فهرست موضوعات

فهرست موضوعات

با موضوع کتاب داستان آلمانی در خدمت شما هستیم.

یادگیری زبان خارجی یکی از مسائل مهمی می باشد که بسیاری از افراد درگیر این موضوع هستند. دلایل زیادی می تواند باعث این موضوع شود که یک فرد اقدام به یادگیری زبان خارجی کند.

بسیاری از افراد در صدد مسافرت کوتاه مدت یا بخصوص مهاجرت دائمی به کشوری دیگر هستند و طبیعتا برای مهاجرت به کشوری، می بایست در ابتدا زبان رسمی آن کشور را آموخت و سپس به کشوری موردنظر مهاجرت کرد. زبان های رایجی در دنیا وجود دارد که یادگیری آن می تواند فوایدی داشته باشد. از جمله این زبان ها، زبان آلمانی است.

زبان آلمانی یکی از رایج ترین و فراگیرترین انواع زبان های خارجی می باشد. زبان آلمانی در کنار زبان انگلیسی و فرانسوی، جز سه زبان اصلی در دنیا شناخته می شود و یادگیری آن باعث می شود که بتوانیم به راحتی در کشورهای آلمانی زبان به ارتباط با دیگر افراد بپردازیم.

زبان آلمانی چقدر سخت است؟ لطفا برای دریافت پاسخ روی سوال کلیک نمایید.

ویدئو کتاب داستان آلمانی

بیش از صدها میلیون نفر در دنیا به زبان آلمانی صحبت می کنند. بنابراین یادگیری آن می تواند فوایدی داشته باشد. روش های مختلفی برای یادگیری زبان آلمانی وجود دارد که امروز از آن استفاده می شود.

استفاده از دوره های آموزشی و یا کلاس های حضوری یا غیرحضوری، از گسترش زیادی برخوردار شده است و امروز به دلیل گسترش تکنولوژی و ارتباطات، روش های غیر حضوری و آنلاین نیز، جایگزین روش های سنتی شده است.

با این حال برای تقویت زبان آلمانی می بایست علاوه بر روش های فوق، از روش هایی مانند خواندن کتاب نیز استفاده کرد تا علاوه بر افزایش معلومات زبان آلمانی، باعث شود که با جمله بندی و ساختار بندگی جملات آلمانی آشنا شویم.

پیشنهاد می کنیم از پست آموزش زبان آلمانی در یاسوج دیدن کنید.

اینفوگرافیک کتاب داستان آلمانی

اینفوگرافیک کتاب داستان آلمانی
اینفوگرافیک کتاب داستان آلمانی

به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم به بررسی کتاب داستان آلمانی و معرفی چند کتاب بپردازیم که می تواند تاثیر زیادی در تقویت زبان آلمانی ما در کنار استفاده از بسته های آموزشی داشته باشد و از فواید آن سخن خواهیم گفت.

با این حال، یادگیری اصولی هر زبانی از جمله زبان آلمانی، نیازمند برخورداری از یک سیستم آموزشی اصولی و مناسب است که یکی از بهترین این موارد، دوره های آموزشی آکادمی استاد پوریاخانی است که در این مقاله توضیحاتی در خصوص این بسته آموزشی داده خواهد شد. دوره های آموزشی سبب تسریع و کاهش مدت زمان یادگیری زبان آلمانی شما دانشجویان می شود.

بنابراین توصیه می شود تا انتهای مقاله همراه ما باشید و از مطالب این مقاله استفاده کافی نمایید.

شرکت در دوره های گفتار و نوشتار طلایی استاد پوریا خانی، سبب تسریع در بهبود مطالعه کتاب داستان آلمانی زبان آموزان می شود.

ما در این مقاله به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

کتاب داستان آلمانی چیست؟

انواع کتاب داستان آلمانی کدامند؟

اهمیت یادگیری زبان آلمانی با استفاده از کتاب داستان آلمانی چیست؟

نکات لازم در خصوص یادگیری زبان آلمانی به وسیله کتاب داستان آلمانی کدامند؟

دوره های آموزشی زبان آلمانی آکادمی استاد پوریاخانی چیست؟

محتوای آموزشی بسته های آموزشی آکادمی استاد پوریاخانی چیست؟

آموزش زبان آلمانی چیست؟

درباره زبان آلمانی

مهم‌ترین تفاوت زبان آلمانی با زبان فارسی چیست؟

مراحل یادگیری زبان آلمانی چیست؟

سطوح مختلف زبان آلمانی کدامند؟

مهم‌ترین آزمون‌های زبان آلمانی کدامند؟

 

کتاب داستان آلمانی

کتاب داستان آلمانی
کتاب داستان آلمانی

همانطور که در ابتدای مقاله در مقدمه گفته شد، زبان آلمانی یکی از رایج ترین زبان های دنیا می باشد. یادگیری آن در کنار وجود چالش های مختلف می تواند بسیار جذاب و شیرین باشد و یادگیری آن نیز بر خلاف تصور عموم، امری راحت است.

یکی از مواردی که باعث راحتی یادگیری زبان آلمانی می شود، این است که از کتاب های مختلفی از جمله کتاب داستان آلمانی استفاده کنیم. زیرا خواندن داستان های مختلف بخصوص داستان های کونته می تواند باعث شود که جملات آلمانی و قواعد آن به راحتی در ذهن ما جای بگیرد و فراموش نشود.

مطالعه آثار نویسندگان مختلف آلمانی

به عبارت دیگر، مطالعه آثار نویسندگان مختلف آلمانی می تواند علاوه بر تاثیر مناسب بر روی ذهن، بر روی روح و روان ما هم تاثیر بگذارد و مطلبی که در روح و روان ما تاثیر بگذارد، به راحتی قابل فراموش شدن نیست.

کتاب داستان آلمانی در کنار استفاده از دوره های آموزشی و بسته های اموزشی زبان آلمانی می تواند ابزاری مناسب برای گوش دادن، مکالمه و نوشتن زبان باشد و علاوه بر این باعث می شود که با فرهنگ غنی آلمانی هم آشنا شویم.

به همین دلیل چنین مسئله ای باید مورد توجه قرار گیرد و باعث آگاهی بیشتر ما در خصوص زبان آلمانی شود.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کتاب داستان آلمانی و کتاب های مناسب برای شما عزیزان، با یکی از بهترین موسسات اموزش غیرحضوری زبان آلمانی یعنی آکادمی استاد پوریاخانی، مشورت های لازم را انجام دهید تا بر اساس شرایط یادگیری شما، راهنمایی های لازم را انجام دهد.

انواع کتاب داستان آلمانی

انواع کتاب داستان آلمانی
انواع کتاب داستان آلمانی

کتاب های مختلفی برای کمک به یادگیری زبان آلمانی وجود دارد که ماهیت این کتاب ها، ماهیت داستانی است که می تواند کمک زیادی در جهت یادگیری هرچه بهتر زبان آلمانی کند. ما در ادامه قصد داریم به برخی از بهترین کتاب داستان آلمانی اشاره کنیم و توضیح کوتاهی در این خصوص ارائه نماییم:

داستان Das Märchen اثر گوته

داستان Das Märchen اثر گوته
داستان Das Märchen اثر گوته

این کتاب در واقع اثر یکی از مشهورترین افراد برجسته در کشور آلمان می باشد که به تحریر درآمده است. داستان این کتاب مربوط به یک ناخدای کشتی می باشد که با ارواح ارتباط دارد.

داستانی که از این کتاب داستان آلمانی می توانیم دریافت کنیم، مربوط به ماهیت عشق و معجزه عشق است که می تواند جادویی کند که عشق را برای هر فردی امکان پذیر کند.

یعنی داستان این کتاب به گونه ای است که نشان دهد چگونه روح یک انسان قادر خواهد بود که آزاد شود.

این داستان عمیق و بسیار تاثیرگذار، می تواند کمک زیادی در جهت یادگیری هرچه بهتر زبان آلمانی نماید و دلیل آن هم وجود جملات ساده و روان در این کتاب است که می تواند به ما کمک کند که با جمله بندی زبان آلمانی آشنا شویم و نکات گرامری خوبی مانند توصیف چشم اندازها، لغات ضروری آلمانی  و کلمات مفهومی و مرتبط با یکدیگر آشنا شویم.

گوته یکی از بزرگترین نویسندگان تاریخ است که دارای آثار مختلفی است.

این کتاب داستان آلمانی ماهیت ساده ای دارد که می تواند در کنار استفاده از روش های آموزشی مختلف از جمله دوره های آموزشی آکادمی استاد پوریاخانی مورد استفاده شما عزیزان قرار گیرد.

Die Geschichte von Hyazinth und Rosenblütchen از نووالیس

Die Geschichte von Hyazinth und Rosenblütchen از نووالیس
Die Geschichte von Hyazinth und Rosenblütchen از نووالیس

این کتاب داستان آلمانی در واقع قسمتی از مسئله ای به نام Die Lehrlinge zu Sais می باشد که در مورد شخصی به نام هیاسین است. او در زمان کودکی خود و نوجوانی خود همیشه خوشحال و شاداب بوده و با عشق زندگی می کرده است.

تا زمانی که یک فردی مسن شروع به تعریف مسائل و داستان هایی می کند که مربوط به سرزمین های خارجی دیگری است که که در این سرزمین ها، موارد فوق العاده ای وجود دارد.

هیاسین نیز تحت تاثیر این داستان قرار میگیرد و بعد از انجام سفرهای متعدد، به این موضوع پی خواهد برد که چیزی که همیشه دنبال آن بوده و آرزوی داشتن آن را داشته است، همیشه در جلوی چشمان او قرار داشته است. ماهیت این داستان در واقع یک داستان زیبا شاعرانه محسوب می شود که می تواند به عنوان یک روشی فوق العاده برای یادگیری بهتر زبان آلمانی شود.

وجود نکات گرامری و دستور زبان آلمانی در این کتاب داستان آلمانی، می تواند تاثیر زیادی در جمله بندی آلمانی داشته باشد و همچنین تاثیر زیادی در مکالمه افراد خواهد داشت. از انجایی که ماهیت این کتاب شاعرانه است می تواند تاثیر زیادی در بکار بردن جملات آلمانی با احساسات داشته باشد.

Die Bremer Stadtmusikanten موسیقیدانان شهر برمن اثر برادران گریم

Die Bremer Stadtmusikanten موسیقیدانان شهر برمن اثر برادران گریم
Die Bremer Stadtmusikanten موسیقیدانان شهر برمن اثر برادران گریم

این کتاب داستان آلمانی در واقع نسخه اصلی اثر برادران گریم می باشد که اثری فوق العاده جذاب به شمار می رود. از این کتاب داستان نیز، فیلمی ساخته شده است که می توان به تماشای ان نشست، اما خواندن کتاب داستان آن تاثیر بیشتری در یادگیری زبان آلمانی خواهد داشت.

معروف بودن و مشهور بودن این کتاب داستان آلمانی به حدی زیاد بوده است که به 160 زبان دنیا نیز ترجمه شده است و ماهیت این کتاب، داستانی شاعرانه در خصوص یک الاغ، یک سگ و یک گربه و یک خروس می باشد که برای صاحب خود مفید نمی باشند.

داستان از اینجا شروع می شود که این حیوانات از ترس اینکه برای صاحب خود مفید نیستند، ممکن است با سرنوشت بدی روبرو شوند تصمیم می گیرند که به شهر برمن سفر کنند و تصمیم می گیرند که به عنوان یک موسیقی دان در این شهر به زندگی بپردازند و در همین راستا، داستان های پیچیده ای برای آن به وجود می آید که داستانی جذاب می سازد.

این کتاب داستان آلمانی یک کتاب بسیار فوق العاده و تاثیرگذار در یادگیری زبان آلمانی است که می تواند به ما کمک کند که مکالمه ساده ای از زبان آلمانی را یاد بگیریم. زیرا در این کتاب، مکالمه های زیادی بین شخصیت های داستان رخ می دهد که ما با ساختار مکالمه و جمله بندی زبان آلمانی آشنا می کند.

چنین کتاب هایی در کنار استفاده از روش های اصولی یادگیری زبان آلمانی از جمله دوره های آموزشی خط به خط آکادمی استاد پوریاخانی، می تواند کمک زیادی در جهت یادگیری هر چه بهتر زبان آلمانی نماید.

Der zufriedene Fischer ماهیگیر خوشحال از هاینریش بول

Der zufriedene Fischer ماهیگیر خوشحال از هاینریش بول
Der zufriedene Fischer ماهیگیر خوشحال از هاینریش بول

از دیگر کتاب داستان آلمانی که می تواند در زمینه یادگیری زبان آلمانی تاثیر زیادی بگذارد کتاب Der zufriedene Fischer می باشد که اثر نویسنده مشهور آلمانی به نام هاینریش بول است.

این نویسنده از معدود نویسندگانی می باشد که موفق به دریافت جایزه نوبل ادبیات شده است. داستان این کتاب، مربوط به یک شاخص ماهیگیر است که با یک توریست در خصوص کار صحبت می کند.

این کتاب در واقع یک کتاب تاریخی نیز محسوب می شود که مربوط به اوایل دهه 1960 در آلمان مربوط می شود که اقتصاد آلمان در حال رونق بوده است و فرد ماهیگیر نیز از توریست سوالاتی می کند که در مورد اخلاقیات کاری در نزاع اقتصادی می باشد.

در واقع این داستان بدین گونه تعریف شده است که فرد ماهیگیر به جای اینکه از توریست درسی یاد بگیرد، ماهیگیر به او درس می دهد که اخلاقیات نیز در ان دخیل است.

در واقع این کتاب داستان آلمانی، دارای نوشتاری ساده و در عین حال قوی است که می تواند تمرین مناسب برای یادگیری واژگان مختلف آلمانی باشد و همچنین متن ساده ای که دارد، می تواند در خصوص جمله بندی زبان آلمانی و نحوه بکار بردن ان در نوشتار، کمک زیادی کند.

با استفاده از دوره های آموزشی آکادمی استاد پوریاخانی که با پشتیبانی بیش از 30 استاد برجسته آلمانی همراه است می توانید به یادگیری زبان آلمانی بپردازید و در کنار آن از این کتاب های مفید استفاده کنید تا زبان آلمانی قوی تری داشته باشید.

Skorpion عقرب اثر کریستا رینیگ

Skorpion عقرب اثر کریستا رینیگ
Skorpion عقرب اثر کریستا رینیگ

یکی از داستان های آموزنده ای که می توان از آنها نهایت استفاده را برد، کتاب داستان عقرب اثر کریستا رینیگ است. این کتاب داستان آلمانی در واقع داستانی را روایت می کند که مربوط به فردی است که احساس می کند، ظاهر او نامناسب بوده و باعث ترد او از جامعه شده است و این مرد تلاش می کند که بتواند با قدم زدن در شهر، افراد زیادی را قانع کند که بر خلاف ظاهرش، او را بپذیرند.

این داستان در واقع نکات اخلاقی زیادی دارد و بسیار اموزنده است و علاوه بر این موضوع می تواند کمک زیادی به یادگیری زبان آلمانی در خصوص توصیف چهره و حالت روحی و ظاهری افراد نماید.

موارد بالا از جمله بهترین کتاب داستان آلمانی برای یادگیری هرچه بهتر زبان آلمانی می باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دیگر کتاب های داستانی آموزنده زبان آلمانی، با کارشناسان و اساتید برجسته اکادمی استاد پوریاخانی تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

دانلود کتاب SICHER را از دست ندهید.

اهمیت یادگیری زبان آلمانی با استفاده از کتاب داستان آلمانی

اهمیت یادگیری زبان آلمانی با استفاده از کتاب داستان آلمانی
اهمیت یادگیری زبان آلمانی با استفاده از کتاب داستان آلمانی

یکی از سوالات مهمی که ممکن است برای بسیاری از افراد بوجود آید، این است که خواندن یک کتاب داستان چه تاثیری بر یادگیری زبان خواهد داشت. بصورت کلی یادگیری هر مطلبی نیز با خواندن کتاب امکان پذیر است.

اغلب موسسات اموزش زبان آلمانی به زبان آموزان خود پیشنهاد می کنند که حتما در کنار یادگیری آکادمیک زبان آلمانی از کتاب داستان آلمانی استفاده کنند.

زیرا خواندن این کتاب ها می تواند باعث افزایش سرعت یادگیری شما شود و دلیل اینکار هم، فعالیت بیشتر مغز است که باعث می شود مطالب یک کتاب در ذهن راحت تر جای بگیرد.

علاوه بر آن خواندن کتاب می تواند منجر به یک عادت مثبت شود و حتی اگر فردی مشغله زیادی داشته باشد، حتی اگر بتواند روزی 15 دقیقه کتاب بخواند می تواند تاثیر زیادی در یادگیری خود داشته باشد.

اینکه کدام کتاب داستان آلمانی می تواند برای یک فرد مناسب باشد، بستگی به سطح آموزش فرد در خصوص زبان آلمانی خواهد داشت

اینکه کدام کتاب داستان آلمانی می تواند برای یک فرد مناسب باشد، بستگی به سطح آموزش فرد در خصوص زبان آلمانی خواهد داشت که در این مواقع مشاوران و اساتید آموزشی راهنمایی های لازم را انجام می دهند که بهترین انها، آکادمی استاد پوریاخانی است.

استفاده از کتاب داستان آلمانی می تواند باعث شود که با جمله بندی آلمانی آشنا شویم و با افعال و لغات این زبان آشنایی پیدا کنیم و می توانیم به این موضوع برسیم که یک کلمه و واژه در کدام قسمت جمله بکار برده می شود.

همچنین با لغات جدیدتر و بیشتری آشنا خواهیم شد که با یک جستجوی ساده می توانیم معنی آن را دریابیم. به همین دلیل بهتر است در حین خواندن کتاب داستان آلمانی، یک یادداشت کوچکی داشته باشید و لغات جدید و مفاهیم جدید را یادداشت کنید و بعد از اتمام مطالعه اقدام به یادگیری آن کنید.

به همین دلیل توصیه اکید ما این است که حتما قبل از تهیه هرگونه کتاب داستان آلمانی، در ابتدا اقدام به یادگیری اصول اولیه زبان آلمانی با دوره های آموزشی خط به خط استاد پوریاخانی نمایید و سپس با توجه به سطح یادگیری خود و با مشورت اساتید برجسته این آکادمی، اقدام به تهیه کتاب و مطالعه آن نمایید تا بتوانید از مزایای آن بهره مند شوید.

نکات لازم در خصوص یادگیری زبان آلمانی به وسیله کتاب داستان آلمانی

نکات لازم در خصوص یادگیری زبان آلمانی به وسیله کتاب داستان آلمانی
نکات لازم در خصوص یادگیری زبان آلمانی به وسیله کتاب داستان آلمانی

برای اینکه بتوانید از کتاب داستان آلمانی در کنار بسته های اموزشی یادگیری زبان، نهایت استفاده را ببرید و به یادگیری زبان آلمانی خود کمک کنید، لازم است نکاتی را رعایت کنید. این نکات عبارتند از:

استفاده از قوه تخیل و تقویت آن

یکی از مهمترین موارد در خصوص استفاده از کتاب داستان آلمانی، این است که حتما با توجه به سطح یادگیری خود، به سراغ کتاب هایی بروید که به آن علاقه دارید.

این کار باعث می شود که اشتیاق بیشتری برای خواندن کتاب داشته باشیم و کتابی که به آن علاقه ای نداریم، نمی تواند تاثیر زیادی در یادگیری ما داشته باشد.

همچنین در حین خواندن کتاب، از قوه تخیل خود استفاده کنید و در حین مطالعه در خصوص مطالب کتاب، تصویر سازی کنید که این کار باعث یادگیری بهتر زبان خواهد شد و هرچقدر هم که مطالب و مفهوم سخت باشد، می تواند کمک زیادی به یادگیری شما داشته باشد.

دسته بندی نوع کتاب داستان آلمانی

این مسئله در واقع نوع علاقه شما به سبک خاصی از کتاب را عنوان می کند. به عنوان مثال اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که به ادبیات کلاسیک و یا معاصر علاقه دارید، در هنگام جستجوی کتاب، به دنبال همین حوزه باشید.

خواندن چکیده کتاب و چند صفحه اول کتاب می تواند تاثیر زیادی در روند انتخاب کتاب داشته باشد و در دسته بندی کتاب داستان آلمانی تاثیر زیادی خواهد داشت.

همچنین با توجه به رده سنی خود، سعی کنید کتاب هایی انتخاب کنید که مناسب سن شما باشد. به عنوان مثال اگر کودکی در حال یادگیری زبان آلمانی است، می بایست به سراغ دسته بندی کتاب های کودکان برود تا بتواند راحت و سلیس تر زبان آلمانی را یاد بگیرد.

یکی از موارد مهم در خصوص یادگیری هر زبانی از جمله زبان آلمانی، استفاده از کتاب کتاب داستان آلمانی شاخه ادبیات آلمانی است که می تواند دید وسیعی از واژگان و لغات مختلف آلمانی را برای ما نمایش دهد و تاثیر زیادی در یادگیری ما خواهد داشت.

به دنبال مطالب ناشناخته و جدید باشید

زمانی که اقدام به انتخاب کتاب داستان آلمانی می کنید و موضوعی جالب را انتخاب کرده اید، می بایست چندین استراتژی را برای یادگیری خود انتخاب کنید تا بتوانید کمک زیادی به یادگیری زبان آلمانی نمایید.

در طول خواندن کتاب، حتما مطالب ناشناخته را پیدا کنید و یادداشت کنید تا بتوانید با ایجاد چالش برای خود، اقدام به جستجو و یادگیری همان مطلب نمایید که می تواند باعث شود با اصطلاحات و جملات تازه ای آشنا شوید. در طول این کار حتما از اساتید برجسته آکادمی استاد پوریاخانی استفاده نمایید تا بتوانید کمک زیادی به یادگیری زبان آلمانی خود کنید.

بصورت روان و پیوسته بخوانید

یکی از مهمترین مواردی که در خصوص یادگیری زبان آلمانی از طریق کتاب داستان آلمانی وجود دارد این است که حتما یک جریان ساده و پیوسته ای برای خواندن خود داشته باشید.

می توانید بصورت آهسته یا سریع، بستگی به عادت خود، خواندن را ادامه دهید و زمانی که به یک مطلب ناشناخته ای رسیدید، آن را علامت بزنید و به حال خود رها کنید تا بعد از اتمام خواندن خود اقدام به جستجو و یادگیری مطلب ناشناخته کنید.

روان خواندن و پیوسته خواندن می تواند تاثیر زیادی در روند مکالمه زبان آلمانی داشته باشد و می تواند باعث شود که در زمان صحبت کردن با یک فرد آلمانی، دچار مشکل نشوید. این مسئله می تواند ما را با شناخت هرچه بیشتر جمله بندی های آلمانی نزدیکتر کند.

البته در زمان یادگیری آکادمیک زبان آلمانی، در خصوص نحوه مطالعه مطالب آلمانی تکنیک هایی ارائه می شود که در بسته های آموزشی آکادمی استاد پوریاخانی به آن اشاره شده است. در صورت استفاده از کتاب داستان آلمانی حتما از روش پیوسته خوانی استفاده کنید تا نتیجه بگیرید.

استفاده از فرهنگ لغات آلمانی

همانطور که در مبحث قبلی گفته شد، در زمان مطالعه پیوسته و روان زبان آلمانی، ممکن است چندین جمله و عبارت به چشم ما بخورد که برای ما ناآشنا و نامفهوم باشد که برای اینکه بتوانیم به عمق مطلب پی ببریم می بایست اقدام به جستجوی عبارت و یادگیری آن کنیم که بعد از اتمام خواندن می توان انجام داد. استفاده از فرهنگ لغات آلمانی می تواند کمک زیادی در این زمینه کند.

همچنین امروزه به دلیل گسترش تکنولوژی، کتاب خواندن از روش کاغذی به روش الکترونیکی تبدیل شده است که با داشتن یک فرهنگ لغت آنلاین می توان بصورت آنی به معنی کلمه دست پیدا کرد و با یادداشت برداری ان به تمرین آن پرداخت.

ساخت دیکشنری شخصی

زمانی که در حین خواندن کتاب داستان آلمانی، به لغات جدید بر می خورید، بعد از یادداشت برداری آن و جستجوی معنی ان می توانید برای خود فرهنگ لغاتی ایجاد کنید که در زمان اوقات فراغت، به آن سر بزنید و با مطالعه و مرور آن اقدام به یادگیری مجدد و مکرر کنید تا در ذهن شما جای بگیرد. این کار باعث می شود که دایره واژگان ما گسترش پیدا کند و در یادگیری هرچه بهتر زبان آلمانی کمک خواهد کرد.

موارد بالا از جمله نکات بسیار مهم در خصوص یادگیری زبان آلمانی با استفاده از کتاب داستان آلمانی می باشد که می توانید از هریک از این موارد به نحو احسنت استفاده کنید. حال در ادامه مقاله قصد داریم به بررسی یکی از بهترین روش های آموزشی زبان آلمانی یعنی استفاده از دوره های آموزشی آکادمی استاد پوریاخانی بپردازیم.

دوره های آموزشی زبان آلمانی آکادمی استاد پوریاخانی

دوره های آموزشی زبان آلمانی آکادمی استاد پوریاخانی
دوره های آموزشی زبان آلمانی آکادمی استاد پوریاخانی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، روش های نوین و بهتری برای یادگیری زبان از جمله زبان آلمانی بوجود امده است که به عنوان مثال می توان به روش غیرحضوری اشاره کرد.

یکی از بهترین بسته های آموزشی غیر حضوری و نوین در خصوص یادگیری زبان آلمانی، دوره های آموزشی غیر حضوری آکادمی استاد پوریاخانی است که این دوره های آموزشی از کیفیت آموزشی بسیار بالایی برخوردار است و رضایت حداکثری زبان آموزان را داشته است.

مزیت استفاده از این دوره های آموزشی این است که کاملا بصورت غیرحضوری بودن و نیازی به حضور فیزیکی در کلاس نخواهد بود و همین مسئله باعث جلوگیری از اتلاف وقت و … خواهد شد.

علاوه بر آن دوره های آموزشی استاد پوریاخانی بصورت خط به خط برای تمامی سطوح زبان آلمانی ایجاد شده است که همه افراد می توانند با ثبت نام در این آکادمی، در حساب کاربری خود در وبسایت این اکادمی، به مطالب آموزشی اعم از ویدیوهای آموزشی، جزوات آموزشی و … دسترسی پیدا کنند.

یادگیری اصولی با دوره های اموزشی آکادمی استاد پوریاخانی می تواند باعث شود که در زمانی کوتاه به زبان آلمانی تسلط پیدا کنیم و در کنار آن می توانیم از کتاب داستان آلمانی هم استفاده نماییم و باعث فهم بهتر این کتاب ها برای ما خواهد شد.

محتوای آموزشی بسته های آموزشی آکادمی استاد پوریاخانی

محتوای آموزشی بسته های آموزشی آکادمی استاد پوریاخانی
محتوای آموزشی بسته های آموزشی آکادمی استاد پوریاخانی

همانطور که در بخش قبلی گفته شد، دوره های آموزشی آکادمی استاد پوریاخانی بصورت ویدیوهای اموزشی می باشد که توسط بیش از 30 استاد برجسته زبان آلمانی، تهیه و آماده سازی شده است.

در کنار آن جزوات آموزشی متعددی در حساب کاربری زبان آموزان در وبسایت آکادمی وجود دارد. این بسته آموزشی بصورت انلاین نبوده و تمامی محتوای ان در حساب کاربری افراد وجود دارد و مزیت آن هم این است که در هر ساعت شبانه روز و هفت روز هفته به آن دسترسی داشته باشید و محدودیت زمانی نخواهید داشت.

علاوه بر این موضوع، تمامی دوره های آموزشی آکادمی استاد پوریاخانی، توسط اساتید برجسته این موسسه پشتیبانی مادام العمر می شود و در واقع بصورت خودآموز نیست و در هر زمانی که فرد نیازمند راهنمایی و پشتیبانی باشد می تواند با اساتید این آکادمی در ارتباط باشد و به معلومات خود اضافه کند.

در این موسسه اموزشی علاوه بر بسته های آموزشی فوق، بسته آموزشی طلایی نیز وجود دارد که مخصوص افرادی می باشد که قصد مهاجرت از طریق تحصیل را دارند و برای استاد خود مقاله و … ارسال می کنند و عملا دارای مباحث تخصصی می باشد. این دوره طلایی می تواند کمک زیادی به افراد کند تا در زمینه تخصصی خاصی به معلومات آلمانی خود اضافه کنند.

شما در حال مطالعه مقاله کتاب داستان آلمانی می باشید.

آموزش زبان آلمانی

آموزش زبان آلمانی
آموزش زبان آلمانی

زبان آلمانی یکی از زبان های معتبر در دنیا می باشید که در دنیا بیش از صدها میلیون نفر به این زبان سخن می گویند و زبان اصلی آنها می باشد. شاید در ابتدا اگر نام زبان آلمانی را بشنوید، صرفا کشور آلمان در ذهن شما تداعی می شود.

اما این موضوع را باید دانست که علاوه بر آلمان، کشورهایی نظیر سوئیس، اتریش، لیختن اشتاین، بخشی از بلژیک و دانمارک و … نیز به زبان آلمانی صحبت می کنند.

بنابراین اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید به این کشورها سفر کنید یا مهاجرت داشته باشید، می بایست زبان آلمانی را یاد بگیرید. زبان آلمانی جز زبان های اصلی دنیا به حساب می آید و اهمیت یادگیری ان بسیار زیاد است.

ریشته زبان آلمانی، هندو-اروپایی می باشد و جز زبان های ژرمن نیز به حساب می آید. یادگیری و آموزش زبان آلمانی توسط موسسات مختلفی نیز انجام می شود که در نهایت منجر به اعطای مدرک زبان آلمانی به زبان آموزان خواهد شد.

از جمله موسسات بسیار معتبر در خصوص آموزش زبان آلمانی بخصوص از طریق روش غیر حضوری، آکادمی استاد پوریاخانی است که با ارائه دوره های آموزشی بصورت خط به خط اقدام به آموزش افراد و با پشتیبانی اساتید برجسته این آکادمی می کند.

درباره زبان آلمانی

درباره زبان آلمانی
درباره زبان آلمانی

زبان آلمانی دارای پیشینه بسیار قدیمی ای می باشد و بررسی ها نشان داده است که قدیمی ترین نسخه زبان آلمانی مربوط قرن اول پیش از میلاد مسیح می باشد. زبان آلمانی از همان قدیم تا کنون دارای گویش های مختلفی می باشد که با توجه فرهنگ هر خطه ای، این گویش ها متفاوت است.

همانطور که در قسمت کتاب داستان آلمانی مشاهده کردید، بسیاری از افراد برجسته در حوزه ادبیات و شعر و شاعری، که در دنیا هم بسیار مشهور هستند، آلمانی بوده اند و کتاب های نگارش شده آنها به زبان المانی می باشد.

به همین دلیل است که یادگیری زبان آلمانی به کمک کتاب می تواند کمک زیادی به افزایش یادگیری و مهارت و همچنین آشنایی با پیشینه قدیمی زبان آلمانی خواهد شد.

زبان آلمانی نیز یکی از زبان های علمی و اکادمیک هم محسوب می شود و بسیاری از افراد برجسته علمی نیز آلمانی بوده اند و زبان اصلی انها و مقالات و کتاب های چاپ شده انها به زبان آلمانی است.

بنابراین می توان گفت که یادگیری زبان آلمانی می تواند دریچه ای از علم را بر روی ما بگشاید. فرهنگ غنی آلمان و زبان آلمانی نیز در این زبان در هم آمیخته شده است و باعث شده است که سهم زیادی در ترویج فرهنگ دنیای غرب داشته باشد.

مهم‌ترین تفاوت زبان آلمانی با زبان فارسی

مهم‌ترین تفاوت زبان آلمانی با زبان فارسی
مهم‌ترین تفاوت زبان آلمانی با زبان فارسی

اینکه بخواهیم دو زبان از دو خطه مختلف را مورد بررسی و مقایسه قرار دهیم، باید فاکتورها و عوامل مختلفی را مدنظر قرار دهیم و کاری پیچیده خواهد بود. اما از انجایی که ایرانیان زیادی در تلاش هستند که زبان آلمانی را یاد بگیرند، لازم است در خصوص تفاوت های زبان آلمانی و زبان فارسی توضیحاتی ارائه شود.

یادگیری زبان آلمانی بر خلاف تصور عموم مردم، کار چندان مشکلی نخواهد بود. بلکه زبانی ساده و بسیار شیرین است. در ادامه به برخی از تفاوت های مهم زبان آلمانی با زبان فارسی اشاره خواهیم کرد:

زبان آلمانی زبانی جنسیت محور است و تمامی اسامی موجود در این زبان، دارای جنسیت هستند. سه نوع جنسیت در زبان آلمانی تعریف شده است که مذکر، مونث یا خنثی می باشد. جنسیت اسامی نیز در این زبان ساختار کاملی ندارد و فردی که اقدام به یادگیری زبان المانی می کند باید جنسیت اسامی را یاد بگیرد.

در زبان آلمانی برای معرفه از اسامی از حروف تعریف استفاده می شود. این مسئله در واقع با زبان انگلیسی مشابه است و کسانی که تسلط نسبی به انگلیسی دارند می توانند به راحتی از پس این موضوع بر بیایند. حروف تعریف علاوه بر نشان دادن معرفه یا نکره بودن اسم، می تواند حالت و جنسیت اسم را هم نشان دهد.

جمع بستن اسامی در زبان آلمانی، قاعده و قانونی به مانند زبان فارسی ندارد

جمع بستن اسامی در زبان آلمانی، قاعده و قانونی به مانند زبان فارسی ندارد و زبان آموز باید حالت جمع اسامی را یاد بگیرد. در کتاب داستان آلمانی می توانید به صورت کاملا واضح جمع بودن اسامی را مشاهده کنید که تاثیر زیادی در یادگیری زبان آموز دارد.

در زبان آلمانی بر خلاف زبان فارسی، نمی توان جایگاه مفعول را در جمله مشخص کرد و در واقع از حالت جمله مشخص می شود. بنابراین یادگیری مفعول در زبان آلمانی کمی پیچیده خواهد بود که در دوره های اموزشی استاد پوریاخانی بصورت کامل در مورد این موضوع توضیحاتی ارائه شده است.

اسامی نیز دارای ساختار ملکی هستند. در زبان آلمانی، ساختار ملکی اسامی نیز با حالت آن مشخص می شود که این حالت ها می تواند تاثیر مستقیم بر روی اسم ها و کلمات وابسته آن داشته باشند.

زبان آلمانی بر خلاف زبان فارسی، دارای 3 نوع ضمیر می باشد که فاعلی، مفعولی مستقیم و مفعولی غیر مستقیم نام دارد. در صورتی که در زبان فارسی ما دو نوع ضمیر یعنی فاعلی و مفعولی داریم.

تشخیص دادن فاعل و مفعول در زبان آلمانی کمی پیچیده تر از زبان فارسی است

تشخیص دادن فاعل و مفعول در زبان آلمانی کمی پیچیده تر از زبان فارسی است و زبان آموز باید از روی حالت جمله نیز متوجه شود که در کدام قسمت جمله، فاعل و مفعول قرار دارد.

صفت ها از جمله اعضای تشکیل دهنده یک جمله می باشد. در زبان آلمانی شناخت صفت ها به مانند زبان فارسی نیست و بعد از نسبت داده شدن به یک اسم خصوصیات و حالتی دریافت می کند که از این طریق می توان متوجه صفت شد.

ساختار زمان در زبان آلمانی به مانند زبان انگلیسی است و شامل زمان حال کامل، زمان گذشته کامل و زمان آینده کامل می باشد که یادگیری آن آسان خواهد بود. این زمان ها معادلی در زبان فارسی ندارد.

در زبان آلمانی می توان از حروف اضافه برای استفاده فعل بکار برد که این حروف اضافه می تواند افعال جدیدی در جمله بسازند که چنین ویژگی ای در زبان فارسی وجود ندارد.

استفاده از ضمیر انعکاسی در زبان آلمانی بسیار رایج است

استفاده از ضمیر انعکاسی در زبان آلمانی بسیار رایج است و این ضمایر می تواند باعث ساخت فعلی جدید با معنای جدید شود که در زبان فارسی و زبان انگلیسی نیز کاربردی ندارد.

افعال کمکی در زبان آلمانی نیز وجود دارد که این مورد مشابه زبان انگلیسی بوده اما در زبان فارسی معادل دقیقی نیز وجود ندارد.

با شناخت عوامل گفته شده و دیگر عوامل و مسائل مربوط به زبان آلمانی می توان اقدام به یادگیری هر چه ساده تر زبان آلمانی نمود. عموما اگر فردی با زبان انگلیسی آشنایی داشته باشد، می تواند از پس یادگیری زبان آلمانی بربیاید.

زیرا بسیاری از کلمات زبان آلمانی ریشه مشترک با زبان انگلیسی دارد. همچنین استفاده از یک استاد آموزشی مجرب و باتجربه می تواند تاثیر زیادی در یادگیری تمام موارد گفته شده داشته باشد.

زیرا زبان آلمانی دارای ساختار گرامری مربوط به خود می باشد که لازمه یادگیری ان استفاده از اساتید مجرب و متخصص می باشد. آکادمی استاد پوریاخانی با بیش از 7 هزار زبان آموز، بصورت غیر حضوری به آموزش افراد کمک می کند و باعث رضایتمند کاربران نیز شده است.

دوره های اموزشی ارائه شده در خصوص زبان آلمانی بصورت ویدیو و جزوات آموزشی می باشد که توسط اساتید برجسته اموزشی و با مدیریت استاد پوریاخانی، تهیه و تنظیم شده است و با پشتیبانی همیشگی آنها می توان اقدام به یادگیری زبان آلمانی نمود و در کنار ان از کتاب داستان آلمانی برای یادگیری هرچه بهتر جملات زبان آلمانی و … کمک گرفت.

مراحل یادگیری زبان آلمانی

مراحل یادگیری زبان آلمانی
مراحل یادگیری زبان آلمانی

برای یادگیری زبان آلمانی می بایست افراد از سیستم اموزشی مناسبی استفاده کنند و بصورت مرحله به مرحله اقدام به یادگیری سطوح مختلف زبان آلمانی نمایند. در ادامه به مهترین مراحل آموزش زبان آلمانی اشاره خواهیم کرد:

در ابتدای کار زبان آموز می تواند از یک کتاب داستان آلمانی استفاده کند. زیرا همانطور که در این مقاله گفته شد، استفاده از کتاب داستان می تواند به عنوان یک گزینه مناسب و کمکی برای افزایش مهارت زبان آلمانی به حساب آید و باعث می شود با جمله بندی ها و ساختار زبان آلمانی برای نوشتن و مکالمه آشنا شد.

در مرحله دوم لازم است افراد اقدام به یادگیری اصول مقدماتی زبان آلمانی کنند که در دوره های آموزشی استاد پوریاخانی که بصورت خط به خط تهیه شده است، می توان اقدام به یادگیری مقدماتی زبان آلمانی نمود.

شاید در ابتدای کار، یادگیری این زبان کمی مشکل به نظر برسد، اما با افزایش مهارت و تلاش می توان از پس این موضوع برآمد و مهارت اولیه خود را افزایش داد که شما می توانید از پشتیبانی مادام العمر دوره های آموزشی استاد پوریاخانی به خوبی استفاده کنید.

یادگیری کلمات کلیدی در زبان آلمانی از اهمیت زیادی برخوردار است

یادگیری کلمات کلیدی در زبان آلمانی از اهمیت زیادی برخوردار است و بهتر است در حین یادگیری اصول مقدماتی زبان آلمانی، اقدام به یادگیری کلمات کلیدی نمایید.

کلمات کلیدی باید در قابل اصطلاحات، عبارت ها و جمله ها نیز خوانده شود تا فرد بتواند این کلمات را در ذهن خود بسپارد و دقیقا متوجه شود که کلمه موردنظر در کدام جمله و در چه مدلی مورد استفاده قرار میگیرد.

در مرحله بعدی، یادگیری گرامر و دستور زبان آلمانی باید مورد توجه قرار گیرد. ساختار بندی جملات و گرامر جملات نقش مهمی در یادگیری زبان آلمانی دارد. گرامر زبان آلمانی در قواعد خاص خود می باشد که در برخی از مواقع می تواند پیچیده و در برخی مواد نیز آسان باشد.

این مرحله مهم باید توسط اساتید مجرب و متخصص و ماهری آموزش داده شود تا افراد بتوانند بصورت کامل به درک موضوعات گرامری برسند. به همین دلیل است که ما در این مقاله در خصوص دوره های اموزشی آکادمی استاد پوریاخانی توضیحاتی ارائه دادیم. زیرا در این آکادمی اساتید مجربی وجود دارد که افراد می توانند از پشتیبانی غیرحضوری اساتید این آکادمی بصورت کامل استفاده کنند.

در مرحله بعدی که می تواند بسیار مهم باشد، این است که زبان آموز باید سعی کند که از همان ابتدا به زبان آلمانی صحبت کند.

مکالمه زبان آلمانی می تواند باعث افزایش مهارت یادگیری زبان آلمانی شود

مکالمه زبان آلمانی می تواند باعث افزایش مهارت یادگیری زبان آلمانی شود و اگر اشتباهی رخ می دهد نباید استرسی وارد شود و به مرور زمان به مکالمه های طولانی تر می تواند در صدد رفع مشکلات خود اقدام کند.

استفاده از کتاب داستان آلمانی می تواند کمک زیادی در افزایش مهارت صحبت کردن به زبان آلمانی داشته باشد.

یادگیری زبان آلمانی در عین وجود چالش های خود می تواند امری بسیار جذاب و مورد پسند باشد و به همین دلیل است که علاقه مندان زیادی به زبان آلمانی وجود دارد.

البته این نکته را باید گفت که لازمه مهاجرت به کشورهای آلمانی زبان، ارائه مدرک آموزش زبان آلمانی است که در غیر اینصورت نمی توان مهاجرتی انجام داد.

به همین دلیل ما در ادامه مقاله کتاب داستان آلمانی به بررسی سطوح مختلف زبان آلمانی خواهیم پرداخت. همچنین آکادمی استاد پوریاخانی می تواند راهنمایی های لازم را در این خصوص انجام دهد.

سطوح مختلف زبان آلمانی

سطوح مختلف زبان آلمانی
سطوح مختلف زبان آلمانی

زبان آلمانی نیز دارای سطوح مختلفی می باشد که این سطوح در درجه بندی های مختلف از نظر یادگیری خواهد بود. زبان آموزان با توجه به نیاز خود و هدف استفاده از زبان آلمانی می بایست اقدام به دریافت مدرک هر یک از سطوح زبان آلمانی نمایند. ما در ادامه به بررسی سطوح مختلف زبان آلمانی خواهیم پرداخت:

A1

ابتدایی ترین سطح زبان آلمانی مربوط به سطح A1 است که در این سطح، زبان آموزان می توانند بصورت کاملا ساده از دستورالعمل های خاصی استفاده کنند و با واژگان ساده اقدام به جمله بندی کلمات کنند و از ان استفاده کنند. این مرحله در واقع ابتدایی ترین نوع زبان آلمانی است که هنوز به مرحله کاملی نرسیده است.

A2

از دیگر سطوح مقدماتی و ابتدایی زبان آلمانی، سطح A2 می باشد که این سطح می تواند به زبان آموزان این امکان را داهد که در موقعیت های آشنا اقدام به مکالمه کنند و به شکلی ساده و روان هم به خواندن یا درک مطلب زبان آلمانی بپردازند.

B1

بعد از سطح مقدماتی، سطح میانی زبان آلمانی وجود دارد که سطح B1 شروع آن است. در این سطح، زبان اموز می تواند ساختارهای اصلی گرامر زبان آلمانی را یاد بگیرد و در مکالمات خود بکار ببرد. در این مرحله می توان با استفاده از کتاب داستان آلمانی، مهارت خود را جمله بندی کلمات و ساختار گرامری نیز تقویت کند.

B2

سطح بعدی مقدماتی زبان آلمانی مربوط به سطح B2 می باشد که در این سطح زبان آموز می تواند تسلط به ساختارهای ضروری زبان آلمانی تسلط پیدا کند و علاوه بر آن مهارت خواندن، نوشتن و مکالمه زبان آلمانی را خواهد داشت. سطح B2 جز سطوح رایج مدرک زبان آلمانی در بین مردم ایران است که برای مهاجرت تحصیلی یا اشتغال لازم خواهد بود.

C1

سطح پیشرفته زبان آلمانی شامل دو بخش است که سطح C1 اولین سطح آن می باشد. در این سطح، زبان آموز می تواند مهارت نسبتا بالایی در خواندن و نوشتن داشته باشد و مکالمه روانی را تجربه کند. استفاده از کتاب داستان آلمانی هم می تواند تاثیر زیادی در افزایش سطح زبان اموز داشته باشد.

C2

بالاترین سطح زبان آلمانی مربوط به سطح پیشرفته C2 است که عملا زبان آموز می تواند به مانند فردی که زبان مادری او آلمانی است، به مکالمه، نوشتن و خواندن زبان آلمانی بپردازد و توانایی بسیار بالایی در انتقال اطلاعات و دریافت آن داشته باشد.

آکادمی استاد پوریاخانی می تواند اقدامات لازم برای یادگیری هر یک از سطوح زبان آلمانی را با ارائه دوره های آموزشی زبان آلمانی با پشتیبانی مادام العمر اساتید برجسته را انجام دهد.

توصیه می کنیم، دانلود کتاب اشتارتن ویر  انجام دهید.

مهم‌ترین آزمون‌های زبان آلمانی

مهم‌ترین آزمون‌های زبان آلمانی
مهم‌ترین آزمون‌های زبان آلمانی

آزمون های مختلفی برای زبان آلمانی وجود دارد که هر کدام از انها می تواند مزیت های خود را داشته باشد. اینکه کدام آزمون برای یک فرد مناسب تر است بستگی به میزان مهارت و سطح یادگیری زبان آلمانی او خواهد داشت.

استفاده از این آزمون ها می تواند مهارت فرد را مورد چالش قرار دهد و به سنجش زبان او کمک زیادی کند. از جمله مهمترین آزمون هایی که در زبان آلمانی می تواند مناسب باشد می تواند به آزمون های BULATS و آزمون DSH اشاره کرد.

علاوه بر آن آزمون هایی نظیر آزمون گوته که از محبوبیت و شهرت بالایی برخوردار است می تواند باعث شود که افراد از طریق دریافت مدرک آزمون گوته، اقدام به مهاجرت به کشورهای آلمانی زبان از جمله آلمان کنند. از دیگر آزمون های زبان آلمانی هم می توان به آزمون ZMP، آزمون ZOP و … اشاره کرد.

هر یک از این آزمون ها در جهت اهداف خاصی برگزار می شود و شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط هر یک از آزمون های زبان آلمانی، با کارشناسان و اساتید برجسته آکادمی استاد پوریاخانی تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

نتیجه گیری

نتیجه گیری
نتیجه گیری

ما در این مقاله نیز به بررسی یادگیری یکی از محبوب ترین و فراگیرترین زبان های دنیا یعنی زبان آلمانی پرداختیم. زبان آلمانی یکی از شیرین ترین زبان های دنیا می باشد و افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای آلمانی زبان را دارند، می بایست اقدام به یادگیری زبان آلمانی کنند و لازمه اخذ ویزای کشور موردنظر، ارائه مدرک زبان آلمانی است.

روش های مختلفی برای یادگیری هرچه بهتر زبان آلمانی وجود دارد که از جمله آن استفاده از کتاب ها از جمله کتاب داستان آلمانی می باشد. ما در این مقاله به برخی از بهترین کتاب داستان آلمانی اشاره کردیم که می تواند تاثیر زیادی در روند یادگیری زبان آلمانی زبان آموزان داشته باشد.

یادگیری اصولی زبان آلمانی نیازمند استفاده از اساتید آموزشی مجرب و بسته های آموزشی با کیفیت است که بهترین ان مربوط به دوره های آموزشی آکادمی استاد پوریاخانی است که این آکادمی صرفا به آموزش غیر حضوری زبان آموزان خواهد پرداخت و مزیت های بسیار زیادی دارد که در این مقاله در این خصوص توضیحاتی ارائه شد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر  در خصوص نحوه دریافت بسته های آموزشی زبان آلمانی و همچنین استفاده از پشتیبانی مادام العمر اساتید برجسته این آکادمی، با کارشناسان آموزشی آکادمی استاد پوریاخانی تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *