فهرست موضوعات

فهرست موضوعات

در این مقاله، به معرفی و بررسی ساده ترین زبان برای یادگیری بعد از آلمانی می پردازیم.

امروزه اهمیت یادگیری زبانی غیر از زبان مادری، از اهمیت زیادی برخوردار است. بسیاری از افراد، حال به دلیل علاقه مندی خود به یک زبان یا سفر یا مهاجرت به کشوری دیگر، اقدام به یادگیری زبان خارجی می کنند.

زبان های خارجی دارای انواع مختلفی است و اکثر کشورهای دنیا، زبان های مربوط به خود را دارند یا برخی کشورها به خصوص کشورهای اروپایی، زبان مشترک با دیگر کشورها دارند.

با این حال اهمیت مسئله یادگیری زبان خارجی بسیار بالاست و هر فردی که مایل است اقدام به یادگیری یک یا چند زبان خارجی کند، باید در ابتدا اطلاعات کافی در خصوص زبان مورد نظر، تاریخچه آن، نحوه یادگیری و … به دست آورد.

اینفوگرافیک ساده ترین زبان برای یادگیری بعد از آلمانی

اینفوگرافیک ساده ترین زبان برای یادگیری بعد از آلمانی
اینفوگرافیک ساده ترین زبان برای یادگیری بعد از آلمانی

زبان هایی نظیر انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و …، جزو زبان های رایج دنیا محسوب می شوند و در واقع زبان رسمی در دنیا شامل همین موارد است. علاوه بر این زبان ها، می توان بیش از صدها و هزاران زبان دیگر در دنیا جست و جو کرد که یادگیری آن می تواند همراه با چالش و به همراه لذت باشد.

ویدئو ساده ترین زبان برای یادگیری بعد از آلمانی

یکی از زبان های رایج دنیا را می توان زبان آلمانی نامید که علاوه بر کشور آلمان، کشورهایی نظیر اتریش، دانمارک، بلژیک و …، به این زبان صحبت می کنند.

اما مسئله اصلی این است که بسیاری از افراد در جست و جوی این موضوع هستند که کدام زبان ها می تواند برای یادگیری، آسان تر از بقیه باشد. به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم تا به صورت کامل به بررسی ساده ترین زبان برای یادگیری بعد از آلمانی بپردازیم و چندین زبان را در این خصوص مورد بررسی قرار دهیم.

همچنین از معیارهای ساده یا سخت بودن یک زمان و عوامل موثر در این زمینه، نکاتی را عنوان کنیم. همچنین در ادامه مقاله به بررسی زبان آلمانی هم خواهیم پرداخت که از طرفداران زیادی برخوردار است.

اینفوگرافیک ساده ترین زبان برای یادگیری بعد از آلمانی

از آنجایی که یادگیری زبان آلمانی یا هر زبانی، نیازمند استفاده از منابع یادگیری و آموزشی مناسب است، انتخاب منابع و همچنین انتخاب استاد برای یادگیری می تواند از اهمیت زیادی برخوردار باشد که یکی از بهترین منابع در این مورد، به خصوص زبان آلمانی، استفاده از دوره های آموزشی آکادمی استاد پوریا خانی می باشد که در این مقاله به بررسی کامل این بسته آموزشی پرداخته خواهد شد.

همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه یادگیری زبان آلمانی، با کارشناسان آموزشی آکادمی استاد پوریا خانی تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

اگر ساکن یاسوج هستید، برای شما این مقاله را آماده کرده ایم: آموزش زبان آلمانی در یاسوج

ما در این مقاله به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

ساده ترین زبان برای یادگیری بعد از آلمانی کدامند؟

دلایلی که می تواند سختی یا آسانی یک زبان را مشخص کند کدامند؟

توانایی یادگیری زبان توسط زبان آموز چه تاثیری در روند یادگیری زبان دارد؟

انگیزه یادگیری زبان چه تاثیری در یادگیری زبان خارجی دارد؟

معیارهای انتخاب بهترین زبان برای یادگیری چیست؟

معرفی زبان آلمانی

تاریخچه پیدایش زبان آلمانی چیست؟

ریشه زبان آلمانی چیست؟

دسته های زبان ژرمنی کدامند؟

دوره های آموزشی زبان آلمانی آکادمی استاد پوریا خانی به چه صورت است؟

محتوای آموزشی و مزیت های استفاده از دوره های آموزشی آکادمی استاد پوریا خانی چیست؟

اهمیت یادگیری زبان توسط اساتید مجرب

مدرک زبان آلمانی چیست؟

نتیجه گیری

 

ساده ترین زبان برای یادگیری بعد از آلمانی

ساده ترین زبان برای یادگیری بعد از آلمانی
ساده ترین زبان برای یادگیری بعد از آلمانی

یکی از مهمترین دغدغه های بسیاری از افرادی که علاقه به یادگیری زبان خارجی دارند، این است که کدام زبان می تواند آسان تر برای یادگیری باشد. برای این که آسان بودن یا سخت بودن یک زبان خارجی را مورد بررسی قرار داد، باید به عوامل مختلفی نیز توجه کرد. از زبان مادری شخص گرفته تا مهارت یادگیری، هوش و تلاش او و …

بر کسی پوشیده نیست که هر کشوری زبان رسمی خود را دارد و برای این که یک فرد بتواند زبانی دیگر را یاد بگیرد، باید در خصوص زبان مربوطه اطلاعات کافی به دست آورد. برخی از زبان ها، از ریشه و خانواده یکسانی برخوردار هستند.

به عنوان مثال زبان ایتالیایی و اسپانیایی نیز از یک خانواده محسوب می شوند. یادگیری چنین زبان هایی می تواند باعث شود که علاوه بر کشور ایتالیا، در کشور اسپانیا هم از آن استفاده کرد و یادگیری آن طبیعتا برای فردی آسان تر خواهد بود که با زبان انگلیسی آشنا باشد. ما در ادامه مقاله، به بررسی برخی از ساده ترین زبان برای یادگیری بعد از آلمانی خواهیم پرداخت:

زبان ترکی استانبولی

زبان ترکی استانبولی
زبان ترکی استانبولی

یکی از ساده ترین زبان ها برای یادگیری را می توان به زبان ترکی استانبولی اشاره کرد. این زبان در واقع برای ایرانیان راحت به نظر می رسد و یادگیری آن ساده خواهد بود.

یک فرد فارسی زبان که زبان مادری او فارسی است، طبیعتا با ریشه زبان خود آشنایی دارد. زبان ترکی استانبولی به دلیل شباهت ساختاری و دستوری با زبان فارسی، می تواند برای ایرانیان ساده تر باشد و به راحتی آن را فرا گرفت.

این زبان در واقع زبان رسمی کشور ترکیه است که در همسایگی کشور ایران قرار دارد و هر ساله ایرانیان زیادی به ترکیه سفر یا مهاجرت می کنند و طبیعتا برای مهاجرت، باید زبان رسمی این کشور یعنی ترکی استانبولی را فرا گرفت.

علاوه بر مسئله دستوری و گرامری، در آواها و صداها، زبان ترکی استانبولی شباهت زیادی به زبان فارسی دارد و در قدیم برای نوشتن زبان ترکی استانبولی از رسم الخط فارسی استفاده می شد.

زبان عربی

زبان عربی
زبان عربی

از دیگر ساده ترین زبان برای یادگیری بعد از آلمانی می توان به زبان عربی اشاره کرد که مربوط به کشورهای عرب زبان می باشد. کشورهای حوزه خلیج فارس که در همسایگی ایران قرار دارند، زبان رسمی عربی را صحبت می کنند.

زبان عربی هم به دلیل شباهت ظاهری و الفبایی به زبان فارسی، می تواند برای ایرانیان آسان باشد و یادگیری آن می تواند بسیار ساده تر از سایر زبان ها باشد.

بسیاری از واژه های زبان فارسی، از زبان عربی بهره برده است که ما چه در نوشتار و چه در محاوره، از آن استفاده می کنیم.

یکی از مهمترین اصول یادگیری زبان عربی که می تواند گاهی چالش برانگیز باشد، این است که باید توسط اساتیدی مجرب آموزش داده شود. زیرا ساختار دستوری و گرامی و به خصوص به کار بردن هجاها در عربی از اهمیت زیادی برخوردار است و یادگیری آن باید در اولویت قرار گیرد.

یا به عنوان مثال، در زبان عربی، اسم ها دارای جنسیت هستند و در نتیجه می تواند در کل ساختار جمله تاثیر بگذارد. یکی از مزیت های یادگیری آسان زبان عربی این است که کتاب قران به زبان عربی نگاشته شده است و طبیعتا همه ما آشنایی کمی با زبان عربی داریم.

زبان انگلیسی

امری غیر ممکن است که در طول زندگی خود، نام زبان انگلیسی به ذهنمان خطور نکرده باشد. زبان انگلیسی به عنوان یک زبان بین المللی در تمامی کشورها محسوب می شود و زبان رسمی بسیاری از کشورهای دنیا، زبان انگلیسی می باشد. زبان انگلیسی در  تمام زمینه های مختلفی از جمله زمینه های علمی، تحقیقاتی، محاوره ای و …، کاربرد دارد و یادگیری آن یکی از اولین اولویت ها محسوب می شود.

زبان انگلیسی یکی از ساده ترین زبان برای یادگیری بعد از آلمانی محسوب می شود. یادگیری این زبان بر اساس ساختار نوشتاری، گرامر، تلفظ و … می تواند بسیار ساده باشد و در امور روزمره از آن استفاده نمود.

گستردگی زبان انگلیسی در بین کشورهای مختلف در دنیا باعث شده است که این زبان جزو زبان های اصلی دنیا به حساب می آید. ساختار جمله بندی زبان انگلیسی به گونه ای است که هر فردی در هر رده سنی که باشد، می تواند به راحتی اقدام به یادگیری آن کند و شرط مهارت پیدا کردن در آن استفاده از اساتید باتجربه و ماهر و منابع آموزشی معتبر و همچنین تلاش و توانایی زبان آموز است.

به عنوان مثال در زبان آلمانی، شما می توانید به راحتی با استفاده از دوره های آموزشی آکادمی استاد پوریا خانی اقدام به یادگیری این زبان کنید که ما در این مقاله در این خصوص توضیحات کاملی ارائه خواهیم داد.

زبان ایتالیایی

زبان ایتالیایی
زبان ایتالیایی

شاید بتوان زبان ایتالیایی را به عنوان یکی از ساده ترین زبان برای یادگیری بعد از آلمانی به حساب آورد. زبان ایتالیایی با بسیاری از زبان ها، ریشه مشترکی دارد و در نتیجه می تواند در یادگیری آسان آن تاثیر زیادی بگذارد.

زبان ایتالیایی یکی از زبان های هنری و همچنین زبان احساسی و رمانتیک به حساب می آید. با یادگیری این زبان، می توان در بسیاری از کشورهای دنیا، به ارتباط با بقیه افراد پرداخت.

بسیاری از کلمات زبان ایتالیایی به گونه ای است که همان گونه که تلفظ می شود، نوشته می شود و در واقع، زبان ایتالیایی دارای آواهای خاص و جملات آهنگین می باشد و به همین دلیل یادگیری این زبان می تواند با استفاده از یک ریتم خاص، آسان باشد. جالب است بدانید که زبان ایتالیایی، یکی از زبان های رایج در دنیا محسوب می شود و بیش از 60 میلیون نفر در دنیا به این زبان صحبت می کنند.

زبان اسپانیایی

زبان اسپانیایی
زبان اسپانیایی

از دیگر زبان های رایج در دنیا می توان به زبان اسپانیایی اشاره کرد. این زبان در واقع در میان دیگر زبان های دنیا، می تواند در بین ساده ترین ها قرار گیرد و به عبارتی می توان گفت که زبان اسپانیایی جزو ساده ترین زبان برای یادگیری بعد از آلمانی محسوب می شود. در زبان اسپانیایی، می توان شباهت زیادی از نظر الفبایی با زبان انگلیسی مشاهده کرد.

به همین دلیل بسیاری از کلمات و افعال شبیه به زبان انگلیسی می باشد و افرادی که حتی تسلط کمی به زبان انگلیسی داشته باشند، می توانند زبان اسپانیایی را به راحتی یاد بگیرند.

البته باید گفت که از لحاظ دستوری و گرامری، زبان اسپانیایی کمی سخت تر از زبان انگلیسی است و از طرفی دارای لهجه های متنوع است و به همین دلیل گاهی می تواند در هنگام یادگیری این زبان، فرد را دچار چالش کند.

یکی از فنون اصلی که زبان آموزان در طول یادگیری زبان اسپانیایی فرا می گیرند، سرعت در مکالمه است و به همین دلیل است که اگر دقت کنید، اسپانیایی زبان ها، خیلی سریع صحبت می کنند.

همچنین دوره های آموزشی غیر حضوری آکادمی استاد پوریا خانی سبب تسریع در مدت زمان یادگیری زبان آلمانی می شود.

زبان هلندی

یکی از زبان های بسیار نزدیک به زبان آلمانی، زبان هلندی می باشد. زبان هلندی از زبان های خانواده ژرمن می باشد و همچنین ترکیبی از زبان آلمانی و انگلیسی می باشد.

این زبان دارای شباهت های زیادی با دو زبان آلمانی و انگلیسی می باشد و هر فردی که به انگلیسی یا آلمانی تسلط داشته باشد، می تواند به راحتی زبان هلندی را یاد بگیرد. به همین دلیل است که زبان هلندی را می توان جزو ساده ترین زبان برای یادگیری بعد از آلمانی به حساب آورد.

از دیگر مزیت های زبان هلندی که یادگیری آن را می تواند آسان کند، این است که بسیاری افعال آن شباهت زیادی به زبان انگلیسی و آلمانی دارد. اما باید به این موضوع توجه داشت که صرف فعل ها و همچنین گرامر آن با دو زبان دیگر تفاوت دارد که در طول آموزش به افراد آموزش داده می شود.

یادگیری زبانی مانند زبان هلندی باید تحت نظر اساتید مجرب و متخصص باشد و منابع آموزشی معتبری استفاده شود. به عنوان مثال در یادگیری زبان آلمانی می توان از دوره های آموزشی غیر حضوری آکادمی استاد پوریا خانی استفاده کرد که به صورت خط به خط و در همه سطوح آموزش داده می شود که ما در این مقاله در این مورد هم توضیحات کاملی ارائه خواهیم داد.

زبان فرانسوی

زبان فرانسوی در کنار زبان انگلیسی و آلمانی، جزو سه زبان رسمی در دنیا و قاره اروپا به حساب می آید. اگر فردی به زبان انگلیسی تسلط داشته باشد، می تواند به راحتی اقدام به یادگیری زبان فرانسوی کند.

زیرا ریشه زبان فرانسوی با زبان انگلیسی مشترک می باشد و بسیاری از کلمات و جملات را می توان در هر دو زبان مشاهده کرد. جالب است بدانید که زبان فرانسوی هم در زبان فارسی کاربرد زیادی دارد و بسیاری از واژه های فرانسوی نیز در زبان ما استفاده می شود و به همین دلیل، آشنایی با زبان فرانسوی برای ما ایرانیان غریبه نیست.

در زبان فرانسوی، اسم ها دارای جنسیت هستند و باید به آن توجه کرد. علاوه بر آن، تلفظ زبان فرانسوی به مراتب سخت تر از زبان انگلیسی بوده و با تمرین و تکرار می توان اقدام به یادگیری تلفظ واژه های مختلف زبان فرانسوی نمود. لازم به گفتن است که زبان فرانسوی باید تحت نظر بهترین اساتید آموزشی و بهترین منابع یاد گرفته شود تا نتیجه خوبی حاصل گردد.

زبان آفریقایی

یکی از ساده ترین زبان برای یادگیری بعد از آلمانی را می توان زبان آفریقایی نامید. شاید زبان آفریقایی برای ما کمی عجیب به نظر برسد که چه مقدار سادگی دارد. زبان رسمی برخی از کشورهایی مانند آفریقای جنوبی، زبان آفریقایی می باشد.

دلیل آسان بودن این زبان، شباهت آن به زبان هلندی و آلمانی می باشد و دلیل آن هم مستعمره بودن کشور آفریقای جنوبی توسط هلندی ها می باشد. به همین دلیل افرادی که به زبان انگلیسی یا آلمانی و یا هلندی تسلط دارند، می توانند زبان آفریقایی را به راحتی یاد بگیرند.

به خصوص برای هلندی زبان ها یا آلمانی زبان ها، زبان آفریقایی بسیار ساده است. یکی از ویژگی های قابل توجه در زبان آفریقایی، صرف افعال این زبان است که بر اساس اشخاص مختلف تغییر نمی کند و به همین دلیل یادگیری آن آسان خواهد بود.

زبان پرتغالی

یکی از زبان های فراگیر در دنیا را می توان زبان پرتغالی نامید. زبان پرتغالی یکی از زیباترین زبان های دنیا محسوب می شود و در واقع یک نوع زبان رومی است که نزدیکی زیادی به زبان انگلیسی دارد.

همچنین صرف افعال زبان پرتغالی نیز شباهت های زیادی به زبان انگلیسی و فرانسوی دارد. زبان پرتغالی، زبان رسمی کشور پرتغال و برزیل و برخی از کشورهای دیگر می باشد. ترتیب بندی کلمات و ساختار گرامری این زبان شباهت زیادی به زبان رومی دارد و حتی می توان تشابهاتی را با زبان اسپانیایی مشاهده کرد.

یکی از مهمترین ارکان یادگیری زبان پرتغالی این است که حتما باید در خصوص تلفظ این زبان، تمرین و تکرار زیادی داشت تا بتوان بر این زبان مسلط بود. با این تفاسیر می توان گفت که زبان پرتغالی، می تواند جزو ساده ترین زبان برای یادگیری بعد از آلمانی محسوب شود.

زبان نروژی

یکی از زبان های ساده در دنیا، زبان نروژی است. جالب است بدانید که این زبان از خانواده زبان آلمانی می باشد و هر فردی که به زبان آلمانی تسلط داشته باشد، عملا هیچ مشکلی در یادگیری زبان نروژی نخواهد داشت.

علاوه بر این، بسیاری از افعال و اسم ها در این زبان با زبان انگلیسی مشابه است و کلمات مشترک و ریشه های مشترکی با زبان انگلیسی و به خصوص زبان آلمانی دارد.

زبان نروژی دارای ساختار گرامری مشابه با زبان انگلیسی است و به همین دلیل یادگیری آن می تواند بسیار آسان باشد. یادگیری هر زبانی از جمله زبان نروژی، نیازمند استفاده از اساتید با تجربه و همچنین استفاده از منابع آموزشی معتبر و مناسب می باشد.

به عنوان مثال، یادگیری زبان آلمانی با استفاده از دوره های آموزشی آکادمی استاد پوریا خانی می تواند بسیار آسان باشد که به صورت غیر حضوری و همچنین به صورت خط به خط اقدام به آموزش افراد می کند که علاوه بر زبان آلمانی می تواند تاثیر زیادی در روند یادگیری زبان نروژی هم داشته باشد.

زبان دانمارکی

یکی از زبان های شیرین و جذاب در دنیا، زبان دانمارکی است. این زبان در واقع یکی از زبان های اسکاندیناوی به حساب می آید و از لحاظ شباهت، با زبان سوئدی و نروژی بسیار نزدیک است. اما نکته قابل توجه در خصوص زبان دانمارکی این است که این زبان دارای 9 مدل فعل است که باید در خصوص آن توجه ویژه ای داشت.

همچنین در زبان دانمارکی، از ضمیر، کمتر استفاده می شود و به همین دلیل یادگیری آن می تواند آسان باشد و در واقع می توان گفت که زبان دانمارکی یکی از ساده ترین زبان برای یادگیری بعد از آلمانی به حساب می آید.

زبان سوئدی

از دیگر زبان های ساده در دنیا، زبان سوئدی است و دلیل آسان بودن آن، هم ریشه بودن کلمات آن با زبان انگلیسی است و اگر فردی تسلط نسبی به زبان انگلیسی داشته باشد، می تواند به راحتی زبان سوئدی را یاد بگیرد. یکی از نکات مهم در خصوص یادگیری زبان سوئدی، این است که حتما باید از منابع آموزشی معتبری استفاده کرد تا نتیجه مناسبی حاصل گردد.

زبان روسی

از دیگر ساده ترین زبان برای یادگیری بعد از آلمانی، می توان به زبان روسی اشاره کرد. این زبان در واقع برای ایرانیان می تواند آسان باشد. زیرا بسیاری از واژه ها در زبان فارسی، از زبان روسی الهام گرفته است و به همین دلیل یادگیری آن برای ایرانیان می تواند آسوده باشد.

زبان روسی علاوه بر کشور روسیه، در کشورهایی نظیر اوکراین، ازبکستان، تاجیکستان و … استفاده می شود که در اکثر آن ها در همسایگی کشور ما قرار دارد. منابع یادگیری زبان روسی در کشور ما بسیار فراوان است که می توان از آن ها برای یادگیری هر چه بهتر زبان روسی استفاده نمود.

زبان چکی

یکی از زبان های موجود در اروپای مرکزی، زبان چکی می باشد. این زبان در واقع از خانواده زبان های اسلاوی غربی می باشد و به دلیل این که زبان رسمی کشور جمهوری چک به زبان چکی می باشد و از طرفی این کشور به دلیل پیشرفت های اقتصادی خود، مقصد بسیاری از مهاجران برای اشتغال می باشد، در طی سالیان اخیر، یادگیری زبان چکی از اهمیت زیادی برخوردار شده است.

خوشبختانه منابع آموزشی این زبان در کشور ما فراوان است و یادگیری آن می تواند به نوعی آسان باشد و به همین دلیل می توان این زبان را جزو ساده ترین زبان برای یادگیری بعد از آلمانی نامید.

زبان رومانیایی

یکی از زبان های ساده برای یادگیری به خصوص برای افرادی که به زبان آلمانی تسلط دارند، زبان رومانیایی می باشد. زبان رومانیایی، جزو زبان های رومی و زبان های لاتین محسوب می شود و از نظر ساختار کلمات و افعال نیز، ریشه مشترک زیادی به زبان آلمانی و همچنین زبان انگلیسی دارد و به همین دلیل، یادگیری آن می تواند برای افرادی که به آلمانی تسلط دارند، بسیار آسان باشد.

موارد بالا جزو ساده ترین زبان برای یادگیری بعد از آلمانی محسوب می شود که یادگیری آن می تواند مزیت های زیادی را برای علاقه مندان داشته باشد. یکی از نکات مهم در خصوص یادگیری هر زبانی، استفاده از منابع آموزشی معتبر و استفاده از اساتید مجرب می باشد.

یکی از بهترین منابع آموزشی یادگیری زبان آلمانی را می توان به دوره های آموزشی آکادمی استاد پوریا خانی اشاره کرد که با ارائه بسته های آموزشی خط به خط، اقدام به یادگیری زبان آموزان به زبان آلمانی از طریق غیر حضوری می باشد

و همچنین دارای پشتیبانی مادام العمر توسط اساتید برجسته می باشد. همان طور که در موارد بالا مشاهده نمودید، زبان های مختلفی با زبان آلمانی ریشه مشترک دارد. بنابراین یادگیری اصولی زبان آلمانی به خصوص با استفاده از دوره های آموزشی آکادمی استاد پوریا خانی می تواند زمینه ساز یادگیری بسیاری از زبان ها باشد.

دلایلی که می تواند سختی یا آسانی یک زبان را مشخص کند

دلایلی که می تواند سختی یا آسانی یک زبان را مشخص کند
دلایلی که می تواند سختی یا آسانی یک زبان را مشخص کند

زبان آلمانی چقدر سخت است؟ یکی از مهمترین مواردی که در خصوص آسانی یا سختی زبان خارجی باید به آن اشاره کرد، این است که هیچ زبانی را نمی توان گفت که مطلقا آسان یا سخت است. مهمترین اصل در آسان بودن یا سخت بودن یک زبان، خود زبان آموز است که یادگیری را می تواند برای او آسان کند.

بررسی های متعددی در خصوص این موضوع انجام شده است که هر فردی نسبت به زبانی که علاقه دارد، دارای نظر و ایده های محکمی برای خود می باشد. به عبارت دیگر، هر فردی بر اساس اندیشه خود تصمیم می گیرد که یک زبان آسان باشد یا سخت و به همین دلیل است که باید نسبت به این مسئله توجه ویژه ای کرد.

برای مثال؛ با دوره های آموزشی استاد پوریا خانی، تا 6 ماه می توان سطح  B1 را پشت سر گذاشت. در ادامه به سه دلیل و عامل در خصوص آسانی یا سختی زبان اشاره خواهیم کرد:
  • میزان نزدیکی زبان مورد نظر با زبان هایی که از قبل یاد گرفته است، چقدر خواهد بود.
  • این که زبان مورد نظر از نظر تلفظ کلمات و پیچیدگی آن در چه حد و اندازه ای می باشد.
  • میزان سختی یا آسانی زبان از نظر گرامر و دستور زبان، در چه حد و اندازه ای خواهد بود.

در نتیجه برای این که یک زبان برای شما به عنوان زبانی آسان برای یادگیری تلقی شود، می توان این موارد را نیز در نظر گرفت همانند: انگیزه، منابع، گرامر و واژگان، میزان مطالعه و …

با توجه به موارد گفته شده، به بررسی یک سری زبان ها پرداخته شده که براساس معیارهای استاندارد به عنوان آسان ترین زبان در دنیا شناخته می شوند. اما این نکته را در نظر داشته باشید که حتی آسان ترین زبان دنیا بر اساس آمار و استانداردها می تواند برای شما سخت ترین زبان دنیا باشد.

با تمام این تفاسیر، باید گفت که این که یک زبان از چه نظر می تواند آسان یا سخت باشد، بستگی به عوامل گفته شده خواهد داشت. همچنین میزان انگیزه زبان آموز، توانایی و تلاش زبان آموز و … هم می تواند در این زمینه تاثیر گذار باشد.

استفاده از استاد آموزشی مجرب و کارآزموده

یکی از مهمترین عوامل در خصوص یادگیری هر چه راحت تر یک زبان، استفاده از استاد آموزشی مجرب و کارآزموده می باشد.

زیرا هر زبانی دارای تلفظ، گرامر و لهجه خاص خود است و بنابراین استفاده از یک استاد آموزشی ماهر و همچنین استفاده از منابع آموزشی معتبر می تواند در زمینه یادگیری هر چه آسان تر زبان کمک زیادی کند.

به عنوان مثال، یادگیری زبان آلمانی به وسیله دوره های آموزشی آکادمی استاد پوریا خانی می تواند باعث یادگیری هر چه بهتر زبان آلمانی شود و شیوه تهیه این بسته های آموزشی به صورت خط به خط، ویدیوهای ضبط شده و در همه سطوح بوده است و تحت پشتیبانی همیشگی اساتید برجسته این آکادمی می باشد. زیرا مهم است که زبان را چگونه و نزد چه کسی فرا می گیرید.

چنانچه توسط یک استاد کم مهارت و نابلد زبان را یاد بگیرید، از اساس در فراگیری تلفظ، لهجه و ساختارها به مشکل می خورید. بنابراین، دوره های آموزشی استاد خانی را جدی بگیرید.

توانایی یادگیری زبان توسط زبان آموز چه تاثیری در روند یادگیری زبان دارد؟

توانایی یادگیری زبان توسط زبان آموز چه تاثیری در روند یادگیری زبان دارد؟
توانایی یادگیری زبان توسط زبان آموز چه تاثیری در روند یادگیری زبان دارد؟

در قسمت ساده ترین زبان برای یادگیری بعد از آلمانی، در خصوص برخی از زبان های ساده توضیحاتی ارائه شد. یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در یادگیری یک زبان، این است که توانایی زبان آموز در حدی باشد که بتواند یادگیری زبان را برای او آسان کند.

البته برخی از زبان ها، بر اساس معیارهای آموزشی که دارد، می تواند در یادگیری تاثیر زیادی بگذارد و طبیعتا تاثیرگذاری در توانایی یادگیری زبان آموز خواهد داشت. اما به صورت کلی هر چقدر زبان آموز دارای انگیزه بیشتری باشد و نسبت به زبانی که یاد می گیرد، حس بهتری داشته باشد، می تواند آسان تر از فرد دیگری یاد بگیرد.

همچنین یادگیری زبانی دیگر، بستگی به زبان مادری فرد هم خواهد داشت و هر چقدر زبان مادری فرد با زبان در حال یادگیری او شباهت داشته باشد، می تواند تاثیر زیادی در آسان بودن زبان داشته باشد و همین مسئله می تواند باعث انگیزه بیشتر شود و در نتیجه توانایی فرد در خصوص یادگیری زبان افزایش خواهد یافت.

داشتن هوش و توانایی یادگیری، نقش مهمی در کسب مهارت در هر زمینه ای دارد و طبیعتا این مسئله در خصوص یادگیری یک زبان خارجی هم تاثیرگذار است و نمی توان به صورت کامل گفت که یک زبان صرفا بسیار آسان و یک زبان بسیار سخت است و عملا امری نسبی است.

انگیزه یادگیری زبان چه تاثیری در یادگیری زبان خارجی دارد؟

انگیزه یادگیری زبان چه تاثیری در یادگیری زبان خارجی دارد؟
انگیزه یادگیری زبان چه تاثیری در یادگیری زبان خارجی دارد؟

در بخش قبلی، اشاره کوچکی به بحث انگیزه شد. یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار و مهم در خصوص یادگیری یک زبان خارجی، انگیزه یادگیری زبان آموز است. این هدف و انگیزه می تواند محرک یادگیری فرد باشد و اگر فردی انگیزه بالایی در یادگیری یک مطلبی داشته باشد، می تواند سریعا به عمق مطلب پی ببرد و سریعا یاد بگیرد.

یادگیری زبان خارجی هم از همین قانون پیروی می کند و اگر فردی علاقه به زبان مورد نظر خود داشته باشد، باعث افزایش انگیزه او خواهد شد و در نتیجه در مدت زمانی کوتاه تر می تواند به مهارت خوبی در خصوص زبان مورد نظر دست پیدا کند.

البته نباید از عامل دیگری در خصوص یادگیری زبان خارجی گذشت و آن هم یادگیری آن توسط اساتیدی مجرب و همچنین منابع آموزشی معتبر است و منابع آموزشی باید به گونه ای طراحی شده باشد که باعث عدم خستگی و سستی در یادگیری فرد شود.

به عنوان مثال، دوره های آموزشی زبان آلمانی آکادمی استاد پوریا خانی به گونه ای طراحی شده است که علاوه بر یادگیری آسان زبان آلمانی می تواند باعث انگیزه بیشتر فرد شود.

همچنین با وجود غیر حضوری بودن آموزش آن، خیال زبان آموز راحت است که تمامی محتوای آموزشی توسط اساتید برجسته این آکادمی پشتیبانی می شود و به همین دلیل است که یادگیری زبان آلمانی را آسوده تر می کند.

شما در حال مطالعه مقاله ساده ترین زبان برای یادگیری بعد از آلمانی می باشید.

لغات ضروری آلمانی را از دست ندهید.

معیارهای انتخاب بهترین زبان برای یادگیری

معیارهای انتخاب بهترین زبان برای یادگیری
معیارهای انتخاب بهترین زبان برای یادگیری

عوامل و معیارهای مختلفی برای یادگیری یک زبان خارجی وجود دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت:

علاقه فرد به یادگیری یک زبان، یکی از ارکان اصلی زبان مورد نظر است که در قسمت های قبلی در این خصوص توضیحات کاملی ارائه شد. این علاقه می تواند از تماشای یک فیلم یا یک موسیقی پدیدار شود و فرد را مشتاق سازد که اقدام به یادگیری یک زبان خاص کند.

یا به عنوان مثال یادگیری و آشنایی با یک فرهنگ جدید هم می تواند تاثیرگذار در یادگیری زبان خارجی شود و در واقع یکی از معیارهای اصلی در انتخاب یک زبان جدید باشد. این مسئله در زمینه یادگیری هم تاثیرگذار است و باعث یادگیری سریعتر خواهد شد.

از دیگر عوامل تاثیر گذار در انتخاب یادگیری یک زبان، مبحث سفر یا مهاجرت است. اگر فردی تصمیم دارد به یک کشوری مهاجرت کند، لازم است زبان رسمی کشور مورد نظر را یاد بگیرد تا بتواند مجوز حضور در کشور مورد نظر را به دست آورد.

در واقع همه کشورهای دنیا، شرط ارائه ویزای خود را، تسلط به زبان رسمی کشور خود می دانند و این مسئله برای افرادی که قصد مهاجرت دائمی دارند، بیشتر اهمیت خواهد داشت.

به همین دلیل لازم است قبل از انتخاب کشور مورد نظر برای مهاجرت، حتما از زبان رسمی آن اطلاعات کافی به دست آورید و سپس اقدام به یادگیری زبان مورد نظر نمایید.

از دیگر عوامل موثر در تصمیم گیری انتخاب یک زبان برای یادگیری

از دیگر عوامل موثر در تصمیم گیری انتخاب یک زبان برای یادگیری، ابزارهای آموزشی آن و شیوه آموزشی آن است. امروزه روش های مختلفی برای یادگیری یک زبان وجود دارد که به خصوص روش غیر حضوری، رواج زیادی یافته است.

به عنوان مثال برای یادگیری زبان آلمانی، استفاده از دوره های آموزشی غیر حضوری آکادمی استاد پوریا خانی می تواند روشی موثر در یادگیری این زبان داشته باشد و نحوه یاددهی زبان آلمانی و همچنین شیوه آموزشی آن مطابق با استانداردهای روز است و همچنین مورد پشتیبانی بیش از 30 استاد برجسته قرار دارد.

از دیگر عوامل تاثیرگذار در یادگیری یک زبان، میزان فراگیر بودن آن است و همچنین محبوبیت آن هم می تواند در این زمینه تاثیرگذار باشد. البته این عامل می تواند نسبی باشد.

به عنوان مثال، ممکن است یک زبان از فراگیری کمتری برخوردار باشد و گویشوران کمتری را داشته باشد، اما از سطح تقاضای بیشتری برخوردار است. بنابراین لازم است تمامی جوانب کار در این خصوص مد نظر قرار گیرد تا بتوان بهترین انتخاب را انجام داد.

هدف سفر به کشوری دیگر باید از جمله معیارهای تصمیم گیری در انتخاب زبان باشد

هدف سفر به کشوری دیگر باید از جمله معیارهای تصمیم گیری در انتخاب زبان باشد. به عنوان مثال اگر فردی قصد دارد به یک منطقه جغرافیایی خاص برای تجارت سفر کند، باید زبان و گویش همان منطقه را یاد بگیرد تا بتواند در امور خود به کار ببرد. یا مثلا اگر فردی قصد توریستی دارد، زبان جغرافیایی منطقه مورد نظر را می تواند مسلط شود.

کاربرد داشتن یک زبان هم باید جزو معیارهای تصمیم گیری یادگیری یک زبان باشد. به عنوان مثال اگر فردی مطمئن است که زبان مورد نظر او، کاربرد خاصی در کشور مورد نظر ندارد، طبیعتا نباید اقدام به یادگیری آن کند و لازم است زمان و هزینه خود را صرف زبانی کند که کاربرد کاملی در کشور مد نظر خود داشته باشد.

توجه به حوزه تخصصی خود یا به عبارتی توجه به شغل خود هم باید جزو معیارهای یادگیری زبان خارجی باشد. به عنوان مثال اگر فردی قصد تجارت یا واردات یا صادرات کالایی ایتالیایی دارد و با افراد ایتالیایی در تعامل است، باید زبان ایتالیایی را یاد بگیرد تا بتواند در امور حرفه ای خود از آن نهایت استفاده را ببرد.

حال که با مبحث ساده ترین زبان برای یادگیری بعد از آلمانی و معیارهای آسانی و سختی یک زبان آشنا شدیم، در ادامه به بررسی یکی از رایج ترین و فراگیرترین زبان های دنیا یعنی زبان آلمانی خواهیم پرداخت.

معرفی زبان آلمانی

معرفی زبان آلمانی
معرفی زبان آلمانی

یکی از رایج ترین زبان های دنیا در بین عموم مردم، زبان آلمانی می باشد. زبان آلمانی جزو سه زبان اصلی دنیا و قاره اروپا حساب می شود و در کنار زبان انگلیسی و فرانسوی، جزو گویش های رایج در قاره اروپا محسوب می گردد.

زمانی که صحبت از زبان آلمانی می شود، شاید در ابتدا تصور کنیم که این زبان، صرفا زبان رسمی کشور آلمان می باشد. اما این گونه نیست. زبان آلمانی علاوه بر کشور آلمان، در کشورهایی نظیر اتریش، دانمارک، بخشی از بلژیک، لیختن اشتاین و … می باشد.

به همین دلیل است که زبان آلمانی از گستردگی زیادی برخوردار است و مناطق جغرافیایی زیادی را به خود اختصاص داده است و طبیعتا برای سفر یا زندگی در چنین کشورهایی، لازم است زبان آلمانی یاد گرفته شود.

در خصوص زبان آلمانی باید گفت که بیشترین کاربرد این زبان مربوط به کشور آلمان است که این کشور جزو بهترین کشورهای دنیا محسوب می شود و مهمترین شاخصه این کشور، قدرتمند بودن آن از نظر اقتصادی است و جزو پایه های اقتصادی دنیا به شمار می رود.

به همین دلیل بسیاری از افراد برای اشتغال و سرمایه گذاری، آلمان را انتخاب می کنند. حال مسئله مهمی که وجود دارد این است که زندگی در چنین کشوری، نیازمند یادگیری زبان رسمی آن یعنی زبان آلمانی می باشد.

زبان آلمانی جزو زبان هایی از خانواده هندو-اروپایی می باشد

زبان آلمانی جزو زبان هایی از خانواده هندو-اروپایی می باشد و در واقع جزو شاخه های زبان ژرمنی غربی به حساب می آید. این زبان در واقع بیشتر در اروپای مرکزی کاربرد دارد که در کنار زبان هایی مانند نروژی، زبان چکی نیز جزو زبان های رایج اروپای مرکزی محسوب می شود.

در بخش ساده ترین زبان برای یادگیری بعد از آلمانی گفته شد که بسیاری از زبان های دنیا، ریشه مشترکی با زبان آلمانی دارند و شباهت بیشتر آن ها، به خاطر هم خانواده بودن زبان ها با یکدیگر است.

لازم به گفتن است که یادگیری زبانی مانند زبان آلمانی، نیازمند استفاده از یک روش اصولی آموزشی با معتبرترین منابع می باشد که تحت آموزش و پشتیبانی اساتید برجسته زبان آلمانی باشد.

توصیه ما این است که برای یادگیری هر چه بهتر زبان آلمانی و ساده آموختن آن، از دوره های آموزشی آکادمی استاد پوریا خانی استفاده شود که به صورت خط به خط اقدام به آموزش افراد می کند و همچنین تحت پشتیبانی مادام العمر اساتید برجسته این آکادمی است.

بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زبان آلمانی و همچنین ثبت نام در دوره های آموزشی آن، با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

تاریخچه پیدایش زبان آلمانی

تاریخچه پیدایش زبان آلمانی
تاریخچه پیدایش زبان آلمانی

زبان آلمانی یکی از قدیمی ترین زبان ها می باشد و اولین استفاده از این زبان، مربوط به افرادی بوده است که در قرن 7 میلادی زندگی می نمودند. ریشه این زبان بسیار کهن و قدیمی است و همچنین جزو زبان های فرهنگی و با قدمت تاریخی زیاد محسوب می شود.

زبان آلمانی دارای گویش های مختلفی می باشد که از همان ابتدای پیدایش آن از آن استفاده می کردند و به مرور زمان نیز، گویش ها و لهجه های بیشتر و متفاوت تری به آن اضافه شده است.

جالب است بدانید که بسیاری از مشاهیر ادبی و فرهنگی و هنری در دنیا که بسیار مشهور هستند، آلمانی زبان بوده اند و بسیاری از کتاب های ارزشمند تاریخی، علمی و … نیز به زبان آلمانی نوشته شده است که نشاندهنده تاریخچه کهن و قدیمی این زبان پرطرفدار است.

شما در حال مطالعه مقاله ساده ترین زبان برای یادگیری بعد از آلمانی، می باشید.

ریشه زبان آلمانی چیست؟

ریشه زبان آلمانی چیست؟
ریشه زبان آلمانی چیست؟

همان طور که در بخش معرفی زبان آلمانی گفته شد، زبان آلمانی یک نوع زبان ژرمنی می باشد و جزو زیر شاخه های زبان هندو-اروپایی می باشد. بیشترین استفاده کنندگان زبان آلمانی، مربوط به مردمان ساکن در اروپای مرکزی می باشند و گسترش زیادی در این مناطق داشته است.

به همین دلیل است که در بسیاری از کشورهایی نظیر بلژیک و دانمارک که حتی زبان رسمی آن ها آلمانی نمی باشد، بخشی از مناطق این کشورها، زبان آلمانی را به عنوان گویش اصلی خود استفاده می کنند.

زبان آلمانی جزو زبان های رسمی اتحادیه اروپا به حساب می آید و علاوه بر این موضوع، در کل دنیا بالغ بر 100 میلیون نفر به زبان آلمانی صحبت می کنند و زبان رسمی آن ها محسوب می شود. بنابراین یادگیری زبان آلمانی می تواند باعث ارتباط گسترده تر و وسیع تر با افراد مختلف شود. دوره های آموزشی آکادمی استاد پوریا خانی با ارائه بسته های آموزشی به صورت آموزش غیر حضوری سعی در آموزش هر چه بهتر زبان آموزان خواهد کرد.

دسته های زبان ژرمنی

دسته های زبان ژرمنی
دسته های زبان ژرمنی

سه دسته زبان ژرمنی وجود دارد که در واقع شامل موارد زیر است که به آن اشاره خواهیم کرد:

ژرمنی شمالی

این شاخه شامل زبان های مربوط به زبان دانمارکی، زبان سوئدی، زبان نروژی، فارونی و ایسلندی می باشد.

ژرمنی شرقی

این شاخه از زبان گوتی تشکیل شده است.

ژرمنی غربی

زبان های انگلیسی، آلمانی، هلندی، ییدیش و آفریکانس اجزای این زیر شاخه محسوب می شوند.

هما نطور که ملاحظه می کنید، ابعاد گسترده ای از زبان ژرمنی در دنیا وجود دارد که گستردگی زیادی دارد.

حال در ادامه مقاله ساده ترین زبان برای یادگیری بعد از آلمانی، به معرفی دوره های آموزشی آکادمی استاد پوریا خانی در خصوص زبان آلمانی خواهیم پرداخت.

دوره های آموزشی زبان آلمانی آکادمی استاد پوریا خانی

دوره های آموزشی زبان آلمانی آکادمی استاد پوریا خانی
دوره های آموزشی زبان آلمانی آکادمی استاد پوریا خانی

یکی از بهترین منابع آموزشی زبان آلمانی را می توان بسته های آموزشی آکادمی استاد پوریا خانی نامید. این دوره های آموزشی از شیوه خط به خط استفاده کرده است و مورد استفاده سطوح مختلف زبان آلمانی می باشد.

استفاده از این دوره های آموزشی به صورت کاملا غیر حضوری بوده و نیاز به این مسئله نیست که در کلاس های حضوری شرکت کرد و عملا تدریس حضوری انجام نمی شود. این مسئله می تواند مزیت محسوب شود و باعث جلوگیری از اتلاف وقت و همچنین جلوگیری از کاهش انگیزه یادگیری فرد شود.

بسته های آموزشی زبان آلمانی آکادمی استاد پوریا خانی از کیفیت آموزشی بسیار بالایی برخوردار است و همچنین این بسته ها، دارای پشتیبانی همیشگی و مادام العمر، اساتید برجسته این آکادمی می باشد.

در واقع بسته های آموزشی استاد پوریا خانی به صورت خودآموز نبوده و هر زبان آموزی می تواند در هر ساعت شبانه روز از خدمات پشتیبانی آن استفاده کند و اقدام به رفع ابهامات خود نماید و این مورد یک مزیت اساسی محسوب می شود.

موسس آکادمی استاد پوریا خانی، خود استاد پوریاخانی می باشد که دارای تحصیلات آکادمیک زبان آلمانی می باشند

موسس آکادمی استاد پوریا خانی، خود استاد پوریاخانی می باشد که دارای تحصیلات آکادمیک زبان آلمانی می باشند. ایشان مدیریت این مجموعه را به عهده دارد و در کنار آن با کمک گرفتن از بیش از 30 استاد برجسته آموزش زبان آلمانی، اقدام به تهیه و آماده سازی دوره های آموزشی کرده است.

جالب است بدانید که این مجموعه آموزشی بالغ بر 7 هزار زبان آموز دارد که به صورت غیر حضوری به یادگیری زبان آلمانی پرداخته اند. رضایت حداکثری زبان آموزان از استفاده از بسته های آموزشی آکادمی استاد پوریاخانی، نشاندهنده کیفیت بالای آموزشی آن می باشد.

لازم است بدانید این بسته های آموزشی به صورت نیمه فشرده می باشد. یعنی دوره های ،موزشی آن نه بسیار فشرده است و نه بسیار طولانی که باعث اتلاف وقت نشود. هر فردی با تلاش و کوشش خود می تواند ظرف مدت 6 ماه به آمادگی کامل سطح B1 زبان آلمانی برسد و ۱۰ ماهه به سطح B2 و در واقع می تواند از پس آزمون های مدرک زبان آلمانی بر بیاید. زیرا بدون مدرک معتبر زبان، نمی توان برای مهاجرت، هیچ اقدامی انجام داد.

شما در حال مطالعه مقاله ساده ترین زبان برای یادگیری بعد از آلمانی، می باشید.

محتوای آموزشی و مزیت های استفاده از دوره های آموزشی آکادمی استاد پوریا خانی

محتوای آموزشی و مزیت های استفاده از پکیج های آموزشی آکادمی استاد پوریا خانی
محتوای آموزشی و مزیت های استفاده از دوره های آموزشی آکادمی استاد پوریا خانی

در بخش قبلی در خصوص معرفی دوره های آموزشی آکادمی استاد پوریا خانی توضیحاتی ارائه شد. این بسته های آموزشی، متشکل از انواع فیلم های آموزشی و جزوات آموزشی می باشد که به صورت خط به خط طراحی شده و برای هر سطحی از زبان آلمانی، آموزشی جداگانه تهیه شده است.

لازم به گفتن است که این دوره های آموزشی به صورت کلاس های آنلاین نبوده و غیر حضوری است. به عبارت دیگر، استفاده از این دوره های آموزشی، نیازمند این مسئله نیست که در یک ساعت مشخص و مقرر اقدام به آموزش کرد و هر فردی می تواند در هر ساعت شبانه روز و هر هفت روز هفته، وارد حساب کاربری خود در سایت آکادمی شود و اقدام به یادگیری زبان آلمانی کند.

خوشبختانه دوره های آموزشی آکادمی استاد پوریا خانی به صورت خودآموز نبوده و تحت پشتیبانی همیشگی و مادام العمر اساتید برحسته آموزش زبان می باشد و زبان آموز در صورت ایجاد اشکال در یادگیری خود و همچنین رفع ابهامات و سوالات خود می تواند از بیش از 30 استاد برجسته این آکادمی به خوبی استفاده کند.

در این آکادمی آموزشی، دوره های طلایی هم وجود دارد که بیشتر برای افرادی کاربرد خواهد داشت که قصد دارند به صورت تخصصی و علمی اقدام به یادگیری زبان آلمانی کنند.

به عبارت دیگر، دوره های طلایی مخصوص افرادی است که قصد دارند مقاله ای علمی به زبان تخصصی آلمانی تهیه کنند و بیشتر برای افرادی کاربرد دارد که قصد مهاجرت دانشجویی دارند. دوره های طلایی شامل دوره طلایی گفتار (مربوط به نامه نگاری، ایمیل زدن و …) و دوره طلایی نوشتار می باشد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه تهیه بسته های آموزشی آکادمی استاد پوریا خانی، با کارشناسان این آکادمی تماس حاصل فرمایید.

اهمیت یادگیری زبان توسط استاد مجرب

اهمیت یادگیری زبان توسط استاد مجرب
اهمیت یادگیری زبان توسط استاد مجرب

در بخش ساده ترین زبان برای یادگیری بعد از آلمانی گفته شد که یکی از مهمترین شاخصه ها و عواملی که باعث یادگیری هر چه بهتر و آسان تر یک زبان از جمله زبان آلمانی می شود، این است که لازم است از استاد آموزشی مجرب و کارآزموده و متخصصی استفاده شود.

زیرا هر زبانی دارای لهجه، تلفظ، ساختار گرامری مربوط به خود می باشد و طبیعتا باید توسط اساتیدی آموزش داده شود که در تمامی این زمینه ها تخصص داشته باشند. این مسئله می تواند باعث یادگیری هر چه بهتر زبان های مختلف از جمله زبان آلمانی شود.

به همین دلیل است که برای یادگیری زبان آلمانی به شیوه ای بسیار مناسب، دوره های آموزشی آکادمی استاد پوریا خانی پیشنهاد می شود. زیرا تمامی مراحل آموزش این آکادمی که به صورت غیر حضوری است، تحت پشتیبانی و آموزش اساتید برجسته زبان آلمانی می باشد.

مدرک زبان آلمانی

مدرک زبان آلمانی
مدرک زبان آلمانی

در ابتدا لازم است بدانید که زبان آلمانی دارای سطوح مختلفی می باشد که شروع آن از سطح A1 بوده و تا سطح C2 که حرفه ای ترین سطح زبان آلمانی محسوب می شود، خاتمه پیدا می کند.

بیشترین طرفدار مربوط به مدرک زبان آلمانی در کشور ما، مدرک زبان آلمانی سطح B است که شامل سطح B1 و B2 می شود. این سطوح در واقع سطوح میانی زبان آلمانی محسوب می شود و افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای آلمانی زبان از جمله کشور آلمان را دارند، می بایست یکی از مدارک زبان آلمانی در سطوح B را کسب کنند.

لازم به گفتن است که مهمترین شرط برای مهاجرت به کشوری مانند آلمان، ارائه مدرک آموزش زبان آلمانی است و لازم است متقاضی اقدام به یادگیری و سپس ارائه مدرک آزمون سطح B2 به سفارت آلمان نماید.

نتیجه گیری

نتیجه گیری
نتیجه گیری

ما در این مقاله نیز به بررسی ساده ترین زبان برای یادگیری بعد از آلمانی پرداختیم. زبان های مختلفی در دنیا وجود دارد که بر اساس معیارهای مختلفی که در این مقاله به آن اشاره شد، می توان یادگیری ان آسان باشد و ما در این مقاله به ساده ترین زبان ها برای یادگیری پرداختیم.

همچنین از عوامل موثر و معیارهای سختی و آسانی زبان خارجی، توضیحاتی ارائه دادیم. در ادامه مقاله در خصوص زبان آلمانی و اهمیت یادگیری آن و همچنین از بهترین دوره آموزشی یادگیری زبان آلمانی یعنی دوره های آموزشی آکادمی استاد پوریا خانی، توضیحات کاملی ارائه دادیم.

طبیعی است که یادگیری هر زبانی از جمله زبان آلمانی نیازمند استفاده از منابع آموزشی معتبر و مناسب و همچنین استفاده از اساتید برجسته آموزشی می باشد.

به همین دلیل توصیه می شود برای یادگیری هر چه بهتر زبان آلمانی، اقدام به تهیه بسته های آموزشی و دوره های آموزشی آکادمی استاد پوریا خانی نمایید و از آن نهایت استفاده را ببرید.

در پایان نوبت شماست که بگویید آیا زبان آلمانی سخته؟

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *