فهرست موضوعات

فهرست موضوعات

در این مقاله، سعی داریم به بررسی موضوع ضمایر ملکی در حالت نومیناتیو بپردازیم.

کلیه متقاضیان مهاجرت، کار و یا تحصیل در کشور آلمان، می بایست آشنایی کامل با این زبان داشته باشند. از مهم ترین بخش های زبان آلمانی، گرامر مربوط به ضمایر ملکی می باشد. لذا در این مقاله، به بررسی این موضوع پرداخته ایم.

از تمامی علاقه مندان به این مبحث، دعوت می کنیم تا پایان این مقاله، با ما همراه شوند.

مقدمه ای بر اهمیت ضمایر ملکی در زبان آلمانی

قبل از پرداختن در خصوص ضمایر ملکی در حالت نومیناتیو، بایستی اهمیت یادگیری ضمایر در زبان آلمانی را مورد بررسی قرار دهیم.

اما قبل از ان بخوانید که زبان آلمانی چقدر سخت است ؟

یکی از مهم ترین اصول یادگیری زبان آلمانی، آشنایی با ضمایر ملکی در این زبان می باشد. چنان چه فردی تمایل داشته باشد که در زبان آلمانی، تبحر لازم و کافی را پیدا نماید، می بایست حتماً تسلط کافی و کامل بر ضمایر ملکی در زبان آلمانی داشته باشد.

در همین راستا، استاد پوریا خانی، دارنده تحصیلات آکادمیک در زبان آلمانی و نیز گذراندن دوره های متعدد مرتبط با زبان آلمانی و نیز دارنده سابقه ای درخشان در تدریس زبان آلمانی، بر اهمیت یادگیری و تسلط کامل بر ضمایر ملکی و چگونگی استفاده از آن ها تاکید بسیار دارند.

استاد پوریا خانی، ارائه دهنده بهترین دوره های خط به خط زبان آلمانی می باشند که با بهره گیری از جدیدترین متد روز دنیا، بهترین شیوه آموزشی در حال حاضر را به زبان آموزان زبان آلمانی ارائه کرده است.

استاد خانی، کلاس های حضوری و آنلاین برگزار نمی کنند و تنها با بهره گیری از دوره های عادی و طلایی زبان آلمانی خود، موفق به پرورش بیش از 7 هزار زبان آموز موفق، شده اند.

توصیه می کنیم در کنار مطالعه این مقاله، مقاله مزایای یادگیری زبان آلمانی را مطالعه کنید.

ضمایر ملکی در حالت نومیناتیو

در آلمانی از ضمایر ملکی برای نشان دادن مالکیت یا تعلق استفاده می شود. در حالت اسمی، ضمایر ملکی عبارتند از:

  1. Mein (من): برای نشان دادن مالکیت یا تعلق به اسم مفرد، مذکر یا خنثی استفاده می شود. به عنوان مثال: Mein Hund (سگ من).
  2. Dein (شما): برای نشان دادن مالکیت یا تعلق به اسم مفرد، مذکر یا خنثی استفاده می شود. به عنوان مثال: Dein Hund (سگ شما).
  3. Sein (او): برای نشان دادن مالکیت یا تعلق به اسم مفرد، مذکر یا خنثی استفاده می شود. به عنوان مثال: سگ او.
  4. Ihr (her): برای نشان دادن مالکیت یا تعلق به یک اسم مفرد و مؤنث استفاده می شود. به عنوان مثال: سگ شما (اینجا سگ).
  5. Unser (ما): برای نشان دادن مالکیت یا تعلق یک اسم جمع استفاده می شود. به عنوان مثال: Unser Hund (سگ ما).
  6. Euer (شما): برای نشان دادن مالکیت یا تعلق به یک اسم جمع استفاده می شود. به عنوان مثال: Euer Hund (سگ شما).
  7. Ihr (آنها): برای نشان دادن مالکیت یا تعلق به اسم جمع به کار می رود. به عنوان مثال: Ihr Hund (سگ آنها).

توجه به این نکته ضروری است که ضمایر ملکی بسته به مورد و جنسیت اسم تغییر می کنند. مثلاً در حالت مضارع، ضمایر ملکی متفاوت است. یادگیری و تمرین اشکال صحیح ضمایر ملکی برای استفاده صحیح از آنها در آلمانی مهم است.

پیشنهاد می کنیم از پست ضمایر ملکی در حالت آکوزاتیو دیدن کنید.

پشتیبانی دائمی

لازم به ذکر است که استاد خانی، از تمامی دوره های ارائه شده توسط شخص خودشان، پشتیبانی دائمی کرده و همواره از اولین پله تا رسیدن به هدف نهایی و کسب نمرات بالا در آزمون های زبان آلمانی، همراه زبان آموزان عزیز، خواهند ماند.

زبان آموزان نیز، با بهره گیری از راهنمایی های استاد خانی و افزایش علم زبان آلمانی خود به کمک دوره های خط به خط زبان آلمانی استاد خانی، می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون صرف وقت و هزینه برای حضور در کلاس های حضوری آموزش زبان آلمانی، به بالاترین سطح زبان آلمانی دست یابند و به راحتی با ضمایر ملکی در حالت نومیناتیو آشنا شوند.

در زبان آلمانی، همانند بسیاری دیگر از زبان های دنیا، ضمایر ملکی در مکالمات روزمره و نیز جمله سازی های هر روزه، بسیار استفاده می شوند. ضمایر ملکی، همان طور که تقریباً همه ما با آن آشنایی داریم، ضمایری می باشند که مالکیت چیزی را نسبت به یک اسم، مشخص می نمایند.

این ضمایر می توانند به جای فاعل یا اسم قرار بگیرند

این ضمایر می توانند به جای فاعل یا اسم قرار بگیرند. دقت کنید که چنان چه فردی که به زبان آلمانی سخن می گوید، به هر دلیل، چه به صورت اتفاقی و یا به دلیل عدم تسلط کافی و کامل به زبان آلمانی، ضمیر ملکی یک کلمه مذکر را به همراه یک نوع از مؤنت آن به زبان آورد، باعث سردرگمی شدید شنونده می شود و این امر، سبب سلب اعتماد شنونده از فرد می گردد.

از همین رو، آشنایی با ضمایر ملکی از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. در زبان آلمانی، ضمایر ملکی به بخش های مختلفی تقسیم می شوند که می بایست در به کارگیری آن ها، دقت بسیاری به خرج داد.

با توجه به این امر که در زبان آلمانی، حالت های مختلف مذکر، مؤنث، خنثی و جمع وجود دارند و نیز ضمایر ملکی به صورت های مختلفی، بسته به شرایط فرد، بیان می گردند، اهمیت یادگیری آن ها دو چندان می گردد. از جمله ضمایر ملکی، می توان به ضمایر ملکی در حالت نومیناتیو، اشاره کرد.

ویدئو ضمایر ملکی در حالت نومیناتیو

یادگیری ضمایر ملکی در حالت نومیناتیو، لزوم داشتن یک مدرس زبان آلمانی با تجربه را دو چندان می نماید. بدون تردید، با آموزش صحیح از پایه، فرد در میانه راه، کمتر دچار سردرگمی و موارد چالش برانگیز می گردد.

لذا، توصیه اکید می شود که پیش از شروع به یادگیری زبان آلمانی، حتماً در انتخاب استاد، حساسیت بسیاری به خرج دهید تا نتایج بهتری از آموزش های خود بگیرید.

اینفوگرافیک ضمایر ملکی در حالت نومیناتیو

زیرا بسیار مهم است که زبان را چگونه و نزد چه کسی آموزش می بینید. زیرا در صورت انتخاب یک استاد ناوارد و کم مهارت، از اساس در یادگیری لهجه، تلفظ، ساختارها، ضمایر ملکی در حالت نومیناتیو و … به مشکل می خورید. بنابراین از دوره های آموزشی استاد خانی غافل نشوید.

در مقاله ضمایر ملکی در حالت نومیناتیو به موارد ذیل پرداخته شده است:

انواع ضمایر ملکی در زبان آلمانی

نمای ضمایر ملکی در زبان آلمانی

ضمایر ملکی وابسته در زبان آلمانی

ضمایر ملکی مستقل در زبان آلمانی

ضمایر ملکی در حالت نومیناتیو

نوع گرامر زبان آلمانی در حالت فاعلی

حالات مختلف ضمایر ملکی مستقل

بررسی بیشتر جداول مربوط به ضمایر ملکی مستقل در حالت نومیناتیو

بهترین استاد زبان آلمانی کیست؟

سخن پایانی

 

در این مقاله، موضوع ضمایر ملکی در حالت نومیناتیو مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

در این راستا، به معرفی استاد خانی به عنوان بهترین استاد زبان آلمانی در کشور و نیز به معرفی دوره های عادی و طلایی استاد خانی، به عنوان بهترین متد یادگیری زبان آلمانی پرداخته ایم.

چنان چه شما نیز از علاقه مندان به یادگیری زبان آلمانی می باشید، از شما دعوت می کنیم تا با ما همچنان، تا پایان این مقاله، همراه باشید.

انواع ضمایر ملکی در زبان آلمانی

انواع ضمایر ملکی در زبان آلمانی
انواع ضمایر ملکی در زبان آلمانی

همان طور که به آن اشاره شد، از جمله دروس مهم برای یادگیری زبان آلمانی، مبحث ضمایر ملکی در این زبان می باشد.

استفاده صحیح از ضمایر ملکی در زبان آلمانی، در کلیه مکالمات روزمره و خواندن متن های متفاوت، بسیار حائز اهمیت می باشد و روزانه، فرد برخورد بسیاری با این ضمایر ملکی خواهد داشت.

لازم به ذکر است که آشنایی کامل با دستور زبان آلمانی و به دست آوردن تسلط کافی و کامل بر کلیه مباحث گرامری، کمک شایانی به نحوه جمله سازی زبان آموز خواهد نمود.

از همین رو، یادگیری شکل های متفاوت ضمایر ملکی در زبان آلمانی و چگونگی استفاده از این ضمایر در جمله سازی و نیز به کارگیری آن ها در عبارات مختلف، می تواند زیبایی جملات را چندین برابر کند.

همچنین با اطلاع و تسلط کافی بر ضمایر ملکی و چگونگی استفاده صحیح از این ضمایر، شنونده می تواند به صورت کامل، حرف های شما را متوجه شده و از هر گونه برداشت اشتباه و یا سردرگمی، جلوگیری نماید. در ساخت جملات و کلیه عبارات زبان آلمانی، به کارگیری صحیح ضمایر ملکی، از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

اهمیت این موضوع، زمانی افزایش پیدا می کند که فرد به کشور آلمان مهاجرت کرده و نیاز به ایجاد ارتباط با سایر آلمانی زبان ها دارد. در این مرحله است که اهمیت آگاهی از گرامر زبان آلمانی و به خصوص ضمایر ملکی در حالت های مختلف نومیناتیو، داتیو و آکوزاتیو، خودنمایی می کند.

بهره گیری از بهترین متد آموزشی و برترین استاد زبان آلمانی امری حیاتی می باشد

به سبب اهمیت بالای ضمایر ملکی در زبان آلمانی، لزوم بهره گیری از بهترین متد آموزشی و برترین استاد زبان آلمانی امری حیاتی می باشد. در این راستا، بهترین روش برای یادگیری جزء به جزء زبان آلمانی، دوره های خط به خط استاد پوریا خانی می باشد.

در این دوره ها، کلیه موارد بیان شده در کتب و جزوات آموزشی، به صورت خط به خط، توسط استاد پوریا خانی شرح داده شده و در اختیار زبان آموزان قرار گرفته اند. علاوه بر این، خود استاد خانی، پشتیبانی دائمی از کلیه دوره های خود، از جمله دوره های عادی و یا طلایی را عهده دار می باشند.

ضمایر ملکی، همان طور که به آن اشاره شد، می بایست در جای اسم و یا فاعل جمله، قرار گیرند. در زبان آلمانی، ضمایر ملکی، بر مالکیت بر اشیاء اشاره دارند. ضمایر ملکی، (PossessivPronomen) همان گونه که به آن اشاره شد، در زبان آلمانی به منظور نمایش ارتباط میان مالکیت میان دو اسم استفاده می گردد.

در زبان آلمانی، به صورت کلی دو نوع ضمیر ملکی وجود دارد. این دو نوع ضمیر ملکی، ضمیر ملکی وابسته و ضمیر ملکی مستقل می باشند. زمانی که فرد، تمایل به استفاده از هر نوع از این ضمایر ملکی را داشته باشد، می بایست این ضمایر، با اسم، از لحاظ حالت، تعداد و همچنین جنسیت، مطابقت داشته باشد.

ضمایر ملکی در زبان آلمانی، به چهار حالت می باشند:

ضمایر ملکی در زبان آلمانی، به چهار حالت می باشند:
ضمایر ملکی در زبان آلمانی، به چهار حالت می باشند:
  • ضمایر ملکی در حالت فاعلی که به آن نومیناتیو (Nominative) گفته می شود.
  • ضمایر ملکی در حالت مفعولی رایی که به آن اکوزاتیو (Accusative) گفته می شود.
  • ضمایر ملکی در حالت مفعولی بایی که به آن داتیو (Dative) می گویند.
  • ضمایر ملکی در حالت مضاف الیه که به آن نومیناتیو (Nominative) می گویند.

در ذیل به بررسی تفاوت های میان ضمایر ملکی در حالت وابسته و مستقل پرداخته ایم:

ضمایر ملکی وابسته در زبان آلمانی

این نوع از ضمایر ملکی، در حقیقت یک ساختار صفت گونه دارند. این ضمایر، در کنار اسم قرار می گیرند و نشاندهنده مالک آن اسم خاص می باشند. به مثال زیر دقت کنید:

ضمایر ملکی مستقل در زبان آلمانی

ضمایر ملکی مستقل در زبان آلمانی
ضمایر ملکی مستقل در زبان آلمانی

نوع دیگر ضمایر ملکی، ضمایر ملکی مستقل می باشند. این ضمایر، کاملاً عملکردی مشابه ضمایر را دارند. ضمایر ملکی مستقل، به جای اسم می نشینند و اشاره مستقیم آن ها، به مالک می باشد. در نمونه ذیل، این مطلب واضح تر مشخص می شود:

همان طور که مشاهده می شود، ضمایر ملکی که به صورت وابسته و یا مستقل بیان می شوند، با یکدیگر تفاوت های فاحشی دارند که می بایست در هنگام محاوره و یا مکاتبه، در به کارگیری صحیح این ضمایر، دقت بسیار شود.

تمامی موارد مربوط به ضمایر ملکی، به صورت وابسته و یا مستقل، در دوره های عادی و نیز به صورت جمع بندی شده در دوره های طلایی استاد خانی، به صورت کامل و با زبانی ساده، توضیح داده شده است تا زبان آموز، کمترین میزان پیچیدگی و سردرگمی را تجربه نماید.

علاوه بر این، در هر لحظه از آموزش، زبان آموز می تواند از کمک ها، راهنمایی ها و آموزش های استاد پوریا خانی بهره مند شود. در ادامه مقاله “ضمایر ملکی در حالت نومیناتیو” به جوانب دیگری از ضمایر ملکی خواهیم پرداخت. با ما همچنان همراه بمانید.

نمای ضمایر ملکی در زبان آلمانی

نمای ضمایر ملکی در زبان آلمانی
نمای ضمایر ملکی در زبان آلمانی

در زبان آلمانی، ضمایر ملکی از نوع مستقل و وابسته، شباهت بسیاری با یکدیگر دارند. تفاوت عمده ضمایر ملکی در زبان آلمانی، در نوع پسوندهای این ضمایر می باشد که در حالت های مختلف، متفاوت می باشند.

لازم به ذکر است که کلیه ضمایر ملکی، بر اساس خصوصیات و شرایط متفاوت اسمی که به آن نسبت داده می شود، پسوند متفاوتی خواهد داشت. به همین سبب انتخاب یک ضمیر ملکی، با توجه به خصوصیات اسمی که به آن ضمیر نسبت داده می شود و نشانگر مالکیت آن اسم می باشد، نمایش داده می شود.

در دوره های عادی و طلایی استاد پوریا خانی، این موارد به صورت کامل شرح داده شده اند. لازم به ذکر است که دوره های استاد خانی، همگی به صورت نیمه فشرده تهیه شده اند.

عدم اتلاف وقت

دلیل این امر، عدم اتلاف وقت فراوان برای شرکت در دوره های عادی بوده و نیز عدم فهم صحیح و ذکر کلیه جزئیات امر، به سبب شرکت در دوره های فشرده می باشد.

دوره های نیمه فشرده آموزش زبان آلمانی که توسط استاد خانی ضبط شده و در اختیار زبان آموزان قرار گرفته است، همگی با بهترین کیفیت آموزشی تهیه شده اند و با راهنمایی های دائمی استاد پوریا خانی، از هر نوع پیچیدگی و چالش، مبرا می باشند.

لازم به ذکر است که در دوره های آموزشی استاد خانی، مبحث ضمایر ملکی در حالت نومیناتیو به صورت کامل و عاری از هر گونه پیچیدگی، توسط خود استاد پوریا خانی، شرح داده شده است.

ضمایر ملکی وابسته در زبان آلمانی

ضمایر ملکی وابسته در زبان آلمانی
ضمایر ملکی وابسته در زبان آلمانی

در ادامه مقاله ” ضمایر ملکی در حالت نومیناتیو ” به بررسی ضمایر ملکی وابسته در حالت فاعلی خواهیم پرداخت:

  ضمایر شخصی ضمایر ملکی وابسته

مذکر/خنثی

ضمایر ملکی وابسته

مؤنث/جمع

اول شخص مفرد Ich Mein Meine
دوم شخص مفرد Du Dein Deine
سوم شخص مفرد/مذکر Er Sein Seine
سوم شخص مفرد/مؤنث Sie Ihr Ihre
سوم شخص مفرد/خنثی Es Sein Seine
اول شخص جمع Wir Unser Unsere
دوم شخص جمع Ihr Euer Eure
سوم شخص جمع Sie Ihr ihre

لازم به ذکر است که در جدول فوق، ضمایر ملکی که به صورت فاعلی می باشند، آمده اند. پسوند این ضمیرها، هنگامی که در حالت مفعولی قرار می گیرند، متفاوت می باشد.

در جداول ذیل به بررسی حالات مختلف ضمایر ملکی، در شرایط آکوزاتیو، داتیو و نومیناتیو پرداخته ایم. با دقت در این جداول، می توان بر تفاوت های میان این سه شرایط، واقف شد:

ضمایر ملکی وابسته در حالت مفعولی یا آکوزاتیو

ضمایر ملکی وابسته در حالت مفعولی یا آکوزاتیو
ضمایر ملکی وابسته در حالت مفعولی یا آکوزاتیو
  ضمیر ملکی مذکر ضمیر ملکی خنثی ضمیر ملکی مؤنت و جمع
مال من Meinen Mein Meine
مال تو Deinen Dein Deine
مال او (مذکر) Seinen Sein Seine
مال او (مؤنث) Ihren Ihr Ihre
مال او (خنثی) Seinen Sein seine
مال ما Unseren unser unsere
مال شما Eueren Euer Euere
مال آنها Ihren Ihr ihre

ضمایر ملکی وابسته در حالت مفعولی داتیو

ضمایر ملکی وابسته در حالت مفعولی داتیو
ضمایر ملکی وابسته در حالت مفعولی داتیو
  ضمیر ملکی مذکر ضمیر ملکی خنثی ضمیر ملکی مؤنت و جمع
مال من Meinen Meinem Meiner
مال تو Deinen Deinem Deiner
مال او (مذکر) Seinenen Seinem Seiner
مال او (مؤنث) Ihren Ihrem Ihrer
مال او (خنثی) Seinen Seinem seiner
مال ما Unseren unserem unserer
مال شما Eueren Euerem Euerer
مال آنها Ihren Ihrem ihrer

ضمایر ملکی وابسته در حالت فاعلی یا نومیناتیو

ضمایر ملکی وابسته در حالت فاعلی یا نومیناتیو
ضمایر ملکی وابسته در حالت فاعلی یا نومیناتیو

در جدول ذیل به بررسی، ضمایر ملکی وابسته در حالت نومیناتیو ، پرداخته ایم:

  ضمیر ملکی (مذکر و خنثی) ضمیر ملکی(جمع و مؤنث)
مال من Meines Meiner
مال تو Deines Deiner
مال او (مذکر) Seines Seiner
مال او (مؤنث) Ihres Ihrer
مال او ( خنثی) Seines Seiner
مال ما Unseres Unserer
مال شما Eueres euerer
مال آنها Ihres ihrer

 ضمایر ملکی مستقل در زبان آلمانی

ضمایر ملکی مستقل در زبان آلمانی
ضمایر ملکی مستقل در زبان آلمانی

در جدول زیر، به ذکر ضمایر ملکی مستقل که در حالت فاعلی می باشند، اشاره شده است:

  ضمایر شخصی ضمایر ملکی وابسته

مذکر/خنثی

ضمایر ملکی وابسته

مؤنث/جمع

اول شخص مفرد Meiner Meins Meine
دوم شخص مفرد Deiner Deins Deine
سوم شخص مفرد/مذکر Seiner Seins Seine
سوم شخص مفرد/مؤنث Ihrer Ihr(e)s Ihre
سوم شخص مفرد/خنثی Seiner Seins Seine
اول شخص جمع Unserer Unseres Unsere
دوم شخص جمع Eurer Eures Eure
سوم شخص جمع Ihrer Ihr(e)s ihre

ضمایر ملکی در حالت نومیناتیو

در زبان آلمانی، حالت فاعلی یا همان حالت نومیناتیو (Nominativ) از جمله اسامی می باشند که از حالات طبیعی یا خنثی از آن اسم می باشند. به صورت کلی، در واژه نامه ها و یا در حالت اشاره به صورت کلی، به آن واژه، آن را در حالت فاعلی یا همان نومیناتیو، می نویسند.

در حالت فاعلی یا همان نومیناتیو، از اسامی در جمله استفاده می شود که در آن جمله، آن اسم، حالت فاعلی به خود گرفته باشد. هنگامی که اسم مربوطه، حالت فاعلی داشته باشد، ضمیر ملکی جایگزین آن نیز حالت فاعلی پیدا کرده و در حقیقت، در حالت نومیناتیو می باشد.

به صورت کلی، حالت فاعلی، در زبان آلمانی، شامل کاربردهای ذیل می باشد:

استفاده به عنوان فاعل جمله

اسامی که در جای مسند قرار می گیرند.

لازم به ذکر است که در زبان آلمانی، کلیه اسامی که، بعد از افعال ( Sien / werden / bleiben ) قرار می گیرند، همگی در حالت فاعلی می باشند. در این حالت، این اسم، فاعل جمله به شمار نمی رود. بلکه در حقیقت یک مسند برای جمله است.

نوع گرامر زبان آلمانی در حالت فاعلی

نوع گرامر زبان آلمانی در حالت فاعلی
نوع گرامر زبان آلمانی در حالت فاعلی

در جدول ذیل، حروف نامعین و نیز معین برای جنسیت های مذکر، مؤنث، خنثی و جمع را در حالت فاعلی بررسی نموده ایم:

جنسیت حرف تعریف معین حرف تعریف نامعین
مذکر Der Vater Ein Vater
مؤنث Die Mutter Eine Mutter
خنثی Das Kind Ein Kind
جمع Die Eltern Eltern

در این بخش، نکته حائز اهمیت این است که ضمیر ملکی و صفت ملکی با یکدیگر تفاوت دارند. از همین رو، به کلیه زبان آموزان توصیه می شود که دقت کنند که نباید این دو را با یکدیگر اشتباه گرفت. ضمیر، در حقیقت کلمه ای که در جمله، به جای اسم می نشیند و جانشین اسم می باشد.

اما،صفت کلمه ای است که اسم را توصیف می کند. توصیه اکید می شود که در استفاده از ضمایر ملکی و صفات ملکی، دقت لازم انجام گیرد تا به اشتباه، این دو به جای یکدیگر قرار نگیرند و با هم اشتباه گرفته نشوند.

در همین راستا، توصیه می شود که به مثال های ذیل دقت شود:

صفت ملکی

Das ist mein Stift

این مداد من است.

ضمیر ملکی

Er ist meinen.

این مال من است.

همان طور که مشاهده می شود، در ضمیر ملکی، ضمیر به جای اسم نشسته است. این در حالی است که در صفت ملکی، این کلمه، توصیف کننده اسم می باشد.

ضمایر ملکی، در حقیقت برای بیان مالکیت اشیاء و مواردی غیر از انسان به کار گرفته می شوند

لازم به ذکر است که ضمایر ملکی، در حقیقت برای بیان مالکیت اشیاء و مواردی غیر از انسان به کار گرفته می شوند. همچنین، ضمایر ملکی، در ابتدای جمله و یا در انتهای جمله قرار می گیرند.

در این راستا، به مثال های زیر توجه کنید:

Ist sie seine?

Hans hat seinen zu Hause vergessen.

گرامر مربوط به ضمایر ملکی و تفاوت های آن با صفات ملکی، به صورت کامل در دوره های خط به خط استاد پوریا خانی آمده اند. دوره های خط به خط استاد خانی، بر اساس جزوات و کتب همراه با دوره ها و با ذکر کلیه جزئیات بیان شده در منابع آموزشی، به صورت کامل به زبان آموزان آموزش داده می شود.

بیشتر افرادی که اقدام به یادگیری زبان آلمانی می نمایند، به هدف مهاجرت، کار و یا تحصیل در این کشور، تصمیم به یادگیری این زبان گرفته اند.

دوره های استاد خانی به صورت طرح ریزی در اختیار زبان آموزان قرار گرفته اند

مدت زمان یادگیری زبان آلمانی چقدر است ؟ دوره های استاد خانی به صورت طرح ریزی در اختیار زبان آموزان قرار گرفته اند که یک زبان آموز مبتدی، در مدتی کوتاه تر از 6 ماه، می تواند به سطح زبان b1 که برای ورود به کشور آلمان، داشتن مدرک در آن سطح، الزامی می باشد، برسد.

لذا توصیه می شود، چنان چه در فکر مهاجرت به کشور آلمان می باشید، برای بهبود سطح زبان آلمانی خود و یا تقویت آن، از دوره های عادی و یا طلایی خط به خط استاد خانی بهره گرفته و به همراه آن، از آموزش های استاد خانی نیز بهره مند شوید.

زیرا بدون مدرک معتبر زبان، نمی توان برای مهاجرت، اقدامی جدی انجام داد. دوره های طلایی شامل دوره طلایی گفتار (مربوط به نامه نگاری، ایمیل زدن و …) و دوره طلایی نوشتار می باشد.

حالات مختلف ضمایر ملکی مستقل

حالات مختلف ضمایر ملکی مستقل
حالات مختلف ضمایر ملکی مستقل

ضمایر ملکی مستقل نیز از سه حالت مختل، نومیناتیو، مفعولی یا همان آکوزاتیو و نیز ضمیر ملکی مستقل در حالت مفعول داتیو تشکیل شده اند که در زیر به ذکر این موارد می پردازیم:

ضمایر ملکی مستقل در شرایط مفعول آکوزاتیو

ضمایر ملکی مستقل در شرایط مفعول آکوزاتیو
ضمایر ملکی مستقل در شرایط مفعول آکوزاتیو
  ضمیر ملکی مذکر ضمیر ملکی خنثی ضمیر ملکی مؤنت و جمع
مال من Meinen Meins Meine
مال تو Deinen Deins Deine
مال او (مذکر) Seinen Seins Seine
مال او (مؤنث) Ihren Ihrs Ihre
مال او (خنثی) Seinen Seins seine
مال ما Unseren unsers unsere
مال شما Eueren Euers Euere
مال آنها Ihren Ihrs ihre

ضمایر ملکی مستقل در شرایط مفعول داتیو

ضمایر ملکی مستقل در شرایط مفعول داتیو
ضمایر ملکی مستقل در شرایط مفعول داتیو

در جدول ذیل، به ذکر ضمایر ملکی مختلف که به صورت مستقیم بوده و در حالت مفعول داتیو می باشند، پرداخته ایم:

  ضمیر ملکی جمع ضمیر ملکی خنثی و مذکر ضمیر ملکی مؤنت
مال من Meinen Meinem Meiner
مال تو Deinen Deinem Deiner
مال او (مذکر) Seinenen Seinem Seiner
مال او (مؤنث) Ihren Ihrem Ihrer
مال او (خنثی) Seinen Seinem seiner
مال ما Unseren unserem unserer
مال شما Eueren Euerem Euerer
مال آنها Ihren Ihrem ihrer

ضمایر ملکی مستقل در شرایط نومیناتیو

ضمایر ملکی مستقل در شرایط نومیناتیو
ضمایر ملکی مستقل در شرایط نومیناتیو

در زبان آلمانی، کلیه ضمایر ملکی مستقل که در حالت نومیناتیو قرار دارند، می توانند در عبارات خاصی، مورد استفاده قرار گیرند.

در جدول ذیل، به بررسی ضمایر ملکی مستقل در حالت نومیناتیو، پرداخته ایم:

  ضمیر ملکی (مذکر و خنثی) ضمیر ملکی(جمع و مؤنث)
مال من Meines Meiner
مال تو Deines Deiner
مال او (مذکر) Seines Seiner
مال او (مؤنث) Ihres Ihrer
مال او ( خنثی) Seines Seiner
مال ما Unseres Unserer
مال شما Eueres euerer
مال آنها Ihres ihrer

دکتر پوریا خانی، استاد برتر زبان آلمانی، به تمامی زبان آموزان خود توصیه می کنند که برای یادگیری ضمایر ملکی در حالات نومیناتیو، آکوزاتیو و یا داتیو، تنها به حفظ کردن ضمایر و نیز تکرار آن ها بسنده نکنند.

زیرا تفاوت های بسیار اندکی میان این ضمایر وجود دارد که می تواند به خاطر سپاری آن ها برای زبان آموز، کاری دشوار و یا حتی غی رممکن به نظر برسد.

استاد پوریا خانی، به شاگردان خود، تمرین و تکرار بیشتر را توصیه می نمایند

استاد پوریا خانی، به شاگردان خود، تمرین و تکرار بیشتر را توصیه می نمایند. برای نمونه، بسیار شایسته است که زبان آموز، برای بهبود روند یادگیری خود در زمینه ضمایر ملکی در حالت نومیناتیو، آکوزاتیو و داتیو، در کتب، مقالات و یا متن های مختلف که می توانند به صورت آموزشی و یا غیر آموزشی بوده، سعی در یافتن ضمایر ملکی آلمانی بنمایند.

دقت شود که از دید استاد حرفه ای زبان آلمانی، جناب آقای پوریا خانی، نوع استفاده از ضمایر ملکی در داخل متن، می تواند کمک شایانی در به خاطر سپردن این ضمایر برای مدت طولانی در ذهن زبان آموز داشته باشد.

بررسی بیشتر جداول مربوط به ضمایر ملکی مستقل در حالت نومیناتیو

بررسی بیشتر جداول مربوط به ضمایر ملکی مستقل در حالت نومیناتیو
بررسی بیشتر جداول مربوط به ضمایر ملکی مستقل در حالت نومیناتیو

کلیه ضمایر ملکی مستقل، همگی کاملاً عملکردی مشابه به یک ضمیر دارند. این  کلمات به صورت مستقیم، جایگزین اسم در جمله می شوند و در جمله، به مالک خود اشاره می نمایند. به عنوان نمونه، Dieser Computer ist meiner به معنای این کامپیوتر، مال من است، می باشد.

در این جمله، ضمیر ملکی مستقل meiner مالکیت من را به عنوان ضمیر ملکی، بر computer نشان می دهد. در این بخش، تصمیم داریم تا بیشتر به بررسی ضمایر ملکی مستقل در حالت نومیناتیو یا همان فاعلی، بپردازیم:

ضمیر شخصی Ich

اسامی مذکر Der : meiner

Dieser Computer ist meiner.

این کامپیوتر مال من است.

اسامی خنثی Das : meins

Ist das Buch deins oder meins?

این کتاب مال تو هست یا مال من؟

اسامی مؤنث و جمع Die : meine

Gib mir deine Tasche, ich ließ meine in New York.

کیفت رو بده من، مال خودم رو در نیویورک جا گذاشتم.

ضمیر شخصی Du

اسامی مذکر Der : deiner

Das ist mein job, das ist nicht deiner.

این شغل من هست، شغل تو نیست.

اسامی خنثی Das : Deiner

Dein Zimmer ist sehr schon. Deins ist besser als meins.

اتاق تو خیلی قشنگه. مال تو بهتر از مال منه.

اسامی مؤنث و جمع Die : deine

Du kaufst eine neue kette. Ich habe deine nicht gesehen, nina,

تو یه گردنبند جدید خریدی. من هنوز مال تو رو ندیدم نینا.

ضمیر شخصی Er

اسامی مذکر Der : seiner

Der Hund ist seiner.

سگه، اونه.

اسامی خنثی Das : seins

Ihr Handy ist so praktisch. Seins ist besser als meins.

موبایل او خیلی کاربردی هست. مال او بهتر از مال منه.

اسامی مؤنث و جمع Die : seine

Die Rosen sind seine.

گل های رز مال او هستند.

ضمیر شخصی Es

اسامی مذکر Der : seiner

Das Madchen schreibt mit dem stift. Der stift is seiner.

دختر با مداد می نویسد. مداد مال اوست.

اسامی خنثی Das : seins

Dieses Buch gehort diesem Madchen. Es ist seince.

این کتاب مال این دختر است. این مال او.

اسامی مؤنث و جمع Die : Seine

Das Madchen ist mein tochter und diese puppe ist seine.

این دختر، دختر من است و این عروسک، مال او است.

ضمیر شخصی sie

اسامی مذکر Der : ihrer

Ist das ihr Wagen? Ja,das ist ihrer.

این ماشین او هست؟ بله ماشین او است.

اسامی خنثی Das : ihres

Ist das ihr Haus? Ja, dast ist ihres.

این خانه او است؟ بله. خانه اوست.

اسامی مؤنث و جمع Die : ihre

Die Zahnburste ist nicht Deines, du solltest ihre nicht benutzen.

این مسواک تو نیست، نباید از مال او، استفاده کنی.

ضمیر شخصی wir

اسامی مذکر Der : unserer

Nehmen Sie bitte dieser Koffer nicht!

لطفاً این چمدان را بر ندارید، مال ماست.

اسامی خنثی Das : unseres

Aber ihr Gehirn ist ebenso complex wie unseres

اما مغز آن ها، به پیچیدگی مال ماست.

اسامی مؤنث و جمع Die : unsere

ضمیر شخصی Ihr

اسامی مذکر Der : eurer

Mein Tag war besser also eurer

روز من از مال شماها بهتره

اسامی خنثی Das : eures

Ihr bewahrt mein Geheimnis und ich bewahre eures

شماها راز منو نگه می دارید؟ من هم مال شما رو نگهداری می کنم.

اسامی مؤنث و جمع Die : eure

Aber ich weiß, dass meine armee eure schlagen wurde.

اما من میدونم که ارتش من شماها رو شکست میده.

ضمیر شخصی Sie

اسامی مذکر Der : Ihrer

Wir haben einen Hund gefunden. Ich glaube er ist Ihrer.

ما یه سگ پیدا کردیم. فکر کنم مال شماست.

اسامی خنثی Das : Ihres

Dieses Pferd ist sehr schon. Ist es Ihres?

این اسب خیلی قشنگه. مال شماست؟

اسامی مؤنث و جمع Die : Ihre

Die Handschuhe sind Ihre.

دستکش ها مال شما هستند؟

ضمیر شخصی sie

اسامی مذکر Der : ihrer

Setz dich nicht hin Dieser Plats ist ihrer.

آنجا نشین. جای آن هاست.

اسامی خنثی Das : ihres

Das ist unser Fenster, nicht ihres.

این پنجره ما هست نه مال اون ها

اسامی مؤنث و جمع Die : ihre

Sie ist ihre Freundin nicht unsere.

او دوست او است، نه دوست ما.

مقاله ای که پیش روی شماست، به بررسی موضوع ضمایر ملکی در حالت نومیناتو پرداخته است.

چنان چه تا این بخش از مقاله، برای شما جذاب و مفید بوده است، با ما تا پایان این مقاله، همراه شوید.

بهترین استاد زبان آلمانی کیست؟

بهترین استاد زبان آلمانی کیست؟
بهترین استاد زبان آلمانی کیست؟

در این بخش از مقاله ” ضمایر ملکی در حالت نومیناتیو سعی داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که بهترین استاد زبان آلمانی، چه کسی می تواند باشد. در همین راستا، به معرفی استاد پوریا خانی، استاد  برجسته آموزش زبان آلمانی خواهیم پرداخت.

استاد پوریا خانی، با سال ها تجربه درخشان در امر آموزش زبان آلمانی، همواره در تلاش برای آموزش زبان آلمانی به تمامی زبان آموزان علاقه مند به این زبان شیرین می باشند. استاد پوریا خانی، به هدف آموزش بهتر و با کیفیت تر، کلیه دوره های آموزشی خود را از طریق دوره های خط به خط، در اختیار زبان آموزان عزیز قرار داده است.

استاد پوریا خانی، برگزار کننده کلاس های حضوری و یا آنلاین زبان آلمانی نمی باشند. علاوه بر این، ایشان دوره های خط به خط خود را نه به صورت کلاس های عمومی و نه به صورت خصوصی، تدریس نمی نمایند.

نکته قابل توجه در ارتباط با دوره های خط به خط آموزش زبان آلمانی استاد پوریا خانی، این است که استاد خانی به هیچ عنوان مطالعه این دوره های آموزشی را به صورت خود خوان توصیه نمی نمایند. در این راستا، ایشان به کلیه زبان آموزانی که دوره های خط به خط استاد خانی را تهیه کرده اند، پشتیبانی دائمی ارائه می کنند.

در مسیر آموزش با دوره های خط به خط استاد خانی، زبان آموز به هیچ عنوان تنها نیست

در مسیر آموزش با دوره های خط به خط استاد خانی، زبان آموز به هیچ عنوان تنها نیست و همواره حضور استاد را در کنار خود احساس خواهد نمود. یکی از دلایلی که استاد خانی، تمایلی برای برگزاری کلاس های حضوری و یا خصوصی از خود نشان نمی دهند، جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه کلیه زبان آموزان عزیز می باشد.

تمامی آموزش ها بر مبنای کتب و جزوات تایید شده تهیه شده اند و دوره های استاد پوریا خانی، به صورت خط به خط، از روی جزوات و کتب ارائه شده به زبان آموز تدریس شده اند. استاد پوریا خانی، دارای تحصیلات آکادمیک می باشند که دوره های آموزشگاهی مربوطه را نیز گذرانده اند.

استاد پوریا خانی، در حال حاضر بیش از هفت هزار زبان آموز موفق دارند و آمار بالای رضایت و قبولی این افراد در آزمون های زبان آلمانی، خود دلیلی بر برتری استاد خانی بر دیگر اساتید زبان آلمانی در کشور می باشد. لازم به ذکر است که تمامی نمرات زبان آموزان استاد پوریا خانی، همگی در سایت کارنامه های قبولی آکادمی، حاضر و موجود می باشد.

لازم به ذکر است که دوره های خط به خط استاد پوریا خانی، به صورت آنلاین ارائه نمی شوند و همگی به صورت ویدیوهای ضبط شده هستند. همچنین به همراه دوره های خط به خط استاد خانی، جزوات و کتب مربوط به دوره آموزشی، به زبان آموز ارائه می شوند.

یکی از بزرگترین فواید دوره های خط به خط استاد پوریا خانی

یکی از بزرگترین فواید دوره های خط به خط استاد پوریا خانی، پشتیبانی دائمی و همیشگی این دوره ها، توسط استاد می باشد.

پشتیبانی های همیشگی استاد خانی از کلیه زبان آموزان، سبب دلگرمی ایشان شده و از بروز احساساتی نظیر دلسردی نسبت به زبان آلمانی، تنهایی در امر آموز زبان آلمانی و نیز عدم داشتن پشتیبان قدرتمند، جلوگیری می نماید.

استاد پوریا خانی، به کلیه زبان آموزان خود توصیه اکید می نمایند که از خواندن دوره های خط به خط ایشان به صورت خودخوان خودداری کرده و در تمامی مسیر آموزش، از راهنمایی های استاد خانی، بهره مند شوند تا بهترین نتیجه ممکن را به همراه بالاترین کیفیت آموزش، تجربه نمایند.

پاندامی کرونا، به همه ما نشان داد که می توان از زمان خود، به بهترین شکل استفاده نمود و نیازی به حضور در کلاس های حضوری و اتلاف وقت فراوان برای آماده شدن در کلاس های حضوری، طی مسافت های طولانی برای حضور در کلاس و نیز شرکت در کلاس هایی که راندمان پایینی دارند، نمی باشد.

جایگزینی مناسب برای کلاس های حضوری و آنلاین

جایگزینی مناسب برای کلاس های حضوری و آنلاین
جایگزینی مناسب برای کلاس های حضوری و آنلاین

استفاده از دوره های خط به خط که با پشتیبانی دائمی همراه می باشند، راهی برای آموزش با کیفیت بسیار بالا بوده و جایگزینی مناسب برای کلاس های حضوری و آنلاین می باشد. لازم به ذکر است که استاد پوریا خانی، مدیریت یک مجموعه آموزشی با بیش از 30 استاد حرفه ای زبان آلمانی، بر عهده دارند.

استاد خانی، آموزش زبان آلمانی را امری حساس می دانند، لذا بسیار ضروری است که علاقه مندان به آموزش زبان آلمانی، پیش از هر اقدامی، به دنبال یک استاد ماهر و کاردان زبان آلمانی باشند. بدون تردید، یک استاد زبان آلمانی بی تجربه و بدون مهارت، می تواند ضررهای جبران ناپذیری را برای زبان آموز، به همراه داشته باشد.

بدون در نظر گرفتن عوارض روحی و روانی انتخاب یک استاد نابلد زبان آلمانی نظیر دلسرد شدن از ادامه راه آموزش، می توان به یادگیری اشتباه لهجه ها، تلفظ ها و نیز ساختارها و کلیه ارکان زبان آلمانی، از همان ابتدای امر اشاره کرد.

با توجه به تجربه طولانی و موفق استاد خانی در زمینه آموزش زبان آلمانی، استاد پوریا خانی را می توان به عنوان بهترین گزینه برای آموزش زبان آلمانی، از ابتدا تا سطح پیشرفته و بالاتر معرفی نمود.

استفاده از دوره های استاد خانی، فواید بی شماری را برای زبان آموز به همراه دارد

استفاده از دوره های استاد خانی، فواید بی شماری را برای زبان آموز به همراه دارد که از آن جمله، می توان به دسترسی همیشگی و دائمی به کلیه ویدیوهای آموزشی درون دوره ها اشاره کرد.

از دیگر مزایای استفاده از دوره های خط به خط استاد خانی، علاوه بر پشتیبانی همیشگی خود استاد خانی از آن، می توان به نیمه فشرده بودن آن ها اشاره کرد. کلیه آموزش هایی که درون دوره ها می باشند، نه به صورت فشرده می باشند و نه به شکل عادی.

آموزش هایی که به صورت عادی ارائه می شوند، از سرعت بسیار پایینی در آموزش برخوردار می باشند که این امر باعث می شود که زبان آموز، احساس اتلاف وقت کند و تمایلی به ادامه یادگیری از خود نشان ندهد. در آموزش های عادی، چندین بار موارد ساده تکرار می شوند که این امر، باعث هدر رفتن زمان و نیز هزینه زبان آموز می گردد.

از طرف دیگر در آموزش های از نوع فشرده، به سبب سرعت بالای آموزش و در عین حال زمان کوتاه آن، میزان یادگیری تا حد قابل توجهی کاهش می یابد و احتمال جا ماندن بسیاری از نکات، حتی نکات بسیار مهم آموزشی نیز بسیار زیاد می باشد.

 

دوره های نیمه فشرده

پکیج های نیمه فشرده
دوره های نیمه فشرده

از همین رو، استاد پوریا خانی، تمامی دوره های خود را به صورت نیمه فشرده ارائه کرده اند. لازم به ذکر است که، بسیاری از زبان آموزان، زبان آلمانی را به هدف مهاجرت، کار و یا تحصیل در کشور آلمان می آموزند. برای مراجعه به کشور آلمان، یکی از ضروری ترین موارد، به همراه داشتن مدرک زبان آلمانی حداقل در سطح B1 می باشد.

دوره های خط به خط استاد پوریا خانی، به صورتی طرح ریزی شده اند که یک زبان آموز تازه کار، بتواند پس از گذشت 6 ماه، سطح زبان آلمانی خود را به بعد از B1 برساند. البته لازم به ذکر است که این مدت زمان کاملاً تقریبی بوده و با در نظر گرفتن یک شرایط نرمال می باشد.

زمان رسیدن به این سطح، می تواند کوتاه تر و یا طولانی تر شود. این امر بستگی به میزان تلاش خود زبان آموز و مدت زمانی که برای یادگیری اختصاص می دهد، دارد. استاد پوریا خانی، علاوه بر دوره های عادی خط به خطی که در اختیار زبان آموزان قرار داده است، اقدام به تهیه دوره های طلایی نموده اند که به دو دسته دوره های گفتاری و دوره های نوشتاری، تقسیم می شوند.

دوره های طلایی گفتاری، متدهای نوینی برای برقراری ارتباط بهتر و مؤثرتر می باشد

دوره های طلایی گفتاری، متدهای نوینی برای برقراری ارتباط بهتر و مؤثرتر می باشد و دوره های طلایی نوشتاری، بیشتر متمرکز بر نامه نگاری، ایمیل زدن و به صورت کلی، چگونگی نوشت، است. علاوه بر مواردی که گفته شد، در دوره های طلایی استاد پوریا خانی، مروری بر نکاتی که در دوره های عمومی آمده، ذکر شده است.

همچنی، این دوره ها، متشکل از نکات مهم و نیز یک جمع بندی کلی از آموزش های داده شده می باشد. استفاده از دوره های طلایی، برای افرادی که تمایل دارند سطح زبان آلمانی خود را بسیار بالا ببرند، ضروری می باشد.

با توجه به تمامی نکات فوق الذکر، استفاده از دوره های عادی و طلایی استاد خانی، می تواند راهی برای افرادی که تمایل به مهاجرت، کار و یا تحصیل در کشور آلمان را دارند، باز نماید. زیرا که کشور آلمان، برای اجازه مهاجرت و یا کار و تحصیل در این کشور، داشتن مدرک زبان آلمانی را از الزامات قرار داده است.

لذا بدون داشتن مدرک زبان آلمانی، امکان عزیمت و زندگی در کشور آلمان وجود نخواهد داشت. از همین رو، توصیه اکید می شود، برای رسیدن به هدف خود، از دوره های عادی و طلایی استاد خانی به هدف آموزش زبان آلمانی بهره بگیرید و در کنار آن ها، از کمک ها، آموزش ها و پشتیبانی های بهترین استاد زبان آلمانی کشور، استاد پوریا خانی، بهره مند شوید.

تفاوت حالت های Akkusativ و Dativ در زبان آلمانی

در زبان آلمانی از حالت های آکوزیتیو و داتیو برای نشان دادن عملکرد دستوری یک اسم یا ضمیر در جمله استفاده می شود. حالت آکوزیتیو برای نشان دادن مفعول مستقیم یک فعل استفاده می شود، در حالی که حالت Dative برای نشان دادن مفعول غیرمستقیم یک فعل استفاده می شود.

در اینجا نمونه ای از خلق و خوی Akkusativ در عمل آورده شده است:

به سگ استخوان می دهم. (به سگ استخوان می دهم.)

در این جمله اسم «هند» (سگ) مفعول مستقیم فعل «گبه» (دادن) است، بنابراین در حالت Akkusativ است.

در اینجا نمونه ای از حالت Dativ در عمل آورده شده است:

استخوان را به سگ می دهم. (استخوان را به سگ می دهم.)

در این جمله اسم «هونده» (سگ) مفعول غیرمستقیم فعل «گبه» (دادن) است، بنابراین در حالت داتیو است.

استفاده از حروف درست در آلمانی مهم است، زیرا به انتقال معنای جمله کمک می کند و از صحت دستوری جمله اطمینان می دهد.

همچنین تمرین استفاده از حالت‌های Akkusativ و Dativ بسیار مهم است، زیرا این حالت‌ها برای انگلیسی‌زبانانی که به سیستم موردی در زبان خود عادت ندارند، می‌توانند چالش برانگیز باشند.

سخن پایانی

سخن پایانی
سخن پایانی

یادگیری ضمایر ملکی در زبان آلمانی، برای ایجاد ارتباط با آلمانی زبان ها و نیز فهماندن صحیح گفته های فرد، از اهمیت بسیاری برخوردار می باشند. بدون تردید، یادگیری صحیح هر یک از اعضای زبان آلمانی، از جمله ضمایر ملکی در حالت نومیناتیو ، بستگی مستقیم به آموزش صحیح خواهد داشت.

تنها در شرایطی فرد می تواند به صورت صحیح، تمامی جزئیات و پیچیدگی های گرامری زبان آلمانی را به خوبی بیاموزد که استادی با تجربه و ماهر، آموزش وی را بر عهده داشته باشد. استاد پوریا خانی، به عنوان یکی از اساتید برجسته آموزش زبان آلمانی در کشور، اقدام به تهیه دوره های عادی و طلایی آموزش زبان آلمانی نموده اند.

در همین راستا توصیه می کنیم، لغات ضروری آلمانی را مطالعه کنید.

ایشان با اعتقاد بر ارزشمندی زمان و سرمایه زبان آموز، از برگزاری کلاس های حضوری و آنلاین خودداری نموده و در مقابل، دوره هایی با کیفیت بالای آموزشی را به تمامی زبان آموزان ارائه نموده اند. دوره های استاد پوریا خانی، همگی به صورت خط به خط بوده و تماماً بر اساس جزوات و کتب ارائه شده به زبان آموزان، تدریس و ضبط شده است.

تجربیات فراوان

ایشان با تکیه بر تجربیات فراوان خود، در آموزش زبان آلمانی به بیش از هزاران زبان آموز موفق، اهمیت به جزئیات گرامری را نظیر ضمایر ملکی در حالت نومیناتیو، بسیار با اهمیت می شمارند. از همین رو، در کلیه آموزش های استاد خانی، توجه به جزئیات گرامری، به خوبی مشاهده می شود.

علاوه بر این، استاد خانی، به صورت دائمی از تمامی زبان آموزانی که برای یادگیری زبان آلمانی، از دوره های استاد خانی بهره می گیرند، پشتیبانی خواهد نمود و در راه پر پیچ و خم آموزش زبان آلمانی، همواره از گام نخست، همراه زبان آموزان خواهند ماند.

چنان چه فرد علاقه مند به یادگیری زبان آلمانی، از ابتدای مسیر آموزش، نتواند استاد مناسب را پیدا نماید، دچار مشکلات فراوانی خواهد شد. از جمله این موارد، می توان به دلسرد شدن از ادامه آموزش و نیز یادگیری تلفظ ها و لهجه ها، به صورت کاملاً اشتباه اشاره کرد.

چنان چه فرد، تسلط کافی و کامل به استفاده از ضمایر ملکی زبان آلمانی نداشته باشد

به عنوان نمونه، در مقام عمل و در کشور آلمان، چنان چه فرد، تسلط کافی و کامل به استفاده از ضمایر ملکی زبان آلمانی نداشته باشد و یک کلمه مذکر را به همراه یک نوع از مؤنت آن بیاورد، شنونده دچار سردرگمی شده و به گفتار فرد خاطی، بی اهمیت خواهد شد.

از همین رو، بسیار توصیه می شود که پیش از شروع به یادگیری زبان آلمانی، ابتدا به دنبال بهترین استاد زبان آلمانی و نیز جدیدترین متد آموزشی باشید.

در این راستا، به عنوان بهترین استاد زبان آلمانی در سرتاسر کشور، توصیه اکید ما، استاد پوریا خانی می باشند و بهترین و مدرن ترین و در عین حال، با کیفیت ترین متد آموزشی روز، استفاده از دوره های خط به خط آموزش زبان آلمانی که توسط استاد خانی، تکمیل و برای استفاده زبان آموزان زبان آلمانی به ایشان ارائه شده است، می باشد.

در این مقاله، سعی کردیم تا به بررسی موضوع ضمایر ملکی در حالت نومیناتیو بپردازیم.

امید است که اطلاعات ذکر شده در این مقاله، برای زبان آموزان محترم زبان آلمانی، مفید واقع شده باشد.

آموزش زبان آلمانی در یزد

آموزش زبان آلمانی در اصفهان

آموزش زبان آلمانی در یاسوج

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *