فهرست موضوعات

فهرست موضوعات

در این مقاله، به بررسی و معرفی بهترین راه برای یادگیری زبان آلمانی می پردازیم.

یادگیری زبان خارجی، امروزه یکی از مباحث مهم محسوب می شود. بسیاری از  افراد به دلایل مختلفی اقدام به یادگیری یک زبان خارجی می کنند. مهاجرت تحصیلی، اشتغال در خارج از کشور، سرمایه گذاری، گردش و تفریح و … از جمله دلایلی است که افراد می بایست تسلط به زبان کشور مورد نظر خود داشته باشند.

زبان های مختلفی در  دنیا وجود دارد که هر  کدام از آن ها مربوط به یک کشور خاص می باشد و لازمه یادگیری آن این است که از بهترین راه و روش اقدام نماییم. از جمله زبان های رایج دنیا، زبان آلمانی است. زبان آلمانی جزو محبوب ترین زبان ها هم می باشد. شاید در ابتدا فکر کنید که زبان آلمانی صرفا در کشور آلمان کاربرد دارد و زبان رسمی این کشور است.

اما لازم است بدانید که کشورهای دیگر به خصوص در ناحیه اروپای مرکزی، از زبان آلمانی به عنوان زبان رسمی خود استفاده می کنند. کشورهایی نظیر اتریش، لیختن اشتاین، لوکزامبورگ، بخشی از دانمارک، بلژیک و … از جمله این کشورها می باشد که زبان رسمی آن ها، آلمانی است.

پیشنهاد می کنیم از پست آموزش زبان آلمانی در یاسوج دیدن کنید.

ویدئو بهترین راه برای یادگیری زبان آلمانی

در کشور ما آموزشگاه ها و موسسات مختلفی وجود دارد که اقدام به آموزش زبان آلمانی برای زبان آموزان می کنند. مهمترین اصل در یادگیری هر زبانی از جمله زبان آلمانی، راه و روش یادگیری آن است که بتوان طبق اصول و برنامه پیش رفت.

به همین دلیل، ما در این مقاله قصد داریم تا به صورت کامل به بررسی بهترین راه برای یادگیری زبان آلمانی بپردازیم و نکات مهمی را در خصوص یادگیری هر چه بهتر و سریع تر این زبان عنوان کنیم. سپس در ادامه مقاله به بررسی یکی از بهترین منابع آموزشی زبان آلمانی یعنی دوره های آموزشی زبان آلمانی اکادمی استاد پوریا خانی خواهیم پرداخت.

این بسته های آموزشی یکی از بهترین منابع یادگیری زبان آلمانی محسوب می شود. در ادامه مقاله نیز به اهمیت یادگیری زبان آلمانی و سطوح مختلف این زبان پرداخته می شود و به صورت کامل به بررسی تمامی این موضوعات خواهیم پرداخت.

اینفوگرافیک بهترین راه برای یادگیری زبان آلمانی

اینفوگرافیک بهترین راه برای یادگیری زبان آلمانی
اینفوگرافیک بهترین راه برای یادگیری زبان آلمانی

با این حال شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص یادگیری زبان آلمانی و بهترین راه برای یادگیری زبان آلمانی، با یکی از بهترین موسسات آموزشی زبان آلمانی یعنی آکادمی استاد پوریا خانی تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را از کارشناسان و اساتید برجسته این آکادمی دریافت نمایید.

ما در این مقاله به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

بهترین راه برای یادگیری زبان آلمانی چیست؟

دوره های آموزشی زبان آلمانی آکادمی استاد پوریا خانی را توضیح دهید.

محتوای آموزشی بسته های آموزش زبان آلمانی آکادمی استاد پوریا خانی چیست؟

اهمیت استاد آموزشی در یادگیری زبان آلمانی چیست؟

چرا باید زبان آلمانی را یاد بگیریم؟

میزان دشواری یادگیری زبان آلمانی چقدر است؟

چند نکته مهم در خصوص زبان آلمانی

سطوح مختلف زبان آلمانی چیست؟

مدرک زبان آلمانی چیست؟

مزایای زبان آلمانی چیست؟

نتیجه گیری

 

بهترین راه برای یادگیری زبان آلمانی

بهترین راه برای یادگیری زبان آلمانی
بهترین راه برای یادگیری زبان آلمانی

زبان آلمانی یکی از زبان های رایج و بسیار محبوب در دنیا می باشد و یادگیری آن از اهمیت زیادی برخوردار است. بسیاری از افراد بنا به دلایل مختلفی می بایست اقدام به یادگیری این زبان کنند. طبیعتا راه های مختلفی برای یادگیری زبان آلمانی وجود دارد که هر کدام می تواند کمک زیادی در زمینه یادگیری آسان و سریع زبان آلمانی نماید.

در واقع یادگیری هر زبانی نیازمند اصول و قواعد خاص خود است. زبان آلمانی هم شامل این قضیه می شود. افراد باید قادر به این موضوع باشند که بتوانند درک درستی از زبان آلمانی داشته باشند و قدرت این را پیدا کنند که مطالبی را که از منابع آموزشی یاد می گیرند، به خاطر سپرده و به درستی به کار گیرند.

در این زمینه نوع سیستم آموزشی که فرد انتخاب می کند و یاد می گیرد، از اهمیت زیادی برخوردار است. در کنار آن نیز اصول و راه هایی وجود دارد که می تواند منجر به این مسئله شود که فرد بتواند به یادگیری درست و اصولی زبان آلمانی دست پیدا کند و بتواند در خواندن، نوشتن، گفت و گو و مکالمه نیز از آن استفاده نماید.

به همین دلیل ما در ادامه به بررسی مهمترین و بهترین راه برای یادگیری زبان آلمانی خواهیم پرداخت که می تواند مفید باشد. همچنین آکادمی استاد پوریا خانی می تواند راهنمایی های لازم را در این خصوص برای زبان آموزان انجام دهد.

یادگیری الفبای آلمانی در ابتدای کار

یادگیری الفبای آلمانی در ابتدای کار
یادگیری الفبای آلمانی در ابتدای کار

از مهمترین عوامل تسریع در یادگیری یک زبان خارجی، الفبای آن زبان است. زبان آلمانی هم دارای 26 حروف الفبا می باشد که با زبان انگلیسی نیز مشترک است. اما تفاوت زیادی بین الفبای آلمانی و انگلیسی وجود دارد که در حروف و تلفظ متمایز از زبان انگلیسی است.

به همین دلیل یادگیری الفبای زبان آلمانی در شروع کار بسیار مهم بوده و در واقع پایه و شروع کار از همین الفبای آلمانی است. شاید در نگاه اول کمی مشکل به نظر برسد و یادگیری زبان آلمانی کمی دشوار باشد.

اما اگر فردی تسلط کمی به زبان انگلیسی داشته باشد، می تواند متوجه شود که بسیاری از کلمات آلمانی ریشه انگلیسی دارد و صرفا در تلفظ و نوشتن حروف می تواند گاهی تفاوت داشته باشد.

در یادگیری زبان آلمانی، یادگیری آواها از اهمیت زیادی برخوردار هستند و یادگیری آن طبق قاعده و قانون خاصی است که می توان از این قاعده و قانون استفاده کرد.

بنابراین اگر فردی بتواند الفبای آلمانی را به خوبی یاد بگیرد، می تواند قدمی بزرگی در راستای یادگیری هر چه بهتر زبان آلمانی بردارد. این کار در واقع جزو بهترین راه برای یادگیری زبان آلمانی محسوب می گردد.

یادگیری کلمات و عبارات ساده و پرکاربرد زبان آلمانی

یادگیری کلمات و عبارات ساده و پرکاربرد زبان آلمانی
یادگیری کلمات و عبارات ساده و پرکاربرد زبان آلمانی

یکی از مهمترین روش هایی که می توان اقدام به یادگیری زبان آلمانی پرداخت، یادگیری عبارات و کلمات پرکاربرد این زبان است که می توان از آن به خوبی استفاده کرد. در واقع این کلمات و عبارات ساده، جزو پرکاربردترین ها در زبان آلمانی محسوب می شود. به عنوان مثال یادگیری سلام و احوال پرسی کردن، جواب مثبت یا منفی و بله و خیر، تشکر کردن، عذر خواهی کردن و … از جمله این موارد است.

یادگیری چنین عبارات و جملاتی می تواند کمک زیادی در زمینه یک مکالمه درست و ساده با افراد آلمانی زبان داشته باشد. بنابراین می توان گفت که یکی از بهترین راه برای یادگیری زبان آلمانی، یادگیری همین عبارات ساده و پرکاربرد است.

یادگیری زبان آلمانی توسط موسسات آموزشی

یادگیری زبان آلمانی توسط موسسات آموزشی
یادگیری زبان آلمانی توسط موسسات آموزشی

یکی از رایج ترین و مهمترین روش های یادگیری زبان آلمانی، استفاده از موسسات آموزشی مختلف می باشد. تقریبا اکثر افرادی که اقدام به یادگیری زبان آلمانی می کنند، از موسسات آموزشی مختلف بهره می گیرند. این موسسات بر اساس سیستم آموزش و یادگیری خود اقدام به آموزش افراد می کنند.

امروزه بسیاری از موسسات بدون نیاز به حضور فیزیکی زبان آموز، به آموزش افراد می پردازند که یکی از بهترین موسسات آموزشی در این زمینه، آکادمی آموزش زبان آلمانی استاد پوریا خانی می باشد که با ارائه دوره های آموزشی مختلف، اقدام به آموزش غیر حضوری افراد می کند.

سیستم آموزشی هر آموزشگاهی منحصر به خود می باشد. به عنوان مثال، سیستم آموزشی آکادمی استاد پوریا خانی به صورت خط به خط بوده و برای تمامی سطوح قابل استفاده است. بنابراین این روش جزو بهترین راه برای یادگیری زبان آلمانی محسوب می گردد.

یادگیری خصوصی و یا آنلاین

یادگیری خصوصی و یا آنلاین
یادگیری خصوصی و یا آنلاین

امروزه با گسترش اینترنت و تکنولوژی، یادگیری زبان های مختلف از جمله زبان آلمانی به صورت آنلاین امکانپذیر است که بسیاری از موسسات آموزشی اقدام به برگزاری کلاس های آنلاین می کنند.

همچنین تدریس خصوصی هم می تواند چاره کار باشد. زیرا یک استاد آموزشی می تواند برای یک یا چند نفر اقدام به برگزاری کلاس کند و طبیعتا تمرکز بیشتری بر آموزش این افراد خواهد کرد و وقت بیشتری صرف خواهد نمود و در نهایت یادگیری زبان آلمانی برای زبان آموز آسان تر و بهتر می باشد.

آکادمی استاد پوریا خانی که به آموزش غیر حضوری افراد پرداخته است، از روش آنلاین نیز استفاده می کند و فرد می تواند در هر ساعت شبانه روز و هفت روز هفته و در هر نقطه ای که حضور دارد، اقدام به یادگیری زبان آلمانی نماید فقط کافیست وقت هایی که جهت کلاس راحت هست را اطلاع دهد تا طبق همان روز و ساعت ها همکاهنگی کلاس صورت گیرد.

درک اصول زبان آلمانی

درک اصول زبان آلمانی
درک اصول زبان آلمانی

یکی از مهمترین قواعد در یادگیری هر زبانی از جمله زبان آلمانی این است که از اصول آن باخبر باشیم. در واقع بعد از یادگیری الفبای زبان آلمانی، می بایست با اصول و قواعد جمله سازی آن آشنا بود. شناخت صامت و مصوت ها و آواها در زبان آلمانی جزو مهمترین مسائل محسوب می شود که به خصوص در گفت و گو مورد استفاده قرار می گیرد.

تلفظ کلمات و یادگیری دقیق خواندن یک کلمه جزو مهمترین قواعد یادگیری زبان آلمانی است و مهمترین تفاوت این زبان با دیگر زبان های دنیا از جمله انگلیسی، دقیقا بر سر اصول تلفظ و کلمات زبان آلمانی است. بنابراین می توان گفت که یکی از بهترین راه برای یادگیری زبان آلمانی، درک درست از اصول زبان آلمانی می باشد.

انتخاب روش های مطالعه زبان آلمانی

انتخاب روش های مطالعه زبان آلمانی
انتخاب روش های مطالعه زبان آلمانی

برای این که بتوان به تسلط نسبی در زبان آلمانی دست پیدا کرد و به خصوص در مبحث مکالمه و گفت و گوی زبان آلمانی مهارت پیدا کرد، لازم است به صورت مداوم اقدام به مطالعه نمود. مطالعه می تواند شامل موارد زیادی باشد.

به عنوان مثال شنیدن آواها و جملات، دیدن، خواندن جمله و کلمه و تمرین مداوم جزو موارد مطالعاتی زبان آلمانی محسوب می شود. استفاده از منابع مختلف یادگیری در کنار منابع اصلی آموزش جزو مهمترین مواردی است که می تواند باعث افزایش مهارت زبان آموز شود.

به عنوان مثال گوش دادن به موسیقی های آلمانی می تواند کمک زیادی در تلفظ دقیق کلمات و جملات داشته باشد و همچنین ما را با جملات جدیدی آشنا می کند که می تواند منجر به یادگیری هر چه بیشتر کلمات و عبارات شود.

یا به عنوان مثال، دیدن فیلم های آموزشی یا فیلم های سینمایی به زبان آلمانی هم می تواند در زمینه گفت و گوهای محاوره ای و … مهارت زیادی به ما اضافه کند.

در واقع استفاده از روش های مطالعه مختلف، بستگی به سلیقه و علاقه زبان آموز دارد و بهتر است برای جلوگیری از خستگی و دلزدگی، روش های مختلف مطالعه را امتحان کنید تا بتوانید به مهارت خود در زبان آلمانی اضافه نمایید. در واقع مطالعه گسترده و متنوع جزو بهترین راه برای یادگیری زبان آلمانی محسوب می شود.

دوره های آموزشی زبان آلمانی آکادمی استاد پوریا خانی جزو بهترین منابع مطالعاتی و یادگیری این زبان محسوب می شود که در کنار ارائه جزوات آموزشی، فیلم های آموزشی متنوعی را در اختیار زبان آموزان قرار می دهد و همچنین دارای پشتیبانی همیشگی اساتید آموزشی این آکادمی می باشد و می توانید از راهنمایی های اساتید برجسته این آکادمی در مطالعه زبان آلمانی استفاده کنید.

جمله سازی و استفاده از کلمات آلمانی

جمله سازی و استفاده از کلمات آلمانی
جمله سازی و استفاده از کلمات آلمانی

زمانی که تسلط به الفبای آلمانی پیدا کردید و در کنار منابع مطالعاتی مختلفی با افعال و اسامی زبان آلمانی آشنا شدید، می توانید با ترکیب این اسامی و افعال، اقدام به ساختن جمله کنید. این جملات می تواند حتی کوتاه و مختصر باشد و نیازی به ساخت یک جمله طولانی نیست و در شروع کار می تواند کمک زیادی در زمینه یادگیری هر چه بهتر اصول و قواعد دستوری زبان آلمانی داشته باشد.

تمرین مکرر در این زمینه می تواند مهارت ما را در ساختن جملات آلمانی افزایش دهد. یادگیری گرامر زبان آلمانی در کنار  جمله سازی می تواند به عنوان یک مسئله مهم تلقی شود و باعث ساخت جملات درست و با قاعده شود.

طبیعتا برای یادگیری اصول پیچیده زبان آلمانی، باید از ابتدا با اصول ساده و سریع جمله سازی آلمانی آشنا شوید که در دوره های آموزشی آکادمی استاد پوریا خانی در این خصوص توضیحات کامل و آموزش های کامل ارائه شده است.

انجام فعالیت های روزمره به زبان آلمانی

به مرور زمان برای یادگیری هر چه بهتر زبان آلمانی می توانید از این روش استفاده کنید که در انجام امور روزمره خود از زبان آلمانی استفاده کنید. اندیشیدن به زبان آلمانی در طول روز می تواند ذهن ما را آماده پذیرش مطالب جدیدتر و سخت تر کند.

بهترین راه در این خصوص استفاده از این زبان در انجام امور روزانه مانند خرید کردن و … می باشد. در واقع زبان آلمانی باید وارد جریان روزمره زندگی شما شود تا بتوانید با درک بیشتری به یادگیری این زبان بپردازید و این روش جزو بهترین راه برای یادگیری زبان آلمانی محسوب می شود.

خواندن خبرها و روزنامه های آلمانی که در سایت های مختلف وجود دارد، جزو مواردی است که می تواند کمک حال باشد و یا گوش دادن به موسیقی های آلمانی و تکرار آن ها می تواند باعث شود که جملات و مفهوم آن ها در ذهن قرار گیرد.

استفاده از نرم افزارهای موبایلی برای یادگیری زبان آلمانی

در کنار استفاده از دوره های آموزشی و منابع آموزشی برای یادگیری زبان آلمانی، می توان برای مرور و یادگیری هر چه بهتر این زبان، از نرم افزارهای تلفن همراه استفاده کرد. خوشبختانه نرم افزارهای مختلفی در این زمینه وجود دارد که چند نمونه از آن ها عبارتند از:

  • FluentU
  • Memrise
  • Duolingo
  • DROPS

این روش را می توان جزو بهترین راه برای یادگیری زبان آلمانی نامید و مزیت های زیادی دارد و یکی از مهمترین مزیت های آن، این مسئله است که می توان در هر زمان و مکانی که اوقات فراغت داریم، به راحتی از آن استفاده کنیم که می تواند بسیار مفید باشد.

آشنا شدن با دوستان آلمانی زبان

آشنا شدن با دوستان آلمانی زبان
آشنا شدن با دوستان آلمانی زبان

یکی از بهترین روش هایی که می توان اقدام به تقویت مهارت زبان آلمانی نمود، این است که با افراد آلمانی زبان در ارتباط باشید. داشتن یک دوست آلمانی می تواند کمک زیادی در زمینه تلفظ کلمات و جمله بندی ها داشته باشد.

برای این کار می توان از شبکه های اجتماعی مختلف استفاده کرد و با افراد آلمانی زبان ارتباط گرفت و با مکالمه، اقدام به تقویت مهارت خود در زبان آلمانی نمود. این روش جزو بهترین راه برای یادگیری زبان آلمانی محسوب می شود و می توان از آن مزیت های زیادی دریافت کرد.

در واقع یک دوست آلمانی زبان می تواند به عنوان یک مشاور و معلم عمل کند و اگر اشتباهی در یک کلمه و جمله داشته باشید، می توانید از او کمک بگیرید و در راستای رفع مشکل خود اقدامی لازم انجام دهید.

در کنار استفاده از منابع آموزشی یادگیری زبان آلمانی از جمله دوره های آموزشی آکادمی استاد پوریا خانی، استفاده از این روش می تواند باعث افزایش سطح مهارت شما در یادگیری زبان آلمانی شود.

نوشتن را جزو برنامه خود قرار دهید

علاوه بر گوش دادن یا خواندن مطالب آلمانی و کلمات و جملات آلمانی، نوشتن کلمه و عبارات این زبان می تواند تاثیر زیادی در یادگیری سریع تر زبان آلمانی داشته باشد.

طبق بررسی های انجام شده، به صورت کلی، نوشتن یک جمله و عبارت می تواند باعث ماندگاری در ذهن شود و طبیعتا تاثیر بیشتری نسبت به دیدن یک مطلب خواهد داشت.

در نوشتن نیازی نیست که حتما از یک عبارت کپی برداری کنید. حتی می توانید هر چه که در ذهن خود دارید را روی کاغذ بنویسید و این کار باعث افزایش مهارت در نوشتن آلمانی و قواعد و گرامر این زبان می شود.

یکی از اصول مهم در یادگیری و تسلط به زبان آلمانی، همین مسئله نوشتن است که می تواند مهارت ما را مورد بررسی قرار دهد.

موارد بالا از جمله مهمترین و بهترین راه برای یادگیری زبان آلمانی محسوب می شود که می توان از آن استفاده کرد. حال در ادامه مقاله، به بررسی یکی از بهترین منابع آموزشی زبان آلمانی یعنی دوره های آموزشی اکادمی استاد پوریا خانی خواهیم پرداخت.

دوره های آموزشی زبان آلمانی آکادمی استاد پوریا خانی

دوره های آموزشی زبان آلمانی آکادمی استاد پوریا خانی
دوره های آموزشی زبان آلمانی آکادمی استاد پوریا خانی

انتخاب یک منبع آموزشی مناسب برای یادگیری زبان آلمانی از اهمیت زیادی برخوردار است. یکی از بهترین منابع آموزشی در این خصوص، دوره های آموزشی زبان آلمانی آکادمی استاد پوریا خانی می باشد.

این دوره های آموزشی که به صورت بسته های خط به خط اقدام به آموزش غیر حضوری زبان آموزان می کند، برای همه سطوح زبان آلمانی طراحی و آماده شده است.

همان طور که می دانید، حضور فیزیکی در کلاس ها می تواند معایبی مانند اتلاف وقت و صرف هزینه های زیادی داشته باشد. دوره های آموزشی زبان آلمانی آکادمی استاد پوریا خانی در واقع با استفاده از سیستم غیر حضوری، اقدام به آموزش هر چه بهتر زبان آموزان می کند.

این بسته های آموزشی شامل جزوات و فیلم های آموزشی مختلفی می باشد که بعد از ثبت نام زبان آموز بر اساس سطح یادگیری او، مطالب و فیلم ها در داخل حساب کاربری او در سایت آکادمی قرار می گیرد و مزیت آن این است که در هر ساعتی از شبانه روز می توان به آن دسترسی داشت و نیازی به حضور آنلاین در ساعتی مقرر نیست.

همچنین این دوره های آموزشی دارای پشتیبانی مادام العمر اساتید این آکادمی می باشد که می تواند منجر به آموزش بهتر زبان آموزان شود. در این آکادمی بیش از 7 هزار زبان آموز اقدام به یادگیری زبان آلمانی به صورت غیر حضوری نموده اند که رضایت آن ها، نشاندهنده کیفیت بالای دوره های آموزشی زبان آلمانی آکادمی استاد پوریا خانی می باشد. آمار قبولی و رضایت این زبان آموزان، در سایت آکادمی قابل مشاهده است.

محتوای آموزشی دوره های آموزش زبان آلمانی آکادمی استاد پوریا خانی

محتوای آموزشی دوره های آموزش زبان آلمانی آکادمی استاد پوریا خانی
محتوای آموزشی دوره های آموزش زبان آلمانی آکادمی استاد پوریا خانی

همان طور که در مبحث قبلی گفته شد، دوره های آموزشی زبان آلمانی آکادمی استاد پوریا خانی شامل جزوات و فیلم های آموزشی متعددی می باشد که برای تمامی سطوح زبان آلمانی تهیه و عرضه شده است که افراد می توانند به صورت نیمه فشرده اقدام به یادگیری زبان آلمانی کنند.

در واقع این بسته های آموزشی جزو بهترین راه برای یادگیری زبان آلمانی محسوب می گردد. نیمه فشرده بودن آن بدین معنی است که آموزش زبان آلمانی نه به صورت فشرده است و نه به صورت طولانی که زمان زیادی اتلاف کند و یک زبان آموز با توجه به تلاش و کوشش خود می تواند به سطح میانی (B1) زبان آلمانی در کمتر از 6 ماه دست پیدا کند و تسلط پیدا نماید.

در واقع با پشتیبانی مادام العمر این بسته های آموزشی توسط اساتید برتر این آکادمی، از مواردی است که به آن توجه می شود و زبان آموز هر گونه ابهام و یا سوالی در خصوص زبان آلمانی داشته باشد، می تواند با اساتید مربوطه ارتباط برقرار نماید.

استاد پوریا خانی یکی از بهترین اساتید آموزشی زبان آلمانی است که دارای تحصیلات آکادمیک می باشد. ایشان مدیریت مجموعه آکادمی استاد پوریا خانی را بر عهده دارد .

یکی از نکات مهم در خصوص این آکادمی، ارائه دوره های طلایی برای آموزش تخصصی و جمع بندی و تقویت زبان آلمانی به خصوص برای افرادی می باشد.

بنابراین توصیه می شود برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تهیه دوره های آموزشی زبان آلمانی آکادمی استاد پوریا خانی به عنوان یکی از بهترین راه برای یادگیری زبان آلمانی، با کارشناسان این مجموعه آموزشی تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

اهمیت استاد آموزشی در یادگیری زبان آلمانی

اهمیت استاد آموزشی در یادگیری زبان آلمانی
اهمیت استاد آموزشی در یادگیری زبان آلمانی

یکی از مهمترین عوامل موثر در یادگیری زبان آلمانی، استفاده از استاد آموزشی می باشد. استاد آموزشی که از تخصص و تحصیلات بالایی در زمینه زبان آلمانی برخوردار باشد، می تواند باعث یادگیری هر چه بهتر زبان آلمانی شود.

در این مقاله، در خصوص زبان آلمانی گفته شد که این زبان، دارای تلفظ، لهجه و گویش های مختلفی است که یادگیری آن با زبان انگلیسی تفاوت دارد. این تفاوت ها باعث می شود که یادگیری آن باید توسط منابع آموزشی معتبر با استفاده از استاد آموزشی مجرب و متخصص انجام شود. ساختار گرامری زبان آلمانی هم از قواعد و اصول خاصی استفاده می کند که یادگیری آن باید توسط اساتید مجرب و کارآزموده ای انجام شود.

به همین دلیل است که استفاده از یک استاد آموزشی مجرب در کنار سایر روش های یادگیری جزو بهترین راه برای یادگیری زبان آلمانی محسوب می گردد. بنابراین اگر توسط یک استاد کم مهارت و نابلد آموزش ببینید، از اساس در فراگیری تلفظ ها، لهجه، ساختارها و … به مشکل می خورید.

به همین دلیل است که باید دوره های استاد پوریا خانی را در دسترس داشته باشید. یکی از بهترین موسسات آموزشی در کشور که به صورت غیر حضوری و با استفاده از پشتیبانی بیش از 30 استاد برجسته آموزشی اقدام به آموزش زبان آموزان می کند، آکادمی استاد پوریا خانی است و توصیه می شود برای یادگیری هر چه بهتر زبان آلمانی، از این آکادمی و اساتید آن نهایت استفاده را ببرید.

چرا باید زبان آلمانی را یاد بگیریم؟

چرا باید زبان آلمانی را یاد بگیریم؟
چرا باید زبان آلمانی را یاد بگیریم؟

یادگیری زبان آلمانی می تواند از جهات مختلفی اهمیت زیادی داشته باشد. یکی از مسائل مهم در خصوص یادگیری زبان آلمانی، مبحث مهاجرت است. مهاجرت به کشور آلمان و یا کشورهای آلمانی زبان از محبوبیت زیادی برخوردار است.

آلمان در واقع جزو بهترین کشورها برای تحصیل و اشتغال محسوب می شود و مهمترین شرط برای مهاجرت به این کشور، یادگیری زبان آلمانی است و داشتن مدرک زبان آلمانی از جمله مدارک مهم برای اخذ مجوز ورود به خاک کشور آلمان می باشد.

در واقع اگر فردی تسلط به زبان آلمانی نداشته باشد، این اجازه را نخواهد داشت که به کشور آلمان مهاجرت کند. زبان تحصیل در آلمان، زبان رسمی این کشور یعنی زبان آلمانی است و همچنین برای اشتغال در این کشور، یکی از شروط مهم کارفرمایان آلمانی، تسلط به زبان آلمانی است و ارائه مدرک زبان آلمانی جزو شروط اصلی محسوب می گردد. بنابراین بدون داشتن مدرک معتبر، نمی توانید برای مهاجرت، هیج اقدامی انجام دهید.

به همین دلیل استفاده از منابع آموزشی معتبر و همچنین استفاده از بهترین راه برای یادگیری زبان آلمانی می تواند باعث یادگیری هر چه بهتر زبان آلمانی و تسلط به این زبان باشد و مسیر مهاجرت را برای ما هموارتر خواهد کرد.

در این راستا، دوره های متنوع آموزشی استاد پوریا خانی، بسیار کارگشاست. علاوه بر این موضوع، بسیاری از افراد از روی علاقه مندی به زبان آلمانی اقدام به یادگیری آن می کنند که البته مطمئنا برای آن ها کاربردهایی خواهد داشت.

زیرا زبان آلمانی جزو سه زبان اصلی دنیا در کنار زبان انگلیسی و فرانسوی است و بیش از صدها میلیون نفر در دنیا به این زبان صحبت می کنند. آکادمی استاد پوریا خانی با ارائه دوره های آموزشی می تواند منبع آموزشی مناسبی برای یادگیری زبان آلمانی برای شما عزیزان باشد.

میزان دشواری یادگیری زبان آلمانی چقدر است؟

میزان دشواری یادگیری زبان آلمانی چقدر است؟
میزان دشواری یادگیری زبان آلمانی چقدر است؟

یکی از مهمترین سوالات و دغدغه هایی که به سراغ بسیاری از افراد می آید، این است که آیا یادگیری زبان آلمانی دشوار است و چه عواملی باعث شده است که این زبان سخت باشد؟ بسیاری از افراد از زبان آلمانی به عنوان یک زبان بسیار سخت یاد می کنند و در واقع یادگیری آن را امری بسیار دشوار می دانند. اما باید گفت که این تفکر تا حدودی اشتباه است.

به عنوان مثال اگر فردی به زبان انگلیسی تسلط کمی داشته باشد، می تواند زبان آلمانی را به راحتی یاد بگیرد. زیرا بسیاری از کلمات و واژگان و جملات زبان آلمانی، هم ریشه با زبان انگلیسی می باشد و صرفا در تلفظ، گرامر و آوا و گویش نیز با زبان انگلیسی تفاوت دارد. استفاده از متد آموزشی درست و اصولی در یادگیری زبان آلمانی و همچنین استفاده از بهترین راه برای یادگیری زبان آلمانی می تواند باعث این مسئله شود که یادگیری زبان آلمانی به راحتی انجام شود.

تلاش و کوشش مداوم و پرهیز از ناامیدی و دلسردی، یکی از مهمترین عوامل در یادگیری هر زبانی از جمله زبان آلمانی می باشد و هیچ امری در دنیا وجود ندارد که نتوان آن را یاد گرفت و به همین دلیل لازم است تا مهارت خود و توانایی های خود را تقویت نموده و اقدام به یادگیری زبان آلمانی کرد.

دوره های آموزشی زبان آلمانی آکادمی استاد پوریا خانی با ارائه منابع آموزشی به صورت خط به خط اقدام به یادگیری اصولی و آسان زبان آلمانی می کند و شما می توانید با تهیه این منابع آموزشی معتبر، از کیفیت بالای آموزشی این مجموعه، به خوبی استفاده کنید.

چند نکته مهم در خصوص زبان آلمانی

چند نکته مهم در خصوص زبان آلمانی
چند نکته مهم در خصوص زبان آلمانی

یکی از نکات قابل توجه در خصوص زبان آلمانی این است که این زبان در هنگام صحبت و مکالمه با دیگران، عموما به صورت کتابی و رسمی می باشد و دارای اصطلاحات محاوره ای کمی می باشد و همین مسئله یک مزیت محسوب می شود و یادگیری و استفاده از آن در مکالمات روزمره را آسان تر خواهد کرد.

استفاده از زبان آلمانی در هنگام صحبت کردن، به مراتب راحت تر و آسان تر از نوشتن و خواندن این زبان است و طبیعتا ارتباط گیری با افراد آلمانی زبان بسیار آسان تر می باشد. اما نوشتن و خواندن زبان آلمانی هم باید در اولویت قرار گیرد.

در زبان آلمانی سه نوع جنسیت وجود دارد که مذکر، مونث و خنثی می باشد. یکی از تفاوت های مهم این زبان با زبان انگلیسی، دقیقا بر سر مسئله جنسیت اسامی و افعال است که زبان انگلیسی دارای دو حالت مذکر و مونث می باشد و حالت خنثی ندارد.

جمع بستن کلمات و واژگان

از دیگر نکات مهم در خصوص زبان آلمانی، جمع بستن کلمات و واژگان است که با زبان انگلیسی تفاوت دارد و در واقع حالت جمع بستن در زبان آلمانی قاعده خاص را خود را دارد و یادگیری آن الزامی است.

در زبان آلمانی، زمان نیز مانند زبان انگلیسی است و تفاوتی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

در زبان آلمانی، صفت ها نیز صرف می شوند. این قضیه در واقع باعث پیچیده شدن زبان آلمانی می شود که با تمرین و تکرار فراوان و استفاده از بهترین راه برای یادگیری زبان آلمانی، می توان از پس این موضوع برآمد.

در زبان آلمانی، مفعول نیز در جمله ها، دارای جایگاه مشخص و خاصی نیستند و فقط از روی حالت آن ها می توان تشخیص داد که کدام مورد مفعول است. این مسئله یکی دیگر از تفاوت های زبان آلمانی با انگلیسی و فارسی می باشد که باید به آن توجه شود.

استفاده از منابع آموزشی معتبر و بسیار مناسب، می تواند تاثیر زیادی در یادگیری هر چه بهتر زبان آلمانی و نکات ذکر شده داشته باشد. یکی از بهترین منابع آموزشی را می توان دوره های آموزشی آکادمی استاد پوریا خانی نامید که می توان با استفاده از این منابع و پشتیبانی اساتید مجرب این مجموعه، به یادگیری هر چه بهتر و سریع تر زبان آلمانی پرداخت.

حال در ادامه مقاله بهترین راه برای یادگیری زبان آلمانی، به بررسی سطوح مختلف زبان آلمانی خواهیم پرداخت.

سطوح مختلف زبان آلمانی

سطوح مختلف زبان آلمانی
سطوح مختلف زبان آلمانی

زبان آلمانی دارای سطوح مختلفی می باشد که هر کدام کاربرد خاص خود را دارد و ویژگی های مربوط به خود را خواهد داشت. در واقع مدرک زبان آلمانی با توجه به نوع سطح زبان به افراد اعطا می شود. ما در ادامه به بررسی انواع سطوح زبان آلمانی خواهیم پرداخت:

سطح A1

سطح A1 در واقع از سطوح مقدماتی زبان آلمانی محسوب می شود و اولین سطح یادگیری زبان آلمانی می باشد. در این سطح، زبان آموز می تواند کلمات روزمره و جملات ابتدایی و پرکاربرد را یاد بگیرد و در خصوص رفع نیازهای عمومی خود از آن استفاده کند. در واقع با یادگیری این سطح می توان به معرفی خود پرداخت و اطلاعات مشخصی را رد و بدل کرد.

سطح A2

از دیگر سطوح مقدماتی زبان آلمانی، سطح A2 می باشد. این سطح از زبان آلمانی به زبان آموز این امکان را خواهد داد تا بتواند با استفاده از کلمات و واژگان پرکاربرد و رایج، اقدام به ارتباط گیری با افراد آلمانی زبان بپردازد و در این سطح، فرد می تواند در موقعیت های ساده ای برخی از امور روزمره خود را انجام دهد و به درک درستی از محیط اطراف خود دست پیدا کند. در این سطح می توان اطلاعات شخصی و خانوادگی و همچنین انجام اموری مانند خرید کردن و … را انجام داد.

شما در حال مطالعه مقاله بهترین راه برای یادگیری زبان آلمانی می باشید.

سطح B1

بعد از گذر از سطح مقدماتی، وارد سطح میانی خواهیم شد که سطح B1 جزو سطوح میانی زبان آلمانی می باشد. در این سطح، زبان آموز می تواند در صورت به کارگیری زبان استاندارد و گفت و گو، اقدام به مکالمه با افراد آلمانی زبان بپردازد و در واقع می تواند از پس تمامی امور خود بر بیاید.

سطح B1 جزو سطح های رایج در ایران می باشد که افراد اقدام به یادگیری آن می کنند. استفاده از جملات ساده و پیوسته از ویژگی های این سطح از زبان آلمانی می باشد. با دوره های استاد پوریا خانی، می توانید در مدت حدود 6 ماه، این سطح را به پایان برسانید.

سطح B2

از دیگر سطوح میانی زبان آلمانی، سطح B2 می باشد. در این سطح، زبان آموز می تواند نکات اصلی متن های دشوار را به صورت کامل درک کند و همچنین می تواند در مطالب تخصصی مرتبط با رشته تحصیلی خود و یا شغل خود، از این سطح به خوبی استفاده کند.

این سطح از زبان آلمانی جزو مدارک اصلی برای مهاجرت به کشور آلمان و دیگر کشورهای آلمانی زبان می باشد که می توان برای مهاجرت تحصیلی و اشتغال از آن استفاده کرد. در سطح B2 فرد می تواند به صورت پیوسته و روان به آلمانی صحبت کند و در واقع یک مکالمه کاملا عادی و روان با یک فرد آلمانی زبان داشته باشد.

سطح C1

بعد از سطح میانی، سطح پیشرفته زبان آلمانی شروع می شود. سطح C1 در واقع یکی از سطوح پیشرفته زبان آلمانی است که زبان آموز می تواند متن های طولانی و واژه های سطح بالا و دشوار را به صورت کامل درک کند و در واقع مشکلی از بابت خواندن و نوشتن مطالب دشوار زبان آلمانی نخواهد داشت. روان صحبت کردن زبان آلمانی از ویژگی های این سطح است و به گونه ای است که گویی زبان مادری فرد، زبان آلمانی است.

سطح C2

سطح آخر و سطح پیشرفته زبان آلمانی مربوط به سطح C2 می باشد که در این سطح، متقاضی می تواند مانند یک فرد آلمانی زبان که از دوران تولد خود تا کنون به زبان آلمانی صحبت می کند، به مکالمه، خواندن، نوشتن و درک مطالب بسیار دشوار زبان آلمانی بپردازد و در واقع فردی که این سطح از زبان آلمانی را تسلط دارد، می تواند به مانند زبان مادری به مکالمه بپردازد.

آکادمی استاد پوریا خانی با ارائه دوره های آموزشی زبان آلمانی به صورت خط به خط، می تواند در تمامی سطوح زبان آلمانی از سطح مقدماتی تا سطح پیشرفته، اقدام به آموزش افراد و زبان آموزان به صورت غیر حضوری کند و در کنار آن افراد می توانند با استفاده از بهترین راه برای یادگیری زبان آلمانی اقدام به یادگیری هر چه بهتر تمامی سطوح زبان آلمانی نمایند.

مدرک زبان آلمانی

مدرک زبان آلمانی
مدرک زبان آلمانی

بعد از یادگیری زبان آلمانی و تسلط به هر یک از سطوح با استفاده از منابع آموزشی مختلف، افراد می بایست بر اساس نیاز خود و هدف خود از یادگیری زبان آلمانی، اقدام به دریافت مدرک زبان آلمانی کنند.

آزمون های مختلفی در خصوص مدرک زبان آلمانی انجام می شود که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارد. آزمون هایی مانند آزمون گوته یا تلک، از جمله آزمون های رایج و مشهور در دنیا می باشد که اقدام به ارائه مدرک زبان آلمانی می کند.

در کشور ما، مدرک زبان سطح B از محبوبیت زیادی برخوردار است و بسیار رایج است. زیرا افرادی که قصد دارند به کشور آلمان مهاجرت تحصیلی کنند، می بایست برای انجام امور اپلای تحصیلی خود در هر یک از دانشگاه های آلمان، اقدام به ارائه مدرک سطح B1 یا B2 زبان آلمانی کنند تا فرایند پذیرش آن ها به درستی پیش برود و همچنین برای اخذ ویزای کشور آلمان، باید این مدارک را ارائه داد.

همچنین افرادی که قصد اشتغال در آلمان را دارند، می بایست اقدام به ارائه یکی از مدارک سطوح B به کارفرما و سفارت آلمان نمایند. بهتر است برای اخذ ویزای تحصیلی و یا کاری آلمان، مدرک B2 زبان آلمانی دریافت شود تا مشکلی از بابت دریافت ویزا به وجود نیاید.

استفاده از یک منبع آموزشی مناسب

لازم به گفتن است که بدانید استفاده از یک منبع آموزشی مناسب می تواند در روند اخذ مدرک زبان آلمانی بسیار تاثیرگذار باشد. دوره های آموزشی آکادمی استاد پوریا خانی که به صورت نیمه فشرده است، می تواند باعث شود که افراد بتوانند ظرف مدت 6 ماه به سطح B1 زبان آلمانی تسلط پیدا کنند و اقدام به انجام آزمون و دریافت این مدرک کنند.

البته تلاش و کوشش زبان آموز هم در سرعت یادگیری تاثیر خواهد گذاشت. از آنجایی که مهاجرت به کشور آلمان از محبوبیت زیادی در بین ایرانیان برخوردار است، لازم است اقدامی سریع و به موقع در زمینه یادگیری زبان آلمانی با استفاده از بسته های آموزشی آکادمی استاد پوریا خانی و بهترین راه برای یادگیری زبان آلمانی انجام داد.

مزایای زبان آلمانی

مزایای زبان آلمانی
مزایای زبان آلمانی

یادگیری زبان آلمانی می تواند مزیت های بسیار زیادی را به همراه خود داشته باشد و به همین دلیل است که این زبان جزو زبان های محبوب محسوب می شود. از جمله مزیت های زبان آلمانی عبارتند از:

یادگیری راحت

همان طور که در این مقاله بارها به آن اشاره شد، زبان آلمانی می تواند زبان راحتی برای یادگیری باشد و اگر فردی، تسلط کمی به زبان انگلیسی داشته باشد، می تواند به راحتی با استفاده از منابع آموزشی معتبر و بهترین راه برای یادگیری زبان آلمانی، به یادگیری راحت زبان آلمانی بپردازد. زیرا بسیاری از کلمات زبان آلمانی، هم ریشه با زبان انگلیسی است که همین مسئله، یادگیری آن را کمی راحت تر خواهد کرد.

زبان آلمانی یک زبان علمی است

جالب است بدانید که زبان آلمانی یکی از زبان های رایج در زمینه علم و دانش است. بسیاری از دانشمندان مطرح که در دنیا شهرت دارند و اقدام به تالیف کتاب های علمی زیادی نموده اند، آلمانی زبان بوده اند و زبان کتاب هایشان به زبان آلمانی می باشد. بنابراین یادگیری زبان آلمانی می تواند باعث این مسئله شود که بتوانیم به این کتب علمی دسترسی داشته باشیم و به راحتی مطالعه کنیم.

زبان آلمانی یکی از زبان های رایج در بازار کتاب و نشریات است

زبان آلمانی جزو سه زبان رسمی دنیا در کنار زبان انگلیسی و فرانسوی می باشد و بسیاری از کتب علمی، فرهنگی، هنری و ادبیاتی و … در دنیا وجود دارد که به زبان آلمانی نگاشته شده است. یادگیری زبان آلمانی می تواند باعث شود که به تمامی این منابع دسترسی داشته باشیم. در واقع زبان آلمانی سومین بازار بزرگ دنیا را از نظر صنایع چاپ دارد و به همین دلیل یادگیری آن می تواند باعث دید گسترده ای در این زمینه باشد.

تحصیل در بهترین دانشگاه ها

آلمان یکی از بهترین مقصدها برای تحصیل می باشد. این کشور دارای دانشگاه های بسیار معتبر می باشد که در دنیا جزو بهترین ها محسوب می شود و سیستم آموزشی و دانشگاهی آلمان منطبق با استانداردهای روز دنیا می باشد.

لازمه تحصیل در دانشگاه های آلمان، تسلط به زبان آلمانی است و یادگیری زبان آلمانی با استفاده از منابع آموزشی معتبر و بهترین راه برای یادگیری زبان آلمانی می تواند کمک زیادی در زمینه پذیرش دانشجویی در دانشگاه های این کشور داشته باشد.

همچنین برای دریافت بورسیه های تحصیلی دانشگاه های آلمان، ارائه مدرک زبان آلمانی الزامی است و این مورد یک امتیاز محسوب می شود و یادگیری زبان آلمانی می تواند کمک کند که شانس زیادی برای دریافت انواع بورسیه های تحصیلی در دانشگاه های معتبر آلمان داشته باشیم.

ارتباط با بیش از 500 میلیون نفر در دنیا

زبان آلمانی یکی از رایج ترین انواع زبان ها در دنیا است که بیش از 500 میلیون نفر در دنیا، به این زبان صحبت می کنند. حتی اگر شما قصد مهاجرت به کشور آلمان را ندارید، با یادگیری زبان آلمانی می توانید با بیش از میلیون ها نفر در سراسر دنیا به آلمانی صحبت کنید و ارتباط برقرار نمایید و همین مسئله یک مزیت اساسی محسوب می شود.
موارد بالا از جمله مهمترین مزیت های یادگیری زبان آلمانی است که به آن اشاره شد. شما می توانید برای یادگیری هر چه بهتر زبان آلمانی، از بسته های آموزشی آکادمی استاد پوریا خانی استفاده کنید و از مزیت های آن بهره مند شوید.

نتیجه گیری

نتیجه گیری
نتیجه گیری

ما در این مقاله به بررسی یادگیری یکی از محبوب ترین زبان های دنیا یعنی زبان آلمانی پرداختیم. یادگیری زبان آلمانی نیازمند اصول و روش های مختلفی است که ما در این مقاله به بررسی بهترین راه برای یادگیری زبان آلمانی پرداختیم و به موضوعاتی در این خصوص اشاره کردیم. همچنین در این مقاله، در خصوص بهترین منابع آموزشی زبان آلمانی یعنی دوره های آموزشی زبان آلمانی استاد پوریا خانی صحبت نمودیم.

این بسته های آموزشی که به صورت غیر حضوری به آموزش افراد می پردازد، می تواند جزو بهترین منابع آموزشی برای یادگیری زبان آلمانی باشد که در خصوص مزیت های آن توضیحاتی ارائه شد. در ادامه مقاله نیز به بررسی سطوح مختلف زبان آلمانی و مدرک زبان آلمانی و مزیت های یادگیری این زبان پرداخته شد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بهترین راه برای یادگیری زبان آلمانی و همچنین استفاده از منابع آموزشی معتبر یادگیری این زبان محبوب، با کارشناسان و اساتید برجسته آکادمی استاد پوریا خانی تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

در پایان توصیه میکنیم با ساده ترین زبان برای یادگیری بعد از آلمانی، آشنا شوید.

دیدگاه‌ها

یک پاسخ

  1. من مدتی هست که دارم زبان آلمانی یاد می‌گیرم و تا اینجای کار خیلی راضی هستم. من خودم از روش خودآموزی استفاده می‌کنم و از منابع مختلفی مثل کتاب، فیلم، پادکست و اپلیکیشن استفاده می‌کنم. به نظرم بهترین راه برای یادگیری زبان آلمانی این هست که از منابع متنوع استفاده کنید و به طور مداوم تمرین کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *