فهرست موضوعات

فهرست موضوعات

در این مقاله، به موضوع گرامر آلمانی سطح a2 می پردازیم. با ما همراه باشید.

با پکیج گرامرهای طلایی استاد پوریا خانی، گرامر زبان آلمانی را سریعتر یاد خواهید گرفت. استاد پوریا خانی دارای تحصیلات آکادمیک هستند و آکادمی استاد پوریا خانی دارای بیشترین رضایت و کارنامه قبولی از سمت زبان آموزان هستند.

پکیج گرامرهای طلایی استاد پوریا خانی مناسب 3 سطح A1-B1 , B1-B2, B2-C1 ارائه شده است که تمامی نکات گرامری را به صورت جمع بندی با ذکر نکات طلایی و فرمول برای تقویت گرامر ارائه نموده است. این پکیج های طلایی مثل کلاس تقویتی و جمع بندی هستند و برای همه توصیه میشوند.

اینفوگرافیک گرامر آلمانی سطح a2

اینفوگرافیک گرامر آلمانی سطح a2
اینفوگرافیک گرامر آلمانی سطح a2

پیشنهاد می کنیم از پست آموزش زبان آلمانی در یاسوج دیدن کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک نمایید:

https://pooryakhani.com/course-category/gold-grammer

مسیر کاری آکادمی استاد پوریا خانی به این صورت است که دوره هایی به زبان آموزان داده می شود که دسترسی متقاضیان به این دوره ها به صورت ویدئوی از قبل ضبط شده می باشد و جزوه های مرتبط با آن در سایت آکادمی استاد خانی قابل دسترسی است.

متقاضیان باید توجه داشته باشند که هر زمان که بخواهند، می توانند از آن ها استفاده نمایند و از پشتیبانی مادام العمر دوره ها برخوردارند.

مثالی از گرامر آلمانی سطح a2

در این قسمت، جدولی ارائه دادیم که برخی از مهم ترین نکات دستور زبان آلمانی در سطح A2  را با مثال هایی پوشش می دهد:

نکته گرامری توضیح مثال
اسامی و مقالات در آلمانی، همه اسم ها دارای جنسیت (مذکر، مؤنث یا خنثی) هستند که تعیین می کند از کدام عبارت استفاده شود der، die یا das سگ (سگ)، گربه (گربه)، خانه (خانه)

der Hund (the dog), die Katze (the cat), das Haus (the house)

جمع در آلمانی، اکثر اسم ها با افزودن -n یا -en به آخر کلمه، جمع خود را تشکیل می دهند. سگ – سگ ها (سگ ها)، گربه (گربه) – گربه ها (گربه ها)، خانه (خانه) – خانه ها (خانه ها)

der Hund (the dog) – die Hunde (the dogs), die Katze (the cat) – die Katzen (the cats), das Haus (the house) – die Häuser (the houses)

صفت در آلمانی، صفت ها بسته به جنسیت، مورد و تعداد اسمی که توصیف می کنند، تغییر می کنند. سگ بزرگ، گربه کوچک، خانه زیبا

der große Hund (the big dog), die kleine Katze (the small cat), das schöne Haus (the beautiful house)

زمان حال در آلمانی، زمان حال برای صحبت در مورد وقایعی که اکنون اتفاق می‌افتد یا موضوع هایی که عموماً درست هستند، استفاده می‌شود. (صفحه گرامر آلمانی زمان حال ساده را ببینید) من تنیس بازی می کنم. (من تنیس بازی می کنم.)، شما قهوه می نوشید. (شما قهوه می نوشید.)، ما در حال یادگیری آلمانی هستیم. (ما آلمانی یاد می گیریم.)

Ich spiele Tennis. (I play tennis.), Du trinkst Kaffee. (You drink coffee.), Wir lernen Deutsch. (We learn German.)

افعال معین افعال معین برای بیان توانایی، الزام، میل یا اجازه استفاده می شود. آن ها متفاوت از افعال دیگر صرف می شوند. می تونم شنا کنم. (من می توانم شنا کنم.)، شما باید کار کنید. (شما باید کار کنید.)، می خواهیم پیاده روی کنیم. (می خواهیم پیاده روی کنیم.)

Ich kann schwimmen. (I can swim.), Du musst arbeiten. (You have to work.), Wir wollen spazieren gehen. (We want to go for a walk.)

حروف اضافه در زبان آلمانی، از حروف اضافه برای نشان دادن مکان، جهت، زمان یا شیوه استفاده می شود. این موارد، اغلب با یک اسم یا ضمیر در یک مورد خاص دنبال می شوند. من به مدرسه می روم. (من به مدرسه می روم.) او سوار قطار می شود. (او با قطار سفر می کند.)، او به عنوان معلم کار می کند. (او به عنوان معلم کار می کند.)

Ich gehe in die Schule. (I am going to school.), Er fährt mit dem Zug. (He is traveling by train.), Sie arbeitet als Lehrerin. (She works as a teacher.)

ترتیب واژه ها در آلمانی، ترتیب کلمات اغلب با انگلیسی متفاوت است. ترتیب کلمات اصلی فاعل-فعل-مفعول است، اما فعل باید در جایگاه دوم باشد. من دوست دارم قهوه بنوشم. (من دوست دارم قهوه بنوشم.)، امروز می روم سینما. (امروز به سینما می روم.)، ما اغلب پیتزا می خوریم. (ما اغلب پیتزا می خوریم.)

Ich trinke gerne Kaffee. (I like to drink coffee.), Heute gehe ich ins Kino. (Today I am going to the cinema.), Wir essen oft Pizza. (We often eat pizza.)

استفاده از این جدول، به شما در یادگیری گرامر آلمانی در سطح A2 کمک می کند.

توصیه می کنیم، مدت زمان یادگیری زبان آلمانی را متوجه شوید.

گرامر آلمانی سطح a2

گرامر آلمانی سطح a2
گرامر آلمانی سطح a2

آلمانی یک زبان جذاب با ساختار گرامری جالب است. با این حال، تسلط بر گرامر آلمانی سطح a2 می تواند چالش برانگیز باشد. در این سطح، از شما انتظار می رود که درک پایه ای از دستور زبان آلمانی داشته باشید که شامل ساختار جمله، ترتیب کلمات، صرف افعال و زمان های اصلی است.

جهت دانلود دانلود کتاب اشتارتن ویر اینجا را ببینید.

نکات گرامر آلمانی a2

نکات گرامر آلمانی a2
نکات گرامر آلمانی a2

در این مقاله، نکات و ترفندهایی را در اختیار شما قرار می دهیم که به شما کمک می کند سطح گرامر آلمانی  A2 خود را ارتقا دهید.

  1. بر ساختار جمله تمرکز کنید

ساختار جمله، یکی از جنبه های ضروری گرامر آلمانی است. در آلمانی، فاعل و فعل در جمله باید همیشه از نظر تعداد و جنسیت با هم هماهنگ باشند.

به عنوان مثال، “Ich spiele” (من بازی می کنم) صحیح است، در حالی که “Ich spielt” ) من می نوازم) نادرست است. همچنین باید به ترتیب کلمات در جمله توجه کنید. در زبان آلمانی، فعل همیشه در یک جمله در جایگاه دوم قرار می گیرد و فاعل در جایگاه اول قرار می گیرد.

  1. زمان های اصلی را یاد بگیرید

در گرامر آلمانی سطح A2، انتظار می رود که درک اولیه ای از زمان ها داشته باشید. در زبان آلمانی شش زمان وجود دارد: حال، گذشته ساده، حال کامل، گذشته کامل، آینده اول و آینده دوم. شما باید روی یادگیری زمان حال و همچنین زمان گذشته کامل و ساده تمرکز کنید. این زمان‌ها معمولاً در مکالمات روزمره استفاده می‌شوند و به شما در برقراری ارتباط مؤثر کمک می‌کنند.

  1. صرف فعل را تمرین کنید

صرف فعل یکی از جنبه های ضروری دستور زبان آلمانی است. شما باید یاد بگیرید که چگونه افعال را در زمان های مختلف و با ضمایر مختلف به هم متصل کنید.

مثلاً «ich spiele» (من بازی می‌کنم) با «du spielst» (شما می‌نوازید) و «sie spielen» )بازی می‌کنند) متفاوت است. برای بهبود سطح گرامر آلمانی خود باید مرتباً صرف افعال را تمرین کنید.

 

  1. دایره لغات خود را گسترش دهید

برای بهبود سطح گرامر آلمانی A2 خود، باید دایره لغات خود را گسترش دهید. یادگیری کلمات و عبارات جدید به شما کمک می کند تا در موقعیت های مختلف، ارتباط موثر برقرار کنید.

می توانید با یادگیری اسم ها، صفت ها و افعال رایج شروع کنید. همچنین می توانید برای بهبود گرامر و ساختار جمله خود، استفاده از این کلمات را در جملات تمرین کنید.

برای یادگیری هرچه آسانتر از لغات زبان آلمانی، دوره گفتار و نوشتار طلایی استاد پوریا خانی است که مناسب برای دو سطح ارائه شده A1-B1 و B1 تا B2 است.

در این دوره، استاد خانی تمامی نکات نامه نگاری و نوشتار و مکالمه را به صورت جمع بندی توضیح داده است.  این دوره همانند کلاس تقویتی برای هر زبان آموزی که می خواهد کلمات، لغات و اصطلاحات هر مکانی را یاد بگیرد، عالی است.

همچنین این دوره به زبان آموزان برای تقویت مکالمه و مصاحبه کاری و … پیشنهاد می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک نمایید.

https://pooryakhani.com/course-category/gold-goftar/

  1. به مکالمات آلمانی گوش دهید

گوش دادن به مکالمات آلمانی، یک راه عالی برای بهبود گرامر و واژگان شماست. می توانید فیلم های آلمانی، برنامه های تلویزیونی را تماشا کنید یا به موسیقی آلمانی گوش دهید. همچنین می‌توانید با زبان مادری آلمانی، با سایر زبان‌آموزان صحبت کنید تا مهارت‌های تلفظ و ارتباط خود را بهبود ببخشید.

  1. از منابع آنلاین استفاده کنید

منابع آنلاین زیادی وجود دارد که می تواند به شما در بهبود سطح گرامر آلمانی A2 کمک کند. برای تمرین مهارت های خود می توانید از تمرین های گرامر آنلاین، آزمون های واژگان و مطالب خواندنی استفاده کنید. همچنین می‌توانید انجمن‌های آنلاینی را پیدا کنید که در آن‌ها می‌توانید صحبت کردن و نوشتن را با دیگر زبان‌آموزان تمرین کنید.

حتما آموزش های رایگان مربوط به گرامر حروف ربط آلمانی و گرامر اکوزاتیو آلمانی را مشاهده کنید.

نتیجه گیری

نتیجه گیری
نتیجه گیری

در پایان، تسلط بر گرامر آلمانی سطح A2 نیاز به فداکاری، تمرین و صبر دارد. با تمرکز بر ساختار جمله، یادگیری زمان های اصلی، تمرین صرف افعال، گسترش دایره واژگان، گوش دادن به مکالمات آلمانی و استفاده از دوره های استاد پوریا خانی، می توانید گرامر و مهارت های ارتباطی آلمانی خود را بهبود بخشید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *