فهرست موضوعات

فهرست موضوعات

در این مقاله، سعی داریم به بررسی موضوع مزایای یادگیری زبان آلمانی بپردازیم.

اما قبل از آن مطلع شوید، که زبان آلمانی سخته؟ زبان آلمانی چقدر سخت است؟

البته باید در مورد سختی، معیار مدت زمان یادگیری زبان آلمانی را مد نظر داشته باشید.

در این مقاله، به معرفی یکی از بهترین روش های یادگیری زبان آلمانی، یعنی دوره های خط به خط آموزش این زبان که توسط استاد پوریا خانی، با آخرین متد آموزشی ارائه شده اند، خواهیم پرداخت.

چنان چه شما از علاقمندان به مهاجرت، کار و یا تحصیل در کشور آلمان می باشید، از شما دعوت می کنیم، تا پایان این بحث، با ما همراه بمانید.

ویدئو مزایای یادگیری زبان آلمانی

از همین رو، استاد پوریا خانی، استاد با تجربه زبان آلمانی، دوره های کامل و خط به خط زبان آلمانی را برای متقاضیان یادگیری زبان آلمانی، فراهم آورده اند تا بدون نیاز به شرکت در کلاس های آنلاین و حضوری این زبان پرکاربرد اروپایی، بتوانند به راحتی و بدون نیاز به اتلاف وقت برای شرکت در کلاس های حضوری و در هر زمان که می توانند، زبان آلمانی را بیاموزند.

در ادامه مقاله مزایای یادگیری زبان آلمانی به معرفی استاد خانی و دوره های خط به خط آموزش زبان آلمانی ایشان، خواهیم پرداخت.

اینفوگرافیک مزایای یادگیری زبان آلمانی

اینفوگرافیک مزایای یادگیری زبان آلمانی
اینفوگرافیک مزایای یادگیری زبان آلمانی

هم چنین، با آگاهی از زبان آلمانی و ارائه مدارکی دال بر تسلط بر این زبان، دانشجویان می توانند از شرایط بورسیه دانشگاه های این کشور بهره مند شوند و در این کشور، مشغول به تحصیل شوند.

درست است که، زبان انگلیسی، به عنوان فراگیرترین زبان در سرتاسر جهان شناخته می شود، اما، تعداد آلمانی زبان هایی که هیچ اطلاعی از این زبان ندارند، کم نیست.

لذا، اگر شخص تمایل به مهاجرت به کشور آلمان را داشته باشد، تنها با آگاهی از زبان آلمانی می تواند، با دیگران، ارتباط برقرار نماید.

از همین رو، یادگیری زبان آلمانی، برای هر فردی که تمایل به کار، تحصیل، مهاجرت و یا مراوده تجاری با کشور آلمان را داشته باشد، یادگیری این زبان، از ملزومات به شمار می رود.

اما با توجه به عدم توانایی بسیاری از متقاضیان یادگیری زبان آلمانی، در شرکت در کلاس های حضوری، تعداد بی شماری از ایشان، حتی با علاقه بسیاری که به یادگیری زبان آلمانی از خود نشان می دهند، نمی توانند در کلاس های حضوری آموزش این زبان مفید و کاربردی شرکت نمایند.

در مقاله مزایای یادگیری زبان آلمانی به بررسی موضوعات زیر پرداخته ایم:
  • پیشینه ای بر مزایای یادگیری زبان آلمانی
  • مزایای یادگیری زبان آلمانی چیست؟
  • آموزش زبان آلمانی با متد استاد پوریا خانی
  • سخن پایانی

 

پیشینه ای بر مزایای یادگیری زبان آلمانی

پیشینه ای بر مزایای یادگیری زبان آلمانی
پیشینه ای بر مزایای یادگیری زبان آلمانی

یادگیری زبان آلمانی، فواید بی شماری را برای فرد به همراه خواهد داشت. زبان آلمانی، از جمله زبان هایی می باشد که در بسیاری از کشورهای اروپایی، به آن زبان، صحبت می شود. بر اساس آمارهای داده شده، در حدود 95 میلیون نفر، تنها در قاره اروپا، به زبان آلمانی صحبت می کنند.

علاوه بر این، بسیاری از مراودات اقتصادی ایران، با کشور آلمان می باشد. این کشور، با ایران، از گذشته تا به امروز، روابط بسیار قوی را داشته است. از همین رو، آگاهی از زبان آلمانی، برای افرادی که در حوزه تجارت و بازرگانی فعالیت دارند، امری الزامی می باشد.

هم چنین، کشور آلمان، از جمله پیشرفته ترین کشورهای جهان به شمار می رود. هر ساله تعداد بی شماری از دانشجویان بین المللی، به جهت تحصیل در دانشگاه های معتبر و نام دار این کشور، اقدام به یادگیری زبان آلمانی، می نمایند.

پیشنهاد می کنیم از پست آموزش زبان آلمانی در یاسوج دیدن کنید.

مزایای یادگیری زبان آلمانی چیست؟

مزایای یادگیری زبان آلمانی چیست؟
مزایای یادگیری زبان آلمانی چیست؟

بدون تردید، همه ما، دلایل بسیار زیادی در ذهن خود، برای یادگیری زبان آلمانی داریم. بسیاری از افراد به هدف برقراری ارتباط با آلمانی زبان ها، اقدام به یادگیری این زبان می نمایند و برخی به هدف گذراندن یک تعطیلات عالی تابستانی، اقدام به یادگیری این زبان می کنند.

بسیاری از علاقمندان به ادامه تحصیل، کشور آلمان و تحصیل در دانشگاه های برتر این کشور را، انتخاب می نمایند. برخی نیز به هدف داشتن شرایط کاری بهتر و درآمدی بالاتر، تصمیم به سفر به کشور آلمان می گیرند و برخی مهاجرت به این کشور را انتخاب می نمایند.

اما، به هر حال، یادگیری زبان آلمانی، به هر دلیلی که باشد، می تواند مزایای بسیاری را برای فرد به همراه داشته باشد.

از همین رو، در دنباله مقاله مزایای یادگیری زبان آلمانی به بررسی برخی از فواید یادگیری این زبان پرکاربرد اروپایی، خواهیم پرداخت:

زبان آلمانی یک زبان پرکاربرد در قاره اروپا می باشد

زبان آلمانی یک زبان پرکاربرد در قاره اروپا می باشد
زبان آلمانی یک زبان پرکاربرد در قاره اروپا می باشد

تعداد بی شماری از اروپایی ها، به زبان آلمانی صحبت می کنند. کشور آلمان، پر جمعیت ترین کشور در قاره اروپا می باشد که جمعیتی نزدیک به 83 میلیون نفر را در خود، جای داده است. اما، لازم به ذکر است که، تنها کسانی که در کشور آلمان زندگی می کنند، نیستند که به زبان آلمانی صحبت می کنند!

تعداد بی شماری از دیگر کشورهای اروپایی نیز، به زبان آلمانی و یا نزدیک به آن، صحبت می کنند. زبان آلمانی، زبان رسمی کشورهای سوئیس، اتریش، لوکزامبورگ و لیختن اشتاین می باشد. هم چنین، زبان آلمانی، زبان بومی بسیاری از کشورهای اروپایی نیز می باشد.

از آن جمله، می توان به ساکنین شمال ایتالیا، شرق بلژیک، دانمارک و هلند، قسمت شرقی کشور فرانسه و قسمتی از کشور لهستان و نیز جمهوری چک، رومانی و بسیاری دیگر از قسمت های اروپا، اشاره کرد. آشنایی با زبان آلمانی، می تواند فرد را، با حدود 120 میلیون نفر در سرتاسر جهان، ارتباط دهد.

علاوه بر این، تعداد افرادی که زبان آلمانی را به عنوان زبان دوم خود، صحبت می نمایند، بسیار زیاد می باشد. لازم به ذکر است که، زبان آلمانی، سومین زبان محبوب جهان برای تدریس می باشد. البته رتبه این زبان در کشورهای اروپایی و ژاپنی، رده دوم می باشد. بدین معنا که پس از زبان انگلیسی، زبان آلمانی، زبان اصلی بیشتر کشورهای اروپایی و کشور ژاپن، به شمار می رود.

کشور آلمان، قدرت بزرگ اقتصادی جهان می باشد

کشور آلمان، قدرت بزرگ اقتصادی جهان می باشد
کشور آلمان، قدرت بزرگ اقتصادی جهان می باشد

اقتصاد برتر کشور آلمان، بر هیچ کس پوشیده نیست. این کشور، سومین اقتصاد بزرگ جهان و نیز قدرت اول و   برتر اقتصادی اتحادیه اروپا به شمار می رود. بر اساس آمارهای ارائه شده، صادرات کشور آلمان، در سال 2007، برای 5 سال، قدرت برتر صادرات جهان بودند.

در طی آن سال ها، کشور آلمان، 940 میلیارد دلار کالا را به سایر کشورهای جهان، صادر کرده بود. صادرات این کشور، در تمامی زمینه ها، از جمله اتومبیل، ماشین الات و تجهیزات صنعتی، داروها و کالاهای خانگی و بسیاری از موارد دیگر، در رتبه نخست قرار دارد.

بیش از 30 درصد از درآمد کشور آلمان، از طریق صادرات بدست می آید

لازم به ذکر است که بیش از 30 درصد از درآمد کشور آلمان، از طریق صادرات بدست می آید. هم چنین، از هر چهار شغلی که در کشور المان وجود دارد، یکی از این مشاغل، مربوطه به حوزه صادرات می باشد.

به جز خود کشور المان، بسیاری از کشورهایی که در آن ها، به زبان آلمانی صحبت می شود، نظیر کشور سوئیس نیز، از بالاترین استانداردهای کار و زندگی در جهان، به شمار می روند.

تمامی این موارد، در کنار هم، اهمیت یادگیری زبان آلمانی را، بسیار افزایش می دهد. لذا، با داشتن دانش زبان آلمانی، می توان دریچه ای به دنیای اقتصاد جهانی، گشود و با آلمانی زبان ها، شروع به تجارت نمود. امکان تجارت با کشورهایی که به زبان آلمانی صحبت می کنند، از دیگر فواید یادگیری زبان المانی، به شمار می رود.

برای یادگیری زبان آلمانی، بسیار مهم است که در انتخاب استاد، حساسیت بسیاری به خرج داده شود

لازم به ذکر است که، برای یادگیری زبان آلمانی، بسیار مهم است که در انتخاب استاد، حساسیت بسیاری به خرج داده شود. زیرا که استادی نا بلد و بی تجربه و پر اشتباه در  تلفظ ها و آموزش ها، می تواند اثرات جبران ناپذیری را برای زبان آموز به همراه داشته باشد و سبب شود که در ارتباط با آلمانی زبان ها، فرد با مشکلات عدیده ای مواجه شود.

از همین رو، برای آموزش زبان المانی، توصیه اکید می شود که از دوره های آموزش زبان المانی که توسط استاد پوریا خانی، استاد برجسته آموزش زبان المانی، ارائه شده است، استفاده شود. در ادامه مبحث مزایای یادگیری زبان آلمانی به بحث و بررسی در مورد سایر مزایای یادگیری زبان آلمانی، خواهیم پرداخت. چنان چه تا به این جای مقاله، برای شما مفید بوده است، با ما تا پایان این مطلب، همراه بمانید.

فرصت های کاری بیشتر با یادگیری زبان آلمانی

فرصت های کاری بیشتر با یادگیری زبان آلمانی
فرصت های کاری بیشتر با یادگیری زبان آلمانی

در بخش پیشین، به کشور آلمان، به عنوان قدرت برتر اقتصادی اروپا و جهان، اشاره نمودیم. این ویژگی مطلوب کشور آلمان، سبب شده است که فرصت های شغلی بسیاری برای افرادی که با زبان آلمانی آشنایی دارند، فراهم شود. بسیاری از شرکت ها و کمپانی های محبوب و معروف جهان، نیاز بسیار شدیدی به شرکای بین المللی دارند.

از آن جمله شرکت ها و مؤسسات، می توان به هواپیمایی لوفتانزا، شرکت زیمنس و کارخانه BMW اشاره کرد. اهمیت یادگیری زبان آلمانی، تا جایی است که کشور ژاپن، به عنوان دومین قدرت برتر اقتصادی جهان، آموزش زبان آلمانی را برای 68 درصد از دانش آموزان خود، به عنوان زبان دوم، اجباری نموده است.

لازم به ذکر است که حتی، اگر فردی تمایل به یافتن شغلی در کشور آمریکا باشد، با داشتن دانش زبان آلمانی، فرصت های شغلی بسیار مناسبی را در این کشور، خواهد یافت.

شرکت های مرتبط با کشور آلمان، در کشور آمریکا، بیش از 700 هزار شغل را ایجاد نموده اند

شرکت های مرتبط با کشور آلمان، در کشور آمریکا، بیش از 700 هزار شغل را ایجاد نموده اند که این شرکت ها، به همین میزان شغل را نیز، در کشور آلمان نیز، برای جویندگان کار، فراهم نموده اند.

برای افراد جوینده کار در کشورهای دیگر، افرادی که به زبان آلمانی آگاهی دارند، همیشه در اولویت قرار می گیرند. بیشتر کشورهای آمریکایی، در شرایط مساوی، افرادی را برای کار انتخاب می کنند که، بتوانند به زبان آلمانی، صحبت نمایند.

دانش زبان آلمانی، امکان دستیابی به فرصت های شغلی فراوانی را در تمامی کشورهای جهان، فراهم آورده است که می توان این گزینه را نیز، از مزایای بزرگ یادگیری زبان آلمانی به شمار آورد.

زبان آلمانی زبان مبتکران است

زبان آلمانی زبان مبتکران است
زبان آلمانی زبان مبتکران است

با نگاهی کوتاه به تاریخچه کشور آلمان، به راحتی می توان مشاهده کرد که، بسیاری از اکتشافات روز جهان که توانسته اند، دنیا را متحول سازند، آلمانی زبان بوده اند. از ماشین چاپ که اختراع گوتنبرگ می باشد تا کشف امواج الکترومغناطیس توسط دانشمند بزرگ آلمانی، هرتز، همه و همه، توسط آلمانی ها، انجام گرفته است.

علاوه بر این، پیشرفت های ایشان در زمینه شیمی درمانی  به وسیله اریلیچ تا نظریه نسبیت آلبرت انیشتین و بسیاری از نوآوری های دیگر در بسیاری از زمینه های خلاقانه، همگی توسط افرادی از کشور آلمان، انجام گرفته است.

سال هاست که آلمانی زبان ها، با پیشرفت های عظیمی که در حوزه های مختلف علمی با تحقیق و توسعه دست یافته اند، ایشان را همواره پیشرو در فناوری های نوین، مبدل ساخته است. این پیشرفت ها تا به آن جاست که از 10 شرکت خلاق جهان، 4 شرکت در کشور آلمان قرار دارند.

محصولاتی که کشور آلمان صادر می نماید، در بسیاری از موارد، از کیفیت برتری به نسبت محصولات آمریکایی، برخوردار می باشند

محصولاتی که کشور آلمان صادر می نماید، در بسیاری از موارد، از کیفیت برتری به نسبت محصولات آمریکایی، برخوردار می باشند. در این کشور، تعداد بی شماری شرکت وجود دارند که فعالیت های جدی در زمینه بیوتکنولوژی انجام می دهند.

هر ساله، دو سوم از نمایشگاه های بین المللی تجارت جهانی، در کشور آلمان برگزار می شوند. از جمله نمایشگاه های محبوب در امر تکنولوژی، نمایشگاه تجاری CeBIT می باشد که در حوزه فن آوری اطلاعات و ارتباطات می باشد که آن نیز، در کشور آلمان برگزار می گردد.

با توجه به این پیشرفت های علمی در تمامی زمینه ها، جای تردیدی نمی ماند که با داشتن دانش زبان آلمانی، می توان دریچه ای به روی دنیای علم و دانش نوین جهانی، گشود. یادگیری زبان آلمانی، زمانی که به روش صحیح و با متدی نوین، آموزش داده شود، می تواند بسیار لذت بخش باشد.

از این رو، بهترین شیوه برای یادگیری زبان آلمانی، استفاده از دوره های خط به خط آموزش زبان آلمانی، توسط استاد پوریا خانی می باشد. این دوره ها، به صورت نیمه فشرده و با متدی کاملاً نوین، به کلیه زبان اموزان ارائه می شود و همراهی و پشتیبانی همیشگی و دائمی استاد خانی را، به دنبال دارد.

با این دوره، می توان تنها در مدت 6 ماه، به سطح زبان B1 زبان آلمانی، رسید. لذا، توصیه اکید می شود اگر به تازگی تمایل به یادگیری زبان المانی پیدا کرده اید، آن را از ابتدا، به صورت اصولی شروع کنید و از پیشرفت های روز افزون خود با استفاده از آموزش های استاد خانی، لذت ببرید.

گردشگران آلمانی بیشترین آمار را در جهان دارند.

گردشگران آلمانی بیشترین آمار را در جهان دارند.
گردشگران آلمانی بیشترین آمار را در جهان دارند.

یکی از خصایص مشهور ساکنان کشور آلمان، جدا از سخت کوشی ایشان، خصلت گردشگری آنان می باشد. کشور آلمان، برای تمامی مشاغل، حقوق و مزایای خوبی را در نظر می گیرد که این امر، این امکان را برای آلمانی ها فراهم آورده است که، بتوانند زمان کافی را به سفر و گردشگری، اختصاص دهند.

بر اساس آمارهای اعلام شده، آلمانی ها، هر ساله، بیشترین آمار سفرهای خارجی را در میان سایر کشورهای جهان، به خود اختصاص داده اند. بیشترین سفرهای آلمانی ها، به مناطق گرم و مدیترانه ای می باشد. از جمله این مناطق و کشورها، می توان به ایتالیا، اسپانیا، ترکیه و یونان و بسیاری از کشورهای اروپای شرقی، اشاره کرد.

هم چنین، آمریکا، شرق دور و آفریقا، از دیگر مقاصد پر طرفدار گردشگران آلمانی زبان می باشد. تعداد بی شماری از آلمانی زبان ها، سالانه به ایالت های کالیفرنیا، فلوریدا و نیویورک در کشور آمریکا، سفر می کنند. در این میان، بازار گردشگری در این کشور بسیار داغ می باشد و مشاغل بسیار زیادی به این صنعت، وابسته است.

این امر سبب به وجود آمدن مشاغل بسیار زیادی در حوزه های مختلف گردشگری، نظیر آژانس های مسافرتی، هتل ها، خطوط هوایی و آژانس های کرایه اتومبیل، گردیده است.

چنان چه فردی با زبان آلمانی، آشنایی کافی داشته باشد

از همین رو، چنان چه فردی با زبان آلمانی، آشنایی کافی داشته باشد، می تواند شانس بسیار زیادی در یافتن شغلی پردرآمد در حوزه گردشگری، به دست آورد.

اگر شما از علاقمندان به کسب درآمد در حوزه های مختلف گردشگری می باشید، بدون شک، دانش زبان آلمانی، در پیشرفت شما در این حوزه، بسیار تاثیرگذار خواهد بود. بهترین گزینه برای شروع به یادگیری زبان آلمانی، استفاده از دوره های خط به خط زبان آلمانی استاد پوریا خانی می باشد.

در این دوره ها، به صورت جژء به جزء و کاملاً دقیق، تمامی مباحث آموزشی زبان آلمانی، از سطح مبتدی تا سطح B1 به صورت کامل، شرح داده شده است و در این آموزش ها، همراهی و پشتیبانی استاد خانی را، به همراه خواهد داشت.

هم چنین، برای زبان آموزانی که در سطح پیشرفته می باشند و تمایل به ارتقاء سطح زبان آلمانی خود، در زمینه های نوشتاری و گفتاری می باشند، می توانند از دوره های طلایی استاد پوریا خانی، بهره مند شوند.

آمار بالای آلمانی زبان ها، در فضای اینترنت

آمار بالای آلمانی زبان ها، در فضای اینترنت
آمار بالای آلمانی زبان ها، در فضای اینترنت

آلمانی ها، علاقه بسیار زیادی به فناوری های نوین دارند و در این زمینه نیز، ابتکارات بسیاری داشته اند. بدون تردید، با این خصلت آلمانی زبان ها، حضور فعال تعداد بی شماری از ایشان در فضای مجازی، امری قابل پیش بینی می باشد.

جالب است بدانیم که در میان دامنه های معروف و پرطرفدار جهان، پس از دامنه .COM دامنه .DE که مربوط به کشور المان می باشد، در رتبه دوم جهانی قرار دارد. کشور آلمان، بیش از هشت میلیون دامنه کشوری را تا به امروز، ثبت نموده اند.

پس از کشور آلمان، بریتانیا با آماری نزدیک به 3.7 میلیون دامنه با پسوند .uk ، پس از کشور آلمان، قرار گرفته است. وجود آلمانی زبان ها در فضای اینترنت، امکان بهره گیری از بسیاری از اطلاعات و نوآوری های این کشور را، فراهم آورده است. اما برای بهره گیری از این امکانات ویژه، نیاز به داشتن آگاهی از زبان آلمانی می باشد.

یکی از دلایلی که بسیاری از زبان آموزان، به یادگیری زبان آلمانی روی می آورند، همین ویژگی می باشد. در دنباله مبحث ” مزایای یادگیری زبان آلمانی ” به بحث و بررسی در مورد سایر مزایای یادگیری زبان آلمانی، خواهیم پرداخت. اگر تا به این جای مقاله، برای شما مفید واقع شده است، از شما دعوت می کنیم تا پایان این مبحث، با ما همراه بمانید.

آمار بالای کتب منتشر شده به زبان آلمانی

آمار بالای کتب منتشر شده به زبان آلمانی
آمار بالای کتب منتشر شده به زبان آلمانی

در کشور آلمان، کتاب، اهمیت بسیار بالایی دارد. بر اساس آمارهای اعلام شده، از میان هر ده کتابی که در جهان به چاپ می رسد، یکی از آن ها، به زبان آلمانی می باشد. هر ساله، نزدیک به 80 هزار جلد کتاب در کشور آلمان، منتشر می شود. پس از کشور آلمان، کشور چین و انگلستان، در رده های بعدی، قرار گرفته اند.

شایان ذکر است که، پس از نیویورک، شهر مونیخ، بیشترین آمار چاپ کتاب را به خود، اختصاص داده است. با این که، تعداد بی شماری از کتاب هایی که به زبان آلمانی انتشار یافته اند و در سرتاسر جهان پراکنده شده اند، به زبان اصلی بوده و هنوز ترجمه ای از این کتاب ها، انتشار نیافته است، آگاهی به زبان آلمانی، می تواند دریچه ای به دنیای این کتاب ها را، به روی فرد، باز نماید.

با داشتن دانش زبان آلمانی، امکان دسترسی به محتوای بسیاری از کتاب های بی نظیری که تنها به زبان آلمانی موجود می باشند، فراهم می آید. بسیاری از علاقمندان به یادگیری زبان آلمانی، به سبب این امر، اقدام به یادگیری این زبان نموده اند.

لغات ضروری آلمانی را در یک صفحه بیاموزید!

زبان آلمانی، با تمامی سادگی ظاهری که دارد، دارای پیچیدگی های خاصی می باشد

لازم به ذکر است که، زبان آلمانی، با تمامی سادگی ظاهری که دارد، دارای پیچیدگی های خاصی می باشد که فهم این زبان را، برای زبان آموزان، دشوار می سازد.

به همین جهت، یادگیری این زبان، از پایه به صورت صحیح، می تواند در یادگیری بهتر زبان آلمانی، بسیار مؤثر باشد.

توصیه اکید ما، به علاقمندان به یادگیری زبان آلمانی، و استفاده از مزایای بی شمار داشتن دانش این زبان محبوب در سطح جهانی، استفاده از دوره های خط به خط زبان آلمانی، استاد پوریا خانی می باشد. استاد پوریا خانی، با سال های تجربه آموزش زبان آلمانی و با داشتن بیش از 7 هزار زبان آموز موفق، متد نوین آموزش از طریق دوره های آموزش زبان آلمانی، ارائه نموده اند.

پیشرفت های چشم گیر زبان آموزانی که از این دوره ها به همراه پشتیبانی های استاد خانی استفاده نموده اند، خود دلیلی بر برتری این متد آموزشی، بر سایر روش های آموزش زبان آلمانی، نظیر کلاس های حضوری و آنلاین می باشد.

میراث فرهنگی غنی کشور آلمان و کشورهای آلمانی زبان

میراث فرهنگی غنی کشور آلمان و کشورهای آلمانی زبان
میراث فرهنگی غنی کشور آلمان و کشورهای آلمانی زبان

در ادامه مقاله مزایای یادگیری زبان آلمانی ، تمایل به ذکر مزیت دیگر یادگیری زبان آلمانی، یعنی کمک به آشنایی با فرهنگ غنی این کشور و سایر کشورهای آلمانی زبان، می باشد. آلمانی زبان ها، در تمامی حوزه های هنری، فرهنگی و ادبیات همواره فعالیت های بسیار داشته اند و در این زمینه، جوایز جهانی بسیاری را به خود اختصاص داده اند.

موسیقی غنی کشور آلمان و آلمانی زبان ها، بر هیچ کس پوشیده نیست. وین خود مرکز موسیقی جهان به شمار می رود. هم چنین، بناهای بازمانده از قرون وسطی، خود از دیگر جذابیت ها و میراث فرهنگی آلمانی زبان ها، به شمار می رود.

هم چنین، آلمانی زبان ها، در حوزه فلسفه و علوم نیز، سابقه ای دیرینه دارند. فروید و یونگ، دو روان شناس معروف و تاثیرگذار در حوزه جهانی، هر دو آلمانی زبان بوده اند. دانشمندان کشورهای آلمان، اتریش و سوئیس، تعداد بیشماری از جوایز نوبل را در زمینه های فیزیک، شیمی و پزشکی، به خود اختصاص داده اند.

با داشتن دانش زبان آلمانی، می توان به تمامی آثار برجسته آلمانی زبان ها، دسترسی پیدا کرد و از آن ها در ارتقای سطح دانش و اطلاعات خود، بهره گرفت. از همین رو، می توان یکی از فواید برجسته آشنایی با زبان آلمانی را، دستیابی به میراث فرهنگی کشورهای آلمانی زبان، به شمار آورد.

اکادمی زبان آلمانی استاد پوریا خانی، با کادری متشکل از بیش از 30 استاد با تجربه زبان آلمانی، با ارائه دوره های خط به خط زبان آلمانی، تحولی عظیم در آموزش زبان آلمانی، به وجود آورده اند که این امکان را برای زبان آموزان فراهم نموده است که در مدتی کوتاه، بتوانند دانش و مهارت های خود را در عرصه زبان آلمانی، تا حد بالایی، افزایش دهند.

یادگیری زبان آلمانی، دشوار نیست

یادگیری زبان آلمانی، دشوار نیست
یادگیری زبان آلمانی، دشوار نیست

بر خلاف تصور عموم افراد، یادگیری زبان آلمانی، اگر از ابتدا، به صورت اصولی آموزش داده شود، زبانی شیرین و آسان می باشد. خصوصاً برای افرادی که با زبان انگلیسی آشنایی دارند و یا تسلط کافی به زبان انگلیسی دارند، یادگیری زبان آلمانی، بسیار آسان خواهد بود.

دلیل این امر، ریشه اصلی زبان های انگلیسی و آلمانی می باشد که هر دو، از زبان مشترک ژرمن نشات گرفته اند. دستور زبان و واژه های دو زبان انگلیسی و آلمانی، شباهت بسیار زیادی به یکدیگر دارند. هم چنین، زبان آلمانی، زبانی است که به صورت آوایی هجی می شود.

این بیان، بدان معناست که، با یادگیری صداها، می توان به راحتی چگونگی نوشته شدن و یا خوانده شدن کلمات را، پیش بینی نمود. اما دقت شود که در انتخاب استاد زبان آلمانی، می بایست دقت شود تا به مشکلات و عواقب ناشی از یادگیری نادرست تلفظ ها و عبارات و … دچار نشد.

دوره های آموزش زبان آلمانی استاد پوریا خانی، به صورت کامل و قابل فهم برای زبان آموزان، می باشد که تمامی مطالب آمده در این دوره ها به صورت خط به خط بر اساس کتب و جزوات ارائه شده همراه دوره ها، تهیه شده اند.

این آموزش ها، همگی به صورت آسان و با پشتیبانی دائمی استاد خانی می باشند که این امر، سبب شده است که یادگیری این زبان، برای تازه زبان آموزان، بسیار آسان گردد. در ادامه مبحث مزایای یادگیری زبان آلمانی به دیگر مزیت یادگیری زبان آلمانی، برای تحصیل به زبان آلمانی، خواهیم پرداخت. با ما هم چنان همراه باشید.

ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به زبان آلمانی

ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به زبان آلمانی
ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به زبان آلمانی

طیف گسترده از رشته های دانشگاهی، به زبان آلمانی ارائه می شوند. این امر سبب شده است که یادگیری زبان آلمانی، برای علاقمندان به ادامه تحصیل، اهمیت بسیاری پیدا کند. از آن جمله، می توان به دانشگاه معروف کالیفرنیا اشاره کرد.

در این دانشگاه، تعداد بسیاری از رشته هایی که ارائه می شوند، زبان آلمانی را به عنوان مکمل آموزشی، در نظر می گیرند. در این دانشگاه، در حدود 56 رشته مختلف، زبان آلمانی را از جمله، مکمل های آموزشی، معرفی می نمایند.

این رشته ها، گستره وسیعی از مباحث را شامل، زیست شناسی، فیزیک و شیمی و یا حتی زبان شناسی و مطالعات دینی و تاریخ هنر را، در بر می گیرند. جالب است بدانیم که، بسیاری از دانشگاه های جهان، برای دانشجویان خود، حداقل میزان یادگیری زبان آلمانی را، در برنامه های تحصیلی خود، قرار می دهند.

با داشتن دانش نسبی زبان آلمانی، فارغ التحصیلان دانشگاه ها، می توانن به پژوهش ها و تحقیقات برتر جهان، که به زبان آلمانی می باشند، دسترسی پیدا کنند.

چنان چه تمایل به یادگیری زبان آلمانی را با کیفیتی برتر و به صورت کاملاً جدی را دارید، به شما توصیه می کنیم، به جای شرکت در کلاس های حضوری و یا آنلاین و تلف کردن وقت و هزینه بسیار در آن ها، از دوره های خط به خط آموزش زبان آلمانی که توسط استاد خانی تهیه و به زبان آموزان آلمانی ارائه شده است، استفاده نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن، به نتیجه دلخواه خود و رسیدن به مدارج بالای زبان آلمانی، دست یابید.

اثرات مثبت یادگیری زبان آلمانی در مهاجرت، کار و یا تحصیل در کشور آلمان

اثرات مثبت یادگیری زبان آلمانی در مهاجرت، کار و یا تحصیل در کشور آلمان
اثرات مثبت یادگیری زبان آلمانی در مهاجرت، کار و یا تحصیل در کشور آلمان

از دیگر فواید یادگیری زبان آلمانی، امکان مهاجرت به کشور آلمان می باشد. کشور آلمان، برای کلیه افرادی که تمایل به مهاجرت به کشور آلمان را دارند، داشتن دانش زبان آلمانی را، در اولویت های خود قرار داده است. به طوری که هر فرد متقاضی مهاجرت به این کشور، می بایست حداقل مدرک B2 زبان آلمانی را داشته باشد.

لذا، چنان چه شما از علاقمندان به مهاجرت به کشور المان می باشید، می بایست نخست سطح آگاهی خود را از زبان آلمانی ارتقاء دهید و سپس با در دست داشتن مدرک زبان آلمانی، برای مهاجرت به این کشور، اقدام نمایید.

با دوره های استاد پوریا خانی، امکان دستیابی به سطح B1 زبان آلمانی، تنها در مدت 6 ماه، امکان پذیر می باشد

با دوره های استاد پوریا خانی، امکان دستیابی به سطح B1 زبان آلمانی، تنها در مدت 6 ماه، امکان پذیر می باشد. هم چنین، استاد پوریا خانی، برای علاقمندان به ارتقاء سطح زبان المانی خود، اقدام به ارائه دوره های پیشرفته آموزش زبان آلمانی نموده اند که می تواند علاقمندان به مهاجرت به کشور آلمان را، به سطح مورد نظر ایشان، در کوتاه ترین زمان ممکن، برساند.

لازم به ذکر است که، سرعت یادگیری و تلاش زبان آموز، می تواند روند یادگیری را تا حد قابل توجهی کاهش و یا افزایش دهد. هم چنین، استاد پوریا خانی، در مسیر آموزش، زبان آموزان را به هیچ عنوان رها نکرده و با پشتیبانی دائمی خود، همواره ایشان را در مسیر صحیح یادگیری زبان آلمانی، قرار می دهند.

لازم به ذکر است که، برای کار و یا تحصیل در کشور المان نیز، داشتن دانش زبان آلمانی، امری الزامی می باشد و بدون داشتن این دانش و ارائه مدرک معتبر در این زمینه، امکان عزیمت به کشور المان، وجود نخواهد داشت. لذا، برای داشتن زندگی بهتر و کار و تحصیل در کشوری پیشرفته با بیشترین امکانات رفاهی، دانش زبان آلمانی خود را، می بایست افزایش دهید.

امکان کسب درآمد با زبان آلمانی

امکان کسب درآمد با زبان آلمانی
امکان کسب درآمد با زبان آلمانی

در ادامه مقاله مزایای یادگیری زبان آلمانی به بررسی یکی از بزرگترین مزایای یادگیری این زبان، یعنی مبحث درآمد زایی، خواهیم پرداخت. بسیاری از کسانی که قصد مهاجرت به کشور آلمان را ندارند، یادگیری زبان آلمانی را، به هدف کسب درآمد، دنبال می کنند.

با داشتن دانش زبان آلمانی، امکان یافتن شغلی مناسب، با درآمدی بالا و رده شغلی قابل قبول، امکان پذیر می شود. با داشتن دانش زبان آلمانی در ایران، می تواند شروع به تدریس در آموزشگاه های زبان نمود. هم چنین، افرادی که آشنایی کامل و کافی به این زبان دارند، می توانند کتب زبان آلمانی را، به زبان فارسی ترجمه کنند.

از دیگر مشاغل مربوط به زبان آلمانی که می تواند برای فرد عاملی بر کسب درآمد محسوب شود، مترجمی و تور گردی و نیز مترجمی در امور سیاسی و ترجمه مقالات مختلف دانشگاهی می باشد. بدون شک، تمامی این مشاغل و بسیاری دیگر از شغل هایی که می توان با دانش زبان المانی به آن پرداخت، جزو مشاغل پردرآمد به شمار می روند و بازار کار، نیاز بسیار شدیدی به این افراد، دارند.

برقراری ارتباط در سفر به کشورهای آلمانی زبان

برقراری ارتباط در سفر به کشورهای آلمانی زبان
برقراری ارتباط در سفر به کشورهای آلمانی زبان

همان طور که به آن اشاره شد، تعداد کشورهای آلمانی زبان، کم نیست. زبان آلمانی، در کل قاره اروپا، از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. تمامی کسانی که به این زبان مسلط می باشند، می توانند به تمامی این کشورها سفر نموده و حتی از سفر به این کشورها، به طرق مختلف، کسب درآمد نمود.

هم چنین، امکان سفری راحت و بی مشکل که بدون نیاز به مترجم باشد نیز، می توان بهره گرفت. از جمله کشورهای محبوب در قاره اروپا، که آلمانی زبان می باشند، می توان به کشورهای سوئیس، اتریش، بلژیک و بخش هایی از کشور آلمان که هم مرز با فرانسه می باشند، اشاره کرد.

این کشورها، جزو کشورهای محبوب قاره اروپا به شمار می روند که هر ساله تعداد بی شماری از مسافران و مهاجران را به خود جذب می نمایند.

امکان تحصیل رایگان در دانشگاه های آلمان

امکان تحصیل رایگان در دانشگاه های آلمان
امکان تحصیل رایگان در دانشگاه های آلمان

شاید یکی از مزایای بزرگ یادگیری زبان المانی، برای افرادی که تمایل به تحصیل در دانشگاه های کشور آلمان به صورت رایگان و بورسیه را دارند، باشد. بیشتر دانشگاه های کشور آلمان، تحصیل در مقاطع آموزش عالی را برای دانشجویان بین المللی که دارای مدرک زبان آلمانی می باشد، رایگان کرده است.

این در حالی است که، برای تحصیل در این کشور به زبان انگلیسی، دانشجویان، ملزم به پرداخت هزینه می باشند که این هزینه نیز، به نسبت بسیار بالا می باشد. لذا، داشتن دانش زبان آلمانی، می تواند دریچه ای برای ورود به کشور آلمان و تحصیل در دانشگاه های این کشور، به صورت رایگان باشد.

در این مقاله، سعی کرده ایم به بحث و بررسی موضوع مزایای یادگیری زبان آلمانی بپردازیم. چنان چه تا به این جای مقاله برای شما جذاب بوده است، ما را تا پایان آن، همراهی کنید.

آموزش زبان آلمانی با متد استاد پوریا خانی

آموزش زبان آلمانی با متد استاد پوریا خانی
آموزش زبان آلمانی با متد استاد پوریا خانی

استاد پوریا خانی، دارای تحصیلات آکادمیک در زمینه زبان آلمانی می باشند و در آموزشگاه های متعددی، به آموزش زبان آلمانی، پرداخته اند. استاد پوریا خانی، بیش از هفت هزار زبان آموز زبان آلمانی را، از سطح مبتدی به بالاترین سطح زبان آلمانی رسانیده اند و بیشترین آمار قبولی زبان آموزان را، در آزمون های زبان آلمانی، در میان سایر اساتید زبان آلمانی، به خود، اختصاص داده اند.

هم چنین استاد پوریا خانی، بیشترین آمار رضایت مندی زبان آموزان را در میان، دیگر اساتید آموزشگاه های معتبر آموزش زبان آلمانی، از آن خود نموده اند. تمامی کارنامه های زبان آموزان ایشان، به عنوان یک سابقه درخشان برای استاد پوریا خانی، در آموزشگاه، موجود می باشد.

استاد پوریا خانی، پس از سال ها تجربه در امر آموزش، به هدف ارتقای سطح آموزش، اقدام به ارائه یک متد نوین، برای آموزش زبان آلمانی، نموده اند. ایشان، دوره های خط به خط آموزش زبان آلمانی را، به زبان آموزان ارائه کرده اند. استاد خانی، هیچ کلاس آنلاین و یا حضوری نداشته و به عوض اتلاف وقت برای شرکت در این کلاس ها، دوره های خط به خط را معرفی نموده اند.

لازم به ذکر است که، استاد خانی، هیچ گونه کلاس عمومی و یا خصوصی را نیز، برگزار نمی کنند و تمامی تلاش و زمان خود را، برای تهیه دوره های مختلف آموزش زبان آلمانی و پشتیبانی دائمی زبان آموزانی که این متد را برای یادگیری زبان آلمانی، انتخاب نموده اند، گذاشته اند.

پشتیبانی دائمی و همیشگی

استاد پوریا خانی، به همراه ارائه دوره های آموزشی کامل خود، یک پشتیبانی دائمی و همیشگی را، به هدف یادگیری کامل و صحیح زبان آموزان زبان آلمانی، ارائه کرده اند.

این دوره ها، از آن جهت که، آموزش خط به خط از روی کتب و یا جزوات همراه دوره، به صورت کامل، توسط استاد خانی، آموزش داده شده اند، با عنوان دوره های خط به خط ایشان، شناخته می شوند.

این دوره های آموزشی، علارغم ان که، با بالاترین کیفیت ممکن و جدیدترین متد آموزشی، تهیه شده اند، نیاز به راهنمایی های استاد در تمامی مباحث آن را، برای یادگیری بهتر، لازم دارند. لذا، استاد پوریا خانی، به هیچ عنوان، مطالعه این دوره ها را، به صورت خود خوان و بدون مشاوره با استاد، توصیه نمی نمایند.

در ارتباط با دوره های خط به خط آموزش زبان آلمانی استاد پوریا خانی، لازم است بدانیم که، کلیه مباحث این دوره ها، به صورت ضبط شده بوده و به همراه جزوات و کتب مرتبط با دوره مربوطه، با پشتیبانی دائمی و مادام العمر، به زبان آموزان، ارائه می گردد.

لازم به ذکر است که، یادگیری مطالب موجود در دوره های کامل زبان المانی استاد خانی، حتی با توجه به لحن ساده و روان ایشان در ارائه مطالب، به هیچ عنوان، نمی تواند به صورت خودخوان، یاد گرفته شود. استاد خانی، در تمامی مراحل آموزش، در کنار زبان آموز تا یادگیری و فهم کامل مطالب، همراه و هم قدم خواهد بود.

زبان آموز، پس از تهیه دوره های خط به خط آموزش زبان آلمانی، که توسط استاد خانی ارائه شده اند، به هیچ عنوان در مسیر آموزش، تنها نخواهد بود

زبان آموز، پس از تهیه دوره های خط به خط آموزش زبان آلمانی، که توسط استاد خانی ارائه شده اند، به هیچ عنوان در مسیر آموزش، تنها نخواهد بود. یکی از دلایلی که استاد خانی، اقدام به تهیه انواع دوره های آموزش زبان آلمانی نموده اند، درسی بود که در دوران بحران کرونا، به همه ما داده شد.

کرونا به ما آموخت که می توان بدون اتلاف وقت برای شرکت در کلاس های حضوری، اقدام به یادگیری آموزش های جدید نمود. بدون تردید، یکی از بزرگترین فواید استفاده از دوره های آموزش زبان آلمانی، خصوصاً برای افرادی که شاغل می باشند و یا وقت کافی برای شرکت در کلاس های حضوری و یا آنلاین را ندارند، امکان یادگیری این زبان، در هر مکان و زمان می باشد.

در حال حاضر، استاد پوریا خانی، مدیریت یک آکادمی زبان آلمانی، متشکل از حداقل بیست استاد زبان آلمانی خبره و شایسته را، بر عهده دارند. در ادامه مبحث مزایای یادگیری زبان آلمانی لازم به ذکر است که، استادی که اقدام به آموزش این زبان می نماید، در یادگیری صحیح و کامل این زبان، بسیار تاثیرگذار می باشد.

به بیان دیگر، نمی توان این زبان را نزد هر استادی آموزش دید. در صورتی که، زبان آلمانی، توسط یک استاد بی تجربه و نا کارآمد، که اشتباهات بسیاری در آموزش تلفظ ها و قواعد و سایر مطالب زبان آلمانی دارد، تدریس شود، عواقب ناگواری را برای فرد، در برقراری ارتباط و شرکت در آزمون های زبان آلمانی، به دنبال خواهد داشت.

زبان آلمانی، سرشار از قواعد، تلفظ ها، لهجه ها ، ساختارها و بسیاری از نکات ریز و درشت می باشد

زبان آلمانی، سرشار از قواعد، تلفظ ها، لهجه ها ، ساختارها و بسیاری از نکات ریز و درشت می باشد که یادگیری اشتباه این فاکتورها، می تواند زندگی فرد را در جهت منفی، متحول سازد.

از همین رو، استاد پوریا خانی، به تمامی افرادی که به تازگی تصمیم به یادگیری زبان آلمانی گرفته اند، توصیه می کنند که حتماً حساسیت ویژه ای در استاد زبان آلمانی خود، به خرج دهند تا بتوانند بهترین نتیجه ممکن را، از آموزش های خود، کسب نمایند.

از دیگر مزایای دوره های خط به خط استاد خانی، دسترسی همیشگی و دائمی به ویدیوهای ضبط شده توسط استاد در وب سایت آکادمی استاد خانی، می باشد و تمامی دوره ها، زیر نظر خود استاد خانی و با پشتیبانی دائمی ایشان، همراه می باشد.

نکته دیگری که لازم است که به آن اشاره شود، نحوه آموزش های استاد خانی در دوره های آموزشی زبان آلمانی ایشان می باشد. این دوره ها، همگی به صورت نیمه فشرده، به زبان آموزان ارائه شده است. دوره های آموزش عادی، گاهاً بسیار طولانی و خسته کننده می باشند که سبب اتلاف وقت در پروسه آموزش می شوند.

دوره های فشرده، به دلیل سرعت در آموزش، امکان جا افتادن بسیاری از مطالب، که برخی از آن ها بسیار مهم می باشند، وجود خواهد داشت

هم چنین، دوره های فشرده، به دلیل سرعت در آموزش، امکان جا افتادن بسیاری از مطالب، که برخی از آن ها بسیار مهم می باشند، وجود خواهد داشت. از فواید نیمه فشرده بودن آموزش های ضبط شده در دوره های آموزش زبان آلمانی استاد خانی، آموزش در دوره زمانی مناسب و به صورت کامل و خط به خط می باشد.

یکی دیگر از مزایای دوره های آموزش زبان المانی استاد خانی، که برای علاقمندان به مهاجرت، کار و یا تحصیل در کشور آلمان، بسیار مفید می باشد، رساندن زبان آموزان از سطح مبتدی به پایان سطح B1 ، در مدت 6 ماه، می باشد. لازم به ذکر است که، تمام شدن دوره آموزش زبان و رسیدن فرد به سطح مورد نظر، ارتباط مستقیمی با تلاش خود زبان آموز، خواهد داشت.

هر چه توانایی زبان آموز و مدت زمانی که برای آموزش قرار می دهد، بیشتر باشد، سرعت یادگیری و رسیدن به سطح مورد نظر، افزایش خواهد یافت. استاد پوریا خانی، علاوه بر دوره های خط به خط آموزش زبان آلمانی، دوره های طلایی را نیز برای استفاده زبان آموزان، مهیا کرده اند.

این دوره های طلایی، شامل دوره طلایی گفتار و دوره طلایی نوشتاری می باشند که تمرکز اصلی آن بر، به نامه نگاری، ایمیل زدن و سایر نحوه نوشتار رسمی، می باشد. استفاده از این دوره های طلایی، در پیشرفت نحوه گفتار و نوشتاری زبان آموزان، تاثیرات چشم گیری خواهند داشت.

هم چنین، در دوره های طلایی استاد خانی، گزیده ای از نکات مهم و جمع بندی آموزشی که در دوره های عادی ذکر شده است نیز، گنجانده شده است.

مهاجرت به کشور آلمان، تحصیل و یا کار در این کشور، بدون داشتن مدرک زبان آلمانی، امکان پذیر نمی باشد. استفاده از دوره های خط به خط آموزش زبان آلمانی استاد خانی، می تواند کمک شایانی به رسیدن علاقمندان به عزیمت به کشور آلمان، با داشتن مدرک زبان آلمانی، بنماید.

سخن پایانی

سخن پایانی
سخن پایانی

زبان آلمانی، پس از زبان انگلیسی، مهم ترین زبان، در سرتاسر دنیا به شمار می رود. یادگیری زبان آلمانی، مزایای بسیار زیادی را به همراه دارد که از آن جمله می توان به امکان مهاجرت، کار و یا تحصیل در کشور آلمان، اشاره کرد. از جمله الزامات برای عزیمت به کشور آلمان، داشتن مدرک زبان آلمانی می باشد.

با توجه به این امر که آموزش زبان آلمانی، همانند هر زبان دیگری، به صرف زمان و هزینه بسیار زیادی نیاز دارد، استاد پوریا خانی، اقدام به تهیه دوره های خط به خط آموزش زبان المانی نموده اند تا زبان آموزان با بهره گیری از این دوره ها، بدون نیاز به شرکت در کلاس های حضوری و آنلاین و صرف هزینه های کلان برای شرکت در این کلاس ها و با پشتیبانی های دائمی استاد خانی، بتوانند خود را به سطوح بالای زبان آلمانی برسانند.

هم چنین، استاد خانی، برای علاقمندان به پیشرفت در زمینه های گفتاری و نوشتاری زبان آلمانی، دوره های طلایی خود را، ارائه نموده اند تا به کمک آن ها، زبان آموزان بتوانند مهارت های خود را در زبان آلمانی، تا حد قابل توجهی، افزایش دهند.

توصیه می شود که به هیچ عنوان به اساتید بی تجربه اعتماد نکنید

چنان چه شما نیز از علاقمندان به یادگیری زبان آلمانی می باشید، توصیه می شود که به هیچ عنوان به اساتید بی تجربه اعتماد نکرده و در انتخاب استاد خود، از ابتدای امر، حساسیت های لازم را به خرج دهید.

استاد پوریا خانی، با سال ها تجربه در زمینه آموزش زبان آلمانی و داشتن زبان آموزانی موفق در کارنامه درخشان خود، همواره گزینه ای برتر، به عنوان استاد زبان آلمانی به شمار می روند. توصیه ما، به شما که علاقمند به یادگیری زبان آلمانی می باشید، بهره گیری از دوره های خط به خط زبان آلمانی استاد پوریا خانی می باشد.

در این مقاله، سعی شد به بحث و بررسی موضوع مزایای یادگیری زبان آلمانی بپردازیم. امید است که اطلاعات آمده در این مقاله،

برای تمامی علاقمندان به یادگیری زبان المانی، مفید واقع شده باشد.

در پایان توصیه می کنیم، آموزش زبان آلمانی در یزد را ببینید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *