فهرست موضوعات

فهرست موضوعات

در این مقاله از سایت آکادمی استاد پوریا خانی، قصد داریم راحتترین روش گذراندن دوره زبان آلمانی در ترکیه با روش تدریس استاد خانی به شما توضیح دهیم.

ترکیه، سرزمینی غرق در تاریخ و فرهنگ، محیطی عالی برای غوطه ور شدن در زبان آلمانی ارائه می دهد. با ترکیب منحصر به فرد تأثیرات شرقی و غربی، یادگیری آلمانی در ترکیه با دوره های استاد پوریا خانی چشم انداز منحصر به فردی را ارائه می دهد.

دوره های استاد خانی،فقط محدود به کشور ترکیه نمی شود بلکه در هرجای از دنیا زبان آموزان می توانند به دوره دسترسی داشته باشند.(برای مثال آموزش زبان آلمانی در یزد را مشاهده کنید.)

تمامی دوره های استاد پوریا خانی که شامل فیلم های ویدئویی ضبط شده به همراه فایل های pdf که جزوات مرتبط با دوره هستند که در سایت آکادمی برای زبان آموزان قابل دسترس است. (برنامه ریزی برای یادگیری زبان آلمانی را مشاهده کنید.)

آکادمی استاد پوریا خانی، توانسته است تاکنون به بیش از 7000 زبان آموز زبان آلمانی را آموزش دهد که کارنامه قبولی همه آنها در سایت آکادمی موجود است.

ما در این مقاله دو دوره آموزشی زبان آلمانی استاد پوریا خانی که برای دریافت مدرک و مهاجرت نیاز است را معرفی می کنیم.

پیشنهاد می کنیم از پست آموزش زبان آلمانی در آبادان دیدن کنید.

دوره زبان آلمانی در ترکیه استاد پوریا خانی

دوره زبان آلمانی در ترکیه استاد پوریا خانی
دوره زبان آلمانی در ترکیه استاد پوریا خانی

هنگام تصمیم گیری در مورد یک دوره زبان آلمانی در ترکیه، مهم است که چندین فاکتور از جمله برنامه درسی دوره، مدارک مربیان، را در نظر بگیرید.

چه مبتدی باشید که به دنبال پایه ای قوی در زبان آلمانی هستید یا یک زبان آموز پیشرفته با هدف بهبود مهارت های خود، آکادمی استاد پوریا خانی با طیف متنوعی از دوره زبان آلمانی می تواند نیازهای شما را برآورده کند.

دو مورد از بهترین دوره های استاد پوریا خانی که با گذراندن آن می توانید با مدرک آن مهاجرت نمایید، دوره تدریس خط به خط منشن و دوره های کتاب اشتارتن ویا است.

  • دوره تدریس خط به خط منشن استاد پوریا خانی

دوره تدریس خط به خط منشن استاد پوریا خانی، مناسب سطوح A1-B1 است و دارای کیفیتی فوق العاده از نظر ویدئویی و آموزشی است. استاد پوریا خانی در تمامی فایل های شنیداری مطالب را تحلیل و بررسی کرده اند و آموزش دوره بصورت خط به خط است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد دوره های خط به خط منشن اینجا کلیک کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد دوره های خط به خط منشن کلیک کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد دوره های خط به خط منشن کلیک کنید.

  • دوره های کتاب اشتارتن ویا

دوره های کتاب اشتارتن ویا استاد پوریا خانی نیز مناسب سطوح A1-B1 است که شامل ۱۴ جلسه اموزشی هست( ۶ جلسه گرامر – ۴ جلسه مکالمه – ۴ جلسه تحلیل متن و فایل های صوتی و اموزش نامه نگاری و نوشتار) است.

برای دریافت اطلاعات بیشترروی لینک زیر کلیک نمایید:

https://pooryakhani.com/course-category/startenwir/

پشتیبانی دوره زبان آلمانی در ترکیه استاد پوریا خانی

پشتیبانی دوره زبان آلمانی در ترکیه استاد پوریا خانی
پشتیبانی دوره زبان آلمانی در ترکیه استاد پوریا خانی

دوره زبان آلمانی در ترکیه فقط گذراندن دوره  نیست بلکه تمامی دوره های استاد پوریا خانی دارای پشتیبانی مادام العمر است. همچنین زبان آموزان در هر مکان و زمان به فایل های دوره آموزشی زبان آلمانی در حساب کاربری خود در سایت آکادمی دسترسی دارند.

دوره های آکادمی به صورت نیمه فشرده است، یعنی نه آنقدر فشرده که بسیاری نکات جا بماند و نه در عین حال نه انقدر طولانی که سبب اتلاف وقت شود.

دوره زبان آلمانی در ترکیه استاد پوریا خانی با قیمت های مقرون به صرفه

دوره زبان آلمانی در ترکیه استاد پوریا خانی، گزینه ای مقرون به صرفه و در عین حال با کیفیت بالا برای زبان ارائه شده است. زبان آموزان با خرید یکباره دوره های استاد پوریا خانی می توانند به تمامی فایل های آموزشی دسترسی داشته باشند.

همین امر، سبب می شود که زبان آموزان همانند کلاس های حضوری و آنلاین دیگر نیاز به پرداخت هزینه های گزافی همچون رفت و آمد یا جزوات متعدد نباشند.

علاوه بر این موارد دیگر زبان آموزان نیاز نیست برنامه ریزی روزانه خود را تغییر دهند زیرا در هر زمانی که بخواهند به دوره های آموزشی خود دسترسی دارند و اگر نیاز به راهنمایی داشته باشند با استاد پوریا خانی می توانند مشورت کنند.

چه مدت طول می کشد تا دوره زبان آلمانی در ترکیه توسط استاد پوریا خانی تکمیل شود؟

مدت زمان دوره زبان آلمانی در ترکیه آکادمی استاد پوریا خانی، بسته به نوع دوره و سطح مهارت و تلاش زبان آموزان متفاوت است.

مزایای یادگیری زبان آلمانی در ترکیه چیست؟

یادگیری آلمانی در ترکیه مزایای متعددی را هم از نظر حرفه ای و هم شخصی دارد. در اینجا مزایای برتر ذکر شده است:

فرصت های شغلی: آلمانی رایج ترین زبان در اتحادیه اروپا و زبان کلیدی در زمینه هایی مانند مهندسی، خودروسازی، فناوری و گردشگری است. یادگیری زبان آلمانی می تواند درها را به روی فرصت های شغلی در ترکیه و خارج از کشور باز کند.

آموزش عالی: آلمان به دلیل سیستم آموزشی با کیفیت خود مشهور است و بسیاری از دانشجویان ترک تحصیلات عالی را در کشورهای آلمانی زبان دنبال می کنند. تسلط به زبان آلمانی، می تواند به شما در دسترسی به بورسیه ها و برنامه های تحصیلی در آلمان، اتریش و سوئیس کمک کند.

تبادل فرهنگی: آلمان دارای میراث فرهنگی غنی است و به دلیل ادبیات، موسیقی، هنر و تاریخ خود شناخته شده است. یادگیری زبان آلمانی به شما امکان می دهد با فرهنگ آلمانی در سطح عمیق تری درگیر شوید و درک بین فرهنگی و قدردانی را تقویت کنید.

آشنایی بیشتر با استاد پوریا خانی

استاد پوریا خانی مدیر مجموعه آکادمی، دارای تحصیلات کارشناسی ارشد آموزش زبان آلمانی و كارشناس‌ مترجمى زبان آلمانى هستند. علاوه بر تحصیلات آکادمیک ایشان دوره های آموزشگاهی نیز گذرانده اند.

همانطور که قبلا اشاره شد ایشان به بیش از 7 هزار زبان اموز تدریس کرده اند. پس بسیار مهم است که زبان آلمانی را از چه کسی آموزش ببینید زیرا اگر زبان المانی را از استادی کم تجربه و یا بدون مهارت آموزش ببینید دچار سردرگمی هایی خواهید شد که در روند یادگیری شما همواره تکرار خواهد شد.

استاد پوریا خانی با ارائه دوره های آموزشی خط به خط و پشتیبانی مادام العمر سبب شده است که زبان آموزان به هیچ وجه با خطا در یادگیری مواجه نشوند.

نتیجه گیری از دوره زبان آلمانی در ترکیه

نتیجه گیری از دوره زبان آلمانی در ترکیه
نتیجه گیری از دوره زبان آلمانی در ترکیه

دوره زبان آلمانی در ترکیه استاد پوریا خانی، برای علاقه مندان به زبان تجربه ای ارزشمند و غنی ارائه می دهد. آکادمی استاد پوریا خانی با طیف متنوعی از دوره های متعدد، فرصت های زیادی را برای افراد فراهم می کند تا خود را در زبان و فرهنگ آلمانی غرق کنند.

از دوره‌های پیشرفته زبان آلمانی استاد پوریا خانی گرفته تا پشتیبانی مادام العمر و همیشگی آنها، زبان‌آموزان می‌توانند در زبان آلمانی مهارت کسب کنند و به طور همزمان ارتباطات فرهنگی پر جنب و جوش ترکی-آلمانی را کشف کنند.

علاوه بر این، در دسترس بودن اساتید مجرب آکادمی استاد خانی، منابع آموزشی معتبر روند یادگیری را افزایش می‌دهد.

نتایج شرکت در آکادمی پوریا خانی

نتایج شرکت در آکادمی پوریا خانی
نتایج شرکت در آکادمی پوریا خانی

در پایان صفحه ساده ترین زبان برای یادگیری بعد از آلمانی را ببینید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *