فهرست موضوعات

فهرست موضوعات

در این مقاله، می خواهیم سلام و احوالپرسی به زبان آلمانی با تلفظ فارسی را مورد بررسی قرار دهیم.

اگر بخواهیم به زبان آلمانی با شخصی سلام و احوالپرسی بکنیم، باید چه بگوییم؟

سلام و احوالپرسی به زبان آلمانی با تلفظ فارسی چگونه است؟

آیا تا کنون  پیش آمده است که با فردی آلمانی بخواهید ارتباط برقرار کنید و یا با او از طریق پیام رسان های مختلف به چت کردن مشغول شوید و ندانید که چگونه باید با آن فرد به زبان آلمانی سلام و احوالپرسی کنید؟ یا قصد مهاجرت به کشور آلمان را داشته باشید و ندانید چگونه باید زبان آلمانی را به بهترین شکل ممکن بیاموزید؟

آیا زبان آلمانی سخته؟ لطفا برای دریافت پاسخ روی لینک آن کلیک نمایید. همچنین می توانید مقاله زبان آلمانی چقدر سخت است را مطالعه کنید.

ویدئو سلام و احوالپرسی به زبان آلمانی با تلفظ فارسی

دانستن زبان های خارجه از جمله زبان آلمانی برای افرادی که قصد مهاجرت کردن به کشور آلمان را دارند، یکی از مهمترین مهارت هایی است که آنان باید قبل از ورود به کشور آلمان آن را به صورت کامل کسب نمایند.

زیرا همه ما می دانیم که برای مهاجرت، مدارک مختلفی مورد نیاز است که یکی از کاربردی ترین و سریعترین مدارک برای مهاجرت، داشتن مدرک زبان می باشد که  معمولاً افرادی که به دنبال مهاجرت تحصیلی و یا اقامت دائم در کشور آلمان می گردند، برای یادگیری زبان آلمانی اقدام می نمایند.

پیشنهاد از پست ضمایر ملکی در حالت نومیناتیو دیدن کنید.

اینفوگرافیک سلام و احوالپرسی به زبان آلمانی با تلفظ فارسی

اینفوگرافیک سلام و احوالپرسی به زبان آلمانی با تلفظ فارسی
اینفوگرافیک سلام و احوالپرسی به زبان آلمانی با تلفظ فارسی

ما در ادامه مقاله سلام و احوالپرسی به زبان آلمانی با تلفظ فارسی، به شما مجموعه ی خط به خط آموزش زبان آلمانی استاد پوریا خانی را معرفی می نماییم تا شما هموطنان عزیز بتوانید با استفاده از دوره های جامع آموزش زبان آلمانی که توسط استاد پوریا خانی و مجموعه بی نظیر ایشان برای شما تهیه شده است،

زبان آلمانی را سریعتر و آسانتر از هر روشی بیاموزید. استاد پوریا خانی، معتبرترین شخص در این زمینه می باشد که هم داراری تحصیلات آکادمیک می باشند، هم دوره های گوناگون آموزشگاه ها را گذرانده اند. با ما همراه باشید. شما با گذاراندن این دوره از مزایای یادگیری زبان آلمانی بهره برده و همچنین باعث کاهش مدت زمان یادگیری زبان آلمانی را یاد بگیرید.

عناوین مقاله:

سلام و احوال پرسی متداول در زبان آلمانی

دوره خط به خط آموزش زبان آلمانی

سخن آخر

 

سلام و احوال پرسی متداول در زبان آلمانی

سلام و احوال پرسی متداول در زبان آلمانی
سلام و احوال پرسی متداول در زبان آلمانی

در مورد زبان آلمانی و روش های سلام و احوالپرسی به زبان آلمانی با تلفظ فارسی، باید بدانیم که  با استفاده از این زبان می توان به روش های گوناگونی به سلام و احوالپرسی پرداخت که در ادامه مقاله جامع سلام و احوالپرسی به زبان آلمانی با تلفظ فارسی، به شرح و بررسی تعدادی از این روش ها خواهیم پرداخت. در ادامه این بخش با ما همراه باشید.

Hallo

باید بدانیم که در زبان آلمانی، یکی از راحت ترین روش های سلام کردن همین کلمه می باشد که به معنای «سلام»  می باشد و بسیار شبیه به hello در زبان انگلیسی است، با این تفاوت که به جای e از a در  املای این کلمه استفاده می شود. در مورد این کلمه و جایگاه استفاده از آن در روابط اجتماعی در کشور آلمان، باید این نکته را بدانیم که از این کلمه می‌توان در بسیاری از موقعیت های معمول اعم از موقعیت های غیر رسمی و رسمی استفاده کرد.

پس در مورد این کلمه می‌توان گفت که به صورت گسترده و در تمامی روابط مردم آلمانی زبان مورد استفاده برای سلام گفتن قرار می گیرد.

در مورد ریشه این کلمه شاید بتوان گفت که این کلمه همان گونه که از املای آن پیداست، با کلمه hello  در زبان انگلیسی هم ریشه و هم معنی می باشد.

با ما در ادامه ی مقاله جامع سلام و احوالپرسی به زبان آلمانی با تلفظ فارسی، همراه باشید تا به کتاب و کلمات کاربردی دیگری در زمینه سلام و احوالپرسی معمول در کشور آلمان و به زبان آلمانی اشاره نماییم.

Guten Tag: روز بخیر

Guten Tag: روز بخیر
Guten Tag: روز بخیر

در مورد کلمه بالا نیز باید این نکته را بدانیم که در فرهنگ و زبان آلمانی، این کلمه با رسمیت بیشتری نسبت به کلمه hallo مورد  استفاده قرار می گیرد اما هم ریشه و هم معنی با کلمه بالا می باشد  و تفاوت خاصی با کلمه اول نخواهد داشت.

در مورد این کلمه باید بدانیم که اگر بخواهیم این کلمه را واژه شکافی بکنیم، باید بگوییم که کلمه  guten  به معنای خوب می باشد که  کافیست فقط یک کلمه مرتبط با ساعت و تایم آن روز را به این کلمه اضافه کنیم تا  از جمع آن ها جمله کاربردی برای سلام و آغاز صحبت به دست آوریم.

مثلاً اگر بخواهیم قبل از ظهر به کسی روز بخیر بگوییم، می توانیم از ترکیب دو کلمه guten و morgen   استفاده نماییم که به معنای صبح بخیر در فرهنگ و زبان آلمانی می باشد که به صورت زیر است :

guten morgan

همچنین اگر بخواهیم بعد از ظهر و یا تقریباً ۶ بعد از ظهر به کسی روز بخیر بگوییم و با این کلمه، سخنان و صحبت خود را با او شروع نماییم، می توانیم از ترکیب گذشته guten و کلمه tag استفاده نماییم که می تواند برای آن تایم از روز کلمه ی کاربردی و پر معنایی در فرهنگ و زبان آلمانی به حساب آید.

همچنین اگر بخواهیم از ساعت ۶ بعد از ظهر تا موقع خواب به کسی شب بخیر و یا بعد از ظهرت بخیر بگوییم، می‌توانیم  دوباره از ترکیب کلمه guten با کلمه Abend  استفاده نماییم که به معنای مشهورتر شب بخیر می باشد.

قطعاً یادگیری زبان آلمانی اهمیتی که می تواند در تجارت و یا مهاجرت داشته باشد، یکی از مهمترین اهداف بسیاری از  شما عزیزان علاقه مند می باشد پس می توانید با دیدن دوره های آموزشی زبان آلمانی به صورت خط به خط و با پشتیبانی کامل و مادام العمر توسط استاد پوریا خانی، به ساده ترین روش و راحت ترین شکل ممکن زبان آلمانی خود را قوی کرده و روی آن تسلط خاصی پیدا کنید.

با ما در ادامه مقاله جامع سلام و احوالپرسی به زبان آلمانی با تلفظ فارسی همراه باشید.

Alles klar: همه چی خوبه

Alles klar: همه چی خوبه
Alles klar: همه چی خوبه

اگر در کشور آلمان زندگی می کنید و یا می خواهید به این کشور سفر کنید و در حال حاضر در حال یادگیری زبان آلمانی هستید، قطعاً این کلمه را بسیار شنیده اید و بسیار نیز به کار برده اید، در واقع این کلمه یکی از کلمات پرکاربرد در احوالپرسی مردم آلمان به شمار می آید و به معنای «همه چیز خوب است» ترجمه خواهد شد.

البته این نکته را نیز نباید فراموش کنیم که این کلمه می‌تواند به صورت پرسشی نیز در فرهنگ و زبان آلمانی بیان شود که در این چنین مواقعی، به معنای احوالپرسی به کار نمی رود و به عنوان سوالی پرسشی، برای آگاهی از اوضاع و وضعیت فرد و محیط به کار می رود.

اما اگر همین کلمه برای پر کردن گپ و مکالمه و یا به عنوان آغازی برای سخن گفتن با فرد خاصی باشد، می تواند به عنوان کلمه ای برای سلام و احوالپرسی در میان مردم کشور آلمان مورد استفاده قرار بگیرد که قطعاً نیز بسیاری از شما عزیزان که با زبان و فرهنگ مردم آلمان آشنایی دارید، این کلمه را بسیار از زبان این مردمان شنیده اید.

این کلمه بیشتر در میان جوانان آلمانی رایج بوده و به عنوان اصطلاحی برای آغاز گفت و گو و احوالپرسی به کار می رود

هرچند این نکته را نیز نباید فراموش کنیم که این کلمه بیشتر در میان جوانان آلمانی رایج بوده و به عنوان اصطلاحی برای آغاز گفت و گو و احوالپرسی به کار می رود و از این حیث کلمه های بسیار کاربردی و محبوب می باشد.

شما می توانید برای یادگیری کامل زبان آلمانی و مکالمه، به دوره های طلایی استاد پوریا خانی مراجعه کنید که بهترین استاد برای آموزش زبان آلمانی با بیش از 7 هزار دانشجو به حساب می آید.

استاد پوریا خانی، بیشترین آمار قبولی و رضایت زبان آموزان را به خود اختصاص داده اند که کارنامه های قبولی این دانشجویان، در سایت آکادمی موجود است. دوره های طلایی استاد پوریا خانی، شامل دوره طلایی گفتار مربوط به ایمیل زدن، نامه نگاری و … و دوره طلایی نوشتار می باشد.

?Was ist los: چه خبر؟

واژه «چه خبر» از همان واژه های معروف در احوالپرسی ما ایرانی ها نیز محسوب می شود و در فرهنگ و زبان کشور آلمان نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

در مورد صفت los  در زبان آلمانی باید بدانیم که این کلمه به معنای جدا و یا رها مورد استفاده قرار می گیرد، اما جالب تر اینجاست که این کلمه وقتی با کلمات قبل از خود در زبان آلمانی ترکیب می شود، معمولاً به معنای «چه خبر؟» معنا خواهد شد.

?Wie geht es dir: اوضاع چطوره؟

?Wie geht es dir: اوضاع چطوره؟
?Wie geht es dir: اوضاع چطوره؟

اگر شما بخواهید به زبان آلمانی در مورد  وضعیت و اوضاع از دوست خود سوال بپرسید، می توانید از جمله بالا به عنوان جمله پرکاربرد در میان آلمانی زبان ها استفاده نمایید.

البته بهتر است این نکته را بدانیم که واژه dir رسمیت و جدی بودن را از جمله بالا بر می دارد و آن را محاوره‌ای تر و خودمانی‌تر می‌کند و هنگامی که آلمانی زبان ها بخواهند در موقعیت های رسمی این  جمله را مطرح کنند و به زبان آورند، از کلمه ihnen به جای کلمه dir  استفاده می‌کنند و هرگاه بخواهند جمله خود را جمع بسته و این سوال را از جماعت و یا گروهی بپرسند، به جای کلمات و واژه هایی که مطرح کردیم، از کلمه euch در جمله کاربردی wie geht es euch استفاده می نمایند.

البته باید بدانیم که قطعاً نوع بیان دیگری نیز در زبان آلمانی وجود دارد و ما در این بخش از مقاله تنها به صورت مختصر به مواردی از آن می پردازیم و شما عزیزان می توانید با تهیه دوره های آموزش زبان آلمانی که توسط استاد پوریا خانی و مجموعه ایشان با بالاترین کیفیت ها و پشتیبانی مادام العمر و به صورت خط به خط برای شما تهیه شده است، به تسلط خوبی در زبان آلمانی دست پیدا نمایید. آکادمی استاد خانی دارای بیش از 30 استاد مجرب و زبده است که مدیریت این مجموعه معتبر، بر عهده استاد پوریا خانی می باشد.

در ادامه مقاله جامع سلام و احوالپرسی به زبان آلمانی با تلفظ فارسی، همراه ما باشید.

Grüß Gott: عافیت باشه

Grüß Gott: عافیت باشه
Grüß Gott: عافیت باشه

همان طور که می‌دانید، کشور آلمان از اقوام مختلفی تشکیل شده است که این اقوام همیشه اصطلاح خاص و واحدی را برای سلام و احوالپرسی به کار نمی برند و می تواند این موضوع و اصطلاحات کاربردی در میان اقوام مختلف آلمانی به صورت مختلف بیان شود. مثلاً در میان اقوام جنوب شرقی آلمان،  کلمه بالا به عنوان نوعی «سلام» و یا واژه و یا جمله «عافیت باشد» به کار می رود.

: servus در خدمتم

: servus در خدمتم
: servus در خدمتم

این کلمه کاربردی نیز از کلماتی است که در  مناطق جنوب شرقی آلمان مورد استفاده قرار می گیرد و در واقع شکل لاتین از کلمه servant انگلیسی است که  در جملات احوال پرسی به معنای در خدمتتون هستم مورد استفاده قرار می گیرد.

: Moin سلام

: Moin سلام
: Moin سلام

باید بدانیم که این کلمه به نوعی واژه و یا اصطلاحی متداول در میان آلمانی ‌زبان هاست که به معنای «سلام» می باشد. همچنین باید بدانیم که این اصطلاح بیشتر در شهر هامبورگ در کشور آلمان خواهان و طرفدار دارد حتی بعضی از افراد، این اصطلاح را دوبار پشت سرهم استفاده می کنند.

در مورد ریشه کلمه moin مطالب خاصی در دسترس نیست اما بسیاری از مردم و زبان شناسان، این کلمه را برگرفته از تلفظ کلمه morgen می دانند که به معنای «صبح» می باشد.

: Na سلام، خوبی، ممنون خوبم، خودت خوبی

: Na سلام، خوبی، ممنون خوبم، خودت خوبی
: Na سلام، خوبی، ممنون خوبم، خودت خوبی

در مورد کلمه ی Na که به آن اشاره کردیم، باید بگوییم که این اصطلاح بیشتر در میان اقوام شمال کشور آلمان مورد استفاده قرار می گیرد و افراد قسمت جنوب کشور آلمان و همچنین اتریشی ها و سوئیسی ها از این کلمه برای  سلام و احوالپرسی استفاده نمی‌کنند.

به معنی این کلمه دقت کرده باشید. خواهید دید که دارای معانی مختلفی است و فهم معنی واقعی این اصطلاح در هنگام مکالمه می‌تواند دشوار باشد و تنها هنگامی که دو نفر آلمانی  در مناطق شمالی این کشور با یکدیگر صحبت می کنند، می توانند  در سوال و پاسخ از همین یک کلمه ی Na استفاده نمایند و منظور اصلی را متوجه شوند.

به همین دلیل استفاده از این اصطلاح در کل کشور آلمان به صورت یکنواخت متداول نیست و آلمانی ها ترجیح می دهند از کلمات ساده تر و همه‌فهم تر برای سلام و احوالپرسی استفاده نمایند.

به هر حال این چند روش از اصطلاحات متداول سلام و احوالپرسی  در بین آلمانی زبان ها رایج بوده و در مناطق مختلف و افراد مختلف از واژه ها و اصطلاحات مختلفی نیز برای سلام و احوالپرسی استفاده می کنند که شما می توانید با مراجعه به دوره های طلایی و خط به خط استاد پوریا خانی، به تسلط کامل و شرح مفصل این کلمات با آموزش فوق العاده ی اساتید برتری همچون استاد پوریا خانی دست پیدا نمایید.

بسیار مهم است که زبان را چگونه و نزد چه کسی آموزش می بینید

بسیار مهم است که زبان را چگونه و نزد چه کسی آموزش می بینید. جون اگر توسط شخص غیر حرفه ای و نابلد آموزش ببینید، از اساس در یادگیری، لهجه، تلفظ، ساختارها و … به مشکل می خورید.

حال اگر به دنبال یادگیری هرچه سریع تر و کامل تر زبان آلمانی هستید، ما به شما دوره های طلایی و خط به خط استاد پوریا خانی را معرفی می کنیم که شما عزیزان می توانید با مطالعه جزوات و دیدن فیلم های ضبط شده ی آموزشی که توسط استاد پوریا خانی تهیه شده است، به تسلط کاملی بر زبان آلمانی برای رسیدن به اهداف خود دست پیدا نمایید.

ناگفته نماند که دوره های آموزشی زبان استاد پوریا خانی به صورت حضوری و آنلاین نبوده و تمامی اطلاعات به منظور راحت کردن کار دانش آموزان و دانشجویان زبان آلمانی برای آن ها به صورت فیلم های ضبط شده و دوره های آموزشی درآمده است و با پشتیبانی مادام العمری که استاد پوریا خانی و مجموعه محبوب و مجرب اساتید ایشان انجام می دهند، شما عزیزان می توانید به سادگی و با سرعت بسیار بالایی و همچنین با روش های کاربردی استاد پوریا خانی در ساده کردن مفاهیم آموزش زبان آلمانی، به تسلط کاملی دست پیدا کنید.

با ما در ادامه مقاله جامع سلام و احوالپرسی به زبان آلمانی با تلفظ فارسی همراه باشید تا در مورد دوره آموزش زبان آلمانی استاد پوریا خانی و ویژگی های آن، مطالب کاربردی تری را تقدیم شما نماییم.

دوره خط به خط آموزش زبان آلمانی

پکیج خط به خط آموزش زبان آلمانی
دوره خط به خط آموزش زبان آلمانی

اگر بخواهیم توضیح مختصری در مورد دوره های آموزش زبان آلمانی استاد پوریا خانی بدهیم، باید بگوییم که  همه ما می دانیم که پس از آمدن ویروس کرونا و تعطیلی آموزشگاه ها و مدارس، روش نوینی برای آموزش آن هم به صورت اجباری شروع شد که بعدها سیستم آموزشی جهانی به این نکته دست پیدا کرده که روش آموزشی غیر حضوری می تواند به عنوان روشی نوین و کم هزینه تر و همچنین پویاتر به عنوان روش سنتی و حضوری مطرح شود.

در آموزش زبان آلمانی استاد پوریا خانی نیز باید بدانیم که این آموزش ها و دوره ها به صورت آنلاین و حضوری نبوده با استاد پوریا خانی به عنوان یکی از بزرگترین استادهای زبان آلمانی در کشورمان هیچ کلاس خصوصی و حضوری دایر نمی‌کنند

و برای آن که تمامی افراد و در هر شرایطی بتوانند از این آموزش ها استفاده نمایند، مجموعه استاد پوریا خانی شروع به ضبط فیلم های کاربردی و آموزشی زبان آلمانی نموده اند که همه هموطنان بتوانند با استفاده از مشاهده این فیلم ها و جزواتی که توسط مجموعه استاد پوریا خانی در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد، در خانه های خود به زبان آلمانی به تسلط بالایی برسند.

این آموزش های زبان آلمانی به صورت خط به خط  و بسیار دقیق بوده و در عین حال که می تواند بسیار جامع و مفصل باشد

این نکته را نیز بدانیم که این آموزش های زبان آلمانی به صورت خط به خط  و بسیار دقیق بوده و در عین حال که می تواند بسیار جامع و مفصل باشد، زمان کمتری را نیز نسبت به کلاس های حضوری و آنلاین از مخاطبان و دانشجویان می گیرد و به علت آن که این کلاس ها به صورت دوره ها و فیلم های آموزشی در آمده است، می تواند برای دانشجویانی که می‌خواهند مطلب واحدی را چند بار مرور بکنند و یا  در اوقات فراغت و تایم های خالی خود به آموزش زبان مشغول شوند، گزینه مناسبی باشد.

پس در واقع شما با تهیه دوره استاد پوریا خانی، هم در وقت و سرمایه خود صرفه جویی می کنید و هم می توانید هرگاه که خود اراده کردید، به آموزش زبان آلمانی مشغول شوید.

حالا وقت آن است که روز به خیر به آلمانی و حالت خوبه به آلمانی را یاد بگیرید.

معرفی استاد پوریا خانی

معرفی استاد پوریا خانی
معرفی استاد پوریا خانی

این نکته نیز بسیار حائز اهمیت است که شما توسط چه استادی برای آموزش زبان آلمانی اقدام می کنید. تجربه نشان داده است که اگر اساتید آموزش زبان خود تسلط کافی و علم و تجربه زیادی برای آموزش زبان آلمانی نداشته باشند، قطعاً دانشجویان می توانند به تسلط کاملی نسبت به این زبان رسیده و در موارد مختلفی همچون تلفظ و ساختار جمله و لهجه، دچار مشکلات فراوانی خواهد شد.

پس داشتن استاد مجرب، اولین قدم برای رسیدن به موفقیت در آموزش زبان است و در این مورد باید بدانیم که استاد پوریا خانی نیز همانند بسیاری از اساتید زبان آلمانی و به عنوان یکی از مجرب ترین و بهترین آن ها که روشی بسیار پویا برای آموزش زبان آلمانی ارائه داده است، ایشان نیز تحصیلات آکادمیک و دانشگاهی خود را تا سطوح بالا گذرانده است و در آموزشگاه های زبان آلمانی مشغول به آموزش شده است.

همچنین در مورد میزان رضایتمندی و آمار قبولی دانشجویان استاد پوریا خانی نیز باید این نکته را بدانیم که ایشان به عنوان یکی از اساتید معروف این زبان که دارای  بیشترین آمار قبولی و رضایتمندی است، شناخته می‌شود و شما عزیزان می توانید با مراجعه به قسمت کارنامه های قبولی در سایت آکادمی استاد پوریا خانی، به تمامی این مطالب دست پیدا کنید.

همچنین در مورد مجموعه آموزش زبان آلمانی استاد پوریا خانی نیز باید این نکته را بدانیم که این مجموعه با بیش از ۳۰ استاد مجرب در زمینه آموزش زبان آلمانی، به عنوان یکی از بهترین نمونه های آموزش زبان آلمانی غیر حضوری، با پشتیبانی عالی در سرتاسر کشور مطرح می شود.

این دوره ها به صورت نیمه فشرده تهیه شده اند

حال اگر بخواهیم در مورد دوره های آموزشی زبان آلمانی استاد پوریا خانی کمی دقیق تر شویم، باید بگوییم که این دوره ها به صورت نیمه فشرده تهیه شده اند؛ یعنی نه آن قدر فشرده هستند که بعضی از مطالب و یا بسیاری از مطالب مهم از قلم بیفتند و به دانشجوها گفته نشود و نه آن قدر مفصل و طولانی هستند که بیش از حد وقت شما را هدر بدهند.

به صورت کلی دوره های آموزش زبان آلمانی استاد پوریا خانی دارای تنوع و سطوح مختلفی است که شامل دوره طلایی گفتار و نوشتار می‌باشد که مهارت های مختلفی همچون نامه نگاری و ایمیل زدن و گفتار و مکالمه و کارهایی از این دست را شامل خواهد شد و شما را به تسلط بالایی در زبان آلمانی خواهد رسانید

و شما می توانید با استفاده از دوره ها و فیلم های آموزشی که به صورت مادام العمر در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد و در سایت استاد پوریا خانی  نیز به صورت مادام العمر موجود می‌باشد، شما می توانید روزانه به اطلاعات و سواد زبان آلمانی خود اضافه کنید تا  مهمترین شروط برای مهاجرت به کشور آلمان را به آسانی و به صورت علمی فرا بگیرید.

اگر بخواهیم در مورد مدت زمانی که طول می کشد تا ما به سطح b1  در زبان آلمانی برسیم ، در این مورد نیز باید بگوییم که معمولاً این پروسه به مدت شش ماه به طول می انجامد  که البته این موضوع بسیار بر استعداد و تلاشی که دانش آموزان برای یادگیری و مشاهده دوره آموزشی صرف می کنند، بستگی دارد و می تواند در بازه زمانی کوتاه تر و یا طولانی‌تری واقع گردد.

سخن آخر

سخن آخر
سخن آخر

به عنوان سخن آخر اگر شما قصد مهاجرت به کشور آلمان را دارید و یا اگر به هر دلیلی خواهان یادگیری زبان آلمانی باشید، یکی از ساده ترین راه های یادگیری زبان آلمانی، استفاده از دوره های استاد پوریا خانی می باشد که می توانید با استفاده از تجربیات و روش های عالی ایشان در آموزش زبان آلمانی به تسلط خوبی در مکالمه و نوشتار این زبان دست پیدا کنید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *