فهرست موضوعات

فهرست موضوعات

در این مقاله، به بررسی منابع آزمون تلک خواهیم پرداخت.

آزمون تلک آلمانی، یکی از مهم ترین و معتبرترین آزمون های آلمانی، برای کسانیست که قصد مهاجرت دارند.

پیش تر در مورد محل برگزاری آزمون تلک، به صورت مفصل بحث کردیم و گفتیم که چگونه از ایران در این آزمون مهم شرکت کنید.

در جامعه امروزی، موضوع مهاجرت کاری و تحصیلی طرفداران بی شماری پیدا کرده است. کشور آلمان از جمله کشورهایی است که در تمام دنیا بالاترین تقاضا را برای مهاجرت کردن دارد.

کشور آلمان به خاطر داشتن دانشگاه های نامدار و مشهور و نیز فرصت های شغلی متعدد در تمامی سطوح از توانایی ها و قابلیت ها، افراد زیادی را سمت خود جلب کرده است.

افراد برای دریافت قبولی از دانشگاه ها  و یا موسسات، به مقدمات و پیش زمینه هایی نیاز دارند. از جمله آزمون هایی که در سطح بین المللی برگزار می شود، آزمون تلک telc است. لازم است بدانید که برای نام نویسی در این آزمون، عملیات پرداخت را باید با شیوه های حواله ارزی انجام دهید.

برای آگاهی از این موضوع که منابع آزمون تلک چیست و آزمون تلک چه موارد استفاده ای دارد، پیشنهاد می کنیم ادامه مقاله را مطالعه بفرمایید. در این راستا لازم است تا با دوره

 

های آموزشی استاد پوریا خانی آشنا شوید. استاد پوریا خانی، از معتبرترین اساتید زبان آلمانی شناخته می شوند.

ایشان دارای تحصیلات آکادمیک بوده و دوره های گوناگون آموزشگاهی را گذرانده اند. بیش از 7 هزار زبان آموز با دوره های آموزشی استاد پوریا خانی به موفقیت رسیده اند که آمار رضایت و قبولی این زبان آموزان، در سایت آکادمی موجود است. مقاله پیش رو، در ارتباط با آزمون تلک و منابع آزمون تلک می باشد. ما را دنبال نمایید.

اینفوگرافیک منابع آزمون تلک

اینفوگرافیک منابع آزمون تلک
اینفوگرافیک منابع آزمون تلک

اگر ساکن اصفهان هستید مقاله آموزش زبان آلمانی در اصفهان را ببینید.

اگر ساکن یاسوج هستید، برای شما این مقاله را آماده کرده ایم: آموزش زبان آلمانی در یاسوج

عناوین مقاله:

تاریخچه آزمون telc

آزمون تلک زبان آلمانی چیست؟

آزمون کتبی تلک telc

آزمون شفاهی تلک telc

سطوح مختلف آزمون telc

آزمون تلک در کشورهای مختلف

دوره های PSP چیست؟

از مدرک آزمون تلک زبان آلمانی چه استفاده هایی می شود؟

مدرک زبان آزمون تلک تا چه مدت اعتبار دارد؟

آزمون تلک برای مهاجرت

نکاتی در رابطه با آزمون تلک

ثبت نام آزمون telc

سخن پایانی

حالت خوبه به آلمانی را بببنید.

 

تاریخچه آزمون telc

تاریخچه آزمون telc
تاریخچه آزمون telc

قبل از پرداختن به منابع آزمون تلک، باید بدانیم که مدارک زبان اروپایی که در حال حاضر به نام آزمون تلک معروف است، در گذشته مدرک VHS نام داشت. در سال 1968 گروهی تشکیل یافته از متخصصین زبان به کلیاتی برای برپایی یک امتحان انسجام یافته و سیستماتیک در رابطه با زبان رسیدند که در تمام انجمن و اتحادیه اروپا قابل استفاده باشد.

این امتحان نخست یک آزمون زبان در مقیاس استاندارد برای فراگیری افراد بزرگسال آلمانی(DVV) بود که مدرک اعطایی با عنوان مدرک VHS معرفی می شد. به مرور زمان کانون امتحان VHS تحت حمایت و عضویت اتحادیه برپاکنندگان زبان در اروپا (ALTE) درآمد.

منظور و قصد این اتحادیه به کارگیری راه هایی بود که قادر باشد امتحانی را برپا کند که در بیشتر از 20 کشور واقع در اروپا ضامن کیفیت و چگونگی برگزاری امتحان های زبان باشد.

در سال 1998 مبدا و مرکز آزمون Testsysteme GmbH WBT(Weiterbildungs-)، تاسیس شد و تقریبا پس از 8 سال و با عوض شدن اسم آن، به telc GmbH (جوازهای زبان اروپایی) تبدیل شد.

آزمون تلک زبان آلمانی چیست؟

آزمون تلک زبان آلمانی چیست؟
آزمون تلک زبان آلمانی چیست؟

امتحان telc خلاصه شده عبارت The European Language Certificates می باشد و متشکل از امتحان هایی در سطح بین المللی ده زبان است. همه آزمون هایی که تحت نظر این آزمون برگزار می شوند، با ضوابط معین شده از جانب اروپا و آلمان به طور کامل تطابق دارند.

توانایی های شنیدن، نوشتن، خواندن و سخن گفتن جزء موردهایی هستند که در این امتحان سنجیده می شوند.

امتحان تلک در بیشتر از 3000 پایگاه معتبر برگزار می شود و در منابع آزمون تلک، زبان های متفاوتی چون روسی، عربی، آلمانی، فرانسوی، انگلیسی، ترکی، لهستانی و اسپانیایی در اختیار متقاضیان گذاشته می شود.

امتحان TELC از دو بخش شکل گرفته است. امتحانی که به صورت کتبی برگزار می شود و امتحانی که به شیوه شفاهی برگزار می شود. هر کدام از این قسمت ها خود از شاخه ها و قسمت های جزئی و فرعی تشکیل یافته اند که براساس زمان بندی که دارند، به روش های مختلفی رتبه بندی می شوند.

ولی همگی متقاضیان لازم است که 4  قابلیت و توانایی (خواندن، نوشتن، گوش دادن، و سخن گفتن) را برای کسب نمره در امتحان تلک تکمیل کنند. بنابراین در اختیار داشتن منابع آزمون تلک مهم است.

پیشنهاد می کنیم از پست آمادگی آزمون osd دیدن کنید.

آزمون کتبی تلک telc

آزمون کتبی تلک telc
آزمون کتبی تلک telc

آزمون کتبی شامل 4 زیر شاخه می باشد. ادراک مطالب، خواندن، شنیدن، نوشتن

درک مطالب، متقاضیان را برای خواندن ترغیب می کند تا معانی تکمیلی، جزئیات و فراخواندن انتخابی را قرائت کنند. سختی و پیچیدگی این قسمت به میزان سطحی که افراد در زبان دارند، بستگی دارد. درونمایه و مضمون قسمت درک مطلب، حاوی قسمت هایی از روزنامه ها، نامه ها، تبلیغات و موارد دیگر است.

در این قسمت، داوطلب وظیفه دارد به 3 نوع از پرسش ها جواب دهد. پرسش هایی که شامل 4 گزینه هستند، انتخاب 10 واژه و کلمه از بین 15 کلمه درست در متن و در قسمت انتهایی به پرسش هایی که در رابطه با بخش واژگان و گرامر هستند، پاسخ دهند.

قسمت خواندن غالبا حاوی انتخاب گزینه برای کامل کردن بخشی از متن است که نسبت به میزان سطح زبان افراد، دارای گزینه های متنوعی است.

قسمت شنیدن و گوش دادن مانند بخش درک مطلب از افراد درخواست دارد که معنی کلی، جزئیات و قسمتی که انتخاب شده است را گوش دهند. سختی و شکل گیری این قسمت نیز مانند موارد بالا به میزان سطح زبان افراد وابسته است. این بخش حاوی گفت و گوهای رادیویی، آگهی های مربوط به سیستم های حمل و نقل و ترابری، پست صوتی و موارد دیگر می باشد.

همچنین حاوی 3 قسمت است. درک کلی متن انتخابی و نیز گوش کردن به متن و پاسخدهی به پرسش های متنوع.

قسمت نوشتن غالبا حاوی نگارش نامه در پاسخدهی به درخواست، با به کارگیری شکل درست سلام و نتیجه گرفتن است. پیچیدگی و درصد سختی این قسمت نیز به استعدادها و توانایی های فرد بستگی دارد. این قسمت شامل نگارش تقاضا نامه، ثبت و شکایت نامه، نامه برای استعلام و … است.

آزمون شفاهی تلک telc

آزمون شفاهی تلک telc
آزمون شفاهی تلک telc

امتحان شفاهی دارای دو داوطلب و دو آزماینده و امتحان کننده است. این دو شرکت کننده در گفت و گویی حضور می یابند. براساس میزان سطح زبان آلمانی دو داوطلب، این مکالمه حاوی 3 بخش می باشد:

معرفی یکدیگر، بحث آزاد و حل مسئله. افراد حضور یافته می بایست یک مکالمه جذاب در رابطه با مسائل متنوع با رقیبان خود داشته باشند. این امتحان تقریبا 15 دقیقه زمان می برد که برای هر دو فرد یکسان است.

پیش از آغاز امتحان، به مدت 20 دقیقه به شرکت کنندگان فرصت داده می شود تا به کمک ورقه هایی با توصیف وظیفه خود، برای امتحان آمادگی های لازم را به دست آورند.

طی این مدت، افراد اجازه صحبت کردن در خصوص آشنایی را ندارند و نیاز نیست که برگه ها مستقیما به عنوان متن در امتحان شفاهی قرائت شوند. داوطلبان ممکن است به ورقه های خود نگاهی بیاندازند ولی در انتها قطعا باید یک گفت و گوی سلیس با رقیب خود داشته باشند.

طی قسمت معرفی آزمون، شرکت کنندگان باید یکی از 5 مبحث را انتخاب کنند و خلاصه وار مطلبی را به شرکت کننده دیگر بیان می کنند.

مدت پیشنهادی برای این معرفی 90 ثانیه می باشد

مدت پیشنهادی برای این معرفی 90 ثانیه می باشد و بعد از آن، شرکت کننده موظف است به پرسش هایی که رقیب خود می کند، جواب دهد.

در قسمت بحث آزاد آزمون، هر شرکت کننده در رابطه با مسئله مجادله آمیز سخن می گوید. گفت و گو با بیان نظرات شرکت کننده ها در رابطه با متنی که قرائت می کنند، هایلایت کردن دلایل و استدلال ها و یا نکته هایی که برایشان جذابیت دارند، شروع می شود. در مرحله بعدی، شرکت کننده ها باید دیدگاه های خود را در رابطه با موضوعی عرضه کنند و اطمینان حاصل کنند که با دلایل خود به شرکت کننده دیگر جواب می دهند.

در قسمت حل مسئله، به داوطلبان تکلیفی فرضی داده می شود تا آن را اجرا کنند. برای شرکت کنندگان وضعیت مهیا شده است و باید در طی گفت و گوی خود در رابطه با چگونگی جواب دهی به وضعیت پیش رو سخن بگویند.

افراد باید مسائلی که قصد دارند بیان کنند را ثبت کنند، بر اعتقادات خود پافشاری کنند و به نظرات شرکت کننده دیگر جواب دهند. آزمون زبان آلمانی تلک، نوعی امتحان برای ارزیابی تعیین سطح زبان آلمانی است که علاوه بر کشور آلمان در سرتاسر اروپا و دنیا نیز برگزار می شود.

توصیه می کنیم از صفحه مزایای یادگیری زبان آلمانی دیدن کنید.

سطوح مختلف آزمون telc

سطوح مختلف آزمون telc
سطوح مختلف آزمون telc

در راستای منابع آزمون تلک باید اذعان نمود که این امتحان برای پی بردن به این که شخص داوطلب با چه هدفی تصمیم دارد زبان آلمانی را فرا بگیرد، به سطح های A1، A2، B1، B2، C1، C2 طبقه بندی می شوند.

سطح A1

این سطح، راحت ترین سطح امتحان telc می باشد. افراد در این سطح قادر خواهند بود تا به وسیله زبان آلمانی به معارفه خود بپردازند. این سطح برای افرادی که تصمیم به مهاجرت کردن به کشورهایی دارند که به زبان آلمانی سخن می گویند، با نام telc Deutsch A1 fur Zuwanderer شناخته می شود.

سطح A2

این سطح امتحان زبان telc با هدف پیشرفت علم زبان آلمانی در حد سخن گفتن در رابطه با یک مسئله ای که تخصصی نیست، می باشد. افرادی که تا این سطح پیش رفته اند، می توانند در رابطه با مسائل گوناگون در زمینه کاری در حوزه شغلی خود سخن بگویند.

سطح B1

دریافت گواهی آزمون تلک در این سطح برای کارهای مهاجرتی و اخذ اقامت کاربرد دارد. سطح B1 برای افراد دانشجو که تسلط ناچیزی به زبان آلمانی دارند، با نام telc Deutsch B1 Schule و برای مقصدهایی که تخصصی می باشند، با نام telc Deutsch B1+Beruf شناخته می شود. گفتنی است که با دوره های آموزشی استاد پوریا خانی، این سطح را در مدت زمان حدود 6 ماه پشت سر می گذارید.

سطح B2

برای حاضر شدن در این سطح، محدوده سنی خاصی تعریف نشده است. با حضور یافتن در این امتحان، توانایی های 4 گانه داوطلب در حد عالی و پیشرفته سنجیده خواهد شد. اعطای گواهی زبان تلک در سطح B2 برای قشر پرستار و پزشک هایی که آلمانی نیستند و تصمیم به فعالیت کردن در این کشور را دارند، ضروری است.

سطح C1

گواهی امتحان تلک در این سطح در بیشتر موارد برای دریافت ویزا و اقامتی دائمی برای کشور آلمان مقبولیت دارد. سطح C1 همراه با سطح C2 در حد حرفه ای و فوق پیشرفته در زبان آلمانی به کار می رود.

سطح C2

این سطح از زبان آلمانی مختص اشخاصی می باشد که زبان آلمانی را همانند زبان مادری خود فرا گرفته اند و کوچکترین مسئله و مشکلی در درک و مفهوم تحقیقات و مقاله های علمی به این زبان ندارند.

داشتن مدرک معتبر زبان در امر مهاجرت، بسیار حائز اهمیت است. زیرا بدون مدرک زبان، نمی توانید هیچ اقدامی برای مهاجرت انجام دهید. بنابراین دوره های خط به خط استاد پوریا خانی را در اولویت کاری قرار هید.

آزمون تلک در کشورهای مختلف

آزمون تلک در کشورهای مختلف
آزمون تلک در کشورهای مختلف

اشخاصی که تمایل به اخذ ملیت آلمان دارند، قادر خواهند بود توانایی های مورد نیاز زبان را با مدرک telc استناد کنند. زمانی که سخن از جواز اقامت در کشور آلمان و یا دیگر کشورهای آلمانی زبان می شود، تمامی کشورهای آلمانی زبان، مدارک تلک برایشان آشناست و آن را قبول دارند.

وزارت امور خارجه این کشورها اعلام کرده است چنانچه شخصی از راه ازدواج به سوی این کشورها روانه شود، باید تا حد امکان امتحان telc آلمانی را در حد سطح A1 مسلط باشد و این مسئله شرط مهم اخذ ویزا در ارتباط با مهاجرت کردن به شیوه ازدواج می باشد.

در صورتی که شخصی ملیت ایرانی داشته باشد، برای مهاجرت کردن لازم است که به شیوه بین المللی ازدواج کند. در کشور لهستان، مدرک های آزمون telc برای ثابت کردن میزان تسلط فرد به زبان آلمانی در حوزه خدمات مربوط به املاک به کار می رود.

در کشور مجارستان، آزمون تلک معتبر دولتی برای دریافت گواهی تحصیلات در سطح تخصصی واجب است

در کشور مجارستان، آزمون تلک معتبر دولتی برای دریافت گواهی تحصیلات در سطح تخصصی واجب است. در کشور سوئیس، مهارت های الزامی زبان تلک در موضوعاتی همانند به کارگیری خدمات اجتماعی کاربرد دارد.

انجمن آموزش عالی کشور ترکیه(YOK) آزمون های زبان آلمانی را به شیوه قانونی به وسیله امتحانات زبان telc به رسمیت می شناسد. این اتحادیه در کشور ترکیه کلیه سطح های امتحان تلک اعم از B2،B2 + و C1 را برپا می کند.

در طی این سنجش، آزمون ها در جدول هم ارزی قانونی و رسمی انجمن دانشگاه به ثبت می رسند. با توجه به این موضوع، آزمون های تلک به وسیله تمامی دانشگاه ها و مجموعه های آموزش در سطح بالا در کشور ترکیه مورد قبول واقع می شوند.

برای استخدام کردن افرادی که تدریس می کنند و داوطلبانی که تمایل به ادامه دادن تحصیلات در مقاطع فوق تخصص دارند و دانشجویانی که در مقطع دکتری در آزمون های آلمانی زبان شرکت می کنند نیز اعطا می شود.

لطفا از پست کتاب schwere kost دیدن کنید.

دوره های PSP چیست؟

دوره های PSP چیست؟
دوره های PSP چیست؟

این دوره پیش زمینه ای برای زبان آلمانی است. تقریبا 65 درصد محتویات این دوره را زبان آلمانی به خود اختصاص داده است. در صورتی که 35 درصد باقی را مسائلی فرهنگی و تخصصی که در کشور آلمان و در محیط های مخصوص به کار و یا مکان های عمومی که امکان دارد افراد مهاجر با آن ها مواجه شوند، در بر می گیرند. به صورت خلاصه وار دوره های پی اس پی برای اقشار زیر به کار می رود:

  1. افرادی که از سازمان آموزش و پرورش کشور ایران گواهی دیپلم دارند و می خواهند این گواهی دیپلم ایرانی را برای ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی در کلیه دانشگاه های آلمانی زبان به دیپلم آلمانی مبدل کنند.
  2. اشخاصی که مدرک و گواهی کارشناسی دارند و مایل هستند در رشته های کارشناسی ارشد در دانشگاه های آلمانی زبان نام نویسی کنند.
  3. داوطلبان که گواهی کارشناسی ارشد دارند و راغب هستند در مقطع دکتری در دانشگاه های آلمانی زبان حضور یابند.
  4. پزشک هایی که به دنبال دریافت قبولی دوره های تخصصی در دانشگاه های آلمانی زبان هستند و یا تمایل دارند در بیمارستان ها شروع به کار کنند، باید در این دوره ها حضور یابند که گواهی تحصیلی و نتیجه های این دوره باید با علم و دانش پزشکی کشور مقصد مطابقت داشته باشد.
  5. تمامی افراد شاغل وافرادی که توانایی ها و قابلیت هایی دارند، بدون در نظر گرفتن رشته ای که برگزیده اند، قادر خواهند بود تا افزون بر فراگیری زبان و فرهنگ کشور آلمان برای تدارک رزومه کاری، مصاحبه شغلی و نیز پیدا کردن شغل در بازار کار کشور آلمان، دوره PSP Professional را فرا بگیرند.

کلیه موارد مذکور در مطالب بالا برای دریافت ویزا و وارد شدن به دوره های PSP در دانشگاه FHM نیاز است تا گواهی و مدرک A2 را از این موسسه کسب کنند.

از مدرک آزمون تلک زبان آلمانی چه استفاده هایی می شود؟

از مدرک آزمون تلک زبان آلمانی چه استفاده هایی می شود؟
از مدرک آزمون تلک زبان آلمانی چه استفاده هایی می شود؟

گواهی امتحان تلک در اکثر کشورهای جهان دارای اعتبار بوده و با اعطای آن، با خاطری آسوده می توان به دریافت قبولی از طرف دانشگاه ها امید داشت. موارد استفاده آزمون تلک به قرار زیر است:

با استفاده از این گواهی می توان شانس بیشتری برای استخدام شدن در موسسه ها، سازمان های دولتی و اداره های کشور آلمان به دست آورد.

گواهی امتحان تلک با گواهی امتحان گوته سفارت آلمان در تهران برابر است.

برای دریافت ویزای آلمان، این مدرک مورد تایید است.

برای اخذ قبولی و پذیرش تحصیلی دانشگاه های کشور آلمان، اعطای این گواهی الزامی می باشد.

این گواهی برای دریافت پذیرش تحصیلی دانشگاه های واقع در کشورهای اروپایی به کار می رود.

مدرک زبان آزمون تلک تا چه مدت اعتبار دارد؟

مدرک زبان آزمون تلک تا چه مدت اعتبار دارد؟
مدرک زبان آزمون تلک تا چه مدت اعتبار دارد؟

اعتبار این گواهی به صورت مادام العمر است و داوطلب قادر است تا هر موقع که بخواهد، از آن استفاده کند. در صورتی که بعضی از موسسات آموزشی و دانشگاه ها گواهی آزمون تلک که دو سال از مدت دریافت آن گذشته باشد را فاقد اعتبار می دانند. در چنین وضعیتی لازم است که داوطلب دوباره برای دریافت این گواهی  اقدام کند.

آموزشگاه استاد پوریا خانی به وسیله ی دوره های خط به خط در فراگیری زبان آلمانی، شما را مساعدت می کنند. ایشان برای جلوگیری از اتلاف وقت زبان آموز، دوره های آنلاین و یا جلسات حضوری برگزار نمی کنند.

دوره هایی که به صورت خط به خط ارائه شده اند حاوی ویدئوهای آموزشی هستند که به صورت نیمه فشرده در اختیار داوطلبان قرار می گیرند.

یعنی نه چنان فشرده که نکته مهمی از قلم بیفتد و نه چنان طولانی که وقت شما را بگیرد. جزوه های آموزشی استاد پوریا خانی نیز از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردارند و تحت حمایت و پشتیبانی شخص ایشان قرار دارند و هیچ گونه محدودیتی در زمینه پشتیبانی وجود ندارد و به صورت مادام العمر می باشند.

دوره های طلایی استاد پوریا خانی

دوره های طلایی استاد پوریا خانی شامل دوره طلایی گفتار که در ارتباط با نگارش نامه و ایمیل زدن می باشد و دوره طلایی نوشتار که همانند دوره های فشرده می باشد.

علاوه بر مواردی که در دوره ها و جلسات عمومی ذکر شده است، حاوی نکات مهم، جمع بندی و تکمیل شده ای نیز می باشد.

به خاطر تلفظ دشوار زبان آلمانی، بهتر است که در انتخاب موسسه و آموزشگاهی که تصمیم به یادگیری زبان آلمانی دارید، توجه و دقت بسیاری داشته باشید. چرا که با فراگیری ناصحیح تلفظ ها، لهجه ها و … با سختی های بی شماری دست و پنجه نرم خواهید کرد.

چنانچه به دنبال موسسه ای برای فراگیری زبان آلمانی هستید، آموزشگاه و آکادمی استاد پوریا خانی را به شما توصیه می کنیم. آکادمی استاد پوریا خانی دارای بیش از 30 استاد مجرب و کارآزموده است که مدیریت این مجموعه بر عهده استاد خانی می باشد. استاد پوریا خانی با داشتن تحصیلات آکادمیک و گذراندن دوره های آموزشگاهی و نیز داشتن سابقه درخشان، انتخابی مناسب به حساب می آیند.

بالاترین میزان قبولی و بیشترین میزان رضایت، مربوط به آکادمی ایشان است.

آزمون تلک برای مهاجرت

آزمون تلک برای مهاجرت
آزمون تلک برای مهاجرت

با داشتن نمایندگی از سازمان وزارت کشور فدرال آلمان، telc GmbH با همیاری مجموعه و موسسه گوته از سال 2006 تا 2009 امتحان زبان آلمانی را برای داوطلبان که تصمیم به مهاجرت کردن به کشورهای اتریش و آلمان دارند، برپا می دارند.

Telc Gmbh با مشارکت DTZ توانسته است امتحان منسجمی را برای کسانی که با هدف مهاجرت کردن و یا دریافت پناهندگی به کشور آلمان سفر می کنند، مهیا سازد.

در سال2011،telc GmbH  امتحان زبان آلمانی را برای افراد مهاجر به کشور اتریش با مشارکت (OIF) فراهم کرد که به وسیله وزارت کشور فدرال اتریش (BMI) بنیانگذاری شده بود.

در حقیقت این امتحان یک رونوشت از آزمون زبان آلمانی برای مهاجرت کنندگان A2_B1revised کشور اتریش بود. بر طبق مقررات جدید در رابطه با مهاجرت کشور اتریش، از تاریخ 1 ژوئیه 2011 افراد مهاجر باید قادر باشند تا گواهی زبان آلمانی خود را در سطح B1 اعطا کنند. اعطای این گواهی برای دریافت ملیت و تابعیت کشور اتریش ضروری است.

شما در حال مطالعه مقاله منابع آزمون تلک هستید.

نکاتی در رابطه با آزمون تلک

در کشور آلمان مدارک امتحان تلک یک گواهی قانونی برای اثبات شایستگی زبان آلمانی برای اخذ ملیت و تابعیت کشور آلمان به حساب می آید.

امتحان تلک در جایگاه یک ستون یکسان برای فراگیری، آموزش و سنجش زبان های اروپایی قرار دارد.

آزمون تلک توانایی های شنیدن، نوشتن، خواندن و سخن گفتن به 10 زبان را مورد ارزیابی قرار می دهد.

مدارک آزمون تلک یک مقدمه برای گرفتن ملیت و تابعیت کشور سوئیس می باشد.

ثبت نام آزمون telc

آکادمی پوریا خانی دارای نمایندگی این آزمون میباشد که ثبت شما در این آزمون را برای شما انجام میدهد همچنین مجموعه پوریا خانی دارای اساتید مجرب جهت تدریس آمادگی آزمون تلک در تمامی سطوح میباشد که میتوانید جهت اطلاعات بیشتر مرتبط شوید.

کلام پایانی

کلام پایانی
کلام پایانی

چنانچه تصمیم به مهاجرت کردن به کشور آلمان را دارید، آزمون تلک از مهم ترین و پر اهمیت ترین امتحان هایی می باشد که می توانید برگزینید. چرا که هم به منظور مهاجرت و هم برای دانشگاه قادر خواهید بود که از این آزمون بهره ببرید همچنین یکی از راحت ترین آزمون ها معتبر می باشد.

باتوجه به اینکه این آزمون در ایران برگزار نمیگردد ثبت نام ممکن است برای شما مشکل باشد اما آکادمی پوریا خانی بدون هیچ هزینه این کار را برای شما انجام می دهد.

برای موفقیت و کسب سطوح عالی، پیشنهاد می کنیم که با آکادمی استاد پوریا خانی مرتبط شوید و از مشاوره و دوره های با کیفیت ایشان بهره مند شوید.

از اینکه تا انتهای پست منابع آزمون تلک با ما همراه بودید متشکریم و امیدواریم از خواندن پست منابع آزمون تلک بهره لازم را برده باشید.

دیدگاه‌ها

2 پاسخ

    1. با سلام. خیر. اما مجموعه ما می تونه کمک کنه تا به صورت رسمی در این آزمون شرکت کنید. برای اطلاعات بیشتر به پشتیبانی واتساپ پیام بدین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *