فهرست موضوعات

فهرست موضوعات

در این مقاله می خواهیم موضوع آموزش زبان آلمانی در یزد را بررسی نماییم.

زبان آلمانی یکی از زبان های مشهور در جهان می باشد. این زبان در حال حاضر رتبه ی سوم زبان های خارجی را به خود اختصاص داده است. همچنین در قاره ی اروپا، زبان آلمانی به عنوان دومین زبان بزرگ در اتحادیه ی اروپا به ثبت رسیده است.

افرادی که اقدام به یادگیری زبان آلمانی می کنند، در زمینه های مختلف علمی موفقیت های فراوانی کسب می کنند.

چرا که زبان آلمانی پس از زبان انگلیسی به عنوان دومین زبان علمی در جهان شناخته می شود و در صورتی که فردی بخواهد تا در زمینه ی علوم نوین، تحقیقاتی را به عمل آورد، یادگیری زبان آلمانی می تواند تاثیر بسیاری در دسترسی چنین فردی به منابع یادگیری این علوم داشته باشد.

زبان آلمانی در کشورهای آلمان، سوئیس، اتریش و اکثر کشورهای اروپای مرکزی به عنوان یک زبان رایج شناخته می شود.

همچنین پیشنهاد می کنم مقاله لغات ضروری آلمانی را نیز مطالعه نمایید.

اینفوگرافیک آموزش زبان آلمانی در یزد

طبق آخرین برآوردهای به دست آمده، حدود صد میلیون نفر در جهان به صورت بومی به زبان آلمانی حرف می زنند اما افرادی که به صورت غیر بومی اقدام به یادگیری این زبان می کنند، بسیار بیشتر می باشد.

در این مقاله قصد داریم تا در مورد آموزش زبان آلمانی در یزد و سایر شهرهای ایران مطالبی را بیان کرده و با روند یادگیری این زبان آشنا شویم. یکی از موسسات شناخته شده ی زبان آلمانی در کشور ما، آکادمی استاد پوریا خانی می باشند که شهرت و تجربه ی اساتید این مجموعه در آموزش زبان آلمانی، زبانزد کشور می باشد.

همچنین اگر نمیدانید چگونه به آلمانی ایمیل بنویسیم ، این مقاله را مطالعه کنید.

اگر ساکن شهرهای اصفهان و یاسوج هستید، صفحات آموزش زبان آلمانی در اصفهان و آموزش زبان آلمانی در یاسوج را مطالعه کنید.

ویدئو آموزش زبان آلمانی در یزد

افرادی که قصد یادگیری زبان به وسیله دوره های استاد پوریا خانی را داشته باشند، می توانند اقدام به تهیه ی دوره های آموزشی زبان آلمانی استاد پوریا خانی کرده و به صورت تضمینی، با زبان آلمانی آشنا شوند.

عناوین مقاله:

آموزش زبان آلمانی در یزد چگونه امکانپذیر است؟

جایگاه زبان آلمانی در بین سایر زبان های جهان

تاریخچه ی زبان آلمانی

مزایای یادگیری زبان آلمانی

روش های مختلف یادگیری زبان آلمانی

چه عواملی موجب می شود تا افراد برای یادگیری زبان آلمانی اقدام کنند؟

چگونه می توان برای یادگیری زبان آلمانی اقدام کرد؟

اهمیت یادگیری زبان های خارجی

یادگیری یک زبان خارجی چه تاثیری در زندگی افراد خواهد داشت؟

ترفندهایی برای یادگیری آسان زبان های خارجی

جمع بندی

 

آموزش زبان آلمانی در یزد چگونه امکانپذیر است؟

آموزش زبان آلمانی در یزد چگونه امکانپذیر است؟
آموزش زبان آلمانی در یزد چگونه امکانپذیر است؟

در شهر یزد، متقاضیان بسیاری هستند که قصد یادگیری زبان آلمانی را دارند. این افراد به دلیل آشنایی با اهمیت یادگیری زبان آلمانی به دنبال منبعی معتبر برای آموزش این زبان می باشند.

باید توجه داشت که یادگیری یک زبان مطرح در جهان نیازمند آموزش هایی معتبر بر طبق جدیدترین متدهای آموزشی جهان می باشد. در حال حاضر در کشور ما موسسات مختلف آموزشی مشغول به فعالیت در زمینه ی آموزش زبان آلمانی می باشند.

اگر بخواهیم این موسسات را دسته بندی کنیم، می توانیم بر طبق آموزش های ارائه شده در این موسسات، ضعیف، متوسط و عالی را به عنوان نوع تدریس و آموزش این موسسات معرفی کنیم. متاسفانه تعداد موسساتی که اقدام به ارائه ی آموزشاتی در سطح عالی می کنند، بسیار نادر می باشد.

همین امر موجب شده است تا بسیاری از افراد برای یادگیری آموزش سطح عالی چنین موسساتی به شهرهای مختلف سفر کنند.

در کشور ما یکی از برترین مراکزی که به عنوان یک موسسه نمونه در زمینه ی آموزش زبان آلمانی شناخته می شود، آکادمی استاد پوریا خانی می باشند.

استاد پوریا خانی، کلاس آنلاین و یا حضوری ندارند

به طور کلی، استاد پوریا خانی، کلاس آنلاین و یا حضوری ندارند. زیرا با استفاده از دوره های خط به خط، نه تنها به دلیل وجود آموزش خط به خط کتاب ها در دوره، از کیفیت بالای آموزش بهره مند می شوید، بلکه وقتتان نیز در کلاس های حضوری هدر نمی رود.

آموزش زبان آلمانی در یزد طرفداران بسیاری دارد و ممکن است برخی از این افراد توان شرکت در کلاس های حضوری را نداشته باشند. چنین افرادی می توانند برای یادگیری زبان آلمانی به صورت دقیق و با کیفیت بالا، اقدام به تهیه ی دوره های آموزشی استاد پوریا خانی در این زمینه کنند.

دوره های آموزش زبان آلمانی استاد پوریا خانی

دوره های آموزش زبان آلمانی استاد پوریا خانی نه تنها برای ساکنین شهر یزد، بلکه برای تمامی متقاضیان آموزش زبان آلمانی مناسب می باشد. علت تهیه ی این دوره های آموزشی توسط استاد پوریا خانی، تقاضای زیاد بسیاری از متقاضیان یادگیری زبان آلمانی از اقصی نقاط کشور می باشد.

در حال حاضر به جز دوره های عمومی استاد پوریا خانی، دوره های طلایی نیز موجود است که شامل دوره طلایی گفتار (مربوط به نامه نگاری، ایمیل زدن و …) و دوره طلایی نوشتار می باشد.این دوره ها علاوه بر نکاتی که د دوره های عمومی گفته شده، شامل نکات مهم آموزش داده شده و جمع بندی می باشد.

افرادی که قصد یادگیری زبان آلمانی به صورت حرفه ای را دارند، می توانند برای تهیه ی دوره های آموزشی این استاد معتبر اقدام کنند.

جایگاه زبان آلمانی در بین سایر زبان های جهان

جایگاه زبان آلمانی در بین سایر زبان های جهان
جایگاه زبان آلمانی در بین سایر زبان های جهان

آشنایی با جایگاه زبان آلمانی در دنیای کنونی می تواند تا حد بسیار زیادی در ترغیب افراد برای یادگیری این زبان تاثیر گذار باشد. زبان آلمانی را می توان یکی از سه زبان برتر در جهان دانست.

در حال حاضر قاره ی اروپا دارای دو زبان غالب می باشد که یکی از آن دو زبان آلمانی می باشد. کشورهایی مانند بلژیک و لوکزامبورگ و چندی دیگر از کشورهای قاره ی اروپا، زبان آلمانی را به عنوان زبان رسمی کشور خود به رسمیت می شناسند.

کشور آلمان در حال حاضر به عنوان اصلی ترین مرکز تکلم به زبان آلمانی شناخته می شود. افرادی که قصد دارند تا در کشور آلمان سکونت گزینند، می توانند اقدام به یادگیری این زبان کنند.

در جهان کنونی، علم و تکنولوژی حرف اول را می زند و به همین دلیل افرادی که قصد دارند تا در زمینه های مرتبط با علوم روز و آشنایی با تکنولوژی به مقام خاصی برسند، باید با زبان آلمانی آشنایی کافی را داشته باشند.

علت این امر جایگاه ویژه ی زبان آلمانی در بین علوم به روز و پیشرفت های مرتبط با تکنولوژی می باشد. زبان آلمانی به عنوان زبان دوم علمی جهان شناخته می شود.

اکثر دانشمندان بین المللی جهان، آشنا به زبان آلمانی می باشند

اکثر دانشمندان بین المللی جهان، آشنا به زبان آلمانی می باشند چرا که برای انجام تحقیقات خود در شرایط کنونی، نیاز به تسلط بر زبان آلمانی دارند.

وجود مقالات علمی فراوان به زبان آلمانی موجب شده است تا جایگاه این زبان در مقایسه با زبان هایی همانند فرانسوی و یا روسی بالاتر می باشد. علاوه بر این موارد، موارد بسیاری نیز هستند که تسلط به زبان آلمانی برای یادگیری آن ها ضروری می باشد.

به عنوان مثال تحصیل در مقاطع تکمیلی بسیاری از دانشگاه های کشور آلمان و برخی از کشورهای اروپایی نیازمند تسلط به زبان آلمانی می باشد.

در صورتی که شما نیز قصد دارید تا با توجه به جایگاه این زبان در دنیای کنونی، اقدام به یادگیری این زبان کنید، توصیه می کنیم برای آموزش زبان آلمانی در یزد و یا شهرهای مختلف کشور، با تهیه ی دوره های استاد پوریا خانی، شروع به یادگیری این زبان کنید.

تاریخچه ی زبان آلمانی

تاریخچه ی زبان آلمانی
تاریخچه ی زبان آلمانی

زبان آلمانی طبق برآوردهای اکثر تاریخ نگاران، جزو زیر شاخه های زبان هندی می باشد. زبان آلمانی بیشتر در اروپای مرکزی رایج بوده است و در حدود هشتصد سال پیش شاهد رواج این زبان در کشورهای اروپای مرکزی همانند بلژیک، ایتالیا، اتریش، آلمان و … بوده ایم.

بسیاری از افراد معتقدند که زبان آلمانی دارای سه دسته بندی کلی به صورت آلمانی شمالی، شرقی و غربی می باشد که در حال حاضر زبان آلمانی غربی به عنوان زبان آلمانی رسمی شناخته می شود.

در گویش آلمانی کنونی، شاهد وجود برخی از واژگان لاتین نیز می باشیم. این پدیده مربوط به تاریخچه ی زبان آلمانی و تسلط امپراتوری روم بر مناطقی می باشد که به زبان آلمانی تکلم داشتند.

هر چند که در زمان سلطنت امپراتوری روم بر مناطق آلمانی نشین، شاهد وجود تفاوت هایی با گویش کنونی آلمانی بوده ایم اما بیشترین تثبیت زبانی بر گویش آلمانی در همین دوران اتفاق افتاده است.

بعدها که زبان آلمانی به سبب تلاش های مارتین لوتر کینگ تا حد زیادی گسترش یافت، گویش این زبان تا حدودی متحمل تغییراتی شد

بعدها که زبان آلمانی به سبب تلاش های مارتین لوتر کینگ تا حد زیادی گسترش یافت، گویش این زبان تا حدودی متحمل تغییراتی شد و شاهد پدیدار گشتن زبان آلمانی کنونی در مناطق اروپای مرکزی شدیم.

در قرون هفده و هجده میلادی نیز شاهد برخی از تغییرات در زبان آلمانی می باشیم که این تغییرات بیشتر از زبان فرانسوی وارد زبان آلمانی شده است. علت پدیدار گشتن این تغییرات در زبان آلمانی، تبادلات مختلف فرهنگی در زمینه ی ادبیات با زبان های مختلف می باشد.

این نوع تبادلات در تاریخچه ی پیدایش بسیاری از زبان های جهان قابل رویت می باشد و در شکل گیری زبان های معتبر جهانی، وجود چنین تغییراتی کاملا طبیعی به حساب می آید.

در واقع وجود چنین تغییراتی را نمی توان به عنوان یک عامل بی ثباتی برای زبان دانست چرا که در قرن های اخیر به دلایل مختلفی چون نبود ارتباطات وسیع و قوی بین قومیت های مختلف، شاهد بروز برخی از تغییرات و اشکالات در زبان های مختلف جهان بوده ایم. چنین تغییراتی نه تنها برای یک زبان عیب محسوب نمی شود،

بلکه بدین معنی است که این زبان با زبان های دیگر تعاملاتی داشته است. به گونه ای که گاهی اوقات این تعاملات تبدیل به اشتراکاتی متناسب با هم شده اند.

مزایای یادگیری زبان آلمانی

مزایای یادگیری زبان آلمانی
مزایای یادگیری زبان آلمانی

تا این بخش از مقاله باید به خوبی با زبان آلمانی آشنا شده باشید. زبان آلمانی جزو زبان های مطرح در سطح جهان می باشد و همین امر موجب شده است تا یادگیری این زبان، مزایای فراوانی را در پی داشته باشد.

در صورتی که شما نیز به سبب آشنایی با زبان آلمانی قصد آموزش زبان آلمانی در یزد را داشته باشید، می توانید با تهیه ی دوره های خط به خط آموزش زبان آلمانی استاد پوریا خانی، برای یادگیری زبان آلمانی مبادرت ورزید.

در این بخش از مقاله قصد داریم تا چندی از مزایای بسیار یادگیری زبان آلمانی را متذکر شویم. آشنایی با این مزایا می تواند به عنوان عاملی انگیزه بخش برای یادگیری زبان آلمانی محسوب شود.

با یادگیری زبان آلمانی می توانید با تاجران این کشور ارتباط داشته باشید:

با یادگیری زبان آلمانی می توانید با تاجران این کشور ارتباط داشته باشید:
با یادگیری زبان آلمانی می توانید با تاجران این کشور ارتباط داشته باشید:

کشور آلمان به عنوان یکی از قطب های اقتصادی جهان شناخته می شوند. افرادی که در دنیای تجارت و راه اندازی کسب و کار مشغول به فعالیت می باشند، می توانند با یادگیری زبان آلمانی با فعالان عرصه ی اقتصاد در کشور آلمان ارتباط گرفته و شروع به فعالیت نمایند.

کشور آلمان به عنوان مرکز اصلی اقتصاد در قاره ی اروپا شناخته می شود و همین امر موجب تاثیر بسیار اقتصاد آلمان بر سایر کشورهای اروپایی می شود.

در نظام آموزشی کشور آلمان، آشنایی با زبان انگلیسی تا حدودی در نظر گرفته شده است و به همین سبب شهروندان این کشور کمی با زبان انگلیسی آشنایی دارند.

افرادی که قصد تجارت و تبادل با تاجران آلمانی را داشته باشند، می توانند از طریق آشنایی با زبان انگلیسی نیز به مقصود خود برسند اما در صورت آشنایی با زبان آلمانی بهتر و راحت تر می توان برای یافتن یک شریک تجاری مناسب در این کشور اقدام کرد.

در واقع می توان گفت که تکلم به زبان آلمانی، تاثیری بسیار بر رونق تجارت و سرمایه گذاری شما در این شهر خواهد داشت. شما می توانید با تهیه ی دوره های زبان آلمانی استاد پوریا خانی، برای یادگیری زبان آلمانی مبادرت ورزید.

با یادگیری زبان آلمانی می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای وارد دانشگاه های این کشور شوید:

با یادگیری زبان آلمانی می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای وارد دانشگاه های این کشور شوید:
با یادگیری زبان آلمانی می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای وارد دانشگاه های این کشور شوید:

یکی از بهترین مزایای زندگی در آلمان چه به صورت دائم و چه به صورت موقت، رایگان بودن تحصیل در دانشگاه های این کشور می باشد. اکثر دانشگاه های کشور آلمان، شرایطی را فراهم کرده اند تا دانشجویانی که برای تحصیل در این دانشگاه ها اقدام می کنند، هیچ هزینه ای برای تحصیل نپردازند.

در صورتی که قصد دارید تا از طریق مهاجرت تحصیلی در کشور آلمان به دانشگاه بروید، در صورتی که به صورت کامل مسلط به زبان آلمانی باشید، از پرداخت شهریه ی بسیاری از دانشگاه های آلمان معاف خواهید شد.

هر چند که اکثر دانشگاه های کشور آلمان، دانشجو را از پرداخت شهریه معاف می کنند؛ اما از سویی دیگر پذیرش در دانشگاه های این کشور، نیاز به علم و سواد فراوان دارد. چرا که پذیرش دانشجو در دانشگاه های آلمان با محدودیت هایی همراه است.

برای آموزش زبان آلمانی در یزد، شما می توانید اقدام به تهیه ی دوره های متنوع زبان آلمانی استاد پوریا خانی کرده و به بهترین شیوه ی ممکن، زبان آلمانی را یاد بگیرید. افرادی که قصد ورود به یک دانشگاه آلمانی را دارن،د باید به زبان رسمی این کشور یعنی آلمانی به خوبی مسلط باشند.

زبان آلمانی چقدر سخت است؟ لطفا برای دریافت پاسخ روی سوال کلیک نمایید.

یکی از اصلی ترین شروط پذیرش دانشگاه های آلمان

در واقع یکی از اصلی ترین شروط پذیرش دانشگاه های آلمان، تسلط دانشجوی متقاضی به زبان آلمانی می باشد. تحصیل در دانشگاه های کشور آلمان موجب خواهد شد تا شما بتوانید مدرکی معتبر و به روز را از این دانشگاه ها دریافت کنید.

البته باید این نکته نیز در نظر گرفته شود که پذیرش دانشجویان در دانشگاه های آلمانی با سختگیری های خاصی همراه است و علت این امر هم وجود استراتژی خاص دولت آلمان برای پذیرش محدود دانشجویان می باشد.

به همین منظور در صورتی که قصد دارید تا در یک دانشگاه آلمانی مشغول به تحصیل شوید، بهتر است در وهله ی اول اقدام به ثبت نام در آکادمی استاد پوریا خانی در تهران و یا تهیه ی دوره آموزش زبان آلمانی این استاد کنید.

با یادگیری زبان آلمانی، دریچه های جدیدی از دنیای علم و دانش به روی شما گشوده خواهد شد:

با یادگیری زبان آلمانی، دریچه های جدیدی از دنیای علم و دانش به روی شما گشوده خواهد شد:
با یادگیری زبان آلمانی، دریچه های جدیدی از دنیای علم و دانش به روی شما گشوده خواهد شد:

همان طور که قبلا هم گفتیم، زبان آلمانی به عنوان دومین زبان علمی جهان پس از زبان انگلیسی شناخته می شود. یکی از اصلی ترین منابع پژوهشی و تحقیقاتی برای دانشمندان و محققان کنونی، مقالات مختلف علمی می باشند که به زبان آلمانی نگارش یافته اند.

دانشگاه های آلمانی در جهان مشهور به پرورش نخبگان و افراد با استعداد می باشند و به همین دلیل شاهد این هستیم که اکثر مقالات نوین علمی به زبان آلمانی ارائه می شوند.

در محافل علمی نوین دنیای کنونی، افرادی که قصد دارند تا شروع به نظریه پردازی کنند، باید در وهله ی اول به خوبی با زبان آلمانی آشنا باشند و پس از آن نظر خود را بیان کنند.

علت این امر بررسی و تحقیق در مورد مقالات قبلی منتشر شده توسط دانشمندان مختلف می باشد که اکثر این مقالات و نظریه های علمی به زبان آلمانی ارائه شده اند. در واقع می توان گفت که تسلط به زبان آلمانی برای مطالعه ی مقالات علمی به روز و معتبر جهانی می باشد.

اکثر این مقالات توسط دانشمندانی نگارش یافته اند که در دانشگاه های آلمان تحصیلات خود را به اتمام رسانده اند و به همین دلیل است که زبان آلمانی به عنوان دومین زبان علمی جهان شناخته می شود.

تهیه ی دوره آموزش زبان آلمانی استاد پوریا خانی

افرادی که با مطالعه ی این مزایای یادگیری زبان آلمانی در یزد را داشته باشند، می توانند با تهیه ی دوره آموزش زبان آلمانی استاد پوریا خانی، از هم اکنون برنامه ریزی خود را برای یادگیری زبان آلمانی شروع کنند. تهیه ی این دوره آموزشی برای تمامی متقاضیان یادگیری زبان آلمانی مقدور می باشد.

البته دوره ها اصولا آنلاین نیست.بلکه ویدیو ها ضبط شده و جزوه های مورد نیاز نیز موجود است که دارای پشتیبانی دائمی می باشند که پشتیبانی دوره ها، توسط شخص استاد پوریا خانی انجام می گیرد.

یادگیری زبان آلمانی برای افرادی که به زبان انگلیسی آشنایی دارند، راحت و آسان می باشد:

در بخش های قبلی این مقاله در مورد تاریخچه ی زبان آلمانی مطالبی بیان شد و ریشه ی اشتراکات این زبان با زبان انگلیسی را به خوبی شناختیم. نکته ای که در مورد این دو زبان وجود دارد، اشتراکات فراوان این دو زبان می باشد.

زبان انگلیسی در حال حاضر به عنوان زبان بین المللی و زبان مشترک جهانی شناخته می شود. افراد بسیاری در جهان هستند که به زبان انگلیسی تسلط دارند و به این زبان صحبت می کنند.

از آنجایی که این زبان به عنوان زبان بین المللی در جهان شناخته می شود، شاهد این هستیم که در اکثر مدارس کشورهای مختلف، زبان انگلیسی تدریس می شود. در مدارس و دانشگاه های کشور ما نیز تدریس این زبان رواج دارد

و این مزیتی است برای یادگیری زبان آلمانی؛ شاید بپرسید که تدریس زبان انگلیسی در مراکز آموزشی ایرانی چه ربطی به یادگیری زبان آلمانی دارد. در پاسخ به این سوال، باید به مشترکات این دو زبان اشاره کرد.

زبان انگلیسی تشابهات بسیار زیادی با زبان آلمانی دارد

زبان انگلیسی تشابهات بسیار زیادی با زبان آلمانی دارد و این یعنی افرادی که قصد یادگیری زبان آلمانی را دارند، در صورت تسلط به زبان انگلیسی و یا آشنایی نسبی با این زبان، می توانند روند آموزش زبان آلمانی را برای خود تسهیل کنند.

در صورتی که شما نیز قصد پیشرفت دارید و با زبان انگلیسی آشنایی کافی را دارید، می توانید با یادگیری زبان آلمانی از مزایای فراوان یادگیری این زبان بهره برده و آشنایی با زبان آلمانی را به عنوان رزومه ای درخشان در کارنامه ی علمی خود به ثبت رسانید.

تسلط به زبان آلمانی یعنی دومین زبان علمی جهان به عنوان یکی از توانایی های علمی شما قابل احراز خواهد بود و در سال های پس از یادگیری این زبان می توانید از مقالات علمی به روز و شناخته شده ی جهان بهره ی کافی و وافی را ببرید.

استاد پوریا خانی، به عنوان یکی از برترین اساتید زبان آلمانی دارای تحصیلات آکادمیک در کشور ایران شناخته می شوند. در صورتی که قصد آموزش زبان آلمانی در یزد و یا هر یک از شهرهای ایران را داشته باشید، می توانید با تهیه ی دوره های زبان آلمانی استاد پوریا خانی، خود را در مسیر پیشرفت و ترقی قرار دهید.

روش های مختلف یادگیری زبان آلمانی

روش های مختلف یادگیری زبان آلمانی
روش های مختلف یادگیری زبان آلمانی

یادگیری زبان آلمانی از طریق روش های مختلفی امکانپذیر است. در واقع می توان گفت که یادگیری یک زبان خارجی و نا آشنا برای افراد از طرق مختلفی میسر می باشد که انتخاب روش مناسب آموزش بر عهده ی فرد متقاضی آموزش می باشد.

اولین قدم برای انتخاب یک روش مناسب برای آموزش زبان آلمانی، هدف گذاری می باشد. هدف گذاری به این معنا می باشد که فرد متقاضی آموزش زبان آلمانی باید ابتدا این نکته را مشخص کند که آیا قصد دارد به طور کامل به این زبان مسلط شود و یا آشنایی او در حد متوسط و یا ضعیف باشد.

پس از آن که این مورد به خوبی برای فرد روشن شد، باید برای شروع آموزش خود اقدام کند. آموزش زبان آلمانی می تواند به شیوه ی حضوری و یا غیر حضوری صورت پذیرد.

شرکت در کلاس های حضوری می تواند به صورت فشرده و یا غیر فشرده پیش برود و در آموزش غیر حضوری نیز روش های مختلفی مثل خرید دوره آموزشی، خودآموزی، یادگیری آنلاین و … امکانپذیر می باشد.

انتخاب هر یک از این روش ها در وهله ی اول نیازمند بررسی شرایط و روحیات فرد متقاضی آموزش می باشد

انتخاب هر یک از این روش ها در وهله ی اول نیازمند بررسی شرایط و روحیات فرد متقاضی آموزش می باشد. برخی از افراد ممکن است دانشجو و یا مشغول به کار باشند که در مورد این افراد، توصیه می کنیم از شرکت در کلاس های آموزشی حضوری به صورت فشرده به شدت اجتناب شود.

علت این توصیه این است که چنین افرادی ممکن است درگیر امور دیگری نیز باشند که ثمره ی آن، عدم رسیدگی منظم به دروس تدریسی و در نتیجه افت میزان فهم زبان خواهد شد. همچنین ثابت شده به خصوص بعد از دوران کرونا،کلاس های حضوری سبب اتلاف وقت خواهد شد.

چنین افرادی در صورتی که بخواهند در کلاس های حضوری غیر فشرده شرکت کنند، می تواند با اختصاص دادن بخشی از وقت خود به این کلاس ها، ثمره ی مناسبی را در آموزش زبان آلمانی به دست آورند. اما بهتر است که از دوره های آموزش زبان آلمانی استاد پوریا خانی استفاده نمایند.

زیرا بهترین فرصت برای افرادی است که قصد دارند تا به صورت کامل و دقیق با این زبان جهانی آشنا شده و به آن مسلط گردند. اما روش دیگر آموزش زبان آلمانی که به صورت غیر حضوری می باشد، اقسام مختلفی دارد.

این روش آموزش نیز با توجه به هدف و مقصود فرد انتخاب می شود

این روش آموزش نیز با توجه به هدف و مقصود فرد انتخاب می شود. افرادی که قصد آشنایی سطحی با زبان آلمانی را داشته باشند، می توانند به صورت خودآموز و مطالعه ی چندی از کتب موجود در این زمینه به مقصد خود برسند.

چنین افرادی هدفشان از آموزش زبان آلمانی صرفا آشنایی با اصطلاحات مختلف احوالپرسی و گفت و گوهای روزمره می باشد.

اما افرادی که قصد دارند تا به صورت تخصصی و حرفه ای زبان آلمانی را در خانه بیاموزند، می توانند از طریق خرید دوره های آموزش زبان آلمانی استاد پوریا خانی به هدف خود برسند.

در حال حاضر معتبرترین روش برای آموزش زبان آلمانی در یزد و سایر شهرستان های کشور، خرید دوره های گوناگون آموزش زبان آلمانی استاد پوریا خانی و پیشروی بر طبق متدهای ارائه شده در این دوره ها می باشد.

به همین منظور چنین افرادی می توانند با تهیه ی دوره های آموزش زبان آلمانی استاد پوریا خانی، به هدف خود برسند و در مدت زمان یادگیری زبان آلمانی کوتاه تسلط یابند.

معمولا این دوره ها طوری برنامه ریزی شده است که تا آخر سطح B1، 6 ماهه به اتمام می رسد. البته زمان تمام شدن دوره و رسیدن به مقطع مورد نظر، به توانایی و علاقه زبان آموز بستگی دارد.

چه عواملی موجب می شود تا افراد برای یادگیری زبان آلمانی اقدام کنند؟

چه عواملی موجب می شود تا افراد برای یادگیری زبان آلمانی اقدام کنند؟
چه عواملی موجب می شود تا افراد برای یادگیری زبان آلمانی اقدام کنند؟

عوامل مختلفی هستند که محرک افراد برای یادگیری این زبان می باشند. هر فرد متقاضی آموزش زبان آلمانی، یک سری اهداف و غرایضی برای یادگیری این زبان دارد.

اهدافی که برای یادگیری این زبان در نظر گرفته می شود، با توجه به شرایط زندگی افراد مختلف می باشد. اما در کل می توان گفت که یادگیری این زبان، منافع کثیری را برای افراد در پی خواهد داشت.

اولین عاملی که افراد را برای یادگیری این زبان تشویق می کند، مباحث اقتصادی و ارتباط با تاجران آلمانی زبان می باشد.

مسلما یادگیری زبان آلمانی تاثیر شگرفی در ارتباط افراد با تاجران آلمانی خواهد داشت و این امر بدین معناست که افراد فعال در زمینه ی امور اقتصادی می توانند به سبب یادگیری زبان آلمانی، اهداف خود را به خوبی در تقابل با فعالان عرصه های اقتصادی در کشورهای آلمانی زبان به خوبی پیش ببرند.

عامل دیگری که ممکن است برخی از افراد را برای یادگیری زبان آلمانی تشویق کند

عامل دیگری که ممکن است برخی از افراد را برای یادگیری زبان آلمانی تشویق کند، آگاهی از علوم روز می باشد. در مورد زبان آلمانی این نکته را بیان کردیم که در حال حاضر زبان آلمانی به عنوان زبان علمی دوم جهان شناخته می شود و بسیاری از مقالات علمی جهان، به زبان آلمانی می باشد.

همین عامل باعث می شود تا افرادی که نیازمند استفاده از مقالات علمی روز دنیا می باشند، برای یادگیری زبان آلمانی پیش قدم شوند. در حال حاضر در کشور ما آموزش زبان آلمانی در یزد و سایر شهرستان های کشور از طریق خرید دوره آموزش زبان آلمانی استاد پوریا خانی میسر می باشد.

به همین منظور افرادی که قصد دارند تا از جدیدترین مقالات علمی دنیا آگاهی یابند، می توانند با تهیه ی این دوره آموزشی، اولین قدم را برای یادگیری زبان آلمانی بردارند.

آشنایی با زبان آلمانی و تکلم به این زبان می تواند تاثیر بسیاری در افزایش قدرت تفکر افراد و آشنایی با علوم مختلف داشته باشد. عامل دیگر محرک برای یادگیری زبان آلمانی، علاقه ی افراد می باشد.

برخی از افراد ممکن است به سبب علاقه ای که به این زبان دارند، برای یادگیری زبان آلمانی پیش قدم شوند

برخی از افراد ممکن است به سبب علاقه ای که به این زبان دارند، برای یادگیری زبان آلمانی پیش قدم شوند. شاید بتوان گفت هیچ عزم و اراده ای به عنوان علاقه به یک چیز خاص نمی تواند انسان را به سوی آن سوق دهد.

در مورد یادگیری زبان نیز در صورتی که فردی علاقه مند به یک زبان خاص باشد، از سایر افرادی که به صورت اجباری اقدام به یادگیری زبان می کنند، مصمم تر خواهد بود و همین امر موجب خواهد شد تا روند یادگیری زبان در چنین افرادی سریع تر پیش برود.

بهتر است ابتدا خود را به این زبان علاقه مند کنید

در صورتی که شما نیز قصد یادگیری زبان آلمانی را دارید، بهتر است ابتدا خود را به این زبان علاقه مند کنید و سپس برای یادگیری این زبان اقدام کنید. پس از آن که شما به زبان آلمانی علاقه مند شدید، عزم و اراده ای در شما پدید خواهد آمد که به دنبال یادگیری هر چه سریع تر این زبان خواهید بود.

توصیه می کنیم برای یادگیری سریع و اصولی زبان آلمانی، اقدام به حضور در آکادمی استاد پوریا خانی کرده و یا دوره آموزشی ایشان را تهیه کنید. آموزش زبان آلمانی در یزد و شهرهای مختلف ایران طرفداران زیادی دارد

و همین امر باعث شده است تا استاد پوریا خانی با ارائه ی دوره آموزشی زبان آلمانی، روشی مناسب را برای یادگیری زبان آلمانی در کشور ارائه دهند. زیرا بسیار مهم است که شما زبان آلمانی را چگونه آموزش می بینید.

زیرا با توجه به اهمیت تلفظ، لهجه، ساختار و … در زبان آلمانی، اگر شمابه طور اشتباه آموزش ببینید، از اساس به مشکل بر می خورید.

توصیه می کنیم در کنار مطالعه این مقاله، مقاله آموزش زبان آلمانی در آبادان را مطالعه کنید.

چگونه می توان برای یادگیری زبان آلمانی اقدام کرد؟

چگونه می توان برای یادگیری زبان آلمانی اقدام کرد؟
چگونه می توان برای یادگیری زبان آلمانی اقدام کرد؟

آموزش زبان آلمانی چندین دهه است که در سطح جهان مطرح شده است. علت این امر، پیشرفت دنیای ارتباطات و گرایش بیشتر محافل علمی جهانی به زبان آلمانی می باشد. خوشبختانه در کشور ما نیز آموزش زبان آلمانی و یادگیری آن توسط متقاضیان امری امکانپذیر می باشد.

در حال حاضر روش های مختلفی برای یادگیری زبان آلمانی در داخل ایران وجود دارد که انتخاب یک روش مناسب باید با در نظر گرفتن شرایط فرد صورت پذیرد.

در بخش های قبلی مقاله در مورد نحوه ی انتخاب روشی مناسب برای یادگیری زبان آلمانی مطالبی را بیان کردیم اما ممکن است این سوال برای افراد پیش بیاید که چگونه می توان شروع به کار کرد و برای آموزش زبان آلمانی اقدام کرد.

انتخاب مقصد و هدف گذاری بر اساس مقصد

این نکته باید بیان شود که اولین قدم برای این کار، انتخاب مقصد و هدف گذاری بر اساس مقصد می باشد. فردی که بداند زبان آلمانی را به چه دلیل یاد می گیرد و علت یادگیری این زبان چیست، بهتر می تواند شروع به کار کند.

در واقع تحیر و سردرگم بودن افراد مبنی بر این که چرا باید این زبان را یاد بگیریم، عاملی است که ممکن است افراد را در مسیر یادگیری این زبان سست سازد.

پس از انتخاب هدفی واحد و برنامه ریزی مناسب برای رسیدن به این هدف، نوبت انتخاب روش آموزشی می باشد. منظور از انتخاب روش آموزش زبان، تعیین میزان وقت تخصیص داده شده برای یادگیری زبان آلمانی می باشد.

شاید برخی از افراد چنین تصور کنند که می توانند با اختصاص دادن وقت بیشتری برای یادگیری زبان آلمانی، این زبان را در مدت زمانی کوتاه یاد بگیرند.

دو عامل بر یادگیری زبان در افراد تاثیر خواهد داشت

در پاسخ به چنین نگرشی باید گفت که دو عامل بر یادگیری زبان در افراد تاثیر خواهد داشت. عامل اول، استاد مدرس زبان و شیوه ی تدریس او می باشد و عامل دوم نیز میزان علاقه و عزم فرد برای یادگیری زبان می باشد.

ممکن است گاهی اوقات مطالعه ی یک ساعته ی زبان آلمانی بدون هیچ علاقه و توجه خاصی، تاثیر کمتری نسبت به مطالعه ای داشته باشد که در مدت نیم ساعت و با عشق و علاقه به زبان آلمانی صورت می پذیرد.

پس از انتخاب روش آموزشی مناسب و برنامه ریزی برای آن، نوبت به انتخاب استاد تدریس کننده ی زبان می رسد. در حال حاضر اساتید خوشنام و معتبری در کشور ما هستند که اقدام به آموزش زبان آلمانی می کنند.

خوشبختانه آموزش زبان آلمانی در کشور ما امری جا افتاده است و به همین سبب، شاهد حضور اساتید معتبری در این زمینه هستیم. اما سوالی که پیش می آید این است که کدام استاد می تواند به صورت اصولی و صحیح، زبان آلمانی را به ما آموزش دهد.

در پاسخ به این سوال باید گفت که استاد پوریا خانی در حال حاضر به عنوان یکی از معتبرترین اساتید زبان آلمانی در کشور شناخته می شوند.

استاد پوریا خانی

استاد پوریا خانی با بیش از 7 هزار زبان آموز، بیشتریتن آمار قبولی و رضایت نزد زبان آموزان را به خود اختصاص داده اند. استاد پوریا حانی، مدیریت مجموعه ای را بر عهده دارند که این آکادمی، دارای بیش از 30 استاد مجرب و متبحر می باشد.

اما ممکن است برخی از افراد به دنبال آموزش زبان آلمانی در یزد و یا شهرهای مختلف کشور باشند و اقامت در شهر تهران برای یادگیری زبان آلمانی برای چنین افرادی میسر نباشد.

این طیف از افراد نیز می توانند با تهیه ی دوره های آموزش زبان آلمانی ارائه شده توسط استاد پوریا خانی اقدام به یادگیری زبان آلمانی کنند.

کیفیت آموزش زبان آلمانی توسط استاد پوریا خانی تا سطح بسیار زیادی بالا می باشد و این امر بدین معنی است که شما می توانید با تهیه ی دوره آموزش زبان آلمانی استاد پوریا خانی، در مدت زمانی اندک به زبان آلمانی صحبت کنید و پس از آن نیز به این زبان مسلط شوید.

اهمیت یادگیری زبان های خارجی

اهمیت یادگیری زبان های خارجی
اهمیت یادگیری زبان های خارجی

دنیای کنونی، دنیای ارتباطات و تعاملات است. در زمان حاضر، افرادی که توانایی تعامل و ارتباط گیری با جهان را نداشته باشند، نمی توانند پیشرفت کنند. این امر مسلم است که یکی از ابزارهای پیشرفت در جوامع کنونی، ارتباط و تبادل اطلاعات با سایر جوامع می باشد.

افرادی که جمع آوری و نقل اطلاعات و ارتباط گیری بین جوامع را امری کم اهمیت می پندارند، در صورتی که جایگاه والای نقل و انتقال اطلاعات را درک کنند، هرگز با دیدگاه کنونی به روابط بین جوامع نمی نگرند. یکی از روش های مطمئن برای ارتباط با سایر نقاط جهان و نقل و انتقال اطلاعات، یادگیری زبان های خارجی می باشد.

اهمیت آشنایی با زبان های خارجی در جهان به قدری شناخته شده است که برخی از کشورهای پیشرفته نه تنها اقدام به آموزش این زبان ها می کنند، بلکه کار گروه های تخصصی ویژه ای را برای یادگیری قواعد ادبی، سیر تاریخی، نکات انتقال مفهوم و … اختصاص می دهند.

علت این همه توجه و اهمیت زبان های خارجی، بالا بودن جایگاه ارتباط گیری و آشنایی با فرهنگ کشورهای مختلف می باشد. یادگیری فرهنگ و تاریخچه ی فرهنگی یک کشور، اصل مهمی است که برای آشنایی با کشور مورد نظر باید ارزیابی شود.

یکی از مهم ترین ابزاری که می توان از طریق آن برای یادگیری تاریخچه ی فرهنگی یک کشور اقدام کرد

یکی از مهم ترین ابزاری که می توان از طریق آن برای یادگیری تاریخچه ی فرهنگی یک کشور اقدام کرد، آشنایی تخصصی با زبان می باشد.

در دنیای کنونی، گستردگی علوم مختلف در جهان و انتشار این علوم به زبان های مختلف، موجب شده است تا یادگیری زبان های خارجی، جایگاه ویژه ای برای افراد پیدا کند.

شاید بتوان گفت در جهان کنونی، افرادی که با زبان های مختلف آشنایی دارند، به راحتی می توانند از یادگیری علوم مختلف بهره مند شده و بر علم و دانش خود بیافزایند.

اهمیت یادگیری زبان های خارجی زمانی برای شما به خوبی روشن خواهد شد که در مدارج بالای علمی فعالیت داشته باشید و آن موقع خواهد بود که یادگیری و یا حداقل آشنایی با زبان های مختلف خارجی را به عنوان گنجی بزرگ در ذهن خواهید داشت.

در صورتی که قصد دارید تا از همین الان برای یادگیری یک زبان خارجی اقدام کنید، بهتر است تعلل و درنگ را کنار گذاشته و هر چه سریع تر به دنبال منابع آموزشی خود باشید. آموزش زبان آلمانی در یزد یکی از اهداف آموزشی بسیاری از زبان آموزان آلمانی می باشد.

کیفیت یادگیری زبان در میزان تسلط شما تاثیر بسیاری خواهد داشت

باید توجه داشته باشید که کیفیت یادگیری زبان در میزان تسلط شما تاثیر بسیاری خواهد داشت. به همین منظور بهتر است اقدام به تهیه ی برترین دوره های آموزش زبان آلمانی در یزد و یا شهرهای دیگر کشورمان کنید.

دوره های خط به خط آموزش زبان آلمانی توسط استاد پوریا خانی، یکی از برترین منابعی است که می توانید از آن برای یادگیری زبان آلمانی استفاده کنید.

اساسا استاد پوریا خانی، در تهران و یا هیچ شهر دیگری کلاس حضوری ندارند زیرا کلاس های حضوری، بیشتر منجر به اتلاف وقت زبان آموز خواهد شد.

به همین دلیل، دوره های متنوع آموزشی استاد پوریا خانی در سراسر نقاط ایران می تواند به عنوان منبعی با کیفیت و رسمی در زمینه یادگیری زبان آلمانی به کار گرفته شود.

یادگیری یک زبان خارجی چه تاثیری در زندگی افراد خواهد داشت؟

یادگیری یک زبان خارجی چه تاثیری در زندگی افراد خواهد داشت؟
یادگیری یک زبان خارجی چه تاثیری در زندگی افراد خواهد داشت؟

آموزش همیشه به عنوان یکی از برترین مفاهیم موجود در جهان شناخته می شود. کیفیت زندگی یک فرد در دنیای کنونی تا حد زیادی وابسته به علومی است که در مورد آن ها آموزش می بیند.

یادگیری علوم مختلف می تواند فعالیت های افراد را در طول زندگی تغییر دهد. این تغییر می تواند به سبب آموزش مناسب، مثبت باشد و یا به دلیل مسائل گوناگون، شاهد تغییرات منفی باشیم.

یادگیری یک زبان خارجی به عنوان یکی از آموزش هایی است که می تواند تغییرات مثبت بسیاری در زندگی افراد پدید آورد. شما نیز می توانید به سبب یادگیری یک زبان خارجی، از مزیت های فراوان این امر بهره مند شوید.

یادگیری و آموزش زبان آلمانی در یزد و تمامی شهرهای ایران به سبب تهیه ی دوره های استاد پوریا خانی، یکی از بهترین روش های یادگیری این زبان و بهره مندی از مزایای آن می باشد. در ادامه قصد داریم تا چندی از تاثیرات مثبت یادگیری زبان خارجی را در زندگی افراد بررسی کنیم.

بازیابی و رشد ذهن:

بازیابی و رشد ذهن:
بازیابی و رشد ذهن:

اولین فایده ی یادگیری یک زبان خارجی مثل آلمانی، پویایی ذهن است. این نکته به اثبات رسیده است که یادگیری یک زبان خارجی موجب می شود تا ذهن فرد یاد گیرنده به صورت گسترده تری اقدام به فعالیت کند.

افرادی که اقدام به یادگیری یک زبان خارجی می کنند، همیشه یک قدم از دیگران در تصمیمات صحیح و مناسب جلوتر می باشند.

همان گونه که یک ورزش جسمی موجب ورزیده تر شدن بدن می شود، یادگیری یک زبان خارجی نیز به عنوان ورزشی برای ذهن محسوب می شود که موجب ورزیدگی ذهن و پویایی آن در تصمیمات می شود. طبق جوامع آماری ارائه شده در این زمینه، میزان خلاقیت افراد با بالا بودن تعداد زبان هایی که بدان تسلط دارند، افزایش قابل توجهی دارد.

شما نیز می توانید برای یادگیری یک زبان خارجی اقدام کرده و پویایی ذهن خود را تا حد بسیار زیادی افزایش دهید. آموزش زبان آلمانی در یزد یکی از مقاصد دانشجویان و دانش آموزان این شهر می باشد که برای یادگیری زبان آلمانی در این شهر توصیه می کنیم تا از دوره های آموزشی استاد پوریا خانی بهره گرفته شود.

افزایش توان تحصیلی:

افزایش توان تحصیلی:
افزایش توان تحصیلی:

افرادی که یادگیری زبان های مختلف خارجی را به عنوان یکی از اولویت های خود در زندگی قرار می دهند، دارای رشد صعودی و مناسب در طول دوران تحصیل خود می باشند. یادگیری زبان امری است که می تواند سبب رشد تحصیلی افراد و افزایش اطلاعات زبان آموزان شود.

پویایی و درگیری ذهن با مبحث یادگیری زبان موجب می شود تا میزان گیرایی ذهن تا حد بسیاری افزایش یابد و ثمره ی این افزایش برابر است با بالا رفتن توان تحصیلی افرادی که برای یادگیری یک زبان خارجی معتبر مثل آلمانی اقدام می کنند.

کسب اعتماد به نفس در زمینه های مختلف:

کسب اعتماد به نفس در زمینه های مختلف:
کسب اعتماد به نفس در زمینه های مختلف:

یادگیری یک مهارت به خصوص، می تواند اعتماد به نفس انسان را بهبود بخشد. افرادی که اعتماد به نفس پایینی دارند، چنین می پندارند که هیچ قدرت و توانایی خاصی در وجود خود ندارند. این نگرش موجب احساس پوچی به مرور زمان و افسردگی می گردد.

یکی از عواملی که می تواند جلوی چنین تفکری را بگیرد، یادگیری یک زبان غیر بومی می باشد. افرادی که به زبانی غیر از زبان محلی خودشان مسلط باشند، می توانند این باور را در خود به وجود بیاورند که توانایی آن ها در بین افراد امثال خود و یا دیگران مثال زدنی است.

چنین باوری افزایش دهنده ی اعتماد به نفس فرد و هموار کردن مسیر پیشرفت وی خواهد بود. اگر شما نیز احساس می کنید که دچار کمبود اعتماد به نفس می باشید و به دنبال راه درمان برای این مشکل خود هستید، می توانید با تهیه ی دوره های آموزش زبان آلمانی توسط استاد پوریا خانی، مشکل خود را برطرف نمائید.

آموزش زبان آلمانی در یزد امری است که بسیاری از افراد جویای آن هستند و این افراد می توانند به سبب تهیه ی دوره های آنلاین آموزش زبان آلمانی، نه تنها در یزد، بلکه در جای جای ایران به یادگیری زبان آلمانی بپردازند.

ایجاد فرصت های شغلی:

ایجاد فرصت های شغلی:
ایجاد فرصت های شغلی:

یافتن یک شغل مناسب و به صرفه، یکی از اصلی ترین اهداف جوانان در زندگی محسوب می شود. فرصت های کاری مختلفی برای افراد وجود دارد که هر یک از این فرصت ها با توجه به شرایط خود، ملزومات خاصی نیاز دارند.

برخی از فرصت های شغلی وجود دارد که ممکن است در آن روابط عمومی و آشنایی با زبان های خارجی مختلف به عنوان مزیت به حساب بیاید.

در چنین حالتی، آشنایی با یک زبان خارجی مثل آلمانی و یا انگلیسی می تواند به عنوان یک مزیت، هم در زمینه ی روابط عمومی بالا و هم در زمینه ی تسلط به زبان های خارجی در نظر گرفته شود. البته باید توجه داشت که برعکس این حالت نیز ممکن است برای افراد پیش بیاید.

در واقع گاهی اوقات فرصت های شغلی مختلفی پیش روی افراد قرار می گیرد که این فرصت ها ممکن است هیچ نیازی به آشنایی با زبان های خارجی نداشته باشند.

تسلط به یک زبان خارجی، مزایای بیشتری نسبت به عدم آن دارد

اما اگر بخواهیم به صورت کلی این مساله را در نظر بگیریم، این نکته قابل استنباط است که تسلط به یک زبان خارجی، مزایای بیشتری نسبت به عدم آن دارد. در واقع فردی که به دنبال یک شغل مناسب است و با یک یا چند زبان خارجی آشنایی دارد، می تواند نسبت به فردی که آشنایی خاصی با زبان های خارجی ندارد، در اولویت باشد.

البته این امر در صورتی است که شرایط هر دو فرد یکسان باشد و در واقع تمامی معیارهای سنجش این دو فرد، جز در تسلط به زبان های خارجی یکسان باشد.

اما برخی دیگر از موقعیت های شغلی نیز وجود دارند که پیش از به کارگیری افراد، از آن ها رزومه ی کاری و تحصیلی می خواهند.

در چنین مواردی نیز آشنایی با زبان های خارجی مختلف مثل زبان آلمانی می تواند تاثیر بسیاری در بالا بودن سطح رزومه داشته باشد. مطالعه ی رزومه ی فردی که با یک زبان خارجی آشنایی دارد، تاثیر مثبتی بر نگرش فرد مطالعه کننده نسبت به متقاضی خواهد داشت.

تهیه ی دوره های عمومی و طلایی آموزش زبان آلمانی استاد پوریا خانی

در صورتی که شما نیز قصد دارید تا به سبب مزایای بالای این امر اقدام به یادگیری یک زبان خارجی مثل زبان آلمانی کنید، می توانید با تهیه ی دوره های عمومی و طلایی آموزش زبان آلمانی استاد پوریا خانی، آموزش زبان آلمانی در یزد و یا هر یک از شهرهای کشور را شروع کنید. زیرا یادگیری زبان آلمانی و به مهارت رسیدن در این زبان، بسیار مهم است.

همان طور که می دانید، اگر مدرک معتبر زبان نداشته باشید، نمی توانید برای مهاجرت، اقدام مناسبی داشته باشید. پس اگر قصد مهاجرت به آلمان را با هر روش مهاجرتی که مناسب شرایط شما باشد را داشته باشید، لازم است که گذراندن دوره های آموزش زبان را جدی بگیرید.

ترفندهایی برای یادگیری آسان زبان های خارجی

ترفندهایی برای یادگیری آسان زبان های خارجی
ترفندهایی برای یادگیری آسان زبان های خارجی

یادگیری زبان هایی که افراد بدان تسلط ندارند، همیشه با دشواری هایی همراه بوده است. دشواری های یادگیری این زبان به عوامل مختلفی همانند نوع تدریس استاد، ساعات درس، تراکم مطالعه و … بستگی دارد.

اولین توصیه ای که می توان برای تسهیل یادگیری یک زبان خارجی داشت، بهره مندی از اساتید معتبر با روش های تدریس مدرن و به روز می باشد.

افرادی که قصد آموزش زبان آلمانی در شهر تهران را داشته باشند، می توانند به آکادمی استاد پوریا خانی مراجعه نموده و از تجربیات اساتید این آکادمی به مدیریت استاد پوریا خانی بهره مند شوند.

در صورتی که افراد قصد آموزش زبان آلمانی در یزد و یا شهرهای مختلف ایران را داشته باشند نیز می توانند با تهیه ی دوره های خط به خط آموزش زبان آلمانی استاد پوریا خانی به مقصود خود برسند.

پس از تهیه ی یک دوره آموزشی مناسب ، رعایت برخی از موارد در طول دوران یادگیری زبان، تاثیر بسیاری در روند یادگیری و آموزش افراد خواهد داشت.

در این بخش از مقاله، قصد داریم تا با بسیاری از ترفندهای آموزشی در زمینه سهولت یادگیری یک زبان خارجی آشنا شویم. مطالعه ی این بخش، شما را با مواردی آشنا خواهد کرد که می توانید به سبب رعایت چنین مواردی، سریع تر و بهتر اقدام به یادگیری و تسلط به زبان مورد نظر خود کنید.

سطح بندی و مطالعه ی کتب غیر آموزشی:

سطح بندی و مطالعه ی کتب غیر آموزشی:
سطح بندی و مطالعه ی کتب غیر آموزشی:

یکی از روش های مهمی که می توان برای یادگیری و تسلط بر گرامر و لغات پیشنهاد داد، مطالعه ی کتب غیر درسی می باشد.

افرادی که قصد دارند تا روند یادگیری زبان را در طول دوران آموزش خود بهبود بخشند، می توانند کتب مختلفی با موضوعات داستانی، علمی و … تهیه نموده و در طول دوران آموزش خود، این کتاب ها را مرور کرده و مطالعه نمایند.

چنین روشی می تواند کیفیت آموزش را تا حد زیادی بالا برده و موجب افزایش دایره ی لغات فرد شود. نکته ای که باید در اینجا ذکر شود، بحث سطح بندی کتب می باشد.

منظور از سطح بندی کتب در این بخش، در نظر گرفتن کتاب هایی با سطح آموزش فرد یاد گیرنده می باشد. به عنوان مثال، فردی که در حال یادگیری ابتدایی زبان آلمانی می باشد، می تواند کتاب های کودک را به زبان آلمانی تهیه کرده و اقدام به مطالعه ی این کتاب ها کند. پس از گذشت مدت زمان مشخصی، می توان سطح کتاب های مخصوص مطالعه را با توجه به سطح آموزش زبان بالا برد.

نوشتن لغات و جملات جدید:

نوشتن لغات و جملات جدید:
نوشتن لغات و جملات جدید:

یکی از مهم ترین راه های تثبیت زبان یاد گرفته شده در ذهن، نوشتن لغات و جملات جدید می باشد. نوشتن جملات و کلماتی که برای اولین بار شنیده می شوند، می تواند عاملی باشد تا گرامر یاد گرفته شده توسط فرد با جملات تازه، تطبیق داده شود که این امر می تواند سبب افزایش قدرت تکلم و تسلط به گرامر باشد.

دیدن فیلم:

دیدن فیلم:
دیدن فیلم:

یکی از روش هایی که برای یادگیری زبان بدون گرامر توصیه می شود، دیدن فیلم می باشد. این روش مخصوص افرادی است که به یادگیری گرامر علاقه ندارند و یا وقت کافی برای این کار را ندارند.

چنین افرادی می توانند با آشنایی نسبی با برخی نکات اولیه در مورد گرامر و سپس دیدن فیلم و شنیدن تراک های مختلف صوتی، زبان مورد نظر خود را یاد بگیرند. حال شما تصور کنید که فردی در کنار یادگیری گرامر زبان، اقدام به مشاهده ی فیلم های مختلف نیز کند.

چنین استراتژی در آموزش زبان بسیار مفید است و می تواند توانایی ادای صحیح کلمات را در کنار یادگیری لغات مختلف افزایش دهد. دیدن فیلم های مختلف در این زمینه می تواند فرد را با انواع مختلف لهجه ها و گویش های مختلف در این زمینه نیز آشنا کند.

در صورتی که شما نیز قصد آموزش زبان آلمانی در یزد را داشته باشید، می توانید با تهیه ی دوره های متنوع آموزش زبان آلمانی استاد پوریا خانی برای یادگیری زبان آلمانی اقدام کنید.

تهیه ی یک دوره آموزشی مناسب می تواند تاثیر بسیاری در سهولت یادگیری زبان داشته باشد

تهیه ی یک دوره آموزشی مناسب می تواند تاثیر بسیاری در سهولت یادگیری زبان داشته باشد و دوره های آموزشی استاد پوریا خانی، این ویژگی را دارند که در مدت زمانی نسبتا کوتاه، شما را با تمامی قوانین و قواعد گرامری و لغات غالب زبان آلمانی آشنا کنند.

همچنین افرادی که قصد دارند تا به صورت حرفه ای برای یادگیری زبان آلمانی اقدام کنند، می توانند با مراجعه به آکادمی استاد پوریا خانی برای یادگیری زبان آلمانی به صورت کاملا حرفه ای پیش قدم شوند.

برنامه ریزی مناسب:

برنامه ریزی مناسب:
برنامه ریزی مناسب:

برنامه ریزی مناسب برای انجام امور در تمامی کارهای روزانه، امری ضروری می باشد. یادگیری یک زبان خارجی نیز برای این که در ذهن تثبیت شده و به مرور زمان تقویت شود، نیازمند برنامه ریزی صحیح می باشد.

این برنامه ریزی باید در زمینه های مختلفی همچون آموزش زبان، تمرین، انجام تکالیف، تقویت لغات و … اعمال شود. افرادی که می خواهند در مدت زمانی کوتاه به یک زبان مسلط شوند، باید هر روز ساعات خاصی را برای یادگیری زبان اختصاص دهند.

همچنین افرادی که قصد دارند تا کیفیت تسلط به لغات و گرامر را افزایش دهند، باید مرور قواعد یاد گرفته شده را به طور منظم در برنامه ریزی های خود اعمال کنند.

بهترین حالت برای تثبیت زبان، مرور روزانه ی لغات و برخی از نکات ضروری گرامر می باشد. مرور روزانه می تواند همچنان که موجب تثبیت آموزه ها در ذهن می شود، سبب افزایش تسلط به زبان نیز شود.

افرادی که قصد دارند تا برای این امر برنامه ریزی کنند، نیاز به بررسی برنامه ی روزانه ی خود و اختصاص بخشی از آن برای یادگیری زبان دارند.

البته باید توجه داشت که این برنامه ی روزانه نباید حتما ساعت های متوالی را شامل شود، بلکه اختصاص دادن حدود پانزده الی سی دقیقه از مطالعه ی روز برای یادگیری زبان می تواند موجب ثمرات بسیاری در زمینه ی یادگیری زبان شود.

ترجمه ی آنی:

ترجمه ی آنی:
ترجمه ی آنی:

شما می توانید با ترجمه ی آنی برخی از لغات و جملات به زبان دیگر، شاهد افزایش تسلط خود در این زمینه شوید. این روش به عنوان یکی از روش های معتبر برای تسلط بر زبان و یادگیری لغات توصیه می شود.

منظور از ترجمه ی آنی این است که شما در طول روز، گاهی اوقات برخی از جملات و کلماتی را که به زبان خود می شنوید و یا به کار می گیرید را به صورت ذهنی ترجمه کنید.

به عنوان مثال زمانی که در کنار خیابان، تابلوی داروخانه را می بینید، سریعا معادل آن را به زبان آلمانی پیدا کرده و جمله ای با آن بسازید. این روش می تواند به مرور زمان موجب افزایش توان جمله سازی شما شود.

حرف زدن با خود:

حرف زدن با خود:
حرف زدن با خود:

یکی از راه های ارتباط انسان با عقاید خود، سخنانی است که گاهی به صورت ذهنی متبلور می شود. انسان گاهی اوقات ممکن است با خود به چیزی فکر کند و به صورت ذهنی در حال تکلم با خود باشد.

یکی از معتبرترین راه های یادگیری و تثبیت یک زبان خارجی در ذهن، استفاده از این زبان در مکالمات ذهنی می باشد.

افرادی که قصد دارند تا میزان تسلط خود را به یک زبان خارجی مثل آلمانی بهبود بخشند، می توانند به سبب حرف زدن با خود به صورت ذهنی اقدام به ثبت و ضبط کلمات مورد نظر خود در زبان مقصد کنند.

این روش، تاثیر بسیاری در حافظه ی شما برای حفظ کلمات دشوار خواهد داشت. در واقع افرادی که دارای قوه ی تخیلی قوی هستند، می توانند با این روش آموزشی، ذهن خود را برای یادگیری یک زبان خارجی مستعد کرده و آن را در ذهن تثبیت کنند. روش های دیگری نیز هستند که در این نوع از ترفندها قرار می گیرند.

تعریف داستان های ذهنی

روش هایی مانند تعریف داستان های ذهنی برای خود، حرف زدن با آینه، فکر کردن به صورت ذهنی با بیان کلمات و … به عنوان روش هایی ذهنی برای تثبیت زبان یاد گرفته شده شناخته می شوند.

به کارگیری این روش از تثبیت ذهنی زبان ممکن است در برخی از افراد چندان پاسخگو نباشد و معمولا توصیه می شود تا افراد برون گرا از به کارگیری چنین ترفندهایی پرهیز کنند.

اما در مورد افراد درون گرا که بیشتر با ذهن خود مشغول هستند، استفاده از چنین روش هایی می تواند به عنوان روشی در راستای تثبیت ذهنی زبان یاد گرفته شده و افزایش دایره ی لغات تلقی شود. همچنین گاهی اوقات ممکن است برخی از افراد این روش از آموزش را امری بیهوده و بی ثمر بپندارند.

این افراد نیز باید بدین نکته توجه کنند که تثبیت یک زبان خارجی از طریق ضمیر نا خود آگاه، تاثیر بسیار زیادی در مقایسه با حالت حضوری یادگیری زبان خواهد داشت.

زمانی که فردی به صورت ذهنی با خود حرف می زند، کلمات و جملات مختلف در ضمیر نا خود آگاه او نقش می بندد

زمانی که فردی به صورت ذهنی با خود حرف می زند، کلمات و جملات مختلف در ضمیر نا خود آگاه او نقش می بندد و این روش یکی از بهترین ترفندها برای یادگیری یک زبان ناشناس و بیگانه می باشد.

در واقع این روش می تواند قواعد و گرامر یاد گرفته شده توسط فرد را به کار گیرد که ثمره ی این امر، پیشرفت زبان آموز در به کارگیری لغات و کلمات در کنار استفاده ی صحیح و به جا از گرامر خواهد بود.

در صورتی که شما نیز با مطالعه ی این ترفندها به این نتیجه رسیده اید که یادگیری یک زبان خارجی بسیار راحت تر از آن است که به نظر می رسد و قصد آموزش زبان آلمانی در یزد و یا شهرهای مختلف کشور را دارید، می توانید با تهیه ی دوره های آموزش زبان آلمانی استاد پوریا خانی، از هم اکنون کار خود را برای یادگیری این زبان آغاز کنید.

دسترسی همیشگی و دائمی به ویدیوهای ضبط شده این دوره ها در سایت آکادمی موجود است. دوره ها به صورت نیمه فشرده هستند.

یعنی نه آن قدر فشرده که نکات مهم آموزشی از قلم بیفتد و نه آن قدر طولانی که وقت زبان آموز را هدر دهد. لازم به ذکر است که پشتیبانی همیشگی دوره ها، توسط شخص استاد پوریا خانی انجام می پذیرد.

جمع بندی

زبان آلمانی یکی از زبان های سطح اول و مطرح در جهان می باشد. این زبان در حال حاضر بیش از صد میلیون متکلم بومی را به خود اختصاص داده است.

در این مقاله سعی کردیم تا اطلاعاتی در مورد آموزش این زبان و چگونگی آن و همچنین روش هایی برای یادگیری این زبان ارائه کنیم. در کشور ما نیز آموزش زبان آلمانی نه در سطح زبان انگلیسی؛ اما در سطح متناسبی، در حال رواج است.

علت این امر، اهمیت زبان آلمانی در دنیای کنونی و تاثیرات یادگیری این زبان می باشد. آکادمی استاد پوریا خانی با بیش از 30 استاد معتبر و سطح اول در این زمینه، به عنوان یکی از برترین مجموعه های اموزش زبان آلمانی در کشور ما شناخته می شوند.

همچنین آموزش زبان آلمانی در یزد و یا شهرهای مختلف کشور نیز از طریق تهیه ی دوره های متنوع آموزشی این استاد گرانقدر امکانپذیر می باشد.

در این مقاله سعی کردیم تا روش مناسب آموزش زبان را با توجه به شرایط افراد تشریح کنیم و شما می توانید با در نظر گرفتن شرایط خود و تهیه ی دوره های استاد پوریا خانی که مناسب سطح شما به منظور آموزش زبان آلمانی باشد، اولین قدم را برای یادگیری زبان آلمانی بردارید.​

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *