فهرست موضوعات

فهرست موضوعات

در این مقاله از سایت آکادمی استاد پوریا خانی، می خواهیم درباره نحوه زمان بندی و برنامه ریزی برای یادگیری زبان آلمانی در خدمتتان باشیم.

یادگیری یک زبان جدید، می تواند یک فرایند هیجان انگیز باشد، و آلمانی، با تاریخ غنی و فرهنگ پر جنب و جوش خود، تجربه ای منحصر به فرد را ارائه می دهد.

اجازه دهید شما را از طریق مؤثرترین روش های کسب زبان، از تعیین اهداف دست یافتنی گرفته تا غوطه ور شدن در دنیای آلمانی زبان، در این مقاله از سایت آکادمی استاد پوریا خانی راهنمایی کنیم.

در آکادمی استاد پوریا خانی بیش از 30 استاد مجرب زبان آلمانی، مشغول به فعالیت هستند

در آکادمی استاد پوریا خانی بیش از 30 استاد مجرب زبان آلمانی، مشغول به فعالیت هستند که مدیریت آکادمی نیز به عهده استاد خانی است. آکادمی استاد پوریا خانی، دارای بیشترین میزان موفقیت و رضایت قبولی در آموزش زبان آلمانی در بین تمامی مراکز آموزشی سراسر کشور است.

خصوصا بعد از شیوع ویروس کرونا، برتری دوره های آموزشی استاد پوریا خانی از لحاظ عدم اتلاف وقت و هزینه های گزاف مراکز حضوری و خصوصی مشخص شد.

زیرا با با خرید یکباره دوره آموزشی در هرجا و هر زمان، زبان اموزان از پشتیبانی دوره های استاد خانی بصورت مادام العمر بهره مند شده و دیگر نیاز نیست هزینه های گزاف همچون رفت آمد را پرداخت نمایند.

به این ترتیب، آنها می توانند به تقویت مهارت های زبانی خود ادامه دهند و  با اساتید آکادمی آموزش زبان آلمانی پوریا خانی ارتباط برقرار کنند.

پیشنهاد می کنیم از پست بهترین سایت برای یادگیری آنلاین زبان آلمانی دیدن کنید.

استفاده از فناوری: از یک برنامه ریزی برای یادگیری زبان آلمانی استفاده کنید

دوره های آموزشی استاد پوریا خانی، شامل ویدئوی های ضبط شده به همراه فایل های pdf مرتبط با دوره است. دوره های استاد خانی، راهی موثر و راحت برای یادگیری آلمانی شما فراهم می کنند.

دوره های آموزش استاد پوریا خانی، ​​دوره‌های زبان جامعی را ارائه می‌دهند که تمام مهارت‌های اصلی زبان را شامل می‌شود: نوشتن، صحبت کردن، خواندن و گوش دادن.

این دوره ها، برای ارائه ساختار و انعطاف‌پذیری طراحی شده‌اند و به شما امکان می‌دهند در هر زمان و هر مکان به آنها دسترسی داشته باشید.

دوره های استاد پوریا خانی، برای کسانی که برنامه‌های روزمره شلوغ دارند و یا شاغل هستند و وقت کلاس حضوری و خصوصی در ساعات و مکان معین را ندارند مناسب است و سبب صرفه جویی در هزینه ها و زمان آنها می شود.

در واقع، شرکت در این دوره ها، یکی از بهترین راه های یادگیری زبان آلمانی است. زیرا دوره های نیمه فشرده آکادمی نه آنقدر کوتاه است که مطلبی جای بماند و نه آنقدر طولانی که زبان آموز را خسته کند.

با گذراندن این دوره ها زبان آموزان می توانند سطح B2 را در مدت 10 ماه تکمیل و در مدت 6 ماه به سطح متوسط ​​(B1)  برسند.

مشاوره تخصصی با استاد پوریا خانی

مشاوره تخصصی با استاد پوریا خانی
مشاوره تخصصی با استاد پوریا خانی

استاد پوریا خانی، دارای مدرک تحصیلی كارشناس‌ ارشد آموزش زبان آلمانى و كارشناس ‌مترجمى زبان آلمانى هستند و علاوه بر تحصیلات آکادمیک، دوره های آموزشگاهی نیز گذرانده اند.

زبان آموزان، در مشاوره تخصصی استاد خانی، در ابتدا تعیین سطح می شوند و سپس نقاط قوت و ضعف آنها بررسی می شود.

استاد خانی، با توجه به شرایط و سطوح هر زبان آموز برنامه مطالعاتى منحصر بفردی را ارائه می دهند و درباره کتب کمک آموزشی و نحوه مطالعه با آنها مشورت می کنند.

چرا باید آلمانی یاد بگیرید؟

برنامه ریزی برای یادگیری زبان آلمانی، به دلایل مختلف می تواند با اهمیت باشد. در اینجا چند نکته مهم وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد:

  • آلمانی یکی از رایج ترین زبان های اروپایی است که تقریباً 100 میلیون زبان مادری دارد.
  • آلمان بزرگترین اقتصاد اروپا و چهارمین اقتصاد بزرگ در سراسر جهان است که فرصت های شغلی و تجاری فراوانی را ارائه می دهد.
  • بسیاری از دانشگاه‌های مشهور آلمان تحصیلات با کیفیت بالایی ارائه می‌دهند و تحصیل به زبان آلمانی می‌تواند درهایی را به روی بورسیه‌ها و فرصت‌های تحقیقاتی باز کند.

یادگیری آلمانی چقدر دشوار است؟

یادگیری آلمانی چقدر دشوار است؟
یادگیری آلمانی چقدر دشوار است؟

یادگیری هر زبان جدید، نیازمند تلاش و فداکاری است و آلمانی نیز از این قاعده مستثنی نیست. با این حال، با دوره های آموزشی استاد پوریا خانی، دست یافتنی است. در اینجا چیزی است که شما باید بدانید:

آلمانی دارای قواعد گرامری پیچیده و دایره لغات نسبتاً بزرگی است که می تواند برای مبتدیان چالش برانگیز باشد. در همین راستا استاد پوریا خانی دوره های طلایی را ارائه نموده اند که برای تقویت گرامر و نحوه گفتار و نوشتار زبان آموزان بسیار کاربردیست.

صفحه کتاب گرامر و تمرین زبان آلمانی را نیز مشاهده کنید.

بهترین برنامه ریزی برای یادگیری زبان آلمانی با آکادمی استاد پوریا خانی

آکادمی استاد پوریا خانی، دارای تیمی متشکل از بیش از 30 استاد باتجربه است که متعهد به کمک به زبان  آموزان برای دستیابی به اهداف خود هستند.

آکادمی استاد پوریا خانی، با بیش از 500 ساعت فیلم آموزشی توانسته است بالاترین میزان موفقیت را در آزمون های بین المللی گوته و SD به بیش از 3000 زبان آموز به خود اختصاص دهد.

زبان آموزان با سطوح مختلف، که با اهداف متفاوت به آکادمی آمده بودند، پیشرفت های زیادی در مهارت های زبان آلمانی خود دست یافته اند. بسیاری از آنها تحصیلات خود را در آلمان ادامه داده اند و یا در یک محیط آلمانی زبان کار می کنند یا به سادگی از یادگیری یک زبان جدید لذت می برند.

آکادمی استاد خانی، توانسته است به 7000 زبان آموز تاکنون تدریس کند که کارنامه های قبولی همه زبان آموزان در سایت آکادمی موجود است.

آیا آماده اید تا فرایند یادگیری زبان خود را شروع کنید؟ با آکادمی آموزش زبان آلمانی پوریا خانی، همراه باشید. آکادمی استاد پوریا خانی، آماده است تا شما را در هر گام از یادگیری، از اولین کلمات زبان آلمانی گرفته تا تسلط، راهنمایی نماید.

همین امروز ثبت نام کنید و اولین قدم را برای تسلط بر زبان آلمانی بردارید. همچنین زبان آموزان می توانند برای دریافت وقت مشاوره تخصصی با استاد پوریا خانی با شماره ۰۹۲۰۱۳۸۰۲۶۲ تماس حاصل فرمایند.

خیالتان راحت باشد. بهترین راه برای یادگیری زبان آلمانی همینجاست.

نتیجه گیری

نتیجه گیری
نتیجه گیری

به طور خلاصه با برنامه ریزی برای یادگیری زبان آلمانی، می تواند درها را به روی فرصت های مختلف، هم از نظر آکادمیک و هم از نظر حرفه ای باز کند. در حالی که ممکن است چالش هایی را به همراه داشته باشد.

با دوره های آموزشی استاد پوریا خانی، می توانید در سفر یادگیری زبان خود پیشرفت کنید.

نتایج شرکت در آکادمی پوریا خانی

نتایج شرکت در آکادمی پوریا خانی
نتایج شرکت در آکادمی پوریا خانی

 

در پایان صفحات ساده ترین زبان برای یادگیری بعد از آلمانی و آموزش زبان آلمانی در اصفهان را مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *