فهرست موضوعات

فهرست موضوعات

در این مقاله از سایت آکادمی استاد پوریا خانی، می خواهیم به شما راحتترین راه گذراندن دوره زبان آلمانی در سوئیس را معرفی و توضیح دهیم.

تسلط بر زبان آلمانی: راهنمای نهایی شما برای دوره زبان آلمانی در سوئیس

تسلط بر زبان آلمانی: راهنمای نهایی شما برای دوره زبان آلمانی در سوئیس
تسلط بر زبان آلمانی: راهنمای نهایی شما برای دوره زبان آلمانی در سوئیس

سوئیس به عنوان نمادی از تنوع زبانی، خانه چهار زبان رسمی از جمله آلمانی است. دوره زبان آلمانی سوئیس، توسط استاد پوریا خانی، تجربه یادگیری بی نظیری را ارائه می دهد که غوطه ور شدن فرهنگی غنی را با آموزش های کلاس جهانی ترکیب می کند.

حتی اگر زبان آموزان در هر جای دیگری از دنیا باشند، می توانند در هر زمانی که خودششان مایل هستند به دوره های استاد پوریا خانی دسترسی داشته باشند.

دوره های استاد پوریا خانی، بصورت نیمه فشرده است که نه آنقدر کوتاه که مطلبی از قلم بیفتد و نه آنقدر طولانی که سبب دلسردی در یادگیری زبان آموزان شود.

اگر قصد مهاجرت به سوئیس را دارید و یا ساکن سوئیس یا هرجای دنیا هستید، ما در این مقاله بهترین دوره های استاد خانی را که سبب تسریع در روند یادگیری شما می شود را معرفی کرده ایم پس در ادامه مقاله همراهمان باشید.

پیشنهاد می کنیم از پست آموزش زبان آلمانی در آبادان دیدن کنید.

یادگیری دوره زبان آلمانی در سوئیس توسط استاد خانی

چه مبتدی باشید که به دنبال کشف قلمروهای زبانی جدید هستید، یا یک زبان آموز پیشرفته با هدف تقویت مهارت های خود، دوره زبان آلمانی در سوئیس استاد پوریا خانی، به عنوان یک انتخاب ایده آل عمل می کند.

دوره های استاد پوریا خانی، شامل فیلم های ویدئویی ضبط شده به همراه فایل pdf که جزوات مرتبط با دوره است.

دوره های استاد خانی از آنجایی که دیگر نیاز نیست در زمان و مکان معین زبان آموز حضور داشته باشد، به افراد شاغل کمک می کند که بسته به برنامه روزانه خود، از دوره های استاد خانی استفاده نمایند.

همچنین، دوره های استاد خانی دارای پشتیبانی مادام العمر توسط خودشان است که همین مورد سبب می شود زبان آموز احساس تنهایی در یادگیری نشود.

صفحات دوره زبان آلمانی در اتریش و دوره زبان آلمانی در ترکیه را هم ببینید.

پیش نیازهای ثبت نام در دوره زبان آلمانی در سوئیس استاد پوریا خانی

برای ثبت نام در دوره زبان آلمانی در سوئیس استاد پوریا خانی، پیش نیاز خاصی نیاز نخواهد بود. زیرا دوره ها به حدی تکمیلی است که زبان آموزان دیگر، نیازی نیست پیش نیازی را قبل دوره مطالعه نمایند.

دوره ها و برنامه درسی استاد پوریا خانی

دوره های استاد پوریا خانی، جامع و متفکرانه طراحی شده است تا سبک ها و سطوح مختلف یادگیری را برآورده کند. ایشان دوره‌های مبتدی، متوسط ​​و پیشرفته آلمانی را ارائه ظمی کنند که انتقال یکپارچه از یک سطح به سطح بعدی را تضمین می‌کند.

دو دوره ی استاد پوریا خانی که برای کسانی که می خواهند مهاجرت نمایند و نیاز به مدرک B1 را دارند، شامل دوره تدریس خط به خط منشن و دوره های کتاب اشتارتن ویا است.

  • دوره تدریس خط به خط منشن استاد پوریا خانی

دوره تدریس خط به خط منشن استاد پوریا خانی، مناسب سطوح A1-B1 است که دارای کیفیت فوق العاده ویدئویی و آموزشی است. در نحوه تدریس دوره منشن استاد پوریا خانی، بصورت خط به خط است و تمامی فایل های شنیداری آن توسط استاد خانی تحلیل و بررسی شده است. (صفحه کتاب گرامر و تمرین زبان آلمانی را ببینید.)

برای اطلاعات بیشتر در مورد دوره های خط به خط منشن اینجا کلیک کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد دوره های خط به خط منشن کلیک کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد دوره های خط به خط منشن کلیک کنید.

  • دوره های کتاب اشتارتن ویا استاد پوریا خانی

دوره های کتاب اشتارتن ویا استاد پوریا خانی نیز مناسب سطوح A1-B1، که شامل 14 جلسه آموزشی است. در این دوره استاد پوریا خانی 6 جلسه گرامر، ۴ جلسه مکالمه و 4 جلسه تحلیل متن و فایل های صوتی و اموزش نامه نگاری و نوشتاری است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر دوره روی لینک زیر کلیک نمایید:

https://pooryakhani.com/course-category/startenwir/

چه مدت طول می کشد تا دوره زبان آلمانی در سوئیس توسط استاد پوریا خانی تکمیل شود؟

چه مدت طول می کشد تا دوره زبان آلمانی در سوئیس توسط استاد پوریا خانی تکمیل شود؟
چه مدت طول می کشد تا دوره زبان آلمانی در سوئیس توسط استاد پوریا خانی تکمیل شود؟

مدت زمان دوره زبان آلمانی در سوئیس آکادمی استاد پوریا خانی، بسته به نوع دوره و سطح مهارت و تلاش زبان آموزان متفاوت است.

هزینه دوره زبان آلمانی در سوئیس استاد پوریا خانی چقدر است؟

با وجود کیفیت بالای آموزشی، دوره های زبان آلمانی در سوئیس آکادمی استاد پوریا خانی مقرون به صرفه است. زبان اموزان با خرید دوره در سایت آکادمی، به تمامی فایل های ویدئویی و جزوات pdf  در حساب کاربری دسترسی دارند.

زبان آموزان با خرید دوره های استاد خانی دیگر نیاز نیست هزینه ی رفت آمد و یا جزوات متعدد که در آموزشگاه های حضوری و کلاس های آنلاین می باشد را پرداخت نمایند.

برای مشاهده هزینه های دوره زبان آلمانی در سوئیس، روی لینک های هرکدام از دوره ها که قبلا بیان شد کلیک نمایید.

پشتیبانی مادام العمر دوره زبان آلمانی در سوئیس آکادمی استاد پوریا خانی

دوره زبان آلمانی در سوئیس آکادمی استاد پوریا خانی، دارای پشتیبانی مادام العمر است.

بیش از 30 استاد مجرب آکادمی استاد پوریا خانی، متعهد به آموزش زبان المانی به زبان اموزان هستند که به آنها برای رسیدن به اهدافشان با تکنیک‌های آموزشی جذاب کمک نمایند علاوه بر این  تدریس دوره های استاد پوریا خانی چون بصورت خط به خط است سبب می شود زبان آموزان دچار سردرگمی و اشتباه نشوند و اگر نیاز به راهنمایی داشته باشند با شخص استاد خانی مشورت نمایند

سوالات متداول در مورد دوره زبان آلمانی در سوئیس

مزایای گذراندن دوره زبان آلمانی در سوئیس چیست؟

سوئیس کشوری با چندین زبان رسمی از جمله آلمانی است. با مطالعه زبان آلمانی، شما توسط افراد بومی احاطه شده و به صورت روزانه در معرض این زبان قرار خواهید گرفت و تجربه یادگیری همه جانبه ای را برای شما فراهم می کند.

سوئیس به دلیل سیستم آموزشی استثنایی خود شناخته شده است. می توانید انتظار آموزش عالی و توجه شخصی را داشته باشید.

سوئیس به دلیل فرهنگ غنی و مناظر زیبای خود مشهور است. با تحصیل آلمانی در سوئیس، این فرصت را خواهید داشت که در فرهنگ سوئیس غوطه ور شوید، نقاط دیدنی تاریخی را دیدن کنید و در رویدادهای فرهنگی شرکت کنید و تجربه کلی یادگیری خود را افزایش دهید.

آیا می توانم پس از اتمام دوره زبان آلمانی در سوئیس توسط استاد خانی مدرک زبان آلمانی دریافت کنم؟

بله، پس از اتمام دوره زبان آلمانی آکادمی استاد خانی مدرک ارائه می شود. این گواهینامه ها به عنوان مدرکی از مهارت های زبانی شما هستند.

نتیجه گیری

نتیجه گیری
نتیجه گیری

در آکادمی استاد پوریا خانی، می توانید یک دوره زبان آلمانی در سوئیس را شروع کنید که تجربه یادگیری پویا و همه جانبه ای را ارائه می دهد. آکادمی استاد پوریا خانی مجموعه ای از دوره های متناسب با سطوح مختلف مهارت، از مبتدی تا پیشرفته را ارائه می دهند.

این دوره‌ها، برای توسعه مهارت‌های شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتن به زبان آلمانی طراحی شده‌اند و از آموزش زبانی کامل اطمینان می‌دهند.

با اساتید بسیار ماهر اکادمی استاد پوریا خانی و روش های آموزشی تعاملی، توجه و راهنمایی شخصی در طی یادگیری زبان خود دریافت خواهید کرد. علاوه بر این، پشتیبانی دوره های استاد خانی به شما امکان می‌دهد با ایشان در هر زمان و مکانی در ارتباط باشید.

نتایج شرکت در آکادمی پوریا خانی

نتایج شرکت در آکادمی پوریا خانی
نتایج شرکت در آکادمی پوریا خانی

در پایان با ساده ترین زبان برای یادگیری بعد از آلمانی، آشنا شوید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *