی آموزش ببینید. زیرا استادی کم مهارت و بدون تجربه شما و کودکتان را بیشتر دچار اشتباهات متعدد خواهد نمود.

استاد پوریا خانی، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد زبان آلمانی است که به بیش از 7000 زبان آموز تاکنون زبان آلمانی را آموزش داده اندو همه کارنامه های قبولی زبان آموزان در سایت آکادمی موجود است.

انتخاب دوره آموزشی زبان آلمانی مناسب برای کودکان

انتخاب دوره آموزشی زبان آلمانی مناسب برای کودکان
انتخاب دوره آموزشی زبان آلمانی مناسب برای کودکان

اولین قدم در یادگیری کودکان، انتخاب بهترین دوره آموزشی زبان آلمانی مناسب برای فرزندتان است. باید متناسب با سن، جذاب باشد تا یادگیری را سرگرم کننده کند.

همانطور که در ابتدای مقاله بیان شده است، آکادمی استاد پوریا خانی، جهت برگزاری کلاس های خصوصی با بیش از 30 استاد مجرب زبان آلمانی که در این مجموعه فعالیت می کنند، بر اساس ساعات مدنظر کودکتان کلاس برگزار می شود.

این کلاس ها می تواند فرآیند یادگیری را برای یادگیرندگان جوان لذت بخش تر و کمتر دلهره آور کند. در این کلاس های خصوصی، کوکانتان آموزش گرامر، واژگان، تلفظ ها و ساختار ها و یا هرآنچه را که لازم باشد را یاد خواهند گرفت.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و تعیین وقت برگزاری کلاس های خصوصی با شماره ۰۹۲۰۱۳۸۰۲۶۲ تماس حاصل فرمایید.

کاوش در قلمرو کتاب آموزش زبان آلمانی برای کودکان

در دنیای زبان آموزی، کتاب ها همچنان یک منبع ارزشمند هستند. به خصوص برای کودکان، آنها مسیری دوستانه و جذاب برای کشف زبان های جدید فراهم می کنند. آلمانی با میراث غنی زبانی و واژگان متنوعش، از این قاعده مستثنی نیست.

به این ترتیب، ما در آکادمی استاد پوریا خانی فهرست جامعی از کتاب آموزش زبان آلمانی، برای کودکان را تهیه کرده‌ایم که به شدت برای کودکان توصیه می‌شود. این کتاب ها، پر از داستان های جذاب و تصاویر خلاقانه، که  یادگیری آلمانی را به یک ماجراجویی لذت بخش تبدیل می کنند.

کاترپیلار بسیار گرسنه Die kleine Raupe Nimmersatt

اولین مورد در کتاب آموزش زبان آلمانی، برای کودکان”Die kleine Raupe Nimmersatt” است، نسخه آلمانی کلاسیک “کاترپیلار بسیار گرسنه” اثر اریک کارل. این داستان جاودانه که به زبان آلمانی ساده روایت می شود، کودکانتان را با واژگان پایه آشنا می کند. ساختار تکراری داستان به حفظ زبان کمک می کند.

Das kleine Ich bin ich

در مرحله بعد از لیست کتاب آموزش زبان آلمانی برای کودکان  “Das kleine Ich bin ich” را داریم، داستانی جذاب از یک حیوان بی نام در جستجوی هویت خود را روایت میکند.

این کتاب، اولین بار در سال 1972 منتشر شد و به بسیاری از زبان ها ترجمه شده و تقریباً یک میلیون نسخه فروخته است. این داستان که در قالب قافیه بیان می شود، چالشی هیجان انگیز را برای کودکانتان فراهم می کند.

Oh wie schön ist Panama

«Oh wie schön ist Panama» یکی دیگر از کتاب آموزش زبان آلمانی برای کودکان است که سفر آلمانی خود را آغاز می‌کنند. این داستان دوست داشتنی خرس و ببر در جستجوی پاناما کودکان را با جملات پیچیده تری آشنا می کند و در عین حال روایتی جذاب را حفظ می کند.

Petterson und Findus

“Petterson und Findus” مجموعه ای از کتاب های لذت بخش درباره ماجراهای پترسون و گربه اش، Findus است. طنز و گرما در این داستان ها آنها را در بین کودکان مورد علاقه قرار می دهد و زبان استفاده شده ساده و قابل درک است.

Der Räuber Hotzenplotz

«Der Räuber Hotzenplotz» یک سریال هیجان انگیز پر از شیطنت و سرگرمی است. کتاب آموزش زبان آلمانی برای کودکان مطمئناً توجه خوانندگان جوان را به خود جلب می‌کنند و فرآیند یادگیری را یکپارچه و لذت‌بخش می‌سازند.

Eine Woche voller Samstage

در ادامه کتاب آموزش زبان آلمانی برای کودکان، “Eine Woche voller Samstage” هفته ای پر از شنبه ها را ارائه می دهد که هر روز مجموعه ای از ماجراهای خاص خود را به همراه دارد. این کتاب گنجینه ای از واژگان جدید است و مقدمه جالبی را ارائه می دهد که کودکان را درگیر می کند.

Das kleine Gespenst

«Das kleine Gespenst» یا «شبح کوچک» داستانی دلچسب است که درس های ارزشمندی به خوانندگان جوان می دهد. این یک انتخاب عالی برای کتاب آموزش زبان آلمانی برای کودکان است که درک اولیه زبان را توسعه داده اند و برای سطح کمی بالاتر از پیچیدگی آماده هستند.

جادوگر کوچک Die kleine Hexe

“Die kleine Hexe” یا ” جادوگر کوچک ” یکی دیگر از داستان های گیرا است که کودکان را با طیف وسیع تری از واژگان و ساختار جملات آشنا می کند. محیط جادویی داستان به زبان آموزان جوان انگیزه می دهد تا به خواندن و کاوش در زبان آلمانی ادامه دهند.

مشت آرزو Der Wunschpunsch

“Der Wunschpunsch” داستانی جادویی درباره طلسمی است که آرزوها را برآورده می کند اما با پیچش. این کتاب نه تنها سرگرم می کند، بلکه کودکان را به تفکر انتقادی تشویق می کند و در عین حال دایره لغات آلمانی خود را گسترش می دهد.

جیم باتن و لوک راننده موتور Jim Knopf und Lukas der Lokomotivführer

“Jim Knopf und Lukas der Lokomotivführer” کتابی پر ماجرا است که جیم باتن و دوستش لوک راننده موتور را دنبال می کند. طرح هیجان انگیز کتاب همراه با زبان آلمانی قابل فهم آن را به انتخابی عالی برای کودکان تبدیل کرده است.

در اینجا دو کتاب آموزش زبان آلمانی برای کودکان وجود دارد که اغلب برای آموزش زبان آلمانی استفاده می شود:

« Pippi Langstrumpf » (پیپی جوراب بلند) نوشته آسترید لیندگرن: این سری از کتاب‌های کودک داستان پیپی جوراب بلند را روایت می‌کند، دختری نه‌ساله مو قرمز، کک‌ مک و فوق‌انسانی قوی که با او زندگی مستقلی در ویلا ویلکولا دارد.

میمون و اسب پیپی که نمی‌خواهد بزرگ شود، اغلب بزرگسالان غیرمنطقی را مسخره می‌کند و به خاطر طبیعت بازیگوش و غیرقابل پیش‌بینی‌اش معروف است.

او را به عنوان خونگرم، دلسوز، مهربان، باهوش، سخاوتمند و شوخ توصیف می کنند که اغلب در گفتگوها بهترین شخصیت های بزرگسال را دارد. پیپی با وجود قدرتی که دارد، اغلب از خشونت پرهیز از خشونت برای حل تعارضات یا محافظت از سایر کودکان در برابر قلدری .

« Momo مومو» نوشته مایکل انده: این رمان فانتزی، حول محور مفهوم زمان می چرخد. مومو، قهرمان داستان، بیرون از یک شهر بزرگ، در ویرانه های یک آمفی تئاتر زندگی می کند. مومو علیرغم اینکه چیزی جز چیزهایی که می یابد یا به عنوان هدیه دریافت می کند ندارد، یک هدیه قابل توجه دارد:

او یک شنونده عالی است. با این حال، وقتی «آقایان خاکستری» وارد می‌شوند و به دنبال دزدیدن عمر گرانبهای مردم هستند، این وظیفه مومو است که جلوی آنها را بگیرد.

این کتاب، رمانی افسانه‌ای است که در آن روز و رویا به شیوه‌ای شاعرانه در یکدیگر جاری می‌شوند و معمای زمان را به گونه‌ای بررسی می‌کنند که هم کودکان و هم بزرگسالان را مجذوب می‌کند .

این کتاب ها نه تنها کودکان را سرگرم می کند، بلکه آنها را با واژگان و ساختار جملات آلمانی در یک زمینه طبیعی و جذاب آشنا می کند.

صفحه کتاب داستان آلمانی را ببینید.

کتاب آموزش زبان آلمانی برای کودکان خردسال

کتاب آموزش زبان آلمانی برای کودکان خردسال
کتاب آموزش زبان آلمانی برای کودکان خردسال

در اینجا، چند کتاب عالی برای یادگیری زبان آلمانی وجود دارد که به طور خاص برای کودکان طراحی شده است:

Plötzlich in Palermo ” – این کتاب 10 داستان کوتاه را برای مبتدیان ارائه می‌کند، که روشی سرگرم‌کننده و جذاب برای کودکان برای ایجاد واژگان آلمانی خود ارائه می‌کند.

: Sturm auf Sylt

کتاب دیگری در همین مجموعه، که 10 داستان کوتاه دیگر را برای مبتدیان ارائه می‌کند.

: Dino lernt Deutsch Collector’s Edition

این کتاب سادگی و سرگرمی را با هم ترکیب می کند و آن را به انتخابی عالی برای زبان آموزان جوان تبدیل می کند.

: Heidis Frühstück  یک داستان پلیسی برای مبتدیان، این کتاب واژگان و ساختار جمله آلمانی را از طریق یک روایت هیجان انگیز آموزش می دهد.

Ahoi aus Hamburg :

این کتاب حاوی 10 داستان کوتاه برای مبتدیان است که کودکان را از طریق داستان های جذاب با زبان آشنا می کند.

Lockdown in Liechtenstein :

شامل 10 داستان کوتاه برای مبتدیان، این کتاب منبع ارزشمندی برای کودکانی است که آلمانی را یاد می گیرند.

Fun & Simple Conversation Practice :

این کتاب تمرین مکالمه را برای مبتدیان و افراد متوسط ​​ارائه می دهد، و آن را به انتخابی عالی برای کودکانی تبدیل می کند که به اصول اولیه تسلط دارند و می خواهند مهارت های مکالمه خود را بهبود بخشند.

Momente in München:

این کتاب با ارائه 10 داستان کوتاه برای مبتدیان، خواندن و گوش دادن را با هم ترکیب می کند تا به کودکان کمک کند تلفظ و درک خود را بهبود بخشند.

Karneval in Köln:

این کتاب مجموعه‌ای از 10 داستان کوتاه دیگر را برای مبتدیان ارائه می‌کند که واژگان آلمانی کودکان را غنی‌تر می‌کند.

چه فرزند شما به تازگی شروع به یادگیری زبان آلمانی کرده باشد، یا از قبل یادگیری خود را آغاز کرده باشد، کلاس های خصوصی آکادمی استاد پوریا خانی می تواند در هر مرحله به آنها کمک کند تا بتوانند کتاب های به زبان آلمانی را مطالعه نمایند.

ترکیب روش های یادگیری تعاملی

روش های یادگیری تعاملی، در یادگیری زبان ضروری است. آنها درس ها را لذت بخش می کنند و به کودکان کمک می کنند کلمات و عبارات جدید را راحت تر به خاطر بسپارند.

در همین راستا اساتید آکادمی استاد پوریا خانی با مثال ها، آهنگ‌ها یا داستان‌های آلمانی  واژگان آلمانی را به کودکانتان آموزش می دهند.

درگیر شدن در فرآیند یادگیری فرزندتان

مشارکت شما در فرایند یادگیری زبان فرزندتان، می تواند انگیزه و پیشرفت او را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

سعی کنید خودتان مقداری آلمانی یاد بگیرید یا اگر در حال حاضر مهارت دارید، فرزندتان را در مکالمات ساده درگیر کنید. علاقه و مشارکت شما احتمالاً آنها را ترغیب می کند تا سخت تر کار کنند و از این روند لذت ببرند.

آکادمی استاد پوریا خانی، دوره های آموزشی که شامل ویدئوی های ضبط شده و فایل های pdf  است برای پدران و مادرانی که شاغل هستند یا زمان کافی در روز را ندارند را ارائه نموده اند.

آنها با گذراندن دوره های استاد پوریا خانی می توانند در مدت زمان 6 ماه به پایان سطح B1 و در مدت 10 ماه به پایان سطح  B2 برسند.

کاوش در فرهنگ آلمان

یادگیری زبان، فقط مربوط به واژگان و دستور زبان نیست، بلکه به درک فرهنگ پشت زبان نیز مربوط می شود. اساتید آکادمی استاد پوریا خانی، کودکتان با شیوه های جذاب غذاها، موسیقی و ادبیات آلمانی آشنا می کند.

این قرار گرفتن در معرض فرهنگی تجربه یادگیری آنها را غنی می کند و درک آنها از زبان آلمانی را عمیق تر می کند.

حتما صفحه ساده ترین زبان برای یادگیری بعد از آلمانی را مشاهده کنید.

سرگرم کننده و جذاب نگه داشتن فرآیند یادگیری

سرگرم کننده و جذاب نگه داشتن فرآیند یادگیری
سرگرم کننده و جذاب نگه داشتن فرآیند یادگیری

یادگیری یک زبان جدید، باید یک تجربه سرگرم کننده و هیجان انگیز باشد. با جشن گرفتن پیروزی های کوچک، مانند یادگیری یک کلمه جدید یا تلفظ صحیح یک عبارت دشوار، روند را جذاب نگه دارید.

علاوه بر این، ثبات کلیدی است. تمرین منظم، حتی برای چند دقیقه در هر روز، می تواند به پیشرفت قابل توجهی در طول زمان منجر شود.

به همین دلیل است که دوره های استاد پوریا خانی بصورت نیمه فشرده هستند که نه انقدر کوتاه که نکته ای جا بماند و نه آنقدر طولانی که خسته کننده باشد. مزیت دیگر گذراندن دوره های استاد پوریا خانی پشتیبانی مادام العمر و دسترسی همیشگی به دوره ها می باشد.

همین مزیت سبب می شود زبان آموز دچار دلهره و استرس نشود زیرا دوره های استاد پوریا خانی خود آموز نمی باشد و توسط خود استاد پوریا خانی پشتیبانی می شود.

اطلاعات کلی درباره کتاب آموزش زبان آلمانی برای کودکان

کتاب آموزش زبان آلمانی برای کودکان
– «جوراب بلند پیپی—- Pippi Langstrumpf » نوشته آسترید لیندگرن
– «مومو——— Momo » اثر مایکل اند
– “یادگیری آلمانی با داستان Plötzlich in Palermo ناگهان در پالرمو
– “یادگیری آلمانی با داستان: Sturm auf Sylt” : طوفان در سیلت
– “یادگیری آلمانی با داستان: Dino lernt Deutsch Collector’s Edition” : دینو نسخه کلکسیونی آلمانی را یاد می گیرد
– “یادگیری آلمانی از طریق داستان سرایی: Heidis Frühstück” صبحانه هایدی
– “یادگیری آلمانی با داستان: Ahoi aus Hamburg” آهوی از هامبورگ
– “یادگیری آلمانی با داستان:  Lockdown in Liechtenstein قرنطینه در لیختن اشتاین “
– ” Fun & Simple Conversation Practice: تمرین سرگرم کننده و ساده مکالمه”
– “یادگیری آلمانی با داستان: Momente in München” لحظاتی در مونیخ
– “یادگیری آلمانی با داستان: Karneval in Köln ” کارناوال در کلن
کاترپیلار بسیار گرسنه Die kleine Raupe Nimmersatt
Das kleine Ich bin ich کوچولو من هستم
Oh wie schön ist Panama اوه پاناما چقدر خوبه
Petterson und Findus پترسون و فیندوس
Der Räuber Hotzenplotz دزد هوتزن پلاتز
Eine Woche voller Samstage هفته ای پر از شنبه ها
Das kleine Gespenst روح کوچولو
جادوگر کوچک Die kleine Hexe
مشت آرزو Der Wunschpunsch
جیم باتن و لوک راننده موتور Jim Knopf und Lukas der Lokomotivführer

نتیجه گیری: کتاب آموزش زبان آلمانی برای کودکان

نتیجه گیری: کتاب آموزش زبان آلمانی برای کودکان
نتیجه گیری: کتاب آموزش زبان آلمانی برای کودکان

یادگیری آلمانی با کتاب آموزش زبان آلمانی، برای کودکان می تواند جذاب باشد و دنیایی از تجربیات جدید را برای فرزند شما باز کند. با گذراندن کلاس های خصوصی آکادمی استاد پوریا خانی، کودکانتان با درک و لذت بیشتر علاقمند به یادگیری زبان آلمانی خواهند شد.

جهت تعیین وقت برگزاری کلاس های خصوصی شما می توانید با شماره ۰۹۲۰۱۳۸۰۲۶۲ تماس حاصل فرمایید.

نتایج شرکت در آکادمی پوریا خانی

نتایج شرکت در آکادمی پوریا خانی
نتایج شرکت در آکادمی پوریا خانی
دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *