فهرست موضوعات

فهرست موضوعات

در این مقاله، به بررسی ترجمه روز به خیر به آلمانی می پردازیم.

برای گفتن روز بخیر به آلمانی، از “Guten Tag” استفاده کنید.

همچنین می توانید از کلمه جایگزین “Schönen Tag” نیز استفاده کنید.

روز به خیر به آلمانی به عنوان‌ یکی از انواع شکل های سلام و احوالپرسی کردن به شمار می آيد. هنگامی که برای آموختن زبان آلمانی اقدام می کنید، احوالپرسی به زبان آلمانی یکی از اولین موضوعاتی می باشد که به زبان آلمانی یاد می گیرید.

در این مطلب می خواهیم در مورد احوالپرسی به زبان آلمانی با شما صحبت کنیم. در بین آلمانی زبانان، کلمه سلام، اشکال بسیار متفاوتی دارد و حتی در بین خود مردم نیز عبارات بسیار متفاوتی به کار می رود.

ویدئو روز به خیر به آلمانی

بوسیدن در بین آلمانی ها چندان رایج نیست و آن ها اغلب با دست دادن احوالپرسی می کنند. در این مقاله، هر یک از عبارات و کلمات آلمانی مرتبط با احوالپرسی را بررسی می کنیم. در این مقاله، روش های مفید سلام و احوالپرسی و نحوه گفتن روز به خیر به آلمانی را به شما آموزش می دهیم.

در پایان این مقاله، با تمامی گزینه های مربوط به احوالپرسی به زبان آلمانی آشنا می شوید که می توانید در موقعیت های مختلف از آن ها استفاده کنید. هنگام یادگیری زبان آلمانی لازم است که این موارد را در نظر داشته باشید.

اینفوگرافیک روز به خیر به آلمانی

اینفوگرافیک روز به خیر به آلمانی
اینفوگرافیک روز به خیر به آلمانی

استاد پوریا خانی یکی از بهترین مدرسان زبان آلمانی می باشد و دارای تحصیلات آکادمیک است که دوره های مختلف آموزشگاهی را نیز گذرانده اند. استاد پوریا خانی با بیش از 7000 دانشجو، بالاترین میزان قبولی و رضایت دانشجو را دارد.

 

زبان آلمانی چقدر سخت است؟

فهرست مطالب:

چگونه به آلمانی سلام و احوالپرسی کنیم؟

به کار بردنHallo برای گفتن سلام

Guten tag برای گفتن روز به خیر به آلمانی

برای گفتن همه چی خوبه ازAlles klar  استفاده کنید.

برای گفتن چه خبر؟ ?Was ist llos را به کار ببرید.

برای گفتن اوضاع چطوره؟ از عبارت ?Wie geht es dir استفاده کنید.

Grüß Gott برای گفتن عافیت باشه به کار می رود.

برای گفتن درخدمتم از Servus استفاده کنید.

با استفاده از عبارت Moin سلام بگویید.

برای گفتن سلام، خوبی؟ ممنون خوبم، خودت چطوری؟ از Na  استفاده کنید.

از Hier ist برای احوالپرسی کردن استفاده کنید.

خداحافظی کردن به زبان آلمانی چگونه است؟

استفاده از Tschüss برای خداحافظی کردن

با گفتن Ciao خداحافظی کنید.

برای گفتن به امید دیدار دوباره از Auf Wiedersehen استفاده کنید.

برای گفتن به امید دیدار به زودی بگویید: Bis bald

سخن پایانی

 

چگونه به آلمانی سلام و احوالپرسی کنیم؟

چگونه به آلمانی سلام و احوالپرسی کنیم؟
چگونه به آلمانی سلام و احوالپرسی کنیم؟

به کار بردن Hallo برای گفتن سلام

استفاده از Hallo  به عنوان ساده ترین روش برای سلام کردن به زبان آلمانی به شمار می آید. این شیوه سلام گفتن دوستانه است و در هر موقعیتی، اعم از رسمی و یا غیر رسمی، قابل استفاده می باشد.

زبان آلمانی سخته؟ در مبحث روز به خیر به آلمانی می توان بیان کرد که  یادگیری زبان آلمانی خیلی سخت و دشوار به نظر نمی رسد و شما به آسانی می توانید آن را یاد بگیرید.

در این مقاله، دوره های خط به خط استاد پوریا خانی را به شما پیشنهاد دهیم. زیرا استاد پوریا خانی؛ دروس حضوری، عمومی، آنلاین و خصوصی را برگزار نمی کنند و می توانید از طریق این بسته های شگفت انگیز، زمان یادگیری زبان آلمانی را کوتاه کنید و به نتایج دلخواه خود برسید.

با استفاده از دوره استاد پوریا خانی به طور معمول 6 ماه طول می کشد تا به پایان سطح  B1 برسید. البته این مدت زمان و رسیدن به سطح مورد نظر، وابسته به زمان صرف شده برای آموزش، توانایی زبانی زبان آموز و غیره می باشد.

Guten Tag برای گفتن روز به خیر به آلمانی

Tag Guten را نیز می توان برای گفتن سلام مورد استفاده قرار داد و کمی رسمی تر است. اما خیلی متفاوت از Hallo  نیست. گوتن به معنای خوب است و نوع مذکر شکل gut  می باشد. به راحتی و آسانی می توان آن را به زبان آورد و تنها لازم است که کلمه مناسب مرتبط با زمان روز را اضافه کنید.

قبل از ظهر برای گفتن صبح به خیر بگویید گوتن مورگن guten morgen

برای گفتن روز به خیر به آلمانی می توانید بگویید guten Tag . از این عبارت ظهر تا تقریبا 6 بعدازظهر استفاده کنید.

6 بعدازظهر تا زمان خواب برای گفتن بعدازظهر و شب به خیر عبارت Guten Abend را به کار ببرید.

یکی از سوالاتی که برای همه زبان آموزان آلمانی پیش می آید، این است که چرا باید بگوییم guten tag و از gut tag استفاده نکنیم؟ یا چرا به جای gut  باید بگوییم guten؟

در ابتدا، لازم است بیان کنیم که Morgen، Tag و Abend همه این اسامی مذکر هستند، به همین دلیل می‌دانیم که آمدن gut در همه عبارت به شکل مذکر ضروری می باشد. ولی اسم‌ها به چه روشی می باشند؟

بهتر است به این شکل آن را درنظر بگیرید. هنگامی که به شخصی گفته می شود «روز شما به خیر»، در واقع چه چیزی به آن ها گفته شده است؟

به طور احتمالی منظور چیزی مشابه این است که برای شما داشتن روز خوبی را آرزو دارم. از این رو می بایست شکل مفعولی مذکر gut را مورد استفاده قرار دهیم. یعنی Guten که بسیار راحت و آسان می باشد.

امروز بدون شرکت در کلاس های آموزشی حضوری می توان زبان آلمانی و نحوه گفتن روز به خیر به آلمانی را یاد گرفت. به عنوان مثال دوره های آموزش زبان آلمانی استاد پوریا خانی برای این منظور بسیار مناسب است. زیرا نیازی به آموزش شخصی و اتلاف وقت نیست.

علاوه بر این، از آنجایی که بسته های آموزشی شامل خط به خط کتاب ها می باشد، می توانید بهترین و با کیفیت ترین آموزش را دریافت کنید. با یادگیری زبان آلمانی در زندگی روزمره خود می توانید زمان یادگیری خود را افزایش دهید.

اما در نهایت استفاده درست از زمان و برنامه ریزی مناسب به یادگیری شما کمک می کند. چرا که یادگیری هر زبانی نیازمند تمرین مداوم است. البته این که چگونه و با چه کسی زبان یاد می گیرید، بسیار مهم است.

به دلیل این که اگر زبان آلمانی توسط یک شخص بی تجربه و کم مهارت به شما آموزش داده شود، در یادگیری تلفظ، لهجه، ساختار و غیره دچار مشکل خواهید شد. به همین دلیل جدی گرفتن دوره های آموزشی استاد پوریا خانی را به شما توصیه می کنیم.

برای گفتن همه چی خوبه از Alles klar استفاده کنید

برای گفتن همه چی خوبه از Alles klar استفاده کنید
برای گفتن همه چی خوبه از Alles klar استفاده کنید

اگر کشوری که در آن زندگی می کنید آلمان می باشد یا قصد دارید به این کشور سفر کنید، عبارت alles klar خیلی زیاد به گوشتان می خورد. چنین عبارتی به معنای «خوب بودن همه چیز می باشد».

در مطلب روز به خیر به آلمانی باید ذکر شود که امکان بیان کردن این عبارت به شکل پرسشی نیز وجود دارد (?alles klar) همچنین می توان آن را برای پر نمودن گپ‌های مکالمه مورد استفاده قرار داد. چیزی که باید مورد توجه قرار گیرد، این موضوع می باشد که به کار بردن آن در زمان سلام و احوالپرسی امکانپذیر است. آنچه که در بین جوانان خیلی رایج می باشد.

در این بخش از مطلب روز به خیر به آلمانی به معرفی دوره های با کیفیت استاد پوریا خانی می پردازیم تا هر زمان که وقت داشتید، بتوانید این زبان شیرین را یاد بگیرید.

از آنجایی که درس ها و دوره های استاد پوریا خانی به جای آنلاین، به صورت ویدئویی ضبط شده به شما تحویل داده می شود، جزوه های مورد نیاز را همیشه با خود دارید.

همچنین این دوره ها دارای پشتیبانی دائمی و مادام العمر می باشد که توسط خود استادپوریا خانی تایید شده است. بنابراین ما این روش سریع و فوق العاده یعنی استفاده از دوره های آموزشی استاد پوریا خانی را برای یادگیری زبان آلمانی به شما توصیه می کنیم.

توصیه می کنیم از صفحه دانلود کتاب SICHER دیدن کنید.

برای گفتن چه خبر؟ ?Was ist llos را به کار ببرید

برای گفتن چه خبر؟ ?Was ist llos را به کار ببرید
برای گفتن چه خبر؟ ?Was ist llos را به کار ببرید

?Was ist los این که بخواهیم چنین عبارتی را معنی کنیم، به راحتی و آسانی ممکن نیست. در مطلب روز به خیر به آلمانی باید بیان کرد که صفت los خیلی کم پیش می آید که به معنای «جدا» یا «رها» باشد.

هنگامی که ?was ist los از شخصی پرسیده می شود، درست شبیه این است که به زبان انگلیسی به طرف مقابل گفته شود ?what’s up یا ?what’s going on. این عبارت خیلی به ?alles klar شباهت دارد.

عبارت ?was ist los دارای یک مورد گیج کننده می باشد و آن هم این است که قادر است به معنای «مشکل چیه؟» هم باشد. به این معنا که در جایی که موردی درست نیست یا چیزی در جای خود نمی باشد، لازم است که این عبارت را مورد استفاده قرار دهیم. با وجود این از متن و تن صدا به طور معمول این موضوع قابل تشخیص می باشد که ?was ist los چه معنایی دارد.

در این قسمت، شما را با دوره استاد پوریا خانی به عنوان یک استاد شایسته و حرفه ای آشنا می کنیم. چون تحصیلات آکادمیک دارند و تمام دوره های آموزشگاه ها را گذرانده اند.

در واقع 7000 زبان آموز آموزش را در حضور او با موفقیت به پایان رسانده اند. از طرفی بالاترین درصد قبولی و درصد رضایت را دارند، کارنامه ها و گزارش های قبولی در سایت آکادمی قرار دارد و همه این موارد در آنجا قابل مشاهده است. دوره های این استاد حرفه ای، خط به خط  بوده و یادگیری زبان آلمانی را آسان می کند.

علاوه بر دوره های معمولی، دوره های طلایی نیز وجود دارد که شامل دوره طلایی گفتار (مربوط به نامه نگاری، ایمیل و غیره) و دوره طلایی نوشتار می باشد. دوره طلایی علاوه بر نکات ذکر شده در دوره عمومی، شامل نکات مهم، خلاصه و جمع بندی شده نیز می باشد.

برای گفتن اوضاع چطوره؟ از عبارت ?Wie geht es dir استفاده کنید

برای گفتن اوضاع چطوره؟ از عبارت ?Wie geht es dir استفاده کنید
برای گفتن اوضاع چطوره؟ از عبارت ?Wie geht es dir استفاده کنید

معنای تحت اللفظی چنین عبارتی که در زبان انگلیسی خیلی ضرورت دارد، این است که «چگونه به تو می گذرد؟». شما قادر هستید معادل‌ بهتر و مناسب تری را برای معنای آن پیدا نمایید: ?wie geht es dir روشی بسیار رایج برای بیان کردن «اوضاع چطوره؟» در زبان آلمانی می باشد.

هنگامی که dir را مورد استفاده قرار می دهید، جمله به شکل غیر رسمی بیان خواهد شد. در موقعیت‌هایی که رسمی‌تر هستند، بهتر است عبارت wie geht es ihnen به کار گرفته شود.

هنگامی که قصد دارید به شکل غیر رسمی یک گروه را مخاطب قرار دهید، می بایست از عبارت ?wie geht es euch استفاده کنید. در بسیاری از موارد چنین عبارتی را به شکل کوتاه ?wie geht’s مورد استفاده قرار می دهند. gut, danke (خوب، ممنونم) به عنوان پاسخ بسیار ساده برای این سوال به شمار می آیند.

استاد پوریا خانی یکی بهترین مدرسان زبان آلمانی می باشد و دارای تحصیلات آکادمیک است که با بیش از 7000 دانشجو بالاترین میزان قبولی و رضایت دانشجو را دارد. داشتن مدرک معتبر زبان در هر یک از مراحل مهاجرت، بسیار مهم است. بنابراین جدی گرفتن دوره های آموزشی استاد خانی، بسیار حائز اهمیت است.

Grüß Gott برای گفتن عافیت باشه به کار می رود

در کشورهایی که برای صحبت کردن از زبان آلمانی استفاده می کنند، می توان قومیت های بسیار متنوعی را مشاهده کرد. در میان انواع گوناگون قومیت ها، همواره یک عبارت خاص به کار نمی رود. در ادامه قصد داریم به عبارت هایی اشاره کنیم که در برخی از مناطق به شکل منحصربه فرد مورد استفاده قرار می گیرند.

Grüß Gott یک اصطلاح می باشد که به طور عمده در باواریا (جنوب شرقی آلمان) و اتریش از آن استفاده می شود. معنی آن به شکل تحت اللفظی «درود از طرف خداوند» می باشد. اگر بخواهیم آن را بهتر و کمتر کلمه به کلمه بیان کنیم ،معنی آن «عافیت باشد» (god bless you) می شود.

در مبحث روز به خیر به آلمانی، باید ذکر کرد که این عبارت از روش های رایج گفتن سلام در چنین مناطقی می باشد. باواریایی‌ها به علاوه عبارت Grüß dich را نیز مورد استفاده قرار می دهند که معنای آن «درود به شما» می باشد. این عبارت خیلی رسمی نبوده اما در بین افراد مسن در مقایسه با جوانان بیشتر به کار می رود.

به یاد داشته باشید که با دوره های آموزشی خط به خط استاد پوریا خانی، می توانید زمان یادگیری زبان آلمانی خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. زیرا دوره ها توسط خود استاد پوریا خانی پشتیبانی می شود.

برای گفتن درخدمتم از Servus استفاده کنید

servus به عنوان لاتین کلمه servant به شمار می آید و به کار بردن آن برای احوالپرسی ناشی از عبارت لاتین «در خدمتتونم» می شود. مانند Grüß dich!، servus به طور عمده در باواریا و اتریش مورد استفاده قرار می گیرد. به علاوه می‌توان آن را به عنوان کلمه خداحافظی هم به کار برد.

پیشنهاد می کنیم از پست مزایای یادگیری زبان آلمانی دیدن کنید.

با استفاده از عبارت Moin سلام بگویید

با استفاده از عبارت Moin سلام بگویید
با استفاده از عبارت Moin سلام بگویید

در مبحث روز به خیر به آلمانی، بد نیست به قسمت دیگری از نقشه‌ی آلمان سر بزنیم. Moin یک عبارت رایج در قسمت های شمالی آلمان می باشد.

به خصوص نواحی اطراف هامبورگ. شما در آن نواحی به گوشتان می خورد که در بعضی از مواقع عبارت moin moin! را هم مورد استفاده قرار می دهند.

کلمه moin دارای ریشه خیلی مشخصی نمی باشد. تعداد زیادی از افراد بر این باور هستند که از تلفظ Morgen ریشه این کلمه می آید که به معنای صبح می باشد.

در صورتی که  قصد مهاجرت دارید، بهتر است شرکت کردن در دوره های استاد پوریا خانی را جدی بگیرید و با تهیه دوره های آموزشی آقای پوریا خانی، زمان یادگیری زبان آلمانی خود را تا حد امکان برای خودتان کوتاه کنید. زیرا بدون داشتن مدرک معتبر، نمی توان برای مهاجرت، هیچ اقدامی نمود.

برای  گفتن سلام، خوبی؟ ممنون خوبم، خودت چطوری؟ از Na استفاده کنید

در مطلب روز به خیر به آلمانی، باید بیان شود که Na هم در قسمت دیگری از آلمان مورد استفاده قرار می گیرد. از این کلمه به طور معمول در شمال آلمان استفاده می شود و افراد جنوبی آلمان، اتریشی‌ها و سوئیسی‌ها در به کار بردن آن با مشکل مواجه هستند. لازم به ذکر است که نمی توان آن ها را مقصر دانست. به دلیل این که توضیح دادن آن کار سخت و دشواری می باشد.

هیچ روش ساده و راحتی به منظور ترجمه کردن Na به سایر زبان ها وجود ندارد. ممکن است توضیح دادن آن با ارائه یک مثال امکانپذیر باشد. هنگامی که دو آلمانی (در بخش های شمالی) با هم برخورد می کنند، Na  توسط یکی از آن ها گفته می شود که شخص دیگر هم برای جواب دادن به او Na را می گوید.

بعد از آن صحبت کردن آغاز می گردد. این کلمه را می‌توان همانند کلمه‌ی «هی»، «چطوری؟» و «مرسی، خوبم» به حساب آورد که خلاصه شدن همه آن ها در این دو حرف صورت می گیرد.

همه ما به خوبی از این موضوع آگاه هستیم که آلمانی‌ها به دلیل بهره‌وری بالایی که دارند، توانستند به شهرت چشمگیری دست پیدا کنند.

7000 زبان آموز، آموزش را در حضور استاد پوریا خانی با موفقیت به پایان رسانده اند

7000 زبان آموز، آموزش را در حضور استاد پوریا خانی با موفقیت به پایان رسانده اند. از طرفی بالاترین درصد قبولی و درصد رضایت را دارند، کارنامه ها و گزارش های قبولی در سایت آکادمی قرار دارد و همه این موارد در آنجا قابل مشاهده است.

این مجموعه که تحت مدیریت استاد پوریا خانی قرار دارد، از فعالیت بیش از 30 استاد مجرب و زبده زبان بهره می برد. دوره های این استاد حرفه ای خط به خط  بوده و یادگیری زبان آلمانی را آسان می کند.

علاوه بر دوره های معمولی، دوره های طلایی نیز وجود دارد که شامل دوره طلایی گفتار (مربوط به مکالمه و نامه نگاری، ایمیل و غیره) و دوره طلایی گفتار و نوشتار می باشد.

دوره طلایی علاوه بر نکات ذکر شده در دوره عمومی، شامل نکات مهم مکالمه و نامه نگاری و نوشتار و جهت تقویت و جمعبندی این مهارت هامی باشد.

از Hier ist برای احوالپرسی کردن استفاده کنید

شاید ممکن نباشد که چنین م وردی را خیلی به عنوان یکی از عبارت های بیان شده در زمان احوالپرسی کردن معرفی نمود، ولی  خالی از لطف نیست که آن را معرفی نماییم.

به دلیل این که احتمال آن بسیار زیاد است که شما این عبارت را در مواقعی مورد استفاده قرار دهید که با شخصی قصد ملاقات کردن را دارید ولی نه به صورت حضوری. در این بخش از مطلب روز به خیر به آلمانی، این موضوع را دقیق تر توضیح می دهیم.

لحظه ای که در حال زنگ زدن، فرستادن پیامک، ایمیل زدن و سایر انواع برقراری ارتباط می باشید را تصور کنید و فکر کنید که قصد دارید با شخصی گفت و گو کنید که شما را از قبل کاملا می‌شناسد.

در صورتی که آنه ا قادر به تشخیص صدا، شماره یا آدرس شما نباشند، برای این که خودتان را معرفی کنید، از چه عبارتی استفاده می کنید؟ در زبان انگلیسی در چنین مواقعی به طور معمول عبارتی مانند it’s Farid به کار می رود اما قادر به بازگرداندن همین به زبان آلمانی نیستید. (گفتن es ist Benny امکانپذیر نیست). به جای آن می توان عبارت hier ist Farid را مورد استفاده قرار داد.

خداحافظی کردن به زبان آلمانی چگونه است؟

خداحافظی کردن به زبان آلمانی چگونه است؟
خداحافظی کردن به زبان آلمانی چگونه است؟

اکنون که می دانید چگونه روز به خیر به آلمانی را بگویید، خوب است که روش های بیان کردن خداحافظ در زبان آلمانی را نیز یاد بگیرید. امکان دارد مشهورترین و رایج ترین روش بیان کردن خداحافظ در زبان آلمانی همین عبارتی می باشد که در زیر به آن اشاره کرده ایم یعنی  Tschüss.

از آنجایی که درس ها و دوره های استاد پوریا خانی به جای آنلاین به صورت ویدئویی ضبط شده به شما تحویل داده می شود، جزوه های مورد نیاز را همیشه با خود دارید.

همچنین این بسته ها دارای پشتیبانی دائمی و مادام العمر می باشد که توسط خود استاد پوریا خانی تایید شده است. بنابراین ما این روش سریع و فوق العاده یعنی استفاده از دوره های آموزشی استاد پوریا خانی را برای یادگیری زبان آلمانی به شما توصیه می کنیم.

استفاده از Tschüss برای خداحافظی کردن

استفاده از Tschüss برای خداحافظی کردن
استفاده از Tschüss برای خداحافظی کردن

ممکن است به خاطر شیوه‌ی نگارش و تلفظ این کلمه بترسید. با دانستن این که حروف Tsch در کنار یکدیگر می توانند صدای چ را ایجاد کنند، شما قادر هستید این کلمه را خیلی راحت تلفظ کنید.

با گفتن Ciao خداحافظی کنید

Ciao در حقیقت یک کلمه ایتالیایی می باشد ولی در آلمان و قسمت های بسیار زیادی در اروپا مورد استفاده قرار می گیرد.

برای گفتن به امید دیدار دوباره از Auf Wiedersehen استفاده کنید

برای گفتن به امید دیدار دوباره از Auf Wiedersehen استفاده کنید
برای گفتن به امید دیدار دوباره از Auf Wiedersehen استفاده کنید

در این بخش از مطلب روز به خیر به آلمانی باید بگوییم که wieder به معنای «دوباره» می باشد و معنی sehen نیز «دیدن» است. بنابراین auf wiedersehen به طور الزامی به معنی این است «وقتی همدیگر را مجددا ملاقات خواهیم کرد».

با توجه به این که چنین عبارتی به عنوان عبارات رایج در زبان آلمانی به شمار می آید و به طور روزانه مورد استفاده قرار می گیرد، به کار بردن آن بیشتر در موقعیت‌های رسمی و کلاسیک امکانپذیر می باشد.

استاد پوریا خانی یکی از بهترین مدرسان زبان آلمانی می باشد و دارای تحصیلات آکادمیک است که با بیش از 7000 دانشجو، بالاترین میزان قبولی و رضایت را دارد.

برای گفتن به امید دیدار به زودی بگویید Bis bald

برای گفتن به امید دیدار به زودی بگویید Bis bald
برای گفتن به امید دیدار به زودی بگویید Bis bald

در مبحث روز به خیر به آلمانی باید گفته شود که این عبارت به طور تحت اللفظی می توان آن را «به زودی» معنی کرد.  Bis bald در واقع به عبارت انگلیسی see you soon شباهت دارد. این عبارت به عنوان عبارتی دوستانه، غیر رسمی و متداول برای گفتن خداحافظی به شمار می آید.

در صورتی که  قصد مهاجرت دارید، بهتر است شرکت کردن در دوره های استاد پوریا خانی را جدی بگیرید و با تهیه دوره های آموزشی آقای پوریا خانی، زمان یادگیری زبان آلمانی خود را تا حد امکان برای خودتان کوتاه کنید.

سخن پایانی

سخن پایانی
سخن پایانی

در این مطلب، نحوه گفتن روز به خیر به آلمانی را توضیح دادیم. گفتن روز به خیر به عنوان یکی از روش های سلام و احوالپرسی کردن در همه زبان ها از جمله آلمانی می باشد.

همه ما می دانیم که همه زبان های دنیا دارای عبارت های مختلفی برای سلام و احوالپرسی دارند و روز به خیر یکی از آن ها می باشد. در این مطلب سعی کردیم عبارت های مختص سلام و خداحافظی را به طور مفید و مختصر توضیح دهیم.

در صورتی که به یادگیری زبان آلمانی علاقه دارید و می خواهید در مدت زمان یادگیری زبان آلمانی کوتاهی مسلط شوید، می توانید با تهیه دوره های استاد پوریا خانی ،خیلی سریع به هدف خود دست پیدا کنید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *