فهرست موضوعات

فهرست موضوعات

در این مقاله، در رابطه با موضوع « بفرمایید به آلمانی » سخن می گوییم.

زبان آلمانی در قاره اروپا دارای اهمیت به سزایی می باشد، چرا که این زبان، رایج ترین زبان در اتحادیه اروپا به شمار می آید. از طرفی کشور آلمان سهم به خصوصی در اقتصاد اروپا و جهان دارد و به همین علت، عادی به نظر می آید که متقاضیان بسیاری تمایل به فراگیری این زبان داشته باشند. اشخاصی که تصمیم به یادگیری زبان آلمانی گرفته اند، غالبا نمی دانند به چه طریق و چگونه اقدام به فراگیری این زبان کنند.

ویدئو بفرمایید به آلمانی

در مقاله بفرمایید به آلمانی تصمیم داریم اقداماتی که برای فراگیری زبان آلمانی نیاز می باشد را مورد بررسی قرار دهیم. پس با ما همراه باشید. در راستای آموزش زبان آلمانی و بررسی ” بفرمایید به آلمانی ” می توانید از دوره های آموزشی استاد پوریا خانی استفاده نمایید. استاد پوریا خانی، از معتبرترین اساتید در این حوزه شناخته می شوند.

اینفوگرافیک بفرمایید به آلمانی

اینفوگرافیک بفرمایید به آلمانی
اینفوگرافیک بفرمایید به آلمانی

اگر ساکن یاسوج هستید مقاله آموزش زبان آلمانی در یاسوج را ببینید. و اگر اهل ساکن اصفهان هستید، آموزش زبان آلمانی در اصفهان را مطالعه کنید.

عناوین مقاله:

بفرمایید به آلمانی

اهمیت یادگیری زبان آلمانی

مراحل یادگیری زبان آلمانی

بهترین راه برای یادگیری زبان آلمانی

مزیت های یادگیری زبان آلمانی

یادگیری زبان آلمانی چقدر طول می کشد؟

نتیجه گیری

 

بفرمایید به آلمانی

بفرمایید به آلمانی
بفرمایید به آلمانی

در این بخش از مقاله، به بررسی بفرمایید به آلمانی می پردازیم. بهترین ترجمه های ” بفرمایید به آلمانی ” این عبارات هستند.

bitte,bitte schon, nehmen Sie Platz

Heir bitte,Ihr Latte, Miss Grant” بفرمایید” قهوتون, خانم گرنت

Nun, schieBen Sie Ios.خوب، پس بفرمایید

Okay, Ios geht’s.باشه، بفرمایید

Nehmen Sie platz.بفرمایید

“Mysterious Transmissionsمخابره های مرموز، بفرمایید ”

Fur Sie, Sir.بفرمایید، قربان

Nach Ihnen, Sir.اول شما بفرمایید

اهمیت یادگیری زبان آلمانی

اهمیت یادگیری زبان آلمانی
اهمیت یادگیری زبان آلمانی

در ادامه مبحث بفرمایید به آلمانی باید عنوان کنیم که زبان آلمانی بعد از زبان انگلیسی دومین زبانیست که افراد تلاش دارند آن را بیاموزند. طبق آمارهای موجود، شمار وب سایت هایی که به آموزش زبان آلمانی می پردازند، رتبه پنجم دنیا را به خود اختصاص داده اند.

جایگاه علمی و اقتصادی و سیاسی آلمان در دنیا و زبان به کار رفته در مناظره های سیاسی و اجتماعی، سبب شده است تا زبان آلمانی، در قاره اروپا کاربرد زیادی داشته باشد.

– شمار کشورهایی که به زبان آلمانی سخن می گویند همانند اتریش، سوئیس و لیختن اشتاین و تولید دانش در کشورهای نامبرده به زبان آلمانی، گویای ارزش این زبان می باشد.

– چنانچه فرد متقاضی با داشتن مهارت کاری و فوق تخصصی در جست و جوی کار مناسب باشد، یا خواستار ادامه تحصیل بدون متحمل شدن هزینه ای باشد، همگی این موارد با یادگیری زبان آلمانی در کشور آلمان تحقق می یابند.

– به طور تقریبی کتاب های چاپ شده در دنیا که مضمون و محتوای آن ها علمی است، اکثرا به زبان آلمانی می باشند.

– شمار زیادی از کتاب های چاپ شده در زمینه هنر در کشور آلمان بدون ترجمه شدن به زبان آلمانی انتشار یافته اند.

– تعداد بسیاری از اثرهای مهم جهان به زبان آلمانی و با قلم پژوهشگران و نویسندگان آلمانی مکتوب شده اند و به زبان دیگری ترجمه نشده اند.

مراحل یادگیری زبان آلمانی

مراحل یادگیری زبان آلمانی
مراحل یادگیری زبان آلمانی

از جمله زبان های پر طرفدار برای زبان آموزان، فراگیری زبان های خارجی، به خصوص زبان آلمانی می باشد. علاقه مندی افراد به یادگیری زبان آلمانی علت های متفاوتی دارد. در حالت کلی زبان آلمانی از نظر ظاهری به زبان انگلیسی شبیه می باشد.

کیفیت بالای تحصیل در کشورهایی که به زبان آلمانی صحبت می کنند، به خصوص کشور آلمان، دلیلی مناسب برای فراگیری زبان آلمانی می باشد. افزون بر این، ادبیات کهن کشور آلمان و تشابهاتی که بعضا با ادبیات فارسی دارد، انگیزه کافی برای یادگیری این زبان را برای علاقه مندان به وجود آورده است.

شمار متقاضیانی که اقدام به فراگیری زبان آلمانی می کنند، نسبت به افرادی که  زبان انگلیسی می آموزند، قابل قیاس نیست. شمار افراد علاقه مند به یادگیری زبان انگلیسی بالاست و این یک واقعیت غیر قابل انکار می باشد.

ممکن است یافتن آکادمی هایی که به صورت تخصصی به آموزش زبان آلمانی می پردازند، کار سخت و وقتگیری باشد

ممکن است یافتن آکادمی هایی که به صورت تخصصی به آموزش زبان آلمانی می پردازند، کار سخت و وقتگیری باشد. در بین موسسه های آموزش زبان آلمانی، آکادمی استاد پوریا خانی با داشتن بالاترین میزان رضایت از سوی زبان آموزان، جزء آکادمی های به روز و عالی در ایران به شمار می آید.

به تمامی زبان آموزان توصیه می شود برای فراگیری درست و صحیح زبان آلمانی، آکادمی استاد خانی را برگزینند.

مدیریت این مجموعه را استاد پوریا خانی بر عهده دارند. این آموزشگاه با داشتن بیش از 7000 زبان آموز به صورت غیر حضوری و بیشتر از 500 ساعت ویدئوهای ضبط شده آموزشی زبان آلمانی، بالاترین آمار قبولی در آزمون های گوته ،تلک و ösd را به خود اختصاص داده است.

انتخاب مجموعه ای غیرحرفه ای با اساتید بی مهارت و بی تجربه در حوزه زبان آموزی، از همان سطوح مبتدی زبان آموز را با مشکلات بی شماری مواجه خواهد کرد.

آموختن ناصحیح و نادرست تلفظ ها، گویش ها، لهجه ها و ساختار لغات و واژگان، برای افراد متقاضی مسئله ساز خواهد بود.

روند کاری آکادمی استاد پوریا خانی به این صورت می باشد که دوره هایی در اختیار زبان آموز گذاشته می شود که دسترسی متقاضیان به این دوره ها به صورت ویدئوهای از پیش ضبط شده و جزوه های مرتبط با نیاز زبان آموز است و در وب سایت آکادمی پوریا خانی قابل دسترس می باشند و متقاضیان هر زمان که بخواهند، قادر به استفاده از آن ها خواهند بود.

بهترین راه برای یادگیری زبان آلمانی

بهترین راه برای یادگیری زبان آلمانی
بهترین راه برای یادگیری زبان آلمانی

مرحله 1: هدف اصلی خود را از یادگیری زبان آلمانی مشخص کنید.

پیش از برگزیدن شیوه فراگیری یا یافتن مطلب های آموزشی مانند ” بفرمایید به آلمانی ” می بایست یک گام به عقب رفت و هدف از فراگیری زبان آلمانی را تعیین کرد.

اهداف مهم خود را مشخص کنید تا رغبت و محرکی برای سپری کردن مراحل ایجاد شود. تا جایی که امکان دارد اهداف خود را به وضوح روشن کنید و برای رسیدن به آن ها از نظر زمانی برنامه داشته باشید.

فهرستی از برخی علل فراگیری زبان آلمانی به قرار زیر است:

_ نام نویسی در دانشگاه های موجود در کشور آلمان

_ جذب در یکی از شرکت های تکنولوژی اطلاعات در کشور آلمان

_ سلیس و روان با اشخاص آلمانی زبان سخن گفتن

_ گفت و گو با همکاران و شرکای تجاری آلمانی بدون رابط و مترجم

_ مسافرت کردن به کشور آلمان و به آسانی سخن گفتن با افراد بومی آلمان

با مشخص کردن اهداف مهم متوجه خواهید شد که فراگیری زبان آلمانی به آن پیچیدگی و دشواری که در اذهان عمومی پرورانده شده، نیست. فراگیری زبان آلمانی با کمک گرفتن از تجارب و سوابق حرفه ای آکادمی استاد پوریا خانی، مسیر را برایتان هموارتر خواهد کرد.

آکادمی استاد پوریا خانی با داشتن تیمی قوی متشکل از بیش از 30 استاد متخصص، شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمایی خواهند کرد.

مرحله2: روی حروف الفبا تسلط داشته باشید.

با وارسی و ارزیابی تناقضات و تغییرات بین الفبای آلمانی و انگلیسی، قدم اول را بردارید. در واقع حروف صدادار و بی صداهای شبیه به هم در این دو زبان تفاوت هایی با هم دارند. نخست مصوت ها را فرا بگیرید تا در تلفظ کلمات، دچار مشکل نشوید.

این امکان برایتان فراهم است که آنلاین الفبا را جست و جو کنید و تلفظ درست هر حرف را گوش دهید. به حروف با ترکیب و ادغام دو حرف مصوت دار، دقت بیشتری داشته باشید، چرا که شیوه تلفظ یک حرف را کاملا تغییر می دهند.

افزون بر این، به حالت و وضعیت صدای حروف صدادار و بی صدا به طور جداگانه دقت داشته باشید چرا که به کار بردن دو حرف بی صدا یا صدادار، یکی پس از دیگری ممکن است سبب ایجاد تفاوت هر کدام از آن ها به صورت جدا و تنهایی شود.

مرحله 3: کلمات اساسی و پایه را یاد بگیرید.

برای آغاز نخستین مکالمه مقدماتی و ساده خود به زبان آلمانی، بعضی از عبارات پرکاربرد در گفت و گوهای ساده همانند احوال پرسی های ضروری را فرا بگیرید، همانند:

  1. Hallo- سلام
  2. Hallo! Wie geht’s_ سلام! حالت چطوره؟
  3. Guten Morgen!- صبح بخیر!
  4. Guten Tag!- روز بخیر!
  5. Guten Abend!- شب بخیر!
  6. Dank sehr!- خیلی ممنون!
  7. Tschuss! Bis zum nachsten Mal.-خداحافظ می بینموتون.
  8. …Ich heiBe- اسم من … است.
  9. Ich spreche nicht sehr gut Deutsch.- من خیلی خوب آلمانی حرف نمی زنم.

مرحله 4. اسم ها، فعل ها و صفات کلیدی را یاد بگیرید.

زبان آلمانی سخته؟ بعد از ادراک و فهم عبارات ابتدایی و اولیه زبان آلمانی، به آسانی قادر به انجام گفت و گوهای ساده و مقدماتی با یک فرد آلمانی زبان خواهید بود. ولی چنانچه خواهان تداوم مکالمات هستید و قصد دارید به معلومات خود اضافه کنید، می بایست با بعضی از کلمه های پر کاربرد و اصلی آشنا شوید.

تلاش کنید کلمه های تازه را در حیطه ای که مد نظر دارید، خوب  فرا بگیرید و به حافظه بسپارید. با فراگیری عبارات و اصطلاح های رایج، سبب جذابیت گفت و گوهای خود شوید.

مرحله 5. دستور زبان و ساختار جمله را درک کنید.

بخش دستور زبان در آموزش زبان آلمانی برای زبان آموزان در سطح مبتدی، دشوارترین بخش می باشد. بی تردید فهم و درک ساختار گرامری در گام نخست مشکل است. ولی در مقررات دستور زبان آلمانی هیچ گونه استثنایی دیده نمی شود و این خصلت سبب می شود تا به حافظه و ذهن سپردن آن ها راحت تر شود.

زبان آلمانی از لحاظ ساختاری شباهت زیادی به زبان انگلیسی دارد، از این رو فهم و ادراک مقررات آن کار چندان پیچیده ای نمی باشد.

مرحله 6. یک محیط کوچک آلمانی در اطراف خود ایجاد کنید.

برای مسلط شدن به زبان آلمانی، لزوما اجباری به سکونت و زندگی در کشور آلمان نیست. بعضی از نکته ها و تکنیک ها و روش های پر کاربرد که می توانید به کمک آن ها برای فراگیری زبان آلمانی در منزل اقداماتی انجام دهید، در زیر آورده شده است:

– فیلم ها و برنامه های تلویزیونی به زبان آلمانی تماشا کنید.

چنانچه به شیوه انجام مکالمات و سخن گفتن به زبان آلمانی تمایل دارید، در گام اول با شنیدن و گوش دادن اقدام به یادگیری کنید. افزون بر این، یک راه سودمند و کاربردی برای فراگیری واژه های تازه وجود دارد. اشخاصی که در سطح مبتدی می باشند، با دیدن فیلم های زیرنویس دار آغاز کنند.

پادکست گوش دهید.

گوش کردن به پادکست های آلمانی زبان راهی موثر برای فراگیری زبان موقع رفت و آمد می باشد.

فیلم های آموزشی در یوتیوب را دنبال کنید.

در اپلیکیشن یوتیوب، فیلم های موثر و نتیجه بخشی برای تمامی سطوح و موضوعات گوناگون وجود دارد که این امکان برایتان مهیا است که با به کارگیری و استفاده از آن ها روی توانایی های خود متمرکز شوید.

موسیقی آلمانی

روشی عالی برای فراگیری اصطلاحات متداول و مرسوم آلمانی

در اوقات فراغت و بیکاری، موسیقی آلمانی گوش دهید.

رادیوی آلمانی

به موسیقی، اخبار و مکالمات گوش دهید.

کتاب بخوانید

با کتاب هایی که در سطح ساده تری می باشند مانند کتاب داستان هایی که مختص بچه ها هستند، شروع کنید و واژه های مهم و کاربردی را به حافظه بسپارید. برای بهتر شدن و تقویت تلفظ با صدای بلند، اقدام به خواندن کنید.

یک دوست آلمانی زبان پیدا کنید

اگر فردی باشد که با او تمرین و تکرار داشته باشید، فراگیری و پروسه سخن گفتن خیلی سریع پیش خواهد رفت. در حال حاضر وجود برنامه هایی همچون اینستاگرام و سایت های آنلاین، بهترین گزینه برای یافتن دوستان خارجی به خصوص آلمانی می باشند.

کامپیوتر خود را چند زبانه کنید

زبان رابط کاربری کامپیوترتان را به زبان آلمانی تغییر دهید. این یک ترفند عالی برای فراگیری زبان می باشد که دایره لغات و واژگان شما را افزایش می دهد.

مزیت های یادگیری زبان آلمانی

مزیت های یادگیری زبان آلمانی
مزیت های یادگیری زبان آلمانی

دسترسی به اطلاعات و داده های جدید

در حال حاضر با وجود اینترنت و امکان دستیابی به اطلاعات بی شمار در سرتاسر دنیا، یادگیری و توانایی صحبت کردن با زبانی به غیر از زبان مادری، یک امتیاز بزرگ محسوب می شود. فرض کنید افزون بر دسترسی به اطلاعات زبان اصلی، قادر باشید به زبان های دیگر هم اطلاعات مورد نیاز را به دست آورید.

بهبود شرایط کاری

در حقیقت برخی از کشورهای اروپایی، به زبان آلمانی صحبت می کنند و همین امر دلیل خوب و مهمی برای فراگیری این زبان می باشد.

کشور آلمان دارای اقتصاد قوی می باشد، به همین علت متقاضیان بسیاری به خاطر شرایط کاری به این کشور مسافرت می کنند و می بایست به زبان آلمانی مسلط باشند. شرکت ها و موسسات بسیاری در این کشور وجود دارند که برای ایجاد رابطه موثر و معاشرت، کارمندان خود را به فراگیری زبان آلمانی تشویق می کنند.

آلمان از جمله شریک های آمریکا می باشد و از صنعت اتومبیل گرفته تا مواد شیمیایی و فلزی را به کشور آمریکا وارد می کند. شرکت هایی همچون مرسدس بنز، زیمنس و ولکس واگن به کشور آلمان تعلق دارند.

زبان آلمانی، زبان صنعت است و از نظر فرصت های شغلی برای افرادی که رشته تحصیلیشان مهندسی بوده و تصمیم به مهاجرت کردن دارند، انتخاب مناسبی می باشد. بسیار مهم است که مدرک زبان داشته باشید. زیرا بدون مدرک معتبر زبان، نمی توان برای مهاجرت، هیچ اقدامی نمود. بنابرابن دوره های آموزشی استاد پوریا خانی را جدی بگیرید.

امکان ادامه تحصیل دادن

سطح کیفی بالای تحصیل و دانشگاه های کشور آلمان از عوامل دیگری است که باعث ایجاد انگیزه مضاعف برای مشتاقان به فراگیری این زبان شده است. آن دسته از افرادی که مسلط به زبان آلمانی هستند، قادر خواهند بود بدون هزینه در عالی ترین دانشگاه های این کشور ادامه تحصیل دهند.

از این رو علاقه مندان بسیاری دارد و افراد بی شماری به فراگیری زبان آلمانی اشتیاق دارند. گفتنی است که به هیچ وجه رایگان بودن تحصیل، از کیفیت آموزشی دانشگاه های این کشور نمی کاهد. به همین دلیل است که دانشگاه های آلمان در درجات بالای جهانی قرار دارند.

یادگیری آسان

یادگیری زبان آلمانی برای آن دسته از افرادی که به زبان انگلیسی تسلط دارند، کار راحتی می باشد. در حقیقت در قیاس با زبان های فرانسوی و ایتالیایی، فراگیری زبان آلمانی، فوق العاده راحت است.

فراگیری زبان آلمانی به فهم و ادراک زبان انگلیسی کمک می کند، از آنجا که به یکدیگر نزدیک هستند و اثر مثبتی در شیوه فراگیری هم دارند. برخی از افراد برای بالا بردن سطح زبان انگلیسی خود و نیز قوی سازی آن، اقدام به فراگیری زبان آلمانی می کنند.

توصیه می کنیم از صفحه مزایای یادگیری زبان آلمانی دیدن کنید.

برخورداری از فرهنگ غنی

کشور آلمان مفتخر به داشتن افراد مشهوری در حوزه صنعت موسیقی، هنر و فرهنگ و ادب می باشد. افراد بزرگی همچون گوته، کانت و هرمان هسه محبوبیت جهانی دارند. چنانچه علاقه به تاریخ کهن دارید، تلاش کنید زبان آلمانی را فرا بگیرید. از این طریق با ادراک تاریخ و هنر که منشا آلمانی دارند، لذت خواهید برد.

نویسندگان کثیری در کشور آلمان موفق به کسب جایزه نوبل شده اند. تقریبا 10 جایزه نوبل به کشورهای آلمان، اتریش و سوئیس تقدیم شده است.

باخ، موتزارت، بتهوون و واگنر از جمله آهنگسازان مشهور آلمانی هستند که آثار خارق العاده ای آفریده اند.

کانت، مارکس، هگل و نیچه، از فیلسوفان بزرگ آلمانی هستند. همان گونه که ملاحظه می کنید، آلمانی ها در عرصه های گوناگون دارای افتخاراتی هستند که غیر قابل انکار می باشد.

دسترسی به کتاب های گسترده

کشور آلمان کتاب های تازه بی شماری را منتشر می کند. چنانچه به این زبان تسلط داشته باشید، در حقیقت به سرزمین کتاب پا گذاشته اید.

این کشور سالانه در حدود 8000 کتاب جدید منتشر می کند که شمار زیادی از این کتاب ها نسخه ترجمه شده دیگر ملت ها هستند. بنابراین با تسلط داشتن به زبان آلمانی قادر به خواندن ادبیات دیگر ملت ها می شوید.

یادگیری زبان آلمانی چقدر طول می کشد؟

یادگیری زبان آلمانی چقدر طول می کشد؟
یادگیری زبان آلمانی چقدر طول می کشد؟

با این که نمی توان به طور دقیق در رابطه با فراگیری زبان آلمانی مدت و زمانی را تعیین کرد، ولی در اینجا تلاش کردیم تا به صورت تقریبی برای گذراندن سطح های ابتدایی، متوسط و پیشرفته، پیش بینی هایی داشته باشیم.

توصیه می کنیم از صفحه مدت زمان یادگیری زبان آلمانی دیدن کنید.

سطح مبتدی

شخصی که در سطح مبتدی قرار دارد، می بایست قادر به معارفه خود باشد، همچنین توانایی ادراک مکالماتی که به آرامی رد و بدل می شوند را داشته باشد و پرسش هایی را در حد ابتدایی و ساده بپرسد.

چنانچه در این سطح بتواند با افراد سلام و احوالپرسی کند، در رستوران غذایی برای خود سفارش دهد، مکالماتی را که به صورت آهسته صورت می گیرند را بفهمد و به بعضی از توانایی های ابتدایی برای خواندن مسلط باشد، کفایت می کند.

تمامی موارد بالا را می توان پس از سپری کردن 180 الی 200 ساعت تحقیق و مطالعه به آسانی عملی کرد. بر فرض مثال چنانچه 10 الی 15 ساعت در طول هفته برای یادگیری زبان آلمانی زمان بگذارید، قادر خواهید بود طی 3 ماه بدون ترس و استرس به کشور آلمان مسافرت کنید.

سطح متوسط

سطح متوسط
سطح متوسط

در این سطح باید قادر باشید گفت و گوهایی که به صورت روزانه رد و بدل می شوند را درک کنید.(چنانچه به وضوح بیان شوند) در صورت لزوم سوال کنید. بعد از سپری کردن سطح متوسط می توانید ویدئوها و فیلم هایی که به زبان آلمانی هستند را ببینید و خبرها را با درک کامل نکته های اصلی و مهم آن بخوانید. دستور العمل ها را قرائت کرده و پیگیری کنید، با اشخاص آلمانی در رابطه با مسائل شایع و مرسوم به گفت و گو بپردازید.

پیش بینی می شود برای دستیابی به این سطح از زبان آلمانی، تقریبا 350 ساعت به مطالعه و تحقیق نیازمندید. چنانچه 15 ساعت در طول هفته به یادگیری زبان آلمانی بپردازید، تا 6 ماه به این سطح خواهید رسید. با دوره های خط به خط استاد خانی، در مدتی حدود 6 ماه می توانید سطح B1 و در مدت ده ماه به سطح B2 برسید و به پایان برسانید.

سطح پیشرفته

سطح پیشرفته
سطح پیشرفته

در این سطح می بایست به توانایی های پیشرفته مسلط باشید.

در سطح پیشرفته قادر خواهید بود به شرایط پیش آمده در زندگی روزانه کنترل داشته باشید و موقع مسافرت کردن، اوضاع را در دست بگیرید.

گفت و گوهایی در سطح بالا به زبان آلمانی انجام دهید.

در این سطح می توانید فیلم هایی ببینید که نیازی به داشتن زیر نویس نباشد.

کتاب هایی که به زبان آلمانی هستند را به راحتی مطالعه کنید.

شما در حال مطالعه پست بفرمایید به آلمانی هستید.

رسیدن به این سطح از تسلط چقدر طول می کشد؟

رسیدن به این سطح از تسلط چقدر طول می کشد؟
رسیدن به این سطح از تسلط چقدر طول می کشد؟

براساس اظهار مراکز خدمات خارجی ایالات متحده، برای مسلط شدن به زبان آلمانی به طور کامل تقریبا 750 ساعت مطالعه لازم است. چنانچه 12 الی 15 ساعت در طول هفته برای یادگیری این زبان زمان بگذارید، پس از 1 سال قادر خواهید بود همانند فردی حرفه ای سخن بگویید.

علاوه بر دوره های عادی استاد خانی، دوره های طلایی نیز هستند که جهت تقویت مهارت های: گفتار و نوشتار و گرامر شما می باشند.

نتیجه گیری

نتیجه گیری
نتیجه گیری

فراگیری زبان آلمانی آن گونه که اکثریت افراد فکر می کنند، دشوار نیست. لازم است که با انگیزه مضاعف و میل به آموختن به سوی این زبان بروید. در این زمینه بیشتر مطالعه داشته باشید و با برنامه دقیق و اصولی و کمک گرفتن از آکادمی استاد پوریا خانی، گام مثبتی برای دستیابی به اهداف خود بردارید. اگر در این تصور هستید که آلمانی ساختار سختی دارد، در اشتباهید.

هر زبانی ساختار مخصوص به خود را دارد و فراگیری آن برای افرادی که در مراحل اولیه آموزش هستند، اندکی دشوار به نظر می آید. به جای این که فکر خود را با این طرز فکرهای نادرست به بی راهه برانید، وقت و انرژی خود را صرف یادگیری و تمرین و تکرار این زبان نمایید.

از اینکه تا انتهای پست بفرمایید به آلمانی با ما همراه بودید متشکریم و امیدواریم از خواندن مقاله بفرمایید به آلمانی بهره کافی را برده باشید.

در پایان صفحه ساده ترین زبان برای یادگیری بعد از آلمانی را مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *