فهرست موضوعات

فهرست موضوعات

در این مقاله، به معرفی و بررسی بهترین دیکشنری آلمانی به فارسی می پردازیم.

امروزه یادگیری زبان خارجی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بسیاری از افراد بنا به دلایل مختلفی، اقدام به یادگیری زبان های مختلفی می کنند.

دلایلی مانند مهاجرت تحصیلی، اشتغال و یا از روی علاقه به یک زبانی، می تواند جزو مواردی باشد که بسیاری از افراد اقدام به یادگیری یک زبان خارجی می کنند. اغلب کشورهای دنیا زبان رسمی خاص خود را دارند.

همان طور که می دانید، زبان انگلیسی یکی از فراگیرترین زبان های دنیاست و زبان بین المللی نیز محسوب می شود. اما زبان های دیگری نیز وجود دارند که از گستردگی جغرافیایی زیادی برخوردار است.

به باور بسیاری از اساتید و مدرسان زیان آلمانی، دیکشنری واریگ، بهترین دیکشنری آلمانی به فارسی است.

اما با این وجود دیکشنری های فوق العاده دیگری نیز موجود هستندف که در ادامه مقاله به معرفی تک تک آن ها می پردازیم.

ویدئو بهترین دیکشنری آلمانی به فارسی

یکی از این زبان ها، زبان آلمانی می باشد. زبان آلمانی یکی از زبان های مشهور و محبوب در دنیا محسوب می شود. شاید در نگاه اول بگوییم که زبان آلمانی صرفا زبان رسمی کشور آلمان می باشد.

اما باید بدانید که کشورهای دیگری مانند اتریش، دانمارک، بخشی از بلژیک، لیختن اشتاین و … نیز زبان رسمی آن ها زبان آلمانی می باشد. زبان آلمانی یکی از رایج ترین زبان ها محسوب شده و در کنار زبان انگلیسی جزو زبان های بین المللی محسوب می شود. طبیعتا سوای علاقه به این زبان، افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای آلمانی زبان را دارند، می بایست اقدام به یادگیری زبان آلمانی کنند.

زبان آلمانی مانند سایر زبان های دنیا از لغات و واژگان بسیار زیادی تشکیل شده است که یادگیری آن از اهمیت زیادی برخوردار است. در واقع پایه یادگیری هر زبانی از جمله زبان آلمانی، یادگیری اصولی واژگان این زبان است.

طبیعتا فارسی زبانان و ایرانیان برای یادگیری زبان آلمانی ممکن است در ابتدای راه با چالش مواجه شوند و یکی از لازمه های مهم در خصوص یادگیری زبان آلمانی در کنار استفاده از بسته های آموزشی مختلف، استفاده از دیکشنری آلمانی به فارسی می باشد.

به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم به صورت کامل به بررسی بهترین دیکشنری آلمانی به فارسی بپردازیم و به انواع دیکشنری های آنلاین و آفلاین نیز خواهیم پرداخت.

اینفوگرافیک بهترین دیکشنری آلمانی به فارسی

اینفوگرافیک بهترین دیکشنری آلمانی به فارسی
اینفوگرافیک بهترین دیکشنری آلمانی به فارسی

همچنین در ادامه مقاله به بررسی یکی از بهترین بسته های آموزشی زبان آلمانی یعنی دوره های آموزشی زبان آلمانی آکادمی استاد پوریا خانی می پردازیم و از ویژگی های آن سخن خواهیم گفت و در ادامه به بررسی فاکتورهای مختلف یادگیری واژگان زبان آلمانی و معرفی مختصر از این زبان می پردازیم.

با این حال شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بهترین دیکشنری آلمانی به فارسی و استفاده از بسته های آموزشی زبان آلمانی، با آکادمی استاد پوریا خانی تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

اگر ساکن یاسوج هستید، برای شما این مقاله را آماده کرده ایم: آموزش زبان آلمانی در یاسوج

زبان آلمانی چقدر سخت است؟ لطفا برای دریافت پاسخ روی سوال کلیک کنید.

ما در این مقاله به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

بهترین دیکشنری آلمانی به فارسی کدامند؟

بهترین دیکشنری های بین المللی و پرکاربرد زبان آلمانی کدامند؟

بهترین دیکشنری آلمانی به فارسی به صورت آنلاین کدامند؟

برخی نکات برای انتخاب دیکشنری آلمانی کدامند؟

ویژگی های یک دیکشنری مناسب چیست؟

بسته ها و دوره های آموزشی زبان آلمانی آکادمی استاد پوریا خانی چیست؟

محتوای آموزشی و مزیت های دوره های آموزشی زبان آلمانی آکادمی استاد پوریا خانی چیست؟

اهمیت استاد آموزشی در یادگیری زبان آلمانی چیست؟

عواملی که بر مدت زمان یادگیری واژگان زبان آلمانی تأثیر گذارند، کدامند؟

معرفی زبان آلمانی

مزایای یادگیری واژگان زبان آلمانی چیست؟

نتیجه گیری

 

بهترین دیکشنری آلمانی به فارسی

بهترین دیکشنری آلمانی به فارسی
بهترین دیکشنری آلمانی به فارسی

در مقدمه مقاله در خصوص اهمیت یادگیری زبان آلمانی توضیحاتی ارائه شد و گفته شد که یکی از مهمترین اصول یادگیری زبان آلمانی، یادگیری واژگان آلمانی برای ساخت جمله می باشد. بنابراین استفاده از یک فرهنگ لغت و دیکشنری، از اهمیت زیادی برخوردار است.

دیکشنری های مختلفی مربوط به زبان آلمانی وجود دارد که می توان از آن ها استفاده کرد و طبیعتا هر یک از فرهنگ لغت ها دارای کیفیت یکسانی نمی باشد. از ویژگی های بهترین دیکشنری آلمانی به فارسی این است که در اندازه، شکل و قیمت های متنوعی عرضه شود تا افراد بتوانند بر اساس نیاز خود اقدام به تهیه آن و استفاده از آن نمایند.

عموما دیکشنری های آلمانی در اندازه های مختلفی تولید می شود و اندازه های کوچک آن تا 10 هزار لغت را پوشش می دهد و این مسئله در حالی است که دیکشنری های بزرگتر و قطورتر می تواند تا بیش از 700 هزار لغت آلمانی را پوشش دهد.

این مسئله در واقع جزو مسائل مهم انتخاب یک دیکشنری است که البته بر میزان کیفیت آن تاثیر خاصی ندارد. ما در ادامه مقاله، به بررسی بهترین دیکشنری آلمانی به فارسی خواهیم پرداخت و به مهمترین فرهنگ لغات زبان آلمانی که کاربرد بسیار زیادی هم دارد، می پردازیم:

دیکشنری واریگ

دیکشنری واریگ
دیکشنری واریگ

یکی از بهترین دیکشنری آلمانی به فارسی را می توان دیکشنری واریگ نامید. این فرهنگ لغت در واقع جزو پرکاربردترین ها محسوب می شود که توسط گرهارد واریگ نوشته شده است و سپس توسط نادر گلستانی به فارسی ترجمه شده است.

فرهنگ لغت آلمانی به فارسی واریگ که بسیار مورد استفاده و استقبال عموم زبان آموزان قرار گرفته است، توسط انتشارات امیرکبیر به چاپ رسیده است.

این فرهنگ لغت کاربردی، شامل لغات و واژگان مختلف آلمانی در سطوح مختلف این زبان است و همچنین در این دیکشنری می توان عبارات کاربردی و اصطلاحات آلمانی متعددی یاد گرفت که به فارسی هم ترجمه شده است.

دیکشنری آلمانی به فارسی آریان پور

دیکشنری آلمانی به فارسی آریان پور
دیکشنری آلمانی به فارسی آریان پور

یکی دیگر از بهترین دیکشنری آلمانی به فارسی را می توان به دیکشنری آلمانی به فارسی آریان پور اشاره کرد که توسط امیر اشرف آریان پور نوشته شده است. این فرهنگ لغت بالغ بر 1000 صفحه می باشد و در آن بیش از 50 هزار لغت و واژگان زبان آلمانی قرار دارد.

این فرهنگ لغت از استانداردهای زبان آلمانی پیروی می کند و همچنین در آن نکات گرامری و دستوری زبان آلمانی هم قید شده است و می تواند مورد استفاده زبان آموزان قرار بگیرد.

دیکشنری فرامرز بهزاد

دیکشنری فرامرز بهزاد
دیکشنری فرامرز بهزاد

از جمله فرهنگ لغات بسیار کاربردی در خصوص زبان آلمانی، می توان به دیکشنری فرامرز بهزاد اشاره کرد که بیش از 40 هزار واژه و لغت زبان آلمانی در آن قرار دارد.

یکی از مزیت های جالب این فرهنگ لغت، تبدیل لغت فارسی به آلمانی است که می تواند جالب توجه باشد. در این کتاب می توان اصطلاحات آلمانی، ضرب المثل ها و لغات پرکاربردی که در گفت و گوها مورد استفاده قرار می گیرد را مشاهده کرد.

در واقع این فرهنگ لغت، تمرکز خود را در خصوص واژگان پرکاربرد قرار داده است و در کنار معانی رسمی واژگان، اصطلاحات محاوره ای را هم عنوان کرده است.

درجه سختی زبان های دنیا را بشناسید.

بهترین دیکشنری های بین المللی و پرکاربرد زبان آلمانی

بهترین دیکشنری های بین المللی و پرکاربرد زبان آلمانی
بهترین دیکشنری های بین المللی و پرکاربرد زبان آلمانی

حال که با برخی از بهترین دیکشنری آلمانی به فارسی آشنا شدیم، به برخی دیگر از بهترین دیکشنری های بین المللی زبان آلمانی خواهیم پرداخت که معنی واژگان آلمانی را به انگلیسی ترجمه کرده است. از جمله این موارد عبارتند از:

فرهنگ لغت دودن (DUDEN)

یکی از بهترین دیکشنری های آلمانی را می توان فرهنگ لغت دودن دانست. این لغت نامه در واقع یک فرهنگ لغت ساده محسوب می شود. نویسنده این فرهنگ لغت، الکساندر فردریش دودن می باشد که تا به امروز به بیش از 27 چاپ رسیده است که در 12 جلد در دسترس عموم قرار دارد.

این کتاب بالغ بر 30 هزار لغت آلمانی را پوشش داده است که می توان از آن ها استفاده کرد. در این کتاب درباره لهجه، تعاریف واژگان و برخی از نکات مهم دستوری هر واژه توضیحاتی داده است.

در واقع این کتاب در عین سادگی یک کتاب جامعی محسوب می شود که می تواند نیاز زبان آموزان را تامین کند. در کنار یادگیری زبان آلمانی با استفاده از بسته های آموزشی مختلف از جمله دوره های آموزشی آکادمی استاد پوریا خانی می توان از این فرهنگ لغت هم استفاده کرد.

در خصوص نویسنده این کتاب باید گفت که الکساندر فردریش دودن یکی از معلم های ورزش در دبیرستان بوده است که او بعدها به رشته لغت شناسی نیز علاقه شدیدی پیدا می کند.

به همین دلیل سالیان زیادی در راه لغت شناسی و یادگیری آن تلاش های زیادی نمود و با تلاش و کوشش فراوان، اقدام به تالیف این لغت نامه کرده است و امروزه به عنوان یکی از بهترین دیکشنری های آلمانی شناخته می شود.

فرهنگ لغت آلمانی آکسفورد

از دیگر فرهنگ لغات آلمانی بسیار محبوب و مشهور می توان به دیکشنری آلمانی تالیف انتشارات دانشگاه آکسفورد اشاره کرد. این انتشارات در حوزه بین المللی فعالیت گسترده ای دارد و بسیاری از کتاب های علمی و دانشگاهی در دنیا را این انتشارات انجام می دهد.

دیکشنری آلمانی آکسفورد از جمله این موارد بوده است. این لغت نامه دارای بیش از 300 هزار کلمه می باشد که ترجمه واژگان مختلفی از آلمانی به انگلیسی را انجام داده است.

این دیکشنری جزو بهترین دیکشنری های آلمانی محسوب می گردد که در کنار ارائه واژگان مختلف در خصوص ساختار زبان آلمانی، فرهنگ زبان آلمانی و … نیز توضیحاتی داده است. در این فرهنگ لغت می توان اطلاعاتی کوتاهی نیز در خصوص کشورهای آلمانی زبان به دست آورد که در نوع خود جالب می باشد.

فرهنگ لغت آلمانی آکسفورد (فشرده)

فرهنگ لغت آکسفورد نیز به صورت فشرده آماده شده است که در کنار نسخه قطورتر و کامل تر آن می تواند مورد استفاده عموم زبان آموزان قرار گیرد.

در این لغت نامه می توان بیش از 90 هزار کلمه و لغات آلمانی را مشاهده کرد و همچنین سادگی این کتاب تاثیر زیادی در یادگیری افراد در خصوص زبان آلمانی خواهد داشت. افرادی که قصد دارند از زبان آلمانی در مکالمات روزانه استفاده کنند، حتما از این دیکشنری استفاده کنند و از مزیت های آن بهره مند گردند.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و کامل تر در خصوص بهترین دیکشنری آلمانی به فارسی با کارشناسان و اساتید آموزشی آکادمی زبان استاد پوریا خانی مشورت های لازم را انجام دهید و در کنار استفاده از دوره های آموزشی این آکادمی که به صورت غیر حضوری و با پشتیبانی مادام العمر اساتید این آکادمی اقدام به آموزش افراد می کند، از این دیکشنری ها استفاده نمایید.

بهترین دیکشنری آلمانی به فارسی به صورت آنلاین

بهترین دیکشنری آلمانی به فارسی به صورت آنلاین
بهترین دیکشنری آلمانی به فارسی به صورت آنلاین

سایت Wort

سایت Wort
سایت Wort

از جمله بهترین دیکشنری آلمانی به فارسی که می توان به صورت آنلاین اقدام به یادگیری واژگان آلمانی نمود، سایت Wort می باشد. این وبسایت جزو بهترین ها در دایره لغات زبان آلمانی محسوب می گردد.

قابل اعتماد بودن این سایت در ترجمه واژگان آلمانی و جملات آلمانی، از دیگر نکات بارز آن است که می توان از آن در راستای یادگیری زبان آلمانی به خصوص واژگان آلمانی استفاده کرد. این سایت قابلیت ترجمه لغت آلمانی به فارسی را هم دارد که می تواند برای زبان آموزان بسیار مفید باشد.

همچنین از این سایت می توان برای ترجمه متون از جمله متون تخصصی هم استفاده کرد که در نوع خود جالب می باشد. این وبسایت کاربران میلیونی دارد و از محبوبیت زیادی برخوردار است.

آکادمی استاد پوریا خانی با ارائه بسته های آموزشی خط به خط که به آموزش غیر حضوری زبان آموزان زبان آلمانی می پردازد، می تواند راهنمایی های لازم را در خصوص استفاده از این وبسایت انجام دهد.

دیکشنری آنلاین هوشیار

از جمله بهترین دیکشنری آلمانی به فارسی می توان به فرهنگ لغت آنلاین هوشیار اشاره کرد. در واقع ویژگی خاصی که این وبسایت دارد این است که می توان اقدام به ترجمه تخصصی واژگان و متون آلمانی نمود و با انتخاب موضوع تخصصی خود مانند پزشکی، مهندسی و … اقدام به ترجمه تخصصی واژگان نمود.

به همین دلیل است که این وبسایت در کشور ما از محبوبیت زیادی هم برخوردار است و بسیاری از افراد برجسته و اساتید برجسته زبان آلمانی، استفاده از این وبسایت را به زبان آموزان خود توصیه می کنند.

دیکشنری آنلاین «مترجم گوگل»

یکی از پر استفاده ترین انواع دیکشنری های آنلاین، مترجم گوگل یا همان Google Translate می باشد. این وبسایت می تواند برخی از مواقع مورد استفاده زبان آموزان قرار گیرد. قابلیت ترجمه لغات آلمانی به فارسی و بالعکس از جمله ویژگی های بارز این وبسایت می باشد.

همچنین قابلیت تلفظ صحیح کلمات در این سایت وجود دارد. لازم به گفتن است که مترجم گوگل در ترجمه واژگان می تواند کاربردی باشد، اما در ترجمه متون ممکن است اشتباهاتی در خصوص جمله بندی، گرامر و … انجام دهد. بنابراین اگر برای ترجمه یک کلمه و لغت از آن استفاده می کنید، می توانید از آن بهره ببرید.

دیکشنری آنلاین بیاموز

از دیگر بهترین دیکشنری آلمانی به فارسی می توان به دیکشنری آنلاین بیاموز اشاره کرد که می توان از آن در زمینه ترجمه لغات و واژگان آلمانی به فارسی استفاده کرد. اکثر قابلیت های این سایت رایگان است و می توان در بخش های مختلف آموزشی از آن استفاده کرد. بسیاری از اساتید آموزشی زبان آلمانی از جمله آکادمی استاد پوریا خانی، توصیه به استفاده از این وبسایت می کنند.

لغت‌ نامه آلمانی Collins

از دیگر وبسایت های کاربردی در خصوص ترجمه واژگان آلمانی می توان به وبسایت Collins اشاره کرد. البته این وبسایت ترجمه آلمانی به انگلیسی و بالعکس را انجام می دهد که می تواند برای فهمیدن بیشتر و معادل سازی کلمات آلمانی مورد استفاده قرار گیرد. این سایت جزو بهترین لغت نامه های آلمانی حساب می شود و بالغ بر 200 هزار واژه آلمانی در آن قرار دارد که می توان از آن ها استفاده کرد.

همچنین اصطلاحات عامیانه و ضرب المثل های آلمانی متنوعی در این وبسایت وجود دارد که می توان از آن ها استفاده کرد. در طی به روزرسانی های جدید، این سایت قابلیت ترجمه واژگان آلمانی به 27 زبان زنده دنیا از جمله فارسی را دارد. بنابراین می توان از آن به عنوان یکی از بهترین دیکشنری آلمانی به فارسی نام برد.

دیکشنری آلمانی به فارسی Langenscheidt

این فرهنگ لغت آنلاین بالغ بر 30 هزار لغت آلمانی را در خود جای داده است که می توان از آن ها استفاده کرد. تلفظ درست و دقیق کلمات آلمانی از جمله ویژگی های این وبسایت است که می تواند برای زبان آموزان مفید واقع شود.

همچنین در خصوص هر واژه ای توضیحات کاملی در خصوص کاربرد آن ها ارائه می شود و همچنین امکان استفاده از واژگان در جملات محاوره ای وجود دارد که در این خصوص توضیحات کاملی ارائه می دهد.

Lexilogos.com

یکی از وبسایت های کاربردی در خصوص فرهنگ لغت زبان آلمانی می توان به سایت Lexilogos.com اشاره کرد که این وبسایت، رابط کاربری ساده ای دارد که به زبان آموزان این امکان را می دهد تا با یک کلیک ساده، اقدام به یادگیری معنی واژه، تلفظ آن و کاربرد و ریشه آن بپردازند.

در این سایت می توان انواع کتاب های لغت نامه آلمانی را هم مشاهده کرد که با یک جست و جوی ساده می توان به آن دسترسی پیدا نمود. در این سایت امکان ترجمه کلمات آلمانی به فارسی هم وجود دارد و می توان جزو بهترین دیکشنری آلمانی به فارسی محسوب کرد.

Linguee

Linguee
Linguee

یکی از سایت های کاربردی و بسیار مفید در خصوص ترجمه کلمات آلمانی، سایت Linguee می باشد. این وبسایت می تواند به کاربرد واژگان آلمانی بپردازد و همچنین یک دید عمومی و کلی از ترجمه های اصلی واژه را ارائه می دهد.

تلفظ صحیح کلمات و واژگان از جمله مزیت های استفاده از این سایت است. این سایت علاوه بر وبسایت آنلاین، دارای نرم افزارهای موبایلی در سیستم عامل اندروید و IOS می باشد که می توان در هر لحظه و همه جا از آن به راحتی استفاده کرد. بنابراین می توان گفت که یکی از بهترین دیکشنری آلمانی به فارسی، وبسایت و اپلیکیشن Linguee می باشد.

Leo.org

Leo.org
Leo.org

از دیگر دیکشنری های آنلاین زبان آلمانی می توان به سایت Leo اشاره کرد که قابلیت ترجمه کلمات آلمانی به انگلیسی را دارد که می تواند برای بسیاری از افراد مفید باشد. این وبسایت کاملا رایگان بوده و می توان از ،ن به خوبی استفاده کرد و از مزیت های آن بهره مند شد.

PONS

PONS
PONS

از دیگر وبسایت های دیکشنری آلمانی می توان به سایت Pons اشاره کرد که این سایت، از طراحی بسیار ساده ای هم برخوردار است و می توان از آن به راحتی استفاده کرد. در این سایت می توانید به جست و جوی سریع کلمات و معنی آن از جمله به زبان فارسی بپردازید.

Dict.cc

Dict.cc
Dict.cc

از دیکشنری های آنلاین که می تواند برای زبان آموزان مناسب باشد، سایت Dict می باشد. یک مزیتی که این وبسایت دارد این است که می توان به مشارکت در این سایت پرداخت.

به عنوان مثال زمانی که به دنبال معنی یک واژه آلمانی هستیم، می توانیم در قسمت پیشنهادات ترجمه، پیشنهادی در خصوص ترجمه لغت ارائه دهیم و همین موضوع باعث جذابیت این سایت شده است که به مشارکت عمومی می پردازد.

tu-Chemnitz.de

یکی از بهترین دیکشنری آلمانی به فارسی را می توان این وبسایت نامید که دارای فرهنگ لغت قدرتمندی می باشد که برای هر واژه ای، اصطلاحات و عبارات مختلفی را مثال خواهد زد تا بتوانید به فهم درست تری از واژه دست پیدا کنید.

در واقع کاربرد هر واژه را می تواند نشان دهد و همین مسئله باعث راحت تر شدن یادگیری لغت شود. همچنین امکان تلفظ صحیح کلمات هم وجود دارد که می تواند در گفت و گوها به کار برود.

Baba.la

از دیگر سایت های دیکشنری آنلاین آلمانی می توان به سایت Baba.la اشاره کرد که دارای رابط کاربری ساده و جست و جوی آسان می باشد. با جست و جوی هر واژه ای می توان یک مترادف واژه مشاهده کرد و همچنین کاربرد جمله را با ذکر مثال توضیح می دهد که باعث فهم راحت تر کلمه برای مخاطب خواهد شد. در این سایت هم برخی نکات گرامری و دستوری زبان آلمانی دیده می شود که می تواند برای زبان آموزان مفید باشد.

موارد بالا از جمله بهترین دیکشنری آلمانی به فارسی می باشد که می تواند برای زبان آموزان مفید باشد. شما با استفاده از یکی از بهترین بسته های آموزشی زبان آلمانی یعنی دوره های آموزشی زبان آلمانی آکادمی استاد پوریا خانی می توانید به یادگیری کامل زبان آلمانی بپردازید که ما در این مقاله، به بررسی این بسته های آموزشی هم خواهیم پرداخت. در کنار آن می توانید از دیکشنری های مختلفی برای یادگیری هر چه بهتر واژگان آلمانی هم استفاده کنید.

برخی نکات برای انتخاب دیکشنری آلمانی

برخی نکات برای انتخاب دیکشنری آلمانی
برخی نکات برای انتخاب دیکشنری آلمانی

تفاوتی نخواهد داشت که یک فرد زبان آموز است یا یک استاد آموزشی زبان آلمانی. در هر صورت نیاز به یک دیکشنری و لغت نامه بسیار مهم است و جزو جدایی ناپذیر یادگیری یا آموزش یک زبان خارجی از جمله زبان آلمانی می باشد. بنابراین باید در انتخاب لغت نامه نیز دقت لازم داشت که ما در ادامه به برخی از مهمترین نکات در خصوص انتخاب دیکشنری آلمانی خواهیم پرداخت:

مشخص کردن نیاز خود از دیکشنری آلمانی

طبیعی است که همه افراد نیازی به داشتن یک دیکشنری قطور ندارند و ممکن است یک فرد نیازش را با یک دیکشنری کوچک و فشرده برطرف کند. بنابراین در ابتدا باید نیاز خود را از دیکشنری مشخص کنید.

زیرا مشخص نبودن این موضوع باعث می شود انتخاب نادرستی در لغت نامه آلمانی داشته باشیم و می تواند باعث آشفتگی ذهنی فرد در یادگیری واژگان شود. در صورت استفاده از دوره های آموزشی آکادمی استاد پوریا خانی می توانید از مشاوره و راهنمایی های اساتید برجسته این آکادمی استفاده کنید تا بتوانید بر اساس نیاز خود، اقدام به تهیه لغت نامه نمایید.

دیکشنری آلمانی تک زبانه یا دو زبانه

از دیگر موارد مهم در انتخاب یک دیکشنری آلمانی، تک زبانه یا دو زبانه بودن آن است. فرهنگ لغت های تک زبانه، گاهی اوقات می تواند باعث ایجاد مشکلاتی برای زبان آموزان شود.

به خصوص افرادی که تازه کار هستند و به تازگی شروع به یادگیری آن کرده اند. بنابراین افراد مبتدی لازم است از دیکشنری های چند زبانه استفاده کنند تا بتوانند به درک درستی از واژگان آلمانی برسند.

اما افرادی که در سطوح میانی و پیشرفته زبان آلمانی هستند، می توانند از فرهنگ لغات تک زبانه استفاده کنند و نیاز خود را برطرف نمایند.

فرهنگ لغات آلمانی به آلمانی در حجم بیشتری از لغت می باشد که نمی تواند برای افراد مبتدی مورد استفاده قرار گیرد و بیشتر این گونه فرهنگ لغت ها برای افرادی کاربرد دارد که تسلطی به زبان آلمانی دارند و در واقع قصد حرفه ای تر شدن در زبان آلمانی را دارند.

پس می توان گفت که اگر فردی در سطح مبتدی است، در کنار استفاده از بسته های آموزشی آکادمی استاد پوریا خانی از فرهنگ لغات آلمانی دو زبانه آلمانی به فارسی و آلمانی به انگلیسی استفاده کند تا بتواند درک درستی از واژگان را به دست آورد که در بخش بهترین دیکشنری آلمانی به فارسی توضیحات آن ارائه شد.

دیکشنری چاپی یا دیکشنری دیجیتالی

امروزه با گسترش تکنولوژی و دنیای اینترنت، در هر زمان و مکانی می توان به یک دیکشنری آنلاین دسترسی پیدا کرد. در گذشته چنین منبعی وجود نداشت و صرفا استفاده از نسخه های چاپی رایج بود و به همین دلیل باعث اتلاف وقت در جست و جوی کلمات و … می شد.

اما امروزه با استفاده از فرهنگ لغات آنلاین که می توان در یک سایت و یا یک نرم افزار موبایلی مشاهده کرد، در هر زمان و مکانی به راحتی به جست و جوی واژگان آلمانی پرداخت که همین مسئله باعث صرفه جویی در وقت، هزینه و … شود. طبیعی است که حمل کردن یک دیکشنری چاپی به مراتب سخت تر از دیکشنری آنلاین است که هیچ گونه وزنی ندارد و حمل و نقلی را نخواهد داشت.

دیکشنری تخصصی آلمانی

بسیاری از افراد بنا به دلایلی بر اساس رشته های درستی و تحصیلی خود، نیازمند به این هستند که از فرهنگ لغت های تخصصی استفاده کنند و نیاز آن ها با یک دیکشنری معمولی برطرف نخواهد شد.

چنین افرادی که قصد دارند از زبان آلمانی در تخصص خود یا کار خود استفاده کنند، باید به سراغ دیکشنری های تخصصی زبان آلمانی بروند تا بتوانند به یادگیری تخصصی واژگان آلمانی بپردازند تا بتوانند در امور خود به کار ببرند.

این فرهنگ لغت ها دارای هزینه بیشتری می باشد، اما جزو نیازهای اصلی زبان آموزان تخصصی می باشد و می بایست اقدام به تهیه آن کنند که به صورت چاپی یا آنلاین در دسترس است که در بخش بهترین دیکشنری آلمانی به فارسی توضیحاتی در این خصوص ارائه شد.

آکادمی استاد پوریا خانی با به کارگیری اساتید برجسته آموزشی می تواند راهنمایی های لازم را در خصوص انتخاب دیکشنری زبان آلمانی انجام دهد.

ویژگی های یک دیکشنری مناسب

ویژگی های یک دیکشنری مناسب
ویژگی های یک دیکشنری مناسب

طبیعی است که فرهنگ لغت های متنوعی در بازار وجود دارد که هر کدام می توانند مزیت ها و معایب خاص خود را داشته باشند. اما باید به این مسئله توجه کرد که فرهنگ لغتی برای یک فرد مناسب نیست.

همان طور که در بخش قبلی گفته شد، عوامل مختلفی در انتخاب یک دیکشنری زبان آلمانی دخیل است و فرد بر اساس آن می بایست بهترین انتخاب را داشته باشد. تک زبانه یا چند زبانه بودن یک فرهنگ لغت جزو مهمترین مسائل انتخاب یک دیکشنری است.

به عنوان مثال، دیکشنری آلمانی به فارسی می تواند برای افراد مبتدی به کار برود و به مرور زمان با افزایش مهارت و سطح زبان آلمانی می بایست برای کاربرد واژگان و نکات دستوری آن به خصوص در زبان آلمانی که گرامر خاص خود را دارد، از دیکشنری هایی مانند آلمانی به انگلیسی، یا آلمانی به آلمانی استفاده کرد که بتوان به درک درستی از مفاهیم واژگان و گرامر آن رسید.

به صورت کلی یک دیکشنری مناسب باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  • توضیح معنی هر لغت به انگلیسی
  • دیکشنری مناسب باید به توضیح کامل معنی هر لغت بپردازد.
  • تلفظ صحیح کلمات از طریق علائم فونتیک جزو ضروریات محسوب می شود.
  • در خصوص هر واژه ای نوع کلمه اعم از صفت، فعل، قید و … توضیح داده باشد.
  • ویژگی های دستوری و گرامری هر واژه را به درستی توضیح دهد و کاربرد آن را در یک جمله مورد بررسی قرار دهد.
  • در خصوص ترتیب قرارگیری واژگان، به صورت کامل توضیح داده باشد.
  • مثال و نمونه ای از واژه را در یک جمله بیان کند.
  • مترادف و متضاد هر واژه را عنوان کند.
علاوه بر این مسائل، یک دیکشنری مناسب از جمله بهترین دیکشنری آلمانی به فارسی باید ویژگی های دیگری هم داشته باشد که عبارتند از:
  • توضیح معنی هر کلمه و نحوه به کار بردن هر واژه را به مخاطب بیان کند. به عبارت دیگر دارای تعریف های طولانی باشد تا بتواند اطلاعات کامل تری به زبان آموز ارائه دهد و بتواند درک درست تری از کلمه به دست آورد.
  • تلفظ کلمه و واژه آلمانی باید به گویش های مختلف گفته شده باشد که البته این موضوع بر اساس کشور مورد نظر باید مشخص گردد.
  • اصطلاحات عامیانه و کاربردی در محاوره و گفت و گو را تا حد امکان گفته باشد.
  • اگر از تصویر هم استفاده شود، می تواند کمک کننده زبان آموز در این زمینه باشد.

حال که با ویژگی های یک دیکشنری مناسب آشنا شدیم، در ادامه مقاله بهترین دیکشنری آلمانی به فارسی، به بررسی یکی از بهترین دوره های آموزشی زبان آلمانی یعنی دوره های آموزشی آکادمی استاد پوریا خانی خواهیم پرداخت.

بسته ها و دوره های آموزشی زبان آلمانی آکادمی استاد پوریا خانی

بسته ها و دوره های آموزشی زبان آلمانی آکادمی استاد پوریا خانی
بسته ها و دوره های آموزشی زبان آلمانی آکادمی استاد پوریا خانی

یادگیری اصولی و طبق برنامه زبان آلمانی، یکی از مهمترین مسائل در خصوص یادگیری این زبان است. یکی از بهترین موسسات ،موزشی در کشور ما که اقدام به آموزش غیر حضوری زبان آموزان زبان آلمانی می کند، آکادمی استاد پوریا خانی است.

دوره های آموزشی آکادمی استاد پوریا خانی، با ارائه دوره های آموزشی به صورت خط به خط، اقدام به آموزش غیر حضوری افراد خواهد کرد و در هر سطحی از زبان آلمانی می توان از آن ها استفاده کرد.

این دوره های آموزشی دارای پشتیبانی مادام العمر این آکادمی می باشد که با ارائه پشتیبانی شبانه روزی اقدام به آموزش هر چه بهتر زبان آموزان می کند. در واقع این دوره های آموزشی خود آموز نبوده و با پشتیبانی همیشگی همراه است.

از آنجایی که حضور در کلاس های حضوری می تواند باعث اتلاف وقت شود، استفاده از این دوره ها می تواند به عنوان یک منبع آموزشی کامل مورد استفاده قرار گیرد و دارای کیفیت آموزشی بسیار مناسبی می باشد.

استاد پوریا خانی به عنوان یکی از اساتید برجسته زبان آلمانی محسوب می شود که دارای تحصیلات آکادمیک می باشند

استاد پوریا خانی به عنوان یکی از اساتید برجسته زبان آلمانی محسوب می شود که دارای تحصیلات آکادمیک می باشند. مدیریت این آکادمی بر عهده استاد پوریا خانی بوده و با همکاری اساتید برجسته زبان آلمانی اقدام به آموزش غیر حضوری زبان آموزان کرده است.

در این آکادمی، بیش از 7 هزار زبان آموز به صورت غیر حضوری به آموزش پرداخته اند و رضایت حداکثری زبان آموزان، نشاندهنده کیفیت بالای آموزشی این دوره ها و پشتیبانی آن ها می باشد.

استفاده از دوره های آموزشی زبان آلمانی آکادمی استاد پوریا خانی در کنار بهترین دیکشنری آلمانی به فارسی می تواند به عنوان بهترین منابع یادگیری زبان آلمانی به حساب آید. حال در ادامه به محتوای آموزشی این بسته های آموزشی خواهیم پرداخت.

محتوای آموزشی و مزیت های دوره های آموزشی زبان آلمانی اکادمی استاد پوریا خانی

دوره های آموزشی آکادمی استاد پوریا خانی، حاوی جزوات و فیلم های آموزشی می باشد که افراد می توانند بر اساس سطوح یادگیری خود از هر یک از این محتواهای آموزشی استفاده کنند.

یکی از مزیت های مهم این دوره های آموزشی این است که به صورت کلاس آنلاین نیست و در واقع هر کدام از محتواهای اموزشی این بسته ها، در حساب کاربری هر فردی در سایت آکادمی وجود دارد و هر فردی می تواند در هر ساعت شبانه روز و هفت روز هفته، به یادگیری زبان آلمانی بپردازد.

پشتیبانی مادام العمر دوره های آموزشی توسط استاد پوریا خانی، جزو مزیت های مهم آن محسوب می شود که باعث می شود زبان آموزان در هر ساعتی، مشکل و سوالاتی در خصوص زبان آلمانی داشته باشند، با اساتید برجسته این آکادمی در تعامل باشند و به رفع ابهامات خود بپردازند.

دوره های آموزشی آکادمی استاد پوریا خانی به صورت نیمه فشرده تهیه شده است. یعنی این دوره ها نه به صورت خیلی فشرده بوده که باعث یادگیری ضعیف زبان آموز شود و نه به صورت طولانی است که باعث اتلاف وقت شود.

اگر فردی بخواهد به سطح B1 زبان آلمانی برسد، می تواند در کمتر از 6 ماه به یادگیری کامل آن بپردازد

به عنوان مثال اگر فردی بخواهد به سطح B1 زبان آلمانی برسد، می تواند در کمتر از 6 ماه به یادگیری کامل آن بپردازد که البته بستگی به پشتکار و تلاش زبان آموز هم خواهد داشت.

در کنار این دوره های آموزشی، آکادمی استاد پوریا خانی با ارائه بسته های طلایی آموزشی اقدام به آموزش تخصصی زبان آلمانی پرداخته است که مربوط به رشته های مختلف تحصیلی و مشاغل مختلف است که می توان از آن ها بهره برد. دوره های طلایی، شامل دوره طلایی گفتار مربوط به نامه نگاری، ایمیل زدن و … و دوره طلایی گرامر می شود که حاوی نکات مهم آموزشی و جمع بندی شده می باشد.

در کنار یادگیری زبان آلمانی با استفاده از این بسته های آموزشی ارزشمند می توان از بهترین دیکشنری آلمانی به فارسی استفاده کرد و به نتایج خارق العاده ای در یادگیری رسید.

اهمیت استاد آموزشی در یادگیری زبان آلمانی

اهمیت استاد آموزشی در یادگیری زبان آلمانی
اهمیت استاد آموزشی در یادگیری زبان آلمانی

یکی از مهمترین و اساسی ترین مسائل در یادگیری هر زبانی از جمله زبان آلمانی، انتخاب اساتید آموزشی مجرب و کارآزموده است. این مسئله به خصوص در یادگیری واژگان، گرامر، تلفظ، لهجه، ساختارها و … بسیار مهم است.

زیرا زبان آلمانی یکی از زبان هایی می باشد که دارای تلفظ، گرامر و گویش های مختلف و خاص خود است و طبیعی است که برای یادگیری آن باید از استاد آموزشی مجرب و متخصصی استفاده کرد تا بتوان به یادگیری اصولی و راحت این زبان پرداخت.

همچنین در زمان استفاده از بهترین دیکشنری آلمانی به فارسی می بایست از اساتید آموزشی مجربی استفاده کرد تا بتوان به درک درستی از واژگان آلمانی دست پیدا کرد.

چنانچه توسط استادی کم مهارت و نابلد، زبان را فرا بگیرید، در یادگیری تلفظ، ساختار و … به مشکل می خورید. بنابراین دوره های آموزشی استاد پوریا خانی را جدی بگیرید.

یکی از بهترین موسسات آموزشی در این زمینه، آکادمی استاد پوریا خانی است که با بیش از 30 استاد برجسته آموزشی اقدام به آموزش صحیح و اصولی زبان آموزان می کند که می تواند کمک زیادی در روند یادگیری زبان آلمانی داشته باشد.

عواملی که بر مدت زمان یادگیری واژگان زبان آلمانی تأثیر گذارند

عواملی که بر مدت زمان یادگیری واژگان زبان آلمانی تأثیر گذارند
عواملی که بر مدت زمان یادگیری واژگان زبان آلمانی تأثیر گذارند

عوامل زیادی در زمینه یادگیری یک زبان خارجی از جمله زبان آلمانی تاثیرگذار است. در یادگیری واژگان آلمانی هم مسائل مختلفی وجود دارد که باعث می شود یک فرد بتواند سریع تر یا دیرتر بر واژگان آلمانی مسلط شود.

طبیعتا در زبان آلمانی، بیش از صدها هزار واژه وجود دارد که همگی آن ها به کار ما نخواهد آمد و یا یادگیری آن زمان بسیار طولانی می طلبد. اما یادگیری مهمترین واژگان آلمانی به خصوص واژگانی که در گفتار و نوشتار استفاده می شود، از اهمیت زیادی برخوردار است و عوامل زیادی در یادگیری آن دخیل است.

یکی از مهمترین این موارد، مربوط به انگیزه زبان آموز است که هر چقدر میزان علاقه مندی زبان آموز به زبان آلمانی بیشتر باشد، طبیعتا سریعتر به درک درستی از واژگان خواهد رسید و در مدت زمان یادگیری زبان آلمانی کوتاه تر به واژگان آلمانی تسلط پیدا خواهد کرد.

مثلا فردی که قصد مهاجرت به کشورهای آلمانی زبان را دارد و در واقع مهمترین شرط مهاجرت، تسلط به زبان آلمانی است؛ طبیعی است که شور و اشتیاق بیشتری برای یادگیری خواهد داشت و همین عامل بسیار موثر است.

از دیگر عوامل موثر در یادگیری واژگان آلمانی می توان به انتخاب بسته های آموزشی و استاد آموزشی اشاره کرد که آکادمی استاد پوریا خانی و اساتید برجسته این آکادمی می تواند بهترین انتخاب برای زبان آموزان باشد که در موارد قبلی توضیحات کاملی در این خصوص ارائه گردید.

انتخاب یک فرهنگ لغت و دیکشنری زبان آلمانی از جمله بهترین دیکشنری آلمانی به فارسی جزو عوامل کلیدی در این زمینه محسوب می شود که در خصوص این مسائل هم توضیحات کاملی ارائه شد که افراد چگونه می توانند به یک دیکشنری مناسب زبان آلمانی دست پیدا کنند و در کنار یادگیری با استاد آموزشی و بسته های آموزشی، به درک صحیح تر از واژگان آلمانی برسد.

معرفی زبان آلمانی

معرفی زبان آلمانی
معرفی زبان آلمانی

زبان آلمانی یکی از زبان های رایج در دنیا می باشد. این زبان جزو بهترین زبان های زنده دنیا می باشد که از محبوبیت زیادی هم برخوردار است. زمانی که صحبت از زبان آلمانی می شود، شاید در ذهن همه ما، کشور آلمان تداعی شود.

اما جالب است بدانید که علاوه بر کشور آلمان، کشورهای مختلفی زبان رسمی آنان آلمانی است. کشورهایی نظیر اتریش، سوئیس، دانمارک، بخشی از بلژیک، لیختن اشتاین و دیگر کشورها از جمله مواردی است که از زبان آلمانی به عنوان زبان رایج استفاده می کنند.

بنابراین یادگیری زبان آلمانی از اهمیت زیادی برخوردار است. در واقع لازمه مهاجرت به کشورهای آلمانی زبان، تسلط به زبان آلمانی است که بتوان مجوز ورود به خاک کشور مورد نظر را به دست آورد.

زبان آلمانی در کنار زبان آلمانی یا فرانسه، جزو سه زبان اصلی دنیا محسوب شده و در اتحادیه اروپا هم به عنوان زبان رسمی مورد استفاده قرار می گیرد.

رشته زبان آلمانی از خانواده هندو- اروپایی می باشد

رشته زبان آلمانی از خانواده هندو- اروپایی می باشد که جزو شاخه زبان ژرمنی غربی محسوب می شود. اروپای مرکزی، جز مناطقی می باشد که بیشترین استفاده را از زبان آلمانی دارند.

این زبان دارای گویش ها و لهجه های مختلفی می باشد که بر اساس منطقه جغرافیایی، فرهنگ منطقه و … می تواند تغییراتی داشته باشد. بنابراین یادگیری زبان المانی و به خصوص استفاده از بهترین دیکشنری آلمانی به فارسی، از اهمیت زیادی برخوردار است.

تحت پوشش قرار دادن تمامی جوانب زبان آلمانی از وظایف مهم یک استاد آموزشی مجرب است و همچنین منابع آموزشی مناسب می تواند تاثیر زیادی در روند یادگیری اصولی و درست زبان آلمانی داشته باشد.

به همین دلیل توصیه می شود برای یادگیری هر چه بهتر زبان آلمانی و استفاده از آن در راه رسیدن به اهداف خود، اقدام به تهیه یکی از بهترین بسته های آموزشی زبان آلمانی، یعنی دوره های آموزشی آکادمی استاد پوریا خانی نمایید و از آن بهره مندی کامل به دست آورید. زیرا بدون مدرک معتبر زبان، نمی توان هیج اقدام جدی برای مهاجرت انجام داد.

مزایای یادگیری واژگان زبان آلمانی

مزایای یادگیری واژگان زبان آلمانی
مزایای یادگیری واژگان زبان آلمانی

یادگیری واژگان زبان آلمانی می تواند مزیت هایی را به همراه داشته باشد. در واقع این باور که یادگیری زبان آلمانی و واژگان آن دشوار است، تفکری اشتباه است. در ادامه به برخی از مزیت های یادگیری واژگان آلمانی می پردازیم:

یادگیری آسان

از مهمترین مزیت های یادگیری واژگان آلمانی این است که یادگیری آن بسیار آسان است. اگر فردی تسلط کمی به زبان انگلیسی داشته باشد، می تواند به راحتی به درک درستی از واژگان زبان آلمانی برسد.

زیرا بسیاری از واژگان آلمانی از ریشه زبان انگلیسی می باشد. به خصوص اگر از بهترین دیکشنری آلمانی به فارسی استفاده شود و همچنین فرهنگ لغات آلمانی به انگلیسی هم استفاده گردد، متوجه خواهید شد که شباهت های زیادی بین واژگان آلمانی با زبان انگلیسی دارد و می توان گفت که یادگیری زبان آلمانی و واژگان آن امری دشوار نیست.

واژگان آلمانی می تواند نوعی زبان علمی هم محسوب شود

در خصوص زبان آلمانی و مزیت های آن باید گفت که این زبان یکی از زبان های علمی دنیاست. در این زبان، لغات و واژگان زیادی وجود دارد که ماهیت تخصصی دارد و در علوم مختلف و مشاغل مختلف می توان از آن استفاده کرد.

به عبارت دیگر، واژگان مخصوصی در این زمینه دارد که این زبان را از دیگر زبان های دنیا متمایز می کند. بسیاری از کتاب های علمی که توسط دانشمندان مشهور آلمانی نوشته شده است، جزو بهترین کتاب های علمی در دنیا محسوب می شود و به همین دلیل یادگیری واژگان آلمانی می تواند به ما کمک کند که به این منابع علمی باارزش دسترسی پیدا کنیم و به راحتی اقدام به خواندن آن کنیم.

تحصیل در بهترین دانشگاه های دنیا

یکی از مهمترین ترین مزیت های یادگیری زبان آلمانی و واژگان آلمانی این است که می توان در بهترین دانشگاه های دنیا در کشور آلمان به تحصیل پرداخت. کشور آلمان جزو بهترین کشورهای دنیا از نظر سیستم آموزشی و دانشگاهی است که با بهترین خدمات آموزشی اقدام به آموزش دانشجویان می کند و هر ساله پذیرای هزاران مهاجر تحصیلی از سراسر دنیا از جمله ایران می باشد.

تحصیل در دانشگاه های آلمان صرفا با زبان آلمانی انجام می شود و یادگیری زبان آلمانی می تواند در روند مهاجرتی ما تاثیر بگذارد و امکان تحصیل در بهترین دانشگاه ها را فراهم می آورد.

بنابراین توصیه می شود برای یادگیری هر چه بهتر زبان و واژگان آلمانی، از بهترین دیکشنری آلمانی به فارسی استفاده نمایید و همچنین از بسته های آموزشی آکادمی استاد پوریا خانی، نهایت استفاده را ببرید.

زبان آلمانی فراگیرترین زبان اروپا

همان طور که در بخش معرفی زبان آلمانی گفته شد، زبان آلمانی یکی از زبان های رایج در دنیا است که بیش از 300 میلیون نفر در دنیا به این زبان صحبت می کنند. این زبان در کنار زبان انگلیسی و فرانسوی، جزو زبان های رسمی اروپا و دنیا محسوب می گردد.

یادگیری واژگان زبان آلمانی و اصول زبان آلمانی می تواند باعث شود که با بیش از میلیون ها نفر در دنیا در تعامل باشیم و دید وسیعی از جهان را برای ما خواهد گشود.

فرهنگ آلمانی

با یادگیری واژگان آلمانی و آشنایی با کاربردهای آن، می توانیم به فرهنگ آلمانی پی ببریم. در واقع استفاده از بهترین دیکشنری آلمانی به فارسی می تواند به ما کمک کند که کاربردهای هر واژه و کلمه را در زبان آلمانی متوجه شویم.

به خصوص اگر از کاربرد آن در هر جمله ای اطلاع داشته باشیم، می توانیم به مسائل فرهنگی آلمانی هم دسترسی داشته باشیم. همه ما از هنرمندان و مشاهیر و افراد برجسته آلمانی سخنانی شنیده ایم. یادگیری زبان آلمانی می تواند ما را با فرهنگ غنی آلمانی آشنا نماید.

نتیجه گیری

نتیجه گیری
نتیجه گیری

ما در این مقاله به بررسی یکی از مهمترین اصول یادگیری زبان آلمانی یعنی استفاده از بهترین دیکشنری آلمانی به فارسی پرداختیم و مواردی در خصوص بهترین فرهنگ لغات چاپی و آنلاین اشاره کردیم.

استفاده از فرهنگ لغت مناسب در زبان آلمانی از اهمیت زیادی برخوردار است که ما در این مقاله به ویژگی های یک دیکشنری مناسب آلمانی و عوامل موثر در انتخاب یک دیکشنری پرداختیم.

یادگیری زبان آلمانی از اهمیت زیادی برخوردار است و لازم است از منابع آموزشی معتبری استفاده شود که دوره های آموزشی اکادمی استاد پوریا خانی جزو بهترین منابع آموزشی زبان آلمانی محسوب می شود که ما در این مقاله به بررسی کامل و مزیت های بسته های آموزشی آکادمی استاد پوریا خانی پرداختیم.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه یادگیری زبان آلمانی و استفاده از منابع آموزشی آن در کنار بهترین دیکشنری آلمانی به فارسی، با کارشناسان و اساتید برجسته آموزشی اکادمی استاد پوریا خانی تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را در این خصوص دریافت کنید.

در پایان توصیه می کنیم با ساده ترین زبان برای یادگیری بعد از آلمانی آشنا شوید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *