فهرست موضوعات

فهرست موضوعات

در این مقاله از سایت آکادمی استاد پوریا خانی، قصد داریم به بررسی بهترین روش یادگیری زبان آلمانی در منزل بپردازیم.

 

برای مشاهده این دوره های رایگان اینجا کلیک کنید.

بهترین روش یادگیری زبان آلمانی در منزل

بهترین روش یادگیری زبان آلمانی در منزل
بهترین روش یادگیری زبان آلمانی در منزل

در آکادمی استاد پوریا خانی، بیش از  30 استاد ماهر زبان آلمانی مشغول به کار هستند و استاد خانی نیز مدیریت آکادمی را بر عهده دارند. در بین تمامی مؤسسات آموزشی کشور، آکادمی استاد پوریا خانی بالاترین میزان موفقیت و رضایت را در زمینه آموزش زبان آلمانی دارد.

برتری دوره ‌های آموزشی استاد پوریا خانی، از نظر عدم اتلاف وقت و پرداخت هزینه‌های گزاف کلاس های حضوری و آنلاین، به ویژه پس از شیوع ویروس کرونا مشخص شد.

همانطور که می دانید، در دوران شیوع ویروس کرونا بدلیل عدم رفت آمد به محیط بیرون از منزل، زبان آموزان با بهترین روش یادگیری زبان آلمانی در منزل آشنا شدند و توانستند با دوره های استاد پوریا خانی، یادگیری خود را ادامه دهند. این آموزش ها بهترین راه برای یادگیری زبان آلمانی هستند.

پیشنهاد می کنیم از پست آموزش زبان آلمانی در آبادان دیدن کنید.

دسترسی همیشگی

شما با خرید دوره های آموزشی زبان آلمانی، در هر سطحی که هستید، می توانید به فایل های ویدئویی و pdf ( جزوات مرتبط با دوره)، دسترسی همیشگی در هر مکان و زمانی را داشته باشید.

از آنجایی که پشتیبانی تمامی دوره ها، توسط شخص استاد خانی است، شما هیچوقت احساس تنهایی و خود آموزی را نخواهید داشت.

همچینن دوره های استاد پوریا خانی برای افرادی که شاغل هستند و قصد دارند از بهترین روش یادگیری زبان آلمانی در منزل، بهرمند شوند نیز مناسب است.

ایجاد محیط یادگیری شخصی شما

برای بهترین روش یادگیری زبان آلمانی در منزل با دوره های استاد پوریا خانی، پیشنهاد می کنیم یک محیط آموزشی اختصاصی ایجاد کنید. این مسئله، به معنای ایجاد فضایی آرام و بدون استرس است که تمرکز را بیشتر می‌کند.

مطالب آموزشی خود را در دسترس نگه دارید و این محیط را به عنوان مکانی مناسب برای یادگیری زبان آلمانی خود، اختصاص دهید.

شما با گذراندن دوره های استاد پوریا خانی در منزل، دیگر احساس نگرانی و کمبود وقت که در آموزشگاه های حضوری و یا آنلاین زبان آموزان به آن مواجه هستند را نخواهید داشت.

شما با گذراندن دوره های استاد پوریا خانی، می توانید به راحتی با توجه به برنامه روزمره خود، یادگیری زبان آلمانی را ادامه دهید و در صورت سوال، در هر زمان و در هر مکان حتی خارج از منزلتان، می توانید با استاد پوریا خانی در ارتباط باشید و از رهنمودهای ایشان بهره مند شوید.

شما با ثبت نام در سایت آکادمی استاد پوریا خانی، دسترسی همیشگی به دوره های خریداری خود را خواهید داشت و پشتیبانی تمامی دوره ها نیز توسط شخص استاد خانی انجام می شود.

حتما صفحه برای یادگیری زبان آلمانی از کجا شروع کنیم را مشاهده کنید.

دوره های استاد پوریا خانی: مناسب برای یادگیری زبان آلمانی در منزل

نوشتن، صحبت کردن، خواندن و گوش دادن، اصلی ترین مهارت های زبانی هستند که به طور دقیق در دوره های استاد پوریا خانی تدریس می شوند.

جهت شروع یادگیری زبان آلمانی در منزل، از دوره های خط به خط منشن یا اشتارتن ویا آکادمی استاد پوریا خانی استفاده کنید:

دوره های کتاب اشتارتن ویا (مناسب سطوح A1-B1)

در دوره ی کتاب اشتارتن ویا دارای 14 جلسه آموزشی که شامل ( ۶ جلسه گرامر، ۴ جلسه مکالمه، ۴ جلسه تحلیل متن و فایل های صوتی و اموزش نامه نگاری و نوشتار) است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر روی لینک فوق کلیک کنید: https://pooryakhani.com/course-category/startenwir/

دوره تدریس خط به خط منشن (مناسب سطوح A1-B1 که از کیفیت ویدئویی بالایی برخوردار است)

این دوره تدریس، جدیدترین و با کیفیت ترین دوره، چه از نظر تصویری و چه آموزشی است. همچنین این دوره، دارای یک مینی دوره رایگان است که اغلب زبان آموزان بعد از مشاهده آن، تمایل به گذراندن دوره اصلی را داشته اند. تمامی فایلای شنیداری دوره تدریس خط به خط منشن توسط استاد خانی ضبط و تحلیل شده است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد دوره های خط به خط منشن اینجا کلیک کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد دوره های خط به خط منشن کلیک کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد دوره های خط به خط منشن کلیک کنید.

دوره های جامع

همانطور که مشاهده می کنید دوره های استاد پوریا خانی جامع است. این دوره ها برای تمامی کسانی که می خواهند از بهترین روش یادگیری زبان آلمانی در منزل بهره مند شوند، کارآمد و جامع خواهد بود.

با این دوره ها، معمولا شما 6 ماه زمان نیاز دارید تا سطح B1 را پشت سر بگذارید و در مدت 10 ماه، به پایان سطح B2 برسید.

همچنین این دو دوره استاد پوریا خانی را ما به کسانی که قصد مهاجرت به آلمان دارند، توصیه می کنیم. زیرا ارائه مدرک زبان آلمانی برای اخذ ویزا جزو ملزومات و قوانین مهاجرتی کشور آلمان است.

بهترین روش یادگیری زبان آلمانی در منزل بدون هیچ خطا و اشتباهی

بهترین روش یادگیری زبان آلمانی در منزل بدون هیچ خطا و اشتباهی
بهترین روش یادگیری زبان آلمانی در منزل بدون هیچ خطا و اشتباهی

تدریس دوره های استاد خانی، بصورت خط به خط است که همین امر، موجب می شود که شما کمتر با سردرگمی مواجه شوید زیرا استاد خانی با مهارت و سوابق درخشانشان و آموزش به بیش از 7000 زبان آموز، به شما کمک خواهند نمود که در منزلتان بتوانید بدون هیچگونه استرس، به یادگیری زبان آلمانی ادامه دهید.

همچنین، شما می توانید کارنامه های قبولی تمامی زبان آموزان را در سایت آکادمی مشاهده نمایید.

بخاطر داشته باشید طبق قوانین جدید دولت آلمان، هیچ مهاجری بدون مدرک زبان، اجازه ورد به خاک آلمان اعم از جاب آفر، تحصیلی و غیره را ندارد.

اگر قصد مهاجرت به آلمان داشته باشید و زمان محدودی برای اخذ ویزا و کارهای مهاجرتی را دارید، توصیه می کنیم همین امروز با ثبت نام و خرید دوره در سایت آکادمی استاد پوریا خانی یادگیری زبان آلمانی را خود را شروع کنید و از مزایای یادگیری زبان آلمانی توسط برترین آکادمی آموزش زبان آلمانی در کشور بهره مند شوید.

سوالات متداول درباره بهترین روش یادگیری زبان آلمانی در منزل

چگونه می توانم یادگیری آلمانی را در خانه شروع کنم؟

برای شروع یادگیری آلمانی در خانه، می توانید این مراحل را دنبال کنید:

اهداف روشنی را تعیین کنید: مشخص کنید که چرا می خواهید آلمانی یاد بگیرید و به چه سطحی از مهارت می خواهید برسید. این امر، به شما کمک می کند در طول زمان یادگیری زبان خود، با انگیزه و متمرکز بمانید.

منابع آموزشی آکادمی استاد پوریا خانی: مطابق با سطح زبان آلمانی خود، منابع آموزشی آکادمی استاد پوریا خانی انتخاب ‌کنید که همه جنبه‌های یادگیری زبان، از جمله واژگان، دستور زبان، خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن را در بر می گیرد.

ایجاد یک برنامه مطالعه: یک روال مطالعه ثابت و متناسب با برنامه خود ایجاد کنید. هر روز یا هفته، زمان خاصی را به تمرین زبان آلمانی با دوره های استاد پوریا خانی اختصاص دهید. ثبات کلیدی برای پیشرفت در یادگیری زبان، داشتن یک برنامه منظم، برای یادگیری است.

چگونه می توانم واژگان آلمانی خود را بهبود بخشم؟

گسترش واژگان آلمانی، برای برقراری ارتباط موثر بسیار مهم است. در اینجا چند راهکار برای بهبود دایره لغات آورده شده است:

از فلش کارت استفاده کنید: با کلمات آلمانی و ترجمه انگلیسی آنها فلش کارت ایجاد کنید. آنها را مرتبا مرور کنید تا حافظه خود را تقویت نمایید.

متون آلمانی را بخوانید: کتاب ها، روزنامه ها یا مقالات آنلاین را به زبان آلمانی بخوانید. کلمات ناآشنا را برجسته کنید و معانی آنها را جستجو کنید.

تمرین با تمرینات واژگان: بسیاری از منابع یادگیری زبان، تمرینات واژگانی را ارائه می دهند. این تمرینات را به طور منظم انجام دهید تا دانش خود را تمرین کرده و تقویت کنید.

چگونه می توانم گرامر آلمانی خود را بهبود بخشم؟

تسلط بر گرامر آلمانی، برای ساخت جملات صحیح ضروری است. در اینجا چند راه برای بهبود مهارت های گرامر شما وجود دارد:

قوانین گرامر را مطالعه کنید: با قوانین و ساختارهای گرامر آلمانی آشنا شوید. از دوره ی تدریس خط به خط منشن استاد پوریا خانی و دوره های کتاب اشتارتن ویا آکادمی استفاده کنید که مفاهیم گرامری را به وضوح توضیح می دهند و مثال هایی ارائه می دهند.

با تمرین ها تمرین کنید: تمرین های گرامر را کامل کنید تا آموخته های خود را به کار بگیرید. به دنبال تمرین هایی باشید که موضوعات مختلف دستور زبان مانند صرف فعل، نزول اسم و ساختار جمله را پوشش می دهند.

از آنجایی که تدریس استاد پوریا خانی، بصورت خط به خط است، شما کمتر دچار شک در پاسخ به سوالات تمرینی خواهید شد. همچنین در صورت داشتن سوال، شما می توانید با استاد خانی در ارتباط باشید و از پشتیبانی و راهنمایی ایشان بصورت مادام العمر استفاده نمایید.

چگونه می توانم مهارت های گفتاری و شنیداری آلمانی را در خانه تمرین کنم؟

بهبود مهارت های گفتاری و شنیداری شما در آلمانی، مستلزم تمرین مداوم است. در اینجا چند روش موثر وجود دارد:

تماشای فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی آلمانی: برای کمک به درک مطلب، از فیلم های زیرنویس به زبان آلمانی و زبان مادری خود استفاده کنید. سپس به مرور با مهارت بیشتر، اتکا به زیرنویس ها را به تدریج کاهش دهید.

به پادکست ها و کتاب های صوتی آلمانی گوش دهید: پادکست ها یا کتاب های صوتی را انتخاب کنید که با سطح زبان شما مطابقت دارند. فعالانه گوش دهید، یادداشت برداری کنید و سعی کنید بدون اتکا به ترجمه مطالب را درک کنید.

همچنین در دوره ی تدریس خط به خط منشن، تمامی فایل های شنیداری آن، توسط استاد خانی ضبط و تحلیل شده است که می تواند به یادگیری مهارت های شنیداری و گفتاری شما کمک کند.

نتیجه گیری درباره بهترین روش یادگیری زبان آلمانی در منزل

نتیجه گیری درباره بهترین روش یادگیری زبان آلمانی در منزل
نتیجه گیری درباره بهترین روش یادگیری زبان آلمانی در منزل

با استفاده از دوره های استاد پوریا خانی، پیشرفت قابل توجهی در یادگیری زبان آلمانی در منزل خواهید داشت.

به یاد داشته باشید، بهترین روش یادگیری زبان آلمانی در منزل، در صورتی می تواند کارآمد باشد که نحوه تدریس استاد و یادگیری شما، جامع و خسته کننده نباشد.

میتوان با افتخار گفت در حال حاضر، بهترین روش یادگیری زبان آلمانی در منزل، گذراندن دوره های استاد پوریا خانی است که پشتیبانی آن، بصورت مادام العمر توسط شخص ایشان انجام می شود.

دوره های آموزشی آکادمی استاد پوریا خانی نیز به صورت نیمه فشرده است

دوره های آموزشی آکادمی استاد پوریا خانی نیز به صورت نیمه فشرده است. منظور از نیمه فشرده، یعنی دوره های آموزشی نه کاملا فشرده است و نه طولانی که باعث اتلاف وقت و خستگی شما نخواهد شد. هر فردی بر اساس توانایی و شرایط خود، می تواند از این دوره ها استفاده کند.

استاد پوریا خانی با توجه به سالها تجربه در آموزش و موفقیت شاگردانش در طول دوران کاری خود، همواره به عنوان بهترین مدرس زبان آلمانی شناخته شده اند. از همین امروز یادگیری زبان آلمانی را با استاد خانی شروع کنید.

نتایج شرکت در آکادمی پوریا خانی

نتایج شرکت در آکادمی پوریا خانی
نتایج شرکت در آکادمی پوریا خانی

 

در پایان با ساده ترین زبان برای یادگیری بعد از آلمانی آشنا شوید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *