فهرست موضوعات

فهرست موضوعات

در این مقاله، به بررسی موضوع آزمون تلک آلمانی خواهیم پرداخت.

قبل از صحبت در مورد آزمون تلک آلمانی، باید اعتراف کنیم که دستیابی به موفقیت سریع در یادگیری زبان آلمانی برای بسیاری از جوانانی که آرزوی سفر به یک شهر آلمانی را در سر می پرورانند، چه این سفر با هدف تکمیل تحصیل باشد و چه با هدف دیگر، عالی است.

ویدئو آزمون تلک آلمانی

هدف از دستیابی به یکی از مشاغل موجود در ایالات آلمان و استقرار در آنجا و ایجاد یک زندگی زیبا، لذتبخش و ایده آل است و به همین دلیل است که تقاضای زیادی برای عضویت در موسسه Telc پیدا می کنیم که بهترین موسسه برای آموزش به شمار می رود.

اینفوگرافیک آزمون تلک آلمانی

اینفوگرافیک آزمون تلک آلمانی
اینفوگرافیک آزمون تلک آلمانی

زبان آلمانی و گواهینامه های آن به عنوان گواهی های معتبر توسط وزارت خارجه آلمان مشخص می شود.

اگر ساکن یاسوج هستید مقاله آموزش زبان آلمانی در یاسوج را ببینید.

با ما در مجموعه استاد پوریا خانی در ادامه مقاله آزمون تلک آلمانی همراه باشید تا به ترتیب به موضوع های زیر بپردازیم:

telc در آزمون تلک آلمانی به چه معناست؟

آیا امتحان telc برای همه سنین برگزار می شود؟

آزمون های حرفه ای telc

در کجا میتوانیم در آزمون تلک شرکت کنیم؟

تاریخچه آزمون تلک آلمانی را بیان نمایید.

ساختار آزمون تلک آلمانی را توضیح دهید.

انواع آزمون تلک آلمانی را نام ببرید.

آزمون تلک آلمانی چه کاربرد هایی دارد؟

چگونه در خانه بر زبان آلمانی مسلط شویم؟

آشنایی با کشور آلمان

سخن آخر

 

telc در آزمون تلک آلمانی به چه معناست؟

telc در آزمون تلک آلمانی به چه معناست؟
telc در آزمون تلک آلمانی به چه معناست؟

کلمه “telc” مخفف “گواهی زبان اروپایی” است. آزمون  telc به 10 زبان تست خواهد گرفت که به شرح زیر است: آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، انگلیسی، ترکی، لهستانی، عربی، ایتالیایی، پرتغالی و روسی.

آزمون‌های telc گواهی‌های معتبری در سطح اروپایی هستند که دارنده آن را قادر می‌سازد تا ثابت کند که متقاضی، مهارت‌های زبانی خاصی را کسب کرده است که یک فرد برای به دست آوردن کار، مسافرت یا دلایل دیگر مربوط به خود و برنامه ‌ریزی برای آینده‌اش، به آن نیاز دارد.

telc موسسه ای است که با دولت آلمان همکاری می کند و علاقه مند به تهیه یک دوره کامل است که در پایان آن یک آزمون تعیین سطح برگزار می نماید که متقاضی با قبولی در این آزمون، گواهی telc را دریافت می کند که در سطح اروپا به خصوص برای دولت آلمان شناخته شده است.

پس نه تنها آلمان، بلکه دولت اتریش نیز به گواهی telc به عنوان پیش نیاز برای اخذ تابعیت وابسته است و فقط باید برای تعیین سطح به موسسه مراجعه نمود و سپس به تاریخ تعیین شده توسط موسسه پایبند بود و منتظر نتیجه ماند تا به مراجع مربوطه ارائه شوند.

توصیه می کنیم از صفحه آمادگی آزمون osd دیدن کنید.

آیا امتحان telc برای همه سنین برگزار می شود؟

آیا امتحان telc برای همه سنین برگزار می شود؟
آیا امتحان telc برای همه سنین برگزار می شود؟

آزمون های telc دو دسته هستند:

کودکان: بخشی از آزمون telc برای کودکانی است که سن آن ها از 10 سالگی شروع می شود، این آزمون راهنمایی هایی را برای دانش آموز ارائه می دهد که به او کمک می کند تا در امتحان موفق شود و صلاحیت خود را ثابت کند. آزمون telc نیز برای دانش آموزان بالای 12 سال برگزار می شود و موضوعات امتحانی شامل زندگی روزمره جوانان است.

برای دانشجویان و دانشگاهیان: این آزمون telc مدرک روشن و قوی برای کسب مهارت های زبانی خاص است که برای دانش آموزان در سطح دانشگاه و تحصیلات عالیه در آینده و زندگی عملی او کمک کننده است.

آزمون های حرفه ای telc

آزمون های حرفه ای telc
آزمون های حرفه ای telc

آزمون های حرفه ای Telc آزمون هایی هستند که مربوط به کار و زندگی عملی آن فرد در آلمان هستند، این نوع آزمون برای افراد تحصیلکرده ای در نظر گرفته شده است که نیاز به تمرین زبان و مهارت های آن در زندگی عملی خود مانند حرفه های پزشکی یا مهندسی دارند. آن ها باید صلاحیت و شایستگی خود را در مهارت زبان خارجه ثابت کنند.

پیشنهاد می کنیم از پست کتاب schwere kost دیدن کنید.

تاریخچه آزمون تلک آلمانی

تاریخچه آزمون تلک آلمانی
تاریخچه آزمون تلک آلمانی

گواهینامه های زبان اروپایی که امروزه به آن آزمون زبان telc  گفته می شود، قبلاً گواهینامه VHS بود و در سال 1968 به وجود آمد، زمانی که تیمی از متخصصان زبان به روبرت نواچک برای اولین بار به عنوان یک آزمون استاندارد زبان برای انجمن آموزش بزرگسالان آلمان (DVV)  گواهی VHS به زبان انگلیسی را توسعه دادند.

در طول سال‌ها، آزمون‌ها در سایر زبان‌های اروپایی دنبال شد. در سال 1995 مرکز آزمون DVV به عضویت انجمن آزمایش کنندگان زبان در اروپا (ALTE) درآمد و هدف اصلی این انجمن، سنجش زبان آموزان از بیش از 20 کشور اروپایی و تضمین کیفیت آزمون‌های زبان بود. در سال 1998 مرکز آزمون DVV به WBT (Weiterbildungs-Testsysteme GGmb تبدیل شد و هشت سال بعد به telc GmbH تغییر نام داد.

ساختار آزمون تلک آلمانی

ساختار آزمون تلک آلمانی
ساختار آزمون تلک آلمانی

همه داوطلبان باید چهار مدل (خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن) را برای کسب نمره تکمیل کنند.

درک مطلب:

این آزمون سه مورد را پوشش می دهد: خواندن برای اصل، خواندن برای جزئیات، و خواندن انتخابی.

عناصر زبان:

بخش عناصر زبان  دو وظیفه را پوشش می دهد. در اولین کار، داوطلبان ملزم به انجام یک آزمون چند گزینه ای با انتخاب از سه گزینه مختلف هستند. در کار دوم، داوطلبان موظفند متنی را با ده کلمه با انتخاب از 15 کلمه تکمیل کنند. در عناصر زبان، دقت گرامری و واژگان نیز آزمایش می شود.

استماع (شنیدن):

وظیفه گوش دادن شامل سه نوع کار است: گوش دادن به اصل، گوش دادن به جزئیات و گوش دادن انتخابی.

نوشتن:

وظیفه نوشتن فقط از یک بخش تشکیل شده است. داوطلب می تواند از بین دو موضوع انتخاب کند و باید یک نامه رسمی (نامه درخواست، نامه شکایت یا نامه استعلام) بر مبنای آن  بنویسد.

شفاهی:

هر امتحان شفاهی برای زبان انگلیسی TELC (B2) معمولاً با دو داوطلب برگزار می شود. برای هر امتحان دو فرد امتحان گیرنده وجود دارد. در موارد استثنایی، به عنوان مثال، زمانی که تعداد افراد داوطلب در مرکز آزمون زیاد است، داوطلبان ممکن است در سه بخش آزمایش شوند. باید در نظر گرفت که آزمون دارای ویژگی گفت و گو باشد نه بازجویی. وظیفه اصلی امتحان گیرنده ها نظارت بر گفت و گو است.

به آن ها دستور داده می شود که تا حد امکان کمتر بگویند. برای هدف امتحان، گفت و گوی فعال داوطلب با شریک زندگی خود از اهمیت بیشتری برخوردار است. نامزد باید بدون این که سعی کند بر مکالمه تسلط داشته باشد، به آنچه پارتنر خود می گوید، پاسخ دهد. از هر دو نامزد انتظار می رود که خود را در گفت و گو مشارکت دهند تا گفت و گوی جالبی در مورد موضوعات مختلف ایجاد کنند.

اگر او سعی کند به شریک زندگی خود کمک کند، در صورتی که در بیان آنچه می خواهد بگوید مشکل داشته باشد، تأثیر مثبتی بر نمره داوطلب خواهد داشت و آزمون شفاهی به وسیله دو داوطلب و در حدود 15 دقیقه و اگر با سه داوطلب باشد، 25 دقیقه طول می کشد.

قبل از شروع امتحان، داوطلب بیست دقیقه فرصت دارد تا با کمک برگه های داوطلب که جزئیات وظایفی را که داوطلب باید انجام دهد، آماده شده است، مطالعه کند و در طول این زمان آماده سازی، داوطلب مجاز به برقراری ارتباط با طرف خود نیست.

در این بخش از آزمون، داوطلبان باید به طور خلاصه مطالبی را به طرف خود ارائه دهند. آن ها می توانند از بین دو موضوع انتخاب کنند. ارائه مطالب نباید بیشتر از 90 ثانیه باشد. فقط زمانی باید قطع شود که چیزی واقعاً درک نشده باشد. پس از ارائه، داوطلب باید به سؤالاتی که پارتنر خود می پرسد، پاسخ دهد. همین رویه برای همه نامزدها اعمال خواهد شد و تفاوتی از این نظر برای کسی وجود ندارد.

برای آمادگی بیشتر در آزمون تلک، می توانید از دوره های آموزشی استاد پوریا خانی بهره ببرید.

ارائه، پرسش و پاسخ:

در این بخش از آزمون، داوطلبان در مورد یک موضوع بحث برانگیز بحث خواهند کرد. ابتدا داوطلبان باید در مورد متنی که در حین آماده سازی خوانده اند، چیزی بگویند. متقاضیان باید استدلال ها یا نکاتی را که فکر می کنند جالب هستند، ارائه دهند و در بحث بعدی، از آن ها انتظار می رود که نظر خود را در مورد موضوع مورد نظر بیان کنند. آن ها باید مطمئن شوند که بحثی دارند که در آن نقطه نظرات خود را بیان می کنند، باید بحث های خود را رد و بدل کنند و به آنچه پارتنرشان می گوید، پاسخ دهند.

وظیفه:

در این بخش از آزمون، به داوطلبان وظیفه ای داده می شود تا انجام دهند. به متقاضیان فقط وضعیت داده می شود و باید خودشان به جزئیات فکر کنند. نامزدها باید در مورد تمام نکاتی که می خواهند بیان کنند، فکر کنند. نظرات خود را بیان کنند، پیشنهاداتی ارائه دهند و به آنچه پارتنرشان می گوید، پاسخ دهند.

آزمون های telc کجا گرفته می شود؟

آزمون های telc کجا گرفته می شود؟
آزمون های telc کجا گرفته می شود؟

مقر اصلی موسسه زبان telc در فرانکفورت است، اما بیش از 3000 موسسه در سراسر جهان وجود دارد که  شما می توانید در آن مراکز به آزمون telc خود بپردازید. این آزمون در سطوح مختلف از  A1تا  C2 برگزار خواهد شد که در ادامه بدان خواهیم پرداخت.

همان طور که قبلا نیز اشاره داشتیم، آزمون مؤسسه telc بر چهار مهارت زبان متمرکز است. زیرا این آزمون شامل بخش های خواندن، نوشتن، شنیدن و صحبت کردن است. یک آزمون شفاهی و یک آزمون کتبی گرفته می شود و این همان چیزی است که در دوره های زبان آلمانی روی آن تمرکز شده است.

وقتی نگاهی اجمالی به آزمون زبان آلمانی سطح A1 در موسسه telc می اندازیم، متذکر می شویم که این آزمون شامل یک بخش نوشتاری است که به نوبه خود روی تست مهارت های مربوط به نوشتن، گرامر و املای صحیح کلمات تمرکز دارد.

بخش دوم؛ بخش شفاهی است که وظیفه آن تعیین سطح مهارت در تلفظ و گوش دادن به زبان آلمانی است که معمولاً این آزمون شفاهی توسط دو استاد راهنما برگزار می شود و بیش از یک دانش آموز در آن شرکت می کنند.

پس از اتمام این آزمون، استاد راهنما می تواند سطح زبان آلمانی شرکت کننده را به درستی تعیین کند.

برای قبولی در آزمون telc نیاز داریم که نتیجه متقاضی کمتر از شصت درصد نباشد و اگر کمتر از آن باشد، فرد شرکت کننده باید مجدداً طبق ضوابط مربوطه درخواست آزمون دهد.

قوانین مهمی که برای شرکت در آزمون telc باید رعایت کنید

قوانین مهمی که برای شرکت در آزمون telc باید رعایت کنید
قوانین مهمی که برای شرکت در آزمون telc باید رعایت کنید
  • متقاضی نباید وسایل شخصی مانند کیف یا کاغذ به همراه داشته باشد.
  • پاسخ باید فقط با مداد نوشته شود.
  • تلفن همراه را خاموش کنید یا ترجیحاً در هنگام امتحان آن را همراه خود نبرید.

انواع آزمون تلک آلمانی

A1:

A1:
A1:

در سطح A1، شما به راحتی می توانید در مورد نیازهای مشخص مانند ملاقات، خوردن، نوشیدن، خرید خانه و … با آلمانی زبان ها به توافق برسید. شما می توانید از برخی از ساختارهای بسیار ابتدایی برای گرامر در این سطح استفاده کنید.

ساختار امتحان در این سطح چیست؟

این آزمون از دو بخش کتبی و شفاهی تشکیل شده است. بخش مکتوب 65 دقیقه طول می کشد و معمولاً امتحان شفاهی بلافاصله بعد از امتحان کتبی و بدون مرحله مقدماتی انجام می شود.

telc Deutsch A1 Junior:

آزمون telc Deutsch A1 Junior آزمونی است که برای کودکان حدوداً 12 ساله ایجاد شده است که در طول تحصیلات مدرسه، حدود دو سال  و در هفته ای دو ساعت آلمانی خوانده اند.

ساختار امتحان چیست؟

این آزمون از دو بخش کتبی و شفاهی تشکیل شده است.

بخش کتبی 40 دقیقه طول می کشد و معمولاً امتحان شفاهی بلافاصله بعد از امتحان کتبی و بدون مرحله مقدماتی انجام می شود.

telc Deutsche A2:

Start Deutsch 2* / telc Deutsch A2  یک آزمون زبان عمومی است که برای همه گروه های سنی و برای شرکت کنندگانی که تقریباً 250 تا 300 ساعت آلمانی خوانده اند، مناسب است.

اگر قصد دارید در این آزمون برای اهداف حرفه ای شرکت کنید، ما به شما  آزمون telc Deutsch A2+ Beruf  را توصیه می کنیم .

در سطح A2 می توانید به ابتدایی ترین روش در زندگی روزمره ارتباط برقرار کرده و مکالمات کوتاهی انجام دهید. در این سطح، شما مهارت دارید تا از ساختارهای گرامری پایه به درستی استفاده کنید.

ساختار این امتحان چیست؟

این آزمون از دو بخش کتبی و شفاهی تشکیل شده است. بخش کتبی 70 دقیقه طول می کشد. معمولاً امتحان شفاهی بلافاصله بعد از امتحان کتبی و بدون مرحله مقدماتی انجام می شود.

telc Deutsch A2+ Beruf:

telc Deutsch A2+ Beruf  یک امتحان در زبان آلمانی برای این حرفه است. با این آزمون می توانید مهارت های زبانی خود را بالاتر از سطح A2 ثابت کنید. به همین دلیل است که Start Deutsch 2 / telc Deutsch A2 کمی چالش برانگیزتر از امتحان قبلی است.

شما می توانید در موقعیت های معمولی در زندگی حرفه ای روزانه خود به ابتدایی ترین راه، گلیم خود را از آب بیرون کشیده و با آلمانی زبان ها ارتباط برقرار کنید.

برای مثال، می‌توانید نامه‌ها، سفارش‌ها و مقررات را بخوانید، تماس‌های تلفنی ساده بگیرید، در مورد شغل خود صحبت کنید و پیام‌های متنی بنویسید. می توانید از ساختارهای گرامری پایه به درستی استفاده کنید.

ساختار این امتحان چیست؟

این آزمون از دو بخش کتبی و شفاهی تشکیل شده است. بخش نوشتاری 2 ساعت طول می کشد. معمولاً امتحان شفاهی بلافاصله بعد از امتحان کتبی و بدون مرحله مقدماتی انجام می شود.

telc Deutsch A2 Schule:

آزمون telc Deutsch A2 Schule یک امتحان زبان عمومی برای دانش آموزان 12 تا 16 ساله است و مخصوص افرادی است  که بین 300 تا 400 ساعت زبان آلمانی را به عنوان زبان خارجی یاد گرفته اند که می توانند در مراکز امتحانی دارای مجوز telc در آزمون شرکت کنند.

برای بزرگسالان، ما همان سطح telc Deutsch A2 ( Start Deutsch 2 ) را توصیه می کنیم.

آن ها در این سطح می توانند به ابتدایی ترین راه، ارتباط برقرار کنند و در موقعیت های معمولی روزمره گفت و گوهای کوتاهی با آلمانی زبان ها داشته باشند. آن ها می توانند از ساختارهای گرامری پایه به درستی استفاده کنند.

ساختار این امتحان چیست؟

این آزمون از دو بخش کتبی و شفاهی تشکیل شده است. آزمون کتبی 80 دقیقه طول می کشد و قبل از امتحان شفاهی، دانش آموزان 15 دقیقه زمان آماده سازی دارند. آزمون شفاهی می تواند در همان روز امتحان کتبی یا در روز دیگری برگزار شود.

Zertifikat Deutsch / telc Deutsch B1:

اگر دانش اولیه زبان آلمانی را دارید، Zertifikat Deutsch / telc Deutsch B1 امتحان مناسبی برای شماست.

آزمون Zertifikat Deutsch / telc Deutsch B1 سطح  مهارت شما در گرامر مورد نیاز برای اخذ تابعیت آلمان را مورد تایید و سنجش قرار می دهد.

برای دانش آموزان، آزمون Zertifikat Deutsch für Jugendliche / telc Deutsch B1 Schule را توصیه می کنیم . آزمون telc Deutsch B1+ Beruf برای صدور گواهینامه مهارت های زبان حرفه ای مناسب است.

در سطحB1 ، می توانید جملات اساسی و به هم پیوسته در زندگی روزمره، سفر و موضوعات مورد علاقه خود را بیان کنید. همچنین می توانید در مورد تجربیات خود با آلمانی زبان ها صحبت کنید، اهداف را توصیف کنید و یک ایده را توجیه کنید. به طور کلی می توانید از مهمترین ساختارهای گرامری به درستی استفاده کنید. با دوره های آموزشی استاد پوریا خانی، در مدت 6 ماه می توانید این سطح را به پایان برسانید.

ساختار این امتحان چیست؟

این آزمون از دو بخش کتبی و شفاهی تشکیل شده است. مدت زمان بخش مکتوب 2 ساعت و 30 دقیقه است. 20 دقیقه زمان آماده سازی قبل از امتحان شفاهی وجود دارد و آزمون شفاهی می تواند در همان روز امتحان کتبی یا در روز دیگری برگزار شود.

لطفا از پست مدت زمان یادگیری زبان آلمانی دیدن کنید.

telc Deutsch B1+ Beruf:

telc Deutsch B1+ Beruf  یک آزمون زبان حرفه ای است. آزمون telc  Deutsch B1+ Beruf  از سطح B1 آزمون Zertifikat Deutsch / telc Deutsch B1  یا آزمون Deutsch-Test für Zuwanderer A2 / B1 چالش برانگیزتر  و سخت تر است.

در زندگی کاری روزمره خود می توانید نظر خود را با جملات اساسی و مرتبط بیان کنید. شما می توانید در مورد کسب و کار، شرکت و محصولات شرکت خود با آلمانی ها صحبت کنید و به طور کلی می توانید از مهمترین ساختارهای گرامری آلمانی به درستی استفاده کنید.

ساختار این امتحان چیست؟

این آزمون از دو بخش کتبی و شفاهی تشکیل شده است. مدت زمان بخش مکتوب 2 ساعت و 30 دقیقه است. 20 دقیقه زمان آماده سازی قبل از امتحان شفاهی وجود دارد و آزمون شفاهی می تواند در همان روز امتحان کتبی یا در روز دیگری برگزار شود.

telc Deutsch B1 Schule:

آزمون  telc Deutsch B1 Schule برای دانش آموزان با دانش اولیه زبان آلمانی مناسب است و در اینجا گرامرعمومی با موضوعات متداول برای جوانان آزمون دهنده تست می شود.

Deutsch B1 Schule آزمونی است که مهارت های زبانی لازم را برای شهروندی آلمان تایید می کند. ما آزمون Zertifikat Deutsch / telc Deutsch B1 را برای بزرگسالان در همان سطح نیز توصیه می کنیم .

آزمون telc Deutsch B1+ Beruf برای صدور گواهینامه مهارت های زبان حرفه ای مناسب است .

دانش آموزان در سطح B1 می توانند با جملات اساسی و به هم پیوسته در زندگی روزمره، سفر و موضوعات مورد علاقه خود  با دیگران ارتباط برقرار کنند و آن ها می توانند در مورد تجربیات خود صحبت کنند، اهداف را توصیف کنند و یک ایده را توجیه کنند. آن ها نیز به طور کلی می توانند از مهمترین ساختارهای دستوری به درستی استفاده کنند.

ساختار این امتحان چیست؟

این آزمون نیز از دو بخش کتبی و شفاهی تشکیل شده است. بخش مکتوب 2 ساعت و 30 دقیقه طول می کشد. 20 دقیقه زمان آماده سازی قبل از امتحان شفاهی وجود دارد. آزمون شفاهی می تواند در همان روز امتحان کتبی یا در روز دیگری برگزار شود.

B1B2 Profession

telc Deutsch B1·B2   صلاحیت مهارت زبان آلمانی شما را در سطح شایستگی یک کاربر مستقل در محل کار آزمایش می کند. ما همچنین telc Deutsch B1 یا telc Deutsch B2  را به عنوان آزمون های زبان عمومی در این سطح ارائه می دهیم.

در سطحB1 ، هنگام صحبت در مورد موضوعات مورد علاقه خود، می توانید در موقعیت های روزمره مربوط به محل کار به روشی ساده و متصل با آلمانی زبان ها ارتباط برقرار کنید. همچنین می توانید رویه های کاری خود را شرح دهید، اهداف را مشخص کنید و دلایلی برای نظرات ارائه دهید.

در سطحB2 ، می‌توانید متون پیچیده‌تری را در بسیاری از موقعیت‌های محل کار مدیریت کنید. شما می توانید با جزئیات، دیدگاه خود را در مورد یک موضوع خاص بیان کنید. همچنین می توانید مزایا و معایب روش های مختلف را توضیح دهید.

ساختار این آزمون چیست؟

آزمون شامل یک بخش کتبی و یک بخش شفاهی است. آزمون کتبی تقریباً دو ساعت طول می کشد. قبل از امتحان شفاهی، شما 20 دقیقه زمان آماده سازی دارید. آزمون شفاهی می

تواند در روز آزمون کتبی یا در روز دیگری برگزار شود.

telc Deutsch B2:

telc Deutsch B2  یک آزمون عمومی پیشرفته آلمانی است.

آزمون telc Deutsch B2+ Beruf نیز برای گواهی دانش حرفه ای زبان آلمانی مناسب است .

در سطح  B2می توانید خود را به وضوح و با جزئیات بیان کنید، می توانید دیدگاه خود را با موفقیت توضیح دهید و راه حل هایی را با همکار آلمانی خود در سر کار ارائه دهید. در این سطح، شما دایره لغات گسترده ای در حوزه تخصصی خود و بیشتر موضوعات عمومی دارید و با این سطح، مهارت شما در گرامر خیلی خوب  است.

ساختار این امتحان چیست؟

این آزمون از دو بخش کتبی و شفاهی تشکیل شده است. مدت زمان بخش مکتوب 2 ساعت و 20 دقیقه است. شما 20 دقیقه زمان برای آماده سازی قبل از امتحان شفاهی دارید. آزمون شفاهی می تواند در همان روز امتحان کتبی یا در روز دیگری برگزار شود.

telc  آلمانی B2C1 حرفه ای:

telc Deutsch B2·C1  صلاحیت زبان آلمانی شما را در شرایط محیط کار آلمانی در سطح پیشرفته آزمایش می کند. این آزمون دو سطحی آلمانی، ارزیابی دقیقی از مهارت های اصلی گوش دادن، خواندن، نوشتن و صحبت کردن ارائه می دهد و به عنوان کاندید اخذ این مدرک، گواهی به شما داده می شود که نشان می دهد شما در سطح B2 یا C1 هستید.

telc Deutsch B2·C1 Beruf  برای همه زبان آموزان در کلاس های زبان آلمانی با محوریت کار و تجارت است. هدف آن مستندسازی استفاده از زبان در موقعیت های مختلف محل کار در شرکت های آلمانی است.

در سطح B2 ، شما می توانید خود را به وضوح و صریح بیان کنید و با موفقیت گفت و گو و مذاکره کنید. شما تسلط زیادی به واژگان مورد نیاز برای رشته تخصصی خود و بیشتر موضوعات عمومی خواهید داشت و مهارت شما در استفاده شما از گرامر صحیح است.

در سطح C1 می توانید خود به خود و روان خود را بیان کنید. شما با عبارات اصطلاحی آشنا هستید و می‌توانید سبک زبان خود را در حد مناسب تغییر دهید. همچنین شما می توانید از زبان با درجه بالایی از دقت گرامری استفاده کنید.

ساختار این آزمون چیست؟

آزمون شامل یک بخش کتبی و یک بخش شفاهی است. آزمون کتبی 170 دقیقه طول می کشد. قبل از شروع آزمون فرعی «نوشتن» 20 دقیقه استراحت وجود دارد. آزمون شفاهی می تواند در روز آزمون کتبی یا در روز دیگری برگزار شود و بلافاصله قبل از امتحان شفاهی، زمان آماده سازی وجود ندارد.

telc Deutsch B2 C1 Medizin:

telc Deutsch B2·C1 Medizin  این آزمون یک آزمون دو سطحی در زبان آلمانی و مخصوص پزشکانی است که می خواهند در یک بیمارستانی در کشور آلمان کار کنند.

این آزمون مهارت شما را در زبان آلمانی مخصوص رشته پزشکی که در بیمارستان های آلمان صحبت می شود، اندازه گیری می کند و واژگان و شایستگی های ساختاری مورد انتظار در آزمون در سطح بالای آزمون های B2 و C1 می باشد.

این آزمون عملکرد شما را در چهار مهارت اصلی ارزیابی می کند: گوش دادن، خواندن، نوشتن و صحبت کردن. در نتیجه امتحان، به طور دقیق مشخص می شود که در کدام زیر آزمون در سطح B2  و در کدام یک در سطح C1 هستید.

در سطحB2 ، می توانید خود را به وضوح و با جزئیات به زبان آلمانی بیان کنید، همچنین می توانید دیدگاه خود را با موفقیت توضیح دهید و راه حل هایی را با همکار خود ایجاد کنید. شما دایره لغات گسترده ای در حوزه تخصصی خود و بیشتر موضوعات عمومی دارید و می توانید در گرامر خیلی خوب عمل کنید.

در سطح C1 می توانید خود را روان و خود به خود بیان کنید. شما می توانید اصطلاحات مورد استفاده در زبان گفتاری را درک کنید و از سبک های مختلف، آگاهانه استفاده کنید. همچنین شما می توانید توانایی خود را در استفاده صحیح از ساختارهای گرامری حفظ کنید.

ساختار آزمون این چیست؟

این آزمون از دو بخش کتبی و شفاهی تشکیل شده است. بخش مکتوب حدود 3 ساعت طول می کشد. آزمون شفاهی می تواند در همان روز امتحان کتبی یا در روز دیگری برگزار شود. زمان آماده سازی 10 دقیقه قبل از امتحان شفاهی پیش بینی شده است و بعد از قسمت اول امتحان شفاهی 5 دقیقه وقت اضافی برای آماده سازی داده می شود.

telc Deutsch C1 Beruf:

telc Deutsch C1 Beruf  یک آزمون حرفه ای و عمومی آلمانی بسیار پیشرفته است. این آزمون مختص داوطلبانی است که کاندید مشاغلی هستند که نیاز به دانش بسیار خوب آلمانی دارند.

ما امتحان telc Deutsch C1 Hochschule را به دانشجویان و داوطلبان دانشگاه توصیه می کنیم.

شما می توانید خود را روان و خودجوش بیان کنید. شما می توانید اصطلاحات مورد استفاده در زبان گفتاری را درک کنید و از سبک های مختلف آگاهانه استفاده کنید. شما می توانید توانایی خود را در استفاده صحیح از ساختارهای گرامری حفظ کنید.

ساختار  این آزمون چیست؟

این آزمون از دو بخش کتبی و شفاهی تشکیل شده است. بخش مکتوب 3 ساعت و 40 دقیقه طول می کشد. شما 20 دقیقه زمان آماده سازی قبل از امتحان شفاهی دارید. آزمون شفاهی می تواند در همان روز امتحان کتبی یا در روز دیگری برگزار شود.

telc Deutsch C1 Hochschule:

telc Deutsch C1 Hochschule:
telc Deutsch C1 Hochschule:

telc Deutsch C1 Hochschule  یک آزمون آلمانی بسیار پیشرفته برای دانشگاه است. این آزمون مخصوص بزرگسالانی است که می خواهند در دانشگاهی تحصیل کنند که زبان آموزشی آن آلمانی است، در حال تحصیل یا در دانشگاهی هستند و می خواهند دانش آلمانی خود را برای این منظور بیشتر کنند. پس  برای اهداف حرفه ای، آزمون telc Deutsch C1 Beruf  نیز مناسب است.

شما می توانید خود را روان و خودجوش بیان کنید. شما می توانید اصطلاحات مورد استفاده در زبان گفتاری را درک کنید و از سبک های مختلف آگاهانه استفاده کنید. شما می توانید توانایی خود را در استفاده صحیح از ساختارهای گرامری حفظ کنید.

ساختار  این امتحان چیست؟

این آزمون از دو بخش کتبی و شفاهی تشکیل شده است. بخش مکتوب 3 ساعت و 40 دقیقه طول می کشد. شما 20 دقیقه زمان آماده سازی قبل از امتحان شفاهی دارید. آزمون شفاهی می تواند در همان روز امتحان کتبی یا در روز دیگری برگزار شود.

telc Deutsch C2:

telc Deutsch C2:
telc Deutsch C2:

telc Deutsch C2  برای کسانی است که سطح زبان آلمانی تقریباً بومی و اصیل و با حرفه ای  مناسب دارند. این آزمون برای دانشجویان و فارغ التحصیلان مقیم آلمان، داوطلبان مشاغلی که نیاز به دانش عالی آلمانی دارند و دانشجویانی که در کلاس های بالای برنامه های زبان و ادبیات آلمانی در خارج از کشور تحصیل می کنند، برگزار می شود.

تقریباً هر چیزی را که می خوانید و گوش می دهید، به راحتی می توانید درک کنید. شما می توانید در حین صحبت کردن، خود به خود، در لحظه و بسیار روان بیان کنید. شما می توانید اطلاعاتی را که از منابع مختلفی که می خوانید و به آن ها گوش می دهید، با یک روایت یکپارچه منعکس کنید. اما شما به ندرت اشتباه می کنید.

ساختار این امتحان چیست؟

ساختار این امتحان چیست؟
ساختار این امتحان چیست؟

این آزمون از دو بخش کتبی و شفاهی تشکیل شده است. بخش مکتوب 4 ساعت و 10 دقیقه طول می کشد. شما 20 دقیقه زمان آماده سازی قبل از امتحان شفاهی دارید. آزمون شفاهی می تواند در همان روز امتحان کتبی یا در روز دیگری برگزار شود.

نکته مهم:
نکته مهم:
نکته مهم:

البته دقت داشته باشید که ما در مقاله جامع آزمون تلک آلمانی، به محتوای بین المللی و کلی آزمون تلک آلمانی خواهیم پرداخت و شما عزیزان اگر می خواهید به جزئیات دقیق تر و جامع تری نسبت به این امتحان و برگزاری آن در داخل کشور پی ببرید، با مجموعه استاد پوریا خانی در ارتباط باشید. این مجموعه که مدیریت آن بر عهده استاد می باشد، دارای بیش از 30 استاد کاربلد و زبده می باشد.

آزمون تلک آلمانی چه کاربردهایی دارد؟

آزمون تلک آلمانی چه کاربردهایی دارد؟
آزمون تلک آلمانی چه کاربردهایی دارد؟

حال شاید این سوال مطرح باشد که با قبولی در سطوح متوسط به بالا در آزمون تلک آلمانی، چه نتایج و فوایدی برای افراد شرکت کننده وجود خواهد داشت؟

در این مورد باید بگوییم که با قبولی در سطوح بالای این آزمون، فرد می تواند پذیرش از دانشگاه های آلمان دریافت کند، زیرا که یکی از شروط اصلی گرفتن پذیرش در دانشگاه های کشور آلمان، داشتن تسلط خوب و کامل بر زبان آلمانی است و افرادی که بتوانند به تسلط حرفه ای در این زبان دست پیدا کنند، قطعا یکی از شروط مهم این دانشگاه ها را رعایت کرده و شانس بسیار بیشتری در این زمینه خواهند داشت.

همچنین این نکته را نیز باید توجه داشته باشیم که با تسلط بر زبان آلمانی، تنها شانس خود را در پذیرش گرفتن دانشگاه های آلمانی بالا نمی برند، بلکه می توانند در کشورهای اروپایی که آلمانی زبان هستند نیز شانس بالایی برای گرفتن پذیرش در دانشگاه های آن کشور ا خواهند داشت که معمولا این کشورها در همسایگی کشور آلمان نیز قرار دارند.

کسانی که بتوانند در آزمون تلک آلمانی قبول شوند، دارای سطح و مدرکی می شوند که با آزمون بسیار معتبر آلمانی زبان گوته که در سفارت آلمان در تهران برگزار می شود، برابر است و ارزش و اعتبار یکسانی خواهند داشت و این خود یک فایده بسیار مهم و حیاتی در این زمینه خواهد بود.

تسلط مناسب بر زبان آلمانی

همه ما می دانیم که برای گرفتن اقامت و ویزای کشور آلمان، یکی از مهم ترین ویژگی هایی که افراد متقاضی باید داشته باشند، تسلط مناسب بر زبان آلمانی می باشد که این افراد باید به هر حال در یکی از آزمون های زبان خارجه آلمانی مجاز و معتبر در داخل کشور شرکت کرده و مدرک سطح مناسبی از تسلط را در این

آزمون ها به دست آورند و در این زمینه چندین آزمون معتبر مانند اودر، گوته و آزمون تلک آلمانی وجود دارد که همان طور که پیشتر بیان نمودیم، آزمون تلک آلمانی با آزمون معتبر گوته از نظر ارزش برابری می کند، پس قبول شدن در این آزمون بین المللی می تواند افراد متقاضی دریافت ویزای آلمان و یا آلمانی زبان اروپا را بسیار یاری نماید.

شما بدون مدرک معتبر زبان، نمی توانید در خصوص مهاجرت، هیچ اقدامی نمایید. بنابراین دوره های آموزشی استاد پوریا خانی را جدی بگیرید.

همه ما می دانیم که آلمان کشوری بسیار صنعتی با مشاغل فراوان می باشد که همین مولفه مهم و حیاتی باعث می شود تا افراد و مهاجران بسیاری از سرتاسر جهان به این کشور مهاجرت کرده و در مراکز دولتی و غیر دولتی این کشور مشغول به فعالیت با مزایای بالا شوند.

حال در این بخش می توان یکی از بهترین و مهم ترین شروط استخدام شدن در این موضوع را گرفتن مدرک زبان آلمانی و تسلط بر این زبان دانست که حتی می تواند زمینه را برای استخدام شدن حتی در مراکز و شرکت های دولتی نیز فراهم نموده و می تواند فرصت های خوب شغلی را در این کشور برای کسانی که مسلط بر زبان آلمانی هستند و مدرک تلک را دارند، فراهم کند.

در کجا میتوانیم در آزمون تلک شرکت کنیم؟

در کجا میتوانیم در آزمون تلک شرکت کنیم؟
در کجا میتوانیم در آزمون تلک شرکت کنیم؟

همه شما زبان آموزان عزیز باید بدانید که این آزمون در بسیاری از کشور ها در حال برگزاری است و ما در مجموعه آموزش زبان آلمانی استاد پوریاخانی به شما پیشنهاد میکنیم که برای شرکت در این آزمون به ترکیه سفر کنید، زیرا مجموعه ما نمایندگی برگزاری این آزمون را در کشور ترکیه دارا می‌باشد و شما عزیزان قطعا میتوانید در فضای بهتر و آشناتری به شرکت در این آزمون بپردازید.

مجموعه ما سعی دارد تا برای شما عزیزان زبان آموز با هزینه ارزان تر و بسیار کمتری این ثبت نام آزمون تلک را به انجام برساند. پس قبل از هر گونه اقدامی برای آموزش زبان آلمانی و یا ثبت نام در آزمون تلک، با مشاوران مجرب مجموعه ما تماس بگیرید و از راهنمایی های تخصصی آن ها استفاده نمایید.

چگونه در خانه بر زبان آلمانی مسلط شویم؟

چگونه در خانه بر زبان آلمانی مسلط شویم؟
چگونه در خانه بر زبان آلمانی مسلط شویم؟

حال که با اهمیت یادگیری زبان آلمانی برای  گرفتن ویزا و مهاجرت کردن به این کشور و کشورهای آلمانی زبان آشنا شده‌ایم و دانستیم که آزمون تلک آلمانی می تواند یکی از معیارهای سنجش بسیار معتبر در بین کشورهای اروپایی قرار بگیرد، به این نقطه می رسیم که اگر قصد یادگیری زبان آلمانی را داریم و  بخواهیم این زبان را از صفر تا صد تحت نظر بهترین اساتید حال حاضر کشور و در خانه خود بیاموزیم، باید چه اقداماتی را انجام بدهیم.

قطعاً امروزه راهکارهای جدیدی برای آموزش در سرتاسر جهان مطرح می‌شود که این روند آموزشی بعد از شیوع کرونا در سرتاسر جهان به  درون خانه ها منتقل شده است و اتفاقاً بازخورد خوبی نیز  در سرتاسر جهان به همراه داشته است.

امروز روش ها و شیوه های مختلفی برای یادگیری زبان خارجی وجود دارد که یکی از مشهورترین و یا اصطلاحاً کاربردی ترین روش ها، استفاده از دوره های صفر تا صد و حرفه ای آموزشی است که می تواند محتوای آموزشی را به درون خانه ما منتقل کرده و همانند یک معلم خصوصی که دائماً نیز در دسترس می باشد،  زبان آموزان را تحت تعلیم خود قرار دهد.

در این زمینه ما به شما مجموعه و دوره های حرفه ای و خط به خط استاد پوریا خانی را معرفی می‌کنیم که با بیش از ۷۰۰۰ زبان آموز به عنوان یکی از بهترین و مجرب ترین دوره های آموزشی زبان آلمانی در سرتاسر کشور مطرح شده است و اگر به میزان رضایتمندی زبان آموزان از استاد پوریا خانی و متد و روش تدریس ایشان مراجعه بکنیم که در سایت ایشان موجود می باشد، به این نتیجه خواهیم رسید که ایشان به عنوان یکی از بهترین اساتید آموزش زبان آلمانی در سرتاسر کشور مطرح می‌شود.

تهیه دوره های جامع آموزش زبان آلمانی

استاد پوریا خانی بر مبنای جهان امروز که به تدریج، مردم، آموزش را به درون خانه ها برده و به صورت غیرحضوری پیگیری می کنند، ایشان نیز دست به کار شده و با تهیه دوره های جامع آموزش زبان آلمانی که با تدریس شخص ایشان به انجام می‌رسد، هم در وقت و هزینه ای که زبان آموز صرف می کند، تاثیر بسیار موثر و مثبتی گذاشته و هم با ارائه بهترین روش های یادگیری زبان آلمانی از سطح مقدماتی تا حرفه ای که  با بهترین کیفیت در مجموعه استاد پوریا خانی به ثبت رسیده است، توانسته است آمار رضایتمندی بالایی را در یادگیری زبان آلمانی  بین زبان آموزان به دست آورد که کار ساده ای نیست.

در واقع دوره های استاد پوریا خانی که  به نوعی دوره های خط به خط با مشاوره و پشتیبانی دائم العمر می‌باشد،  توانسته است آموزش زبان آلمانی را برای زبان آموزان ساده کرده و آن را به خانه های زبان آموزان آورد تا آن ها هر موقع که خواستند، بتوانند به این آموزش ها دسترسی داشته باشند

و باید بدانیم همه این فیلم های با کیفیت و حرفه ای آموزشی در سایت استاد پوریا خانی بارگذاری شده و زبان آموزان می توانند با یک بار پرداخت که این هزینه نسبت به کلاس های خصوصی و آنلاین بسیار کمتر می باشد، به این مطالب آموزشی برای همیشه دسترسی داشته و از پشتیبانی بیش از ۳۰ نفر از بهترین اساتید زبان آلمانی که در مجموعه استاد پوریا خانی حضور دارند، استفاده کنند.

همچنین در مورد دوره های خصوصی جهت آمادگی آزمون تلک و کتاب آمادگی آژمون تلک که نویسنده آن استاد خانی هستند و اولین نقری هستند که در این خصوص کتاب نوشته اند شما می توانید به راحتی مانند زبان آموزان دیگر آکادمی از پس این آزمون بر بیایید.

باید این نکته را بدانیم که این دوره های می‌توانند برای افرادی که استعداد و تلاش خوبی برای یادگیری زبان آلمانی دارند، این قابلیت را به وجود بیاورد تا آن ها ظرف ۶ ماه به سطح متوسط و مناسب B1 و در ده ماه به پایان سطح B2 زبان آلمانی دست پیدا کنند و بتوانند با روش ها و متدهایی که توسط متخصصان مجموعه استاد پوریا خانی و خود ایشان به آن ها ارائه می گردد، تا سطح بسیار حرفه ای و تسلط کامل بر این زبان به پیش بروند.

استاد پوریا خانی تمام تمرکز خود را روی ارائه دوره ها و فیلم های ضبط شده آموزشی به همراه جزوات اختصصاصی و حرفه ای قرار داده است

به یاد داشته باشید که استاد پوریا خانی تمام تمرکز خود را روی ارائه دوره ها و فیلم های ضبط شده آموزشی به همراه جزوات اختصصاصی و حرفه ای قرار داده است تا  همه افراد بتوانند با هر امکاناتی که دارند و یا در هر مکانی که زندگی می کنند، به بهترین اساتید حال حاضر کشور همچون استاد پوریا خانی دسترسی داشته و از این طریق بتوانند هم زبان آلمانی را به درستی فرا بگیرند و هم از پشتیبانی دائم العمر این مجموعه استفاده کنند.

زیرا که می دانیم یکی از عوامل بسیار مهم در آموزش هر زبان خارجی، داشتن استاد و معلم کارکشته و مجرب است که خود بر زبانی که به دیگران آموزش می دهد، تسلط کامل و کافی را داشته باشد و از نظر آکادمیک نیز مجرب و مسلط باشد تا بتواند زبان آموزان و یا شاگردان خود را در روند یادگیری یاری نموده و آن ها را به موفقیت برسانند و اگر فردی نتواند استاد درست و کارکشته ای را برای یادگیری زبان های خارجی و به خصوص زبان آلمانی انتخاب کند، قطعاً به صورت اساسی به مشکلات مختلفی برخورد خواهد کرد و در روند یادگیری زبان دچار مشکل خواهد شد.

انتخاب روش آموزشی درست و انتخاب استاد

انتخاب روش آموزشی درست و انتخاب استاد می تواند به عنوان عاملی مطرح شود که ۵۰ درصد و یا حتی بیشتر از مسیر یادگیری را تحت الشعاع خود قرار داده و قطعا بسیار مهم و حیاتی است.

در این زمینه مجموعه استاد پوریا خانی که با مدیریت ایشان اداره می گردد، می تواند به عنوان یکی از مهم‌ترین و مجرب ترین مجموعه های حال حاضر کشور مطرح گردد که با داشتن فیلم های آموزشی و پشتیبانی بسیار عالی و همچنین برنامه منظم یادگیری که توسط متخصصین این مجموعه به شما ارائه می گردد، می تواند به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای آموزش زبان آلمانی در سرتاسر کشور مطرح شود.

حال که تا این بخش در مقاله جامع آزمون تلک آلمانی همراه ما بودید، شاید بخواهید اطلاعات بیشتری در مورد کشور آلمان داشته باشید و ما در ادامه مقاله آزمون تلک آلمانی به معرفی کشور آلمان خواهیم پرداخت.

آشنایی با کشور آلمان

آشنایی با کشور آلمان
آشنایی با کشور آلمان

این کشور اروپای مرکزی از شمال شرقی توسط دریای بالتیک و از شمال غربی توسط دریای شمال احاطه می‌شود. همچنین آلمان از شمال به دانمارک، از شرق به لهستان و جمهوری چک  از جنوب به اتریش و از غرب به سوئیس محدود می‌شود. آلمان یکی از اعضای اتحادیه اروپا (این بخشی از منطقه یورو است) و سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) است .

آلمان فدرال متشکل از 16 ایالت است که به این ترتیب می‌باشد: بادن-وورتمبرگ، باواریا، برلین، براندنبورگ، برمن، هامبورگ، هسن، مکلنبورگ-پومرانی غربی، نوردراین-وستفالن، راینلاند-فالتز، سارونیکس، سارلاند، سارونیکس، لولند، زاکسن-آنهالت، شلسویگ-هولشتاین و تورینگن.

آلمان به عنوان قدرت اقتصادی پیشرو اروپا با تولید ناخالص داخلی 3336 میلیارد یورو در سال 2020، از سال 2007 پس از ایالات متحده، چین و ژاپن در رتبه چهارم جهان قرار گرفته است.

در سال 2020، تحت تأثیر همه‌گیری، اقتصاد آلمان دچار انقباض در تولید ناخالص داخلی خود شد که البته به 4.9 درصد محدود شد و این به لطف افزایش فعالیت‌ها به دنبال اقدامات دولت برای حمایت از اقتصاد در مقیاس بی‌سابقه‌ای بود. برای سال 2021، رشد 2.6٪ انتظار می رفت.

از سال 2005، نرخ جویندگان کار در سال 2019 به طور مداوم 5 درصد کاهش یافته است

از سال 2005، نرخ جویندگان کار در سال 2019 به طور مداوم 5 درصد کاهش یافته است که نشاندهنده وضعیت اشتغال تقریبا دائمی این کشور اروپایی است. در سال 2020، نرخ بیکاری قبل از شروع کاهش تدریجی در سال 2021، به 6٪ رسید. در پایان سال، این شاخص به 5.2٪ کاهش یافت و به سطح قبل از همه گیری کرونا نزدیک شد.

آلمان بر اساس شبکه ای متراکم از شرکت های کوچک و متوسط ​​( Mittelstand ) که از رقابتی که با اصلاحات بازار کار (معروف به “اصلاحات هارتز”) احیا شده بود، بهره مند شده بودند که در دوره دوم صدراعظم گرهارد شرودر (2002-2005) آغاز شد. صنعت آلمان یکی از ارکان اقتصاد از نظر تجارت خارجی است.

آلمان پس از چین و ایالات متحده، سومین قدرت تجاری جهان است و چندین سال است که مازاد تجاری بزرگی را به ثبت رسانده است، هر چند که از سال 2017 کاهش جزئی داشته است. این کشور از سال 2016، حجم تجارت خود با چین را به بیش از دو برابر افزایش داده است.

صادرات، مربوط به تمام حوزه هایی با تکنولوژی بالای اقتصاد آلمان (به ویژه خودروسازی، ماشین آلات، صنایع شیمیایی و دارویی) است.

تغییر عمیق اقتصاد آلمان

دولت جدید آلمان با هدف تغییر عمیق اقتصاد آلمان، انطباق کشور با چالش‌های ساختاری جدید و مدرن‌سازی آن، قصد دارد «دهه سرمایه‌گذاری برای آینده» را برای اقدامات اقلیمی، دیجیتال، آموزش و پژوهش به عنوان زیرساخت راه‌اندازی کند.

پس همان طور که اشاره کردیم، در آلمان حدود یک سوم کارگران در بخش صنعتی به کار گرفته می شوند و براین ساختارهای خود متمرکز شده است.

اما در تولیدات خود متنوع است و سازه‌های مکانیکی (از جمله خودرو) و سازه‌های الکتریکی و مواد شیمیایی، بسیار جلوتر از شاخه‌های سنتی، اغلب در مشکل (مانند معدن زغال‌سنگ، فولادسازی یا منسوجات) در اولویت قرار دارند. کشاورزی به سختی بیش از 4 درصد از جمعیت شاغل را در بر می گیرد، اما همین میزان، نیازهای ضروری ملی آلمان را برآورده می کند.

بنا بر این خدمات، آلمان اکثریت جمعیت شاغل را استخدام می کند که نشاندهنده سطح توسعه اقتصادی آلمان است.

آلمان حدود 30 درصد از تولیدات (عمدتاً محصولات صنعتی) خود را صادر می کند (عمدتاً به شرکای اتحادیه اروپا و چین)

آلمان حدود 30 درصد از تولیدات (عمدتاً محصولات صنعتی) خود را صادر می کند (عمدتاً به شرکای اتحادیه اروپا و چین).این نرخ که با توجه به وسعت بازار داخلی بسیار بالاست، جبران کسری سنتی در تراز خدمات (سرمایه گذاری در خارج از کشور، تراز منفی گردشگری) را جبران  می سازد. البته ناگفته نماند ادغام استان های جمهوری دموکراتیک آلمان سابق، پرهزینه بود (به ویژه نوسازی زیرساخت ها و تجهیزات) و این بخش شرقی کشور هنوز نرخ بیکاری بالایی دارد.

اما آلمان پس از متحمل شدن پیامدهای اتحاد مجدد، نشاط اقتصادی را به دست آورد که بحران جهانی که در سال‌های 2007-2008 ظاهر شد، آن را زیر سؤال نبرد؛ اما تحت تأثیر بحرانی است که شرکای خود را از سال 2010 تحت تأثیر قرار می‌دهد. جمهوری دموکراتیک آلمان سابق پرهزینه بود و اقتصاد خوبی نداشت  و این بخش شرقی کشور آلمان هنوز هم نرخ بیکاری بالایی دارد.

سخن آخر

سخن آخر
سخن آخر

بار دیگر به عنوان سخن آخر در مقاله جامع آزمون تلک آلمانی، ما به شما مجموعه استاد پوریا خانی و دوره های آموزشی زبان آلمانی استاد پوریا خانی را معرفی می کنیم تا شما عزیزان بتوانید با آموزش دیدن تحت نظر استاد پوریا خانی و مجموعه مجرب ایشان، به راحتی در آزمون های تلک آلمانی موفق شده و به تدریج به آمارها و تسلط بالایی در این زبان دست پیدا کنید.

البته توجه داشته باشید که هر آموزشی  زمانی معتبر و موثر خواهد بود که فرد آموزش گیرنده و یا زبان آموز، استعداد و تلاش خود را برای یادگیری  زبان خارجه به کار ببندد و به این امر توجه ویژه ای داشته باشد و با هدف گذاری که در ذهن خود انجام می دهد و انتخاب استاد و منابع درست آموزشی که با آن راحت تر است،  بتواند شرایط را برای یادگیری زبان آلمانی و یا هر زبان  خارجی دیگری فراهم نموده و با تکرار و تمرین، روز به روز و به تدریج به سطح بالاتری از  تسلط بر زبان آلمانی دست پیدا کند. در پایان مطالعه مقاله زبان آلمانی سخته؟ به شما توصیه می شود.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *