فهرست موضوعات

فهرست موضوعات

در این مقاله، به بررسی ترجمه عشق من به آلمانی خواهیم پرداخت.

عشق من به آلمانی چه می شود؟ این سوال در ذهن بسیاری از افرادی ایجاد می شود که به‌ یادگیری زبان آلمانی علاقه دارند. احتمالا شنیده اید که آلمانی ها عاشق های پرشوری نمی باشند.

آن ها به اندازه همتایان انگلیسی، ایتالیایی یا فرانسوی خود، در معاشرت خوب نیستند و به طور عمومی دارای برخورد سردی هستند. حتی می توانیم بگوییم که آلمان فرهنگ دوستیابی ندارد و آلمانی ها با توجه به قدمت خود با شما ارتباط برقرار می کنند.

اما آنه ا به طور مشخص نمی خواهند دوستی داشته باشند. دوستی و آشنایی با یکدیگر در این کشور بسیار کند است و جلب توجه و علاقه یک آلمانی زبان به زمان زیادی نیاز دارد.

اما نکته دیگر در مورد آلمانی ها این است که آن ها صادق هستند. البته اگر به شما علاقه داشته باشند، این را صادقانه و بدون محدودیت به شما می گویند. شاید در یادگیری زبان، شما تمایل به یادگیری جملات منحصر به فرد داشته باشید.

ویدئو عشق من به آلمانی

یک عبارت طلایی که دانش آموزان سعی می کنند در اکثر زبان ها یاد بگیرند، عبارت عشق من به آلمانی است. خوشبختانه زبان آلمانی در این زمینه تنوع زیادی دارد. راه های مختلفی برای گفتن دوستت دارم وجود دارد. از ابراز علاقه ساده گرفته تا ابراز عشق، در همه سطوح، چند راه برای گفتن عشق من و دوستت دارم به زبان آلمانی وجود دارد.

اینفوگرافیک عشق من به آلمانی

اینفوگرافیک عشق من به آلمانی
اینفوگرافیک عشق من به آلمانی

استاد پوریا خانی یکی از بهترین مدرسان زبان آلمانی می باشد و دارای تحصیلات آکادمیک است که با بیش از 7000 دانشجو بالاترین میزان قبولی و رضایت دانشجو را دارد. متد استاد پوریا خانی شاید ساده ترین زبان برای یادگیری بعد از آلمانی نباشد، اما بهترین و کارامدترین است.

با این روش، مدت زمان یادگیری زبان آلمانی کوتاه می شود.

عناوین مقاله:

جایگزین عشق من در آلمانی چیست؟

یادگیری اصطلاحات عاشقانه آلمانی چه ضرورتی دارد؟

اهمیت یادگیری زبان آلمانی چیست؟

سخن پایانی

 

جایگزین عشق من در آلمانی چیست؟

جایگزین عشق من در آلمانی چیست؟
جایگزین عشق من در آلمانی چیست؟

مسلما آلمانی زبان عشق نیست، اما کلمات زیادی برای بیان احساسات دارد. راه های زیادی برای گفتن دوستت دارم و عشق من به آلمانی وجود دارد که در این مقاله به توضیح آن ها می پردازیم. تعیین این که کدام جمله مناسب است، هرگز آسان نیست.

پس نگاهی به عبارت هایی بیندازید که آن ها را در این مطلب بیان می کنیم. گفتن دوستت دارم به آلمانی با فارسی متفاوت است. زیرا فرهنگ های دو کشور با یکدیگر فرق دارند.

اما ابراز عشق در آلمان به سادگی و راحتی در آمریکا نیست. برای ابراز علاقه ساده و دوستانه دوستت دارم عالی است. از آنجایی که روش‌های بسیار متفاوتی برای دوست داشتن کسی وجود دارد، آلمانی راه‌های مختلفی برای ابراز عشق برای کسی یا چیزی ارائه می‌کند. بنابراین، هنگام استفاده از این اصطلاحات آلمانی برای عشق، حواستان به زمینه باشد.

ich liebe dich

ich liebe dich
ich liebe dich

این روش، برای گفتن دوستت دارم و عشق من به آلمانی به شریک زندگی شماست و یا با کسانی که با آن ها رابطه بسیار صمیمی  دارید مثل بچه ها.

آلمانی ها به طور عمومی  از این عبارت ساده استفاده نمی کنند و زمان زیادی طول می کشد تا رابطه به آن سطح برسد. اما چگونه می توان در مورد علاقه و عشق ساده به زبان آلمانی بدون ایجاد شدن سوء تفاهم صحبت کرد؟ در ادامه، معنای دقیق هر عبارت عاشقانه را بیان می کنیم.

در این مقاله دوره های خط به خط استاد پوریا خانی را به شما پیشنهاد دهیم. زیرا استاد پوریا خانی دروس حضوری، عمومی، آنلاین و خصوصی را برگزار نمی کنند و می توانید از طریق این بسته های شگفت انگیز، زمان یادگیری زبان آلمانی را کوتاه کنید و به نتایج دلخواه خود برسید.

با استفاده از دوره استاد پوریا خانی، به طور معمول 6 ماه طول می کشد تا به پایان سطح B1 برسید. البته این مدت زمان و رسیدن به سطح مورد نظر وابسته به زمان صرف شده برای آموزش، توانایی زبانی زبان آموز و غیره می باشد.

ich bin in dich verliebt

ich bin in dich verliebt
ich bin in dich verliebt

معنای این جمله به طور دقیق یعنی من عاشقت شدم. یا به طور خودمانی و عامیانه به معنای از تو خوشم اومده می باشد. این اصطلاح خیلی متفاوت از مورد قبلی نیست، اما شدت کمتری دارد. زمان مناسب برای استفاده از این اصطلاح قبل از شروع یک رابطه عاشقانه است.

ich hab’ dich lieb

ich hab’ dich lieb
ich hab’ dich lieb

اگر به دنبال جایگزینی برای گفتن عشق من به آلمانی هستید که معصومانه تر باشد یا اگر با یک دوست بسیار صمیمی یا یکی از والدینتان صحبت می‌کنید، این جمله عالی است و احتمالاً بهترین انتخاب برای شماست.

در واقع روشی مناسب برای ابراز علاقه افلاطونی است و برای زوج های عاشق مناسب نیست. با این حال، اگر هنوز آمادگی ابراز عشق خود را به زبان آلمانی ندارید یا خجالتی هستید، این عبارت به کارتان خواهد آمد. به طور کلی، زنان اغلب از این عبارت برای ابراز علاقه خود در هنگام گفت و گو استفاده می کنند.

امروزه بدون شرکت در کلاس های آموزشی حضوری می توان زبان آلمانی و نحوه گفتن روز به خیر به آلمانی را یاد گرفت. به عنوان مثال دوره های آموزش زبان آلمانی استاد پوریا خانی برای این منظور بسیار مناسب است.

زیرا نیازی به آموزش شخصی و اتلاف وقت نیست. علاوه بر این، از آنجایی که بسته های آموزشی شامل خط به خط کتاب ها می باشد، می توانید بهترین و با کیفیت ترین آموزش را دریافت کنید.

با یادگیری زبان آلمانی در زندگی روزمره خود می توانید زمان یادگیری خود را افزایش دهید. اما در نهایت استفاده درست از زمان و برنامه ریزی مناسب به یادگیری شما کمک می کند.

چرا که یادگیری هر زبانی نیازمند تمرین مداوم است. البته این که چگونه و با چه کسی زبان یاد می گیرید بسیار مهم است. به دلیل این که اگر زبان آلمانی توسط یک شخص بی تجربه و کم مهارت به شما آموزش داده شود، در یادگیری تلفظ، لهجه، ساختار و غیره دچار مشکل خواهید شد. به همین دلیل جدی گرفتن دوره های آموزشی استاد پوریا خانی را به شما توصیه می کنیم.

ich mag dich

ich mag dich
ich mag dich

این عبارت به معنای “من از تو خوشم میاد” است. در صورتی که خجالتی هستید، به جای این که دوست دارم و عشق من به آلمانی را بگویید، بهتر است این عبارت را مورد استفاده قرار دهید. اگرچه این جمله بسیار رایج در بین دوستان است. البته پیشنهاد می کنیم منظور خود را با عبارت های واضح تر و روشن تر بیان کنید.

du gefällst mir

du gefällst mir
du gefällst mir

ترجمه دقیق این جمله کمی مشکل است اما یعنی دوستت دارم. این عبارت لزوماً به معنای عشق نیست، بلکه برای ابراز علاقه به یک آلمانی استفاده می شود. در مواقع خاصی می توانید از این عبارت استفاده کنید، مثلاً زمانی که ویژگی خاصی از یک فرد را می بینید و توجه شما را به خود جلب می کند. اگر با استایل یا شوخ طبعی شخصی بسیار سرگرم می شوید، می توانید علاقه خود را نیز از این طریق ابراز کنید.

du bist mein ein und alles

du bist mein ein und alles
du bist mein ein und alles

معنی این عبارت “تو همه چیز من هستی” می باشد. این عبارت روشی بسیار عاشقانه برای ابراز عشق در آلمانی است. وقتی می خواهید عمق احساسات خود را به عزیزانتان نشان دهید و به آن ها عشق من به آلمانی را بگویید، می توانید از این عبارت استفاده کنید.

liebling, schatz, mausi

liebling, schatz, mausi
liebling, schatz, mausi

این ها کلماتی هستند که قطعا می توان به جای کلمه عشق من به آلمانی استفاده کرد. معنی هر کدام از این ها در فارسی، عزیزم یا عشق من است. به همین دلیل است که گاهی اوقات بهتر است عشق خود را با این نام های مستعار صدا کنید. به عنوان مثال، به جای استفاده از نام او، می توانید او را با این نام مستعار صدا کنید.

در این بخش از مطلب عشق من به آلمانی، به معرفی دوره های باکیفیت استاد پوریا خانی می پردازیم تا هر زمان که وقت داشتید بتوانید این زبان شیرین را یاد بگیرید. از آنجایی که درس ها و دوره های استاد پوریا خانی به جای آنلاین به صورت ویدئوهای ضبط شده به شما تحویل داده می شود، جزوه های مورد نیاز را با خود دارید.

همچنین این بسته ها دارای پشتیبانی دائمی و مادام العمر می باشد که توسط خود استاد پوریا خانی تایید شده است. بنابراین ما این روش سریع و فوق العاده یعنی استفاده از دوره های آموزشی استاد پوریا خانی را برای یادگیری زبان آلمانی به شما توصیه می کنیم.

یادگیری اصطلاحات عاشقانه آلمانی چه ضرورتی دارد؟

یادگیری اصطلاحات عاشقانه آلمانی چه ضرورتی دارد؟
یادگیری اصطلاحات عاشقانه آلمانی چه ضرورتی دارد؟

شاید برای بسیاری از زبان آموزان آلمانی، یادگیری کلمات و اصطلاحات عاشقانه مانند عشق من به آلمانی، جزو اولویت های آن ها نباشد. اما این اصطلاحات به عنوان جملات و کلماتی به شمار می آیند که در زندگی روزمره از آن ها استفاده می کنیم و یادگیری آن ها مفید است. اما به جز این، دلایل دیگری نیز وجود دارد که در ادامه، مهمترین آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم.

عبارات عاشقانه، دایره لغات شما را گسترش می دهند و درک شما از زبان آلمانی را بهبود می بخشند.
اگر به آهنگ های آلمانی گوش دهید یا فیلم ها و سریال های آلمانی را تماشا کنید، قطعا عبارات عاشقانه ای مثل عشق من به آلمانی را خواهید شنید.

در بسیاری از داستان های دراماتیک، شخصیت های داستان درگیر روابط عاطفی و عاشقانه هستند و اگر شما این نوع اصطلاحات را ندانید، بدون شک قادر نیستید موضوع را درک کنید. این حتی هنگام خواندن رمان های عاشقانه آلمانی نیز مهم است.

زیرا این اصطلاحات اغلب در کتاب استفاده می شود. بنابراین، می توانیم به این نتیجه برسیم که دانستن معنای دقیق اصطلاحات عاشقانه باعث می شود تا داستان، فیلم یا موسیقی را بهتر درک کنید.

این اصطلاحات، زیاد مورد استفاده قرار می گیرند

تصور کنید کلمات و عباراتی که برای نشان دادن علاقه و انتقال احساس مهربانی و صمیمیت استفاده می شود، مانند عشق من به آلمانی را نمی دانید. در این صورت نوع رابطه هر فرد را متوجه نخواهید شد و نمی توانید به خوبی با افراد ارتباط برقرار کنید و در این زمینه ممکن است سوء تفاهم هایی پیش بیاید یا نظرات مردم را درک نکنید.

در این قسمت شما را با دوره های آموزشی استاد پوریا خانی به عنوان یک استاد شایسته و حرفه ای آشنا می کنیم. چون تحصیلات آکادمیک دارند و تمام دوره های آموزشگاه ها را گذرانده اند. در واقع، 7000 زبان آموز، آموزش را در حضور او با موفقیت به پایان رسانده اند.

از طرفی بالاترین درصد قبولی و درصد رضایت را دارند که کارنامه ها و گزارش های قبولی در سایت آکادمی قرار دارد و همه این موارد در آنجا قابل مشاهده است. آکادمی استاد پوریا خانی دارای بیش از 30 استاد مجرب و زبده است که مدیریت این مجموعه به عهده استاد می باشد. دوره های این استاد حرفه ای خط به خط  بوده و یادگیری زبان آلمانی را آسان می کند.

علاوه بر دوره های معمولی، دوره های طلایی نیز وجود دارد که شامل دوره طلایی گفتار (مربوط به نامه نگاری، ایمیل و غیره) و دوره طلایی نوشتار می باشد. دوره طلایی علاوه بر نکات ذکر شده در دوره عمومی، شامل نکات مهم، خلاصه و جمع بندی شده نیز می باشد.

دانستن اصطلاحات عاشقانه برایتان مفید است

ممکن است قصد داشته باشید قبل از رفتن به آلمان، مناظر گوناگون را مشاهده نمایید. به طور احتمالی در مورد نحوه ارتباط با افراد مختلف و نحوه برقراری ارتباط با آن ها، در سطح مهم تری فکر می کنید.

پس چرا باید برای یادگیری کلمات عاشقانه آلمانی وقت بگذارید؟ به خصوص که به اعتقاد بسیاری از افراد، آلمانی ها چندان اهل رفتار و گفتار عاشقانه نیستند. با این حال، بر اساس بسیاری از باورها در مورد آلمانی ها و فرهنگ آن ها، برخی از آن ها درست است.

اما بسیاری از این باورها به سال های جنگ جهانی دوم برمی گردد که منجر به این باور شد که آلمانی ها مردمی سرد بوده و احساسات ضعیفی دارند. اما زمانه به طور قطعی دچار تغییر و دگرگونی شده است.

امروزه بیش از 100 میلیون آلمانی زبان در جهان زندگی می کنند و بیشتر آنه ا مردمانی شاد و سرزنده هستند و در میان آن ها افراد زیادی روابط محبت آمیز خوبی با یکدیگر دارند.

شاید وقتی به آلمان سفر می کنید، عشق خود را پیدا کنید و فردی که می خواهید عاشقش شوید، در این مکان باشد. بنابراین دانستن کلمات عاشقانه مثل عشق من به آلمانی، به شما کمک می کند.

باعث جذاب تر شدن زبان آلمانی می شود

با استفاده از این اصطلاحات، می توانید به گفتار خود جذابیت ببخشید و در برخی موارد از آن ها به عنوان شوخی استفاده کنید یا حتی این اصطلاحات را به دیگران آموزش دهید. بنابراین یادگیری و استفاده از اصطلاحات عاشقانه به آلمانی می تواند بهانه ای برای ارتباط شود.

همچنین از صحبت کردن به زبان آلمانی لذت ببرید. اما در نهایت این اصطلاحات برای شما شرایطی را به وجود می آورد تا عبارات و لغات عالی برای زبان آلمانی را به خوبی یاد بگیرید. شما باید آن ها را از نظر گرامری به شکل صحیح مورد استفاده قرار دهید.

استاد پوریا خانی یکی از بهترین مدرسان زبان آلمانی می باشد و دارای تحصیلات آکادمیک است که با بیش از 7000 دانشج،و بالاترین میزان قبولی و رضایت دانشجو را دارد.

اهمیت یادگیری زبان آلمانی چیست؟

اهمیت یادگیری زبان آلمانی چیست؟
اهمیت یادگیری زبان آلمانی چیست؟

آلمانی یکی از آسان ترین زبان ها برای یادگیری است

در مبحث عشق من به آلمانی، خوب است بدانید با وجود تمام شوخی‌هایی که در مورد سختی زبان آلمانی گفته شده است، اگر به زبان انگلیسی صحبت می کنید یا به زبان انگلیسی تسلط خوبی داشته باشید، می‌توان آن را یکی از ساده‌ترین زبان‌ها دانست.

زیرا آلمانی و انگلیسی ریشه های یکسانی دارند و در نتیجه هزاران کلمه در هر دو زبان به هم مرتبط هستند. به عنوان مثال، آب در انگلیسی Water است و در آلمانی Wasser می باشد. همچنین به پدر در زبان انگلیسی Father و در آلمانی vater می گویند. بنابراین آلمانی زبانی ساده و شیرین با آموزش و اصول خوب است.

برخلاف چینی، ژاپنی، کره ای، روسی یا عربی، الفبای جدیدی برای گرفتن موجود نیست، فقط چند حرف برای اضافه کردن وجود دارد. تنها حرف های تازه وارد صامت های ä، ö و ü و همچنین ß هستند.

میانبرهایی برای یادگیری سریع آلمانی موجود است اما دائمی نیستند. سریع ترین راه برای یادگیری این زبان، آموزش هوشمند و خصوصی است نه مطالعه سخت و خسته کننده.

آلمانی زبان افراد خلاق و مبتکر می باشد

در موضوع عشق من به آلمانی، باید اشاره کنیم که می گویند آلمان کشور شعر و اندیشه است. تعداد زیادی از اکتشافات در سطح جهانی ابتدا در آلمان انجام شد. بیش از 100 برنده جایزه نوبل باعث درخشش آلمان از طریق پیشرفت در فیزیک، پزشکی، شیمی، ادبیات و غیره در جهان شده‌اند. علاوه بر این، بسیاری از دریافت کنندگان از کشورهای دیگر، تحصیلات خود را در دانشگاه های آلمان می گذرانند.

بنابراین، اگر می خواهید جایزه نوبل را به رزومه خود اضافه کنید، یادگیری زبان آلمانی اولین قدم برای رسیدن به این هدف است. حتی اگر یافتن جایزه نوبل برای شما آرزویی غیرممکن است، با یادگیری زبان آلمانی به راحتی قادر به دنبال کردن مقالات، نشریات و مجلات علمی خواهید بود.

به یاد داشته باشید که با دوره های آموزشی خط به خط استاد پوریا خانی می توانید زمان یادگیری زبان آلمانی خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. زیرا دوره ها توسط خود استاد پوریا خانی پشتیبانی می شود.

زبان آلمانی در دانشگاه ها بسیار مهم است

یکی دیگر از دلایل اهمیت یادگیری زبان آلمانی که باید در مطلب عشق من به آلمانی ذکر کنیم، این است که با توجه به سطح بالای علمی و همچنین برندگان فراوان جوایز علمی در این کشور، دلیل پیشرفت علم در این کشور را می توان در دانشگاه و موسسات علمی آن دانست.

یادگیری زبان آلمانی اولین قدم برای ورود و تحصیل در این دانشگاه ها می باشد. دلیل دیگر اهمیت زبان آلمانی، بازار نشر کتاب در کشور است. بازار کتاب آلمان پس از صنعت نشر چین و انگلیس، سومین بازار بزرگ جهان است. از آنجایی که درصد کتاب های ترجمه شده به زبان های دیگر بسیار اندک است، دسترسی به اطلاعات این کتاب ها تنها با دانش آلمانی امکانپذیر است.

آلمانی دروازه آموزش عالی در جهان است

یکی از دلایلی که آلمان از چنین جایگاهی در عرصه علم برخوردار است، شهرت بین المللی دانشگاه های آلمان است. در سال 2011، آلمان چهارمین مقصد محبوب برای دانش آموزان خارجی بود و بیش از 250 هزار نفر در مدارس آلمان ثبت نام کردند. علاوه بر این، سیستم آموزش عالی آلمان متشکل از چندین دانشگاه می باشد که دارای هزینه بسیار کم تحصیل یا غیر مستقیم هستند.

آلمان قدرت اقتصادی زیادی دارد

بد نیست که در مطلب عشق من به آلمانی، در مورد قدرت اقتصادی این کشور نیز صحبت کنیم. آلمانی نه تنها انتخاب جالبی برای دانشگاهیان است، بلکه برای کسانی که در دنیای تجارت متخصص هستند، این کشور انتخاب بسیار خوبی برای تجارت است.

آلمان به عنوان بزرگترین اقتصاد اتحادیه اروپا و چهارمین اقتصاد بزرگ در جهان به شمار می آید. آلمان مکان مناسبی برای بسیاری از شرکت های بین المللی و در خط مقدم فناوری های جدید است. می توان نتیجه گرفت که اگر زبان شرکای کسب و کار آلمانی را بدانید، شانس شما برای ارتباط موثر و روابط حرفه ای تا حد قابل توجهی افزایش پیدا می کند.

در صورتی که  قصد مهاجرت دارید، بهتر است شرکت کردن در دوره های استاد پوریا خانی را جدی بگیرید و با تهیه دوره های آموزشی آقای پوریا خانی، زمان یادگیری زبان آلمانی خود را تا حد امکان برای خودتان کوتاه کنید.

شرکت های آلمانی، رهبران بازار جهانی هستند

آلمان، شرکت های معتبر زیادی در اقتصاد جهانی دارد. زیمنس، فولکس واگن، آدیداس و لوفت‌هانزا، برخی از برندها و شرکت‌های جهانی هستند. این کشور همچنین میزبان برخی از بزرگترین نمایشگاه های تجاری بین المللی از جمله CeBIT، بزرگترین نمایشگاه فناوری اطلاعات در جهان، و همچنین نمایشگاه تجاری  IFA برای لوازم الکترونیکی مصرفی است.

در همین حال، پایتخت آلمان، برلین، به مرکزی برای استارت آپ های نوآور تبدیل شده است. در نتیجه، دانش آلمانی این پتانسیل را دارد که فرصت های شغلی شما را افزایش دهد.

آلمانی یکی از سه زبان رسمی است

بسیاری از افرادی که در حال یادگیری زبان آلمانی هستند، بدون شک می دانند عشق من به آلمانی چگونه بیان می شود. لازم به ذکر است که زبان آلمانی به طور گسترده در اروپا استفاده می شود. انگلیسی، فرانسوی و همچنین آلمانی به عنوان سه زبان رسمی اتحادیه اروپا به حساب می آیند.

آلمانی، دومین زبان رایج در اروپا است. برای قرن ها، این زبان به عنوان زبان مشترک (زبان مشترکی که مردم مختلف را متحد می کند) در بخش های بزرگی از قاره اروپا مورد استفاده قرار می گیرد. در دنیای انگلیسی زبان، آلمانی نیز سومین زبان خارجی است. علاوه بر این، آلمانی در رتبه دهم به عنوان یکی از بزرگترین زبان های جهان قرار دارد.

آلمان؛ حضور قوی آنلاین

ممکن است شما نیز جزو افرادی باشید که می خواهید بدانید عشق من به آلمانی چه می شود. اگر زبان آلمانی را بلد هستید، شما قادر خواهید بود با نزدیک به 100 میلیون نفر صحبت کنید. این مکالمه لازم نیست رو در رو باشد. شما به راحتی می توانید به راحتی و آسانی در خانه خود چت کنید.

وب سایت های آلمانی، اکثریت اینترنت را تشکیل می دهند. از نظر پسوندهای دامنه که به وضوح با یک کشور خاص مرتبط هستند، de  آلمان به عنوان محبوب ترین و پرطرفدارترین دامنه به شمار می آید. شما با دانستن و بلد بودن زبان آلمانی به 15 میلیون وب سایت، دسترسی خواهید داشت.

همه جا با آلمانی ها برخورد می کنید

اگر به کشور آلمانی زبان نمی روید یا نمی خواهید به صورت آنلاین آلمانی صحبت کنید، نگران نباشید. آن ها می توانند شما را پیدا کنند. اگر تا به حال به خارج از کشور سفر کرده باشید، احتمالا این پدیده را تجربه کرده اید.

آلمانی ها رکورددار صرف هزینه برای سفرهای بین المللی هستند. سال‌ها، بیش از هر کس دیگری سرمایه‌گذاری کردند. اگر به دنبال دوستانی در جاده هستید، دانستن تنها چند کلمه آلمانی می تواند تفاوت زیادی در سفر شما به وجود آورد.

7000 زبان آموز، آموزش را با دوره های استاد پوریا خانی با موفقیت به پایان رسانده اند. از طرفی بالاترین درصد قبولی و درصد رضایت را دارند، کارنامه ها و گزارش های قبولی در سایت آکادمی قرار دارد و همه این موارد در آنجا قابل مشاهده است.

دوره های این استاد حرفه ای خط به خط  بوده و یادگیری زبان آلمانی را آسان می کند. علاوه بر دوره های معمولی، دوره های طلایی نیز وجود دارد که شامل دوره طلایی گفتار و نوشتار (مربوط به نامه نگاری، ایمیل و غیره) و دوره گرامرهای طلایی می باشد.

آلمان دارای فرهنگ غنی است

بیان کردن عشق من به آلمانی، سخت و پیچیده نیست. فرهنگ آلمان به عنوان بخشی از میراث جهانی به حساب می آید. اگر چه آلمانی ها به افراد چپ مغز، تحلیلگر و منطقی معروف هستند، اما آلمان دارای بزرگترین ذهن های ادبی، موسیقی، هنری و فلسفی در تاریخ بشر است.

از معروف ترین آثار زبان آلمانی می توان به نوشته های گوته، کافکا، برشت و مان اشاره کرد. آلمانی، زبان مادری آهنگسازانی چون موتزارت، باخ، شوبرت، بتهوون و واگنر است.

یادگیری زبان آلمانی به شما این امکان را می دهد که شاهکارهای این هنرمندان را به شکل اصلی خود درک کنید. همچنین به شما امکان دسترسی مستقیم و انعطاف پذیر به بخش هایی از میراث فرهنگی جهان را می دهد.

در صورتی که  قصد مهاجرت دارید، بهتر است شرکت کردن در دوره های استاد پوریا خانی را جدی بگیرید و با تهیه دوره های آموزشی آقای پوریا خانی، زمان یادگیری زبان آلمانی خود را تا حد امکان برای خودتان کوتاه کنید.

سخن پایانی

سخن پایانی
سخن پایانی

در این مطلب، عبارات و جملات عاشقانه به زبان آلمانی را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادیم. اکنون که انواع عبارات عاشقانه آلمانی از جمله عشق من به آلمانی را برای تحت تاثیر قرار دادن معشوق خود می دانید، می توانید آلمانی خود را به سطح بالاتری ببرید. کدام جمله مورد علاقه شماست؟ آیا حاضرید یکی از آن ها را به عشق زندگی خود بگویید؟

اگر بتوانید از اصطلاحات و عبارات دوست داشتنی وعشقی که انتخاب می کنید با حروف اضافه استفاده کنید، حتی بومی تر خواهید شد. اگر بتوانید جملات عاشقانه خود را بسازید، بسیار تاثیرگذارتر خواهد بود.

همچنین به راحتی می توانید با یادگیری برخی از افعال پایه آلمانی و فقط شش ضمایر شخصی برای گنجاندن در جمله های خودتان، چنین کاری را انجام دهید.

صورتی که به یادگیری زبان آلمانی علاقه دارید و می خواهید در مدت زمان کوتاهی به این زبان مسلط شوید، می توانید با تهیه دوره های خط به خط استاد پوریا خانی، خیلی سریع به هدف خود دست پیدا کنید.

در پایان توصیه می کنیم، مزایای یادگیری زبان آلمانی را مطالعه کنید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *